Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Lijkt me sterk, dat is alweer 4 jaar geleden afgelopen, toen hij 18 werd. Alleen is hij toen niet meer teruggekeerd naar Barcelona. Hier zijn hele verhaal tot vorig jaar. Best een interessant verhaal, lang leve de zaakwaarnemers...

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/28 ... ng-bij-ado

Voor de anderen: sorry voor het offtopic. Adekanye is op dit moment geen aanwinst voor ons. :angel:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 10 Jan 2022, 18:44 Kan gewoon transfervrij tekenen bij ons, aangezien zijn contract afloopt.
Dat zou een megaklapper zijn. Geweldig talent, pure voetballer. Daarnaast commercieel heel erg interessant, echte posterboy.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 10 Jan 2022, 19:57
FritskePhilips wrote: 10 Jan 2022, 18:44 Kan gewoon transfervrij tekenen bij ons, aangezien zijn contract afloopt.
Dat zou een megaklapper zijn. Geweldig talent, pure voetballer. Daarnaast commercieel heel erg interessant, echte posterboy.
Inclusief cult kapsel
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Deze jongen uit de tweede divisie uit Argentinië zou ook een mooie trabsfer met het iog op de toekomst zijn. Doorgroeien in Jong en wellicht heel snel aanslhiten bij het eerste.


Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sheriff Sinyan (Center-back, Molde)
Molde knew they were likely to lose their best defender Stian Gregersen in the summer transfer window. His ready-made replacement was already at the club in the form of Gambian international Sheriff Sinyan, who they acquired from Lillestrom in June 2020.


Data from Wyscout Player Report
In the second half of this season, he became one of the most feared defenders in the Eliteserien. His 76.36% defensive duels won is the best in the league of those with significant minutes. He is very formidable in the air too, winning nearly 64% of aerial duels. From a physical perspective, he is an excellent specimen, but he has strong technical abilities as well. With a passing success rate near 92% and nearly an 80% success rate of passes into the final third, this is an area he has really improved. Sinyan is also a menace from attacking set pieces and contributes with the occasional goal.

He is primed to dominate the league for Molde at the back next year and not many will get the better of him. There is a good chance that Sinyan will become the best defender in the Eliteserien.


https://gambianews.gm/index.php/2020/07 ... ons-molde/



Wellicht een mooie onbekende parel erbij.
Een uitstekende verdediger, ook voetballend in Noorwegen.
Zijn contract loopt daar af.
Uit de Noorse competitie komen toch veel goede gedisciplineerde voetballers, die ook in de top van de eredivisie van waarde zijn.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Filmpje gaat niet over dezelfde speler. Dat filmpje gaat over de middenvelder mansour sinyan die speelt bij een noorse derdeklasser.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ook een goede voetballer though.

Ik merk dat ik blijf steken op een goede vervanger voor Sangaré. Ibrahima Sissoko, Vinicius Souza zijn jonge talenten met veel mogelijkheden.

Meer ervaren en iemand van wie je weet dat hij meteen een rots in de branding kan zijn = Wallace. Hij komt uit Brazilië via hsv naar udinese gegaan, ervaring met het Braziliaanse elftal.

Hij is normaliter een basisspeler in Udine, maar wellicht wil hij wel hier voor de prijzen gaan spelen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

15 jaar, Palmeiras. Wereldgoal. Kopen.



En het commentaar gaat: "GOLAÇO, GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL" dus sowieso het kijken waard.
Bakkertje01
Regelmatige invaller
Posts: 305
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Misschien kunnen we keeper Alex Meret huren / kopen, zit toch alleen maar op de bank

https://www.transfermarkt.nl/alex-meret ... ler/240414
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Uberhaupt een keeper opstellen zou al een verbetering zijn tov wat er nu staat.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geen wereldtalent, maar die Mees Hilgers van Twente moet je wel in de gaten houden. Kan de potentie hebben voor PSV.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als je Mees heet ben je een mietje. Klaar.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Aldus Ardbeg.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

In ieder geval weinig creatieve ouders, dat dan weer wel.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

El Sordo wrote: 22 Jan 2022, 22:34 In ieder geval weinig creatieve ouders, dat dan weer wel.
Het zit hem niet mees
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 20 Jan 2022, 14:54 15 jaar, Palmeiras. Wereldgoal. Kopen.



