Ja want we kijken onze ogen uit met viniDonyellMalen wrote: ↑26 Jan 2022, 13:27 Diego Costa is niet haalbaar voor ons, dat lijkt me duidelijk. Stel je voor trouwens, Vini en Diego Costa voorin. Nederland weet niet wat het ziet dan, haha.
Transferwindow 2021-2022
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Internationale topspeler
Ik schets enkel een scenario. Dit gerucht is zo vaag dat het nog nergens word opgepikt, ik hoop dat het gewoon een losse flodder is.Robson de Souza wrote: ↑26 Jan 2022, 13:16Het was sarcasme, want zelfs op basis van een vaag gerucht John de Jong belachelijk maken, dat is erg leuk schijnbaar. Terwijl PSV op dit moment aan Ahmedhodzic gelinkt wordt, maar daarvoor krijgt John niet vroegtijdig de veren in zijn reet. Kortom, beetje flauw gedrag wel, als er maar een stok is om John mee te slaan volgens mij.AddoCultheld wrote: ↑26 Jan 2022, 13:12
Buitenkans? 11 wedstrijden in de premier league in 3 jaar gevoetbald.
Als Ahmehozic daadwerkelijk komt, dan ben ik zeker blij maar dan blijven er bij mij nog steeds enorm veel vragen over. Hij is er met 1 speler echt nog lang niet. En waarom nu, waarom zorg je in de zomer niet dat je selectie gewoon staat. We hebben dit seizoen al 2 grote blessuregolven gekend, waarbij de selectie te smal bleek. Dat was geen verrassing, dat wisten we in de zomer al en het kost elke keer weer punten.
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
-
- Meervoudig international
Een club als PSV moet altijd een topper hebben staan op de spitspositie als ze kampioen willen worden (topper voor in ieder geval eredivisie begrippen). Niemand in onze selectie is die topper op het moment. Mocht John een goede spits kunnen halen, moet hij dat altijd doen, want voorin is het ook qua rendement te weinig!
-
- Vaste waarde in elftal
Wat ik me wel afvraag voor degenen die zeggen: laat gaan (tijdens deze transferwindow)!
Bedoel je dan:
1. Laat sowieso gaan, ongeacht vervanger of niet
2. Laat alleen gaan als er een veel scorende, basiswaardige vervanger gehaald wordt die er meteen staat
3. Laat gaan als je een vervanger hebt gehaald, ongeacht of hij basiswaardig is
Andere opties:
4. Gewoon behouden; aan zijn contract houden en seizoen afmaken (niet teveel wisselingen in een lopend seizoen)
5. Behouden mits het echt niet anders kan (lage motivatie of een erg goed aanbod)
Misschien iets voor een poll (in het Zahavi topic)?
Bedoel je dan:
1. Laat sowieso gaan, ongeacht vervanger of niet
2. Laat alleen gaan als er een veel scorende, basiswaardige vervanger gehaald wordt die er meteen staat
3. Laat gaan als je een vervanger hebt gehaald, ongeacht of hij basiswaardig is
Andere opties:
4. Gewoon behouden; aan zijn contract houden en seizoen afmaken (niet teveel wisselingen in een lopend seizoen)
5. Behouden mits het echt niet anders kan (lage motivatie of een erg goed aanbod)
Misschien iets voor een poll (in het Zahavi topic)?
One can only hope
-
- Basisspeler
1. Laat sowieso gaan, ongeacht vervanger of niet.
Ik ga ervan uit dat hij echt op en top prof is, maar hij is ook echt een familie man.
De vraag is hoe hij gaat functioneren als zijn familie niet rondom hem is.
Een goede vervanger zou top zijn maar in ieder geval geen vervanger halen om er maar 1 te halen.
Ik ga ervan uit dat hij echt op en top prof is, maar hij is ook echt een familie man.
De vraag is hoe hij gaat functioneren als zijn familie niet rondom hem is.
Een goede vervanger zou top zijn maar in ieder geval geen vervanger halen om er maar 1 te halen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
https://c.tenor.com/O0EnWlqFmEgAAAAC/a- ... devito.gifHannamontana wrote: ↑26 Jan 2022, 14:23 Ik begin elke dag meer te hunkeren naar de mannen als Mateja Kezman en consorten. Wat een geweldenaar was dat
Ik mis die Batman tune
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Godsakke ja.Hannamontana wrote: ↑26 Jan 2022, 14:23 Ik begin elke dag meer te hunkeren naar de mannen als Mateja Kezman en consorten. Wat een geweldenaar was dat
Nananananananana
Kezman Kezman
Met zijn iconische celebration move!
-
- Meervoudig international
Volgens het ED zou er door PSV wel degelijk gespeurd worden op de transfermarkt naar een spits door het uitvallen van Romero. Nu lijkt Telegraaf echter te zeggen dat als Zahavi niet vertrekt er niks op die positie bij komt.
Zou een unicum zijn denk ik dat er geen spits in ons eerste meer dan 10 doelpunten maakt in een seizoen, lijkt er echter toch verdacht veel op…
- Persepolis
- Vedette
Nee hoor geen unicum, is niet eens zo lang geleden: in 2016-17 was onze topscorer in alle competities Pereiro (geen spits) met 11 goals, daarna Pröpper en Luuk met resp. 10 en 8 goals. In de Eredivisie was Pereiro topscorer met 10, daarna Luuk met 8, dus had helemaal niemand meer dan 10.OnsPSV wrote: ↑26 Jan 2022, 14:28Volgens het ED zou er door PSV wel degelijk gespeurd worden op de transfermarkt naar een spits door het uitvallen van Romero. Nu lijkt Telegraaf echter te zeggen dat als Zahavi niet vertrekt er niks op die positie bij komt.
Zou een unicum zijn denk ik dat er geen spits in ons eerste meer dan 10 doelpunten maakt in een seizoen, lijkt er echter toch verdacht veel op…