En het commentaar gaat: "GOLAÇO, GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL" dus sowieso het kijken waard.
Blijkt deze gozert dus gewoon al een tijdje in de belangstelling te staan van Real, Barca, PSG, City en United. Gauw toeslaan met de Mauro-route dus, maar waarschijnlijk is die jongen al gek gemaakt door de grote geldclubs.

https://www.vi.nl/nieuws/waarom-barca-e ... e-parel-15
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 15 Jan 2022, 09:34 Ook een goede voetballer though.

Ik merk dat ik blijf steken op een goede vervanger voor Sangaré. Ibrahima Sissoko, Vinicius Souza zijn jonge talenten met veel mogelijkheden.

Meer ervaren en iemand van wie je weet dat hij meteen een rots in de branding kan zijn = Wallace. Hij komt uit Brazilië via hsv naar udinese gegaan, ervaring met het Braziliaanse elftal.

Hij is normaliter een basisspeler in Udine, maar wellicht wil hij wel hier voor de prijzen gaan spelen.
Een braziliaan met souza in zijn naam moet je altijd halen.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No


Ik heb deze filmpje gister ook gedeeld maar dan bij de verkeerde topic. Wat ik zie in de deze speler is dat hij fysiek sterk oogt en dat hij één van de grooste talenten is van Argentinië. Mooie versterking lijkt me
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Danny03 wrote: 25 Jan 2022, 10:04
Ik heb deze filmpje gister ook gedeeld maar dan bij de verkeerde topic. Wat ik zie in de deze speler is dat hij fysiek sterk oogt en dat hij één van de grooste talenten is van Argentinië. Mooie versterking lijkt me
[mention]Ykhim[/mention] ken je deze?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Stel John de Jong wil niet te veel met geld smijten voor een nieuwe spits dan heb ik misschien ook wel een prima optie.
German Berterame van San Luis ziet er toch ook wel interessant uit. Dit seizoen 9 doelpunten in 13 wedstrijden in de Mexicaanse competitie. Hij heeft een aflopend contract en zijn marktwaarde is nu iets boven de 5m. Hij ziet er voor mij meer uit als een killer voor de goal dan vinicius. Hij zou eventueel ook op andere posities voorin kunnen spelen maar hij is toch wel echt vooral een centrumspits.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bernd Leno wil deze periode weg bij Arsenal..
Newcastle is een kanshebber.
Wij nog een belletje doen?
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 25 Jan 2022, 16:53 Bernd Leno wil deze periode weg bij Arsenal..
Newcastle is een kanshebber.
Wij nog een belletje doen?
Leno in een huurconstructie?

Badum tssssss.... :nuts:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik kan het mij niet voorstellen maar mocht PSV deze zomer Van Ginkel kunnen en willen vervangen, dan zie ik graag Pajtim Kasami komen van FC Basel. Een ervaren box-to-box speler, hij scoort zijn goals en is ook met (voor)assists belangrijk voor het team vanuit een rol als een van de twee controlerende middenvelders.

Hij is eigenlijk een kopie van de Van Ginkel in oude doen. Nu 29 jaar, zijn contract loopt af. Daarnaast kan hij ook met schoten van afstand geweldig raak schieten.... al jaren!

De eredivisie is 🥜🥜 voor deze man.
Ook is hij tweede aanvoerder, een van de leiders en een baas in het veld.

7 jaar geleden de mooiste goal ooit van Fulham gescoord.




PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Leuke optie [mention]Voormalig KG[/mention]. Sowieso wel een interessante categorie 'sterkouders bij topclubs in middelgrote competities', als je ziet hoe snel Ramalho en Trauner hier impact konden maken terwijl ze voor relatief kleine transfersommen kwamen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Kasami zit op voetballen hoor. Fysiek ook een beest. Die schopt Alvarez wel naar de kloten.
Post Reply