Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

OnsPSV wrote: 26 Jan 2022, 14:28
Dr. Gonzo wrote: 26 Jan 2022, 14:24
Uiteraard komt er geen spits als de huidige spitsen niet vertrekken...
Volgens het ED zou er door PSV wel degelijk gespeurd worden op de transfermarkt naar een spits door het uitvallen van Romero. Nu lijkt Telegraaf echter te zeggen dat als Zahavi niet vertrekt er niks op die positie bij komt.

Zou een unicum zijn denk ik dat er geen spits in ons eerste meer dan 10 doelpunten maakt in een seizoen, lijkt er echter toch verdacht veel op…
Zahavi, Vinicius, Romero (geblesseerd). Dan hebben we nog Fofana die minuten wil maken en Vertessen die daar prima uit de voeten kan.
Als er niemand vertrekt komt hier echt niemand bij
Ardbeg
Mister PSV

Dr. Gonzo wrote: 26 Jan 2022, 14:42

Volgens het ED zou er door PSV wel degelijk gespeurd worden op de transfermarkt naar een spits door het uitvallen van Romero. Nu lijkt Telegraaf echter te zeggen dat als Zahavi niet vertrekt er niks op die positie bij komt.

Zou een unicum zijn denk ik dat er geen spits in ons eerste meer dan 10 doelpunten maakt in een seizoen, lijkt er echter toch verdacht veel op…
Zahavi, Vinicius, Romero (geblesseerd). Dan hebben we nog Fofana die minuten wil maken en Vertessen die daar prima uit de voeten kan.
Elfrink heeft letterlijk gezegd dat PSV op zoek is naar een vervanger van Romero.
Noosa
Meervoudig international

Na even een opleving gisteren met de Ahmedhozic geruchten is het vandaag weer vrij rustig.
Op alle betrouwbare NL sites (ED, VI) staat nu dat Zahavi het seizoen af wil maken bij PSV. Dat is nu bewust zo gecommuniceerd, verwacht dat hij gewoon blijft.
Ik hoop niet dat deze laatste transferweek als een nachtkaars uitgaat en het alleen blijft bij geruchten.
Wanneer sluit het Windows eigenlijk as maandag 0.00uur?
Sao-Mellow
Meervoudig international

Scoren allemaal te weinig. Hebben echt een goalgetter nodig om makkelijker te kunnen voetballen.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje

In aantallen zijn het er inderdaad genoeg, de kwaliteit is een heel ander verhaal. Ik hoop nog steeds( tegen beter weten in) op een kwaliteitsversterking in de spits, die hebben we hard nodig.
Hatseflats
Vedette

Noosa wrote: 26 Jan 2022, 14:44 Na even een opleving gisteren met de Ahmedhozic geruchten is het vandaag weer vrij rustig.
Op alle betrouwbare NL sites (ED, VI) staat nu dat Zahavi het seizoen af wil maken bij PSV. Dat is nu bewust zo gecommuniceerd, verwacht dat hij gewoon blijft.
Ik hoop niet dat deze laatste transferweek als een nachtkaars uitgaat en het alleen blijft bij geruchten.
Dan ken je PSV nog niet. :tear: Afgelopen zomer zou er vuurwerk komen. Nou, die transferzomer was echt een drama kan ik je vertellen!
Uiteraard wel genoten hier van alle geruchten!
Ardbeg
Mister PSV

Hatseflats wrote: 26 Jan 2022, 14:48
Noosa wrote: 26 Jan 2022, 14:44 Na even een opleving gisteren met de Ahmedhozic geruchten is het vandaag weer vrij rustig.
Dan ken je PSV nog niet. :tear: Afgelopen zomer zou er vuurwerk komen. Nou, die transferzomer was echt een drama kan ik je vertellen!
Uiteraard wel genoten hier van alle geruchten!

Da's oneerlijk. Nieuwe Covid maatregelen en spelers die op zeker zouden vertrekken bleven.
Tomm
Vedette

RemPSV wrote: 26 Jan 2022, 14:45 In aantallen zijn het er inderdaad genoeg, de kwaliteit is een heel ander verhaal. Ik hoop nog steeds( tegen beter weten in) op een kwaliteitsversterking in de spits, die hebben we hard nodig.
Wordt dan alleen niet heel vrolijk van Tosun.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 26 Jan 2022, 14:43
Elfrink heeft letterlijk gezegd dat PSV op zoek is naar een vervanger van Romero.
Dat kan hij zeggen, maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren.
PSV is de laatste jaren erg voorzichtig met de bezetting per positie. Ook afgelopen zomer was een remmende factor op het binnenhalen van spelers dat er eerst spelers moesten vertrekken.
Een speler halen die echt toegevoegde waarde heeft boven de al aanwezige spitsen gaat heel veel geld kosten, ik geloof niet dat we dat gaan doen voor een positie die we kwantitatief heel goed hebben bezet
Ardbeg
Mister PSV

Dr. Gonzo wrote: 26 Jan 2022, 14:53
Ardbeg wrote: 26 Jan 2022, 14:43

PSV is de laatste jaren erg voorzichtig met de bezetting per positie. Ook afgelopen zomer was een remmende factor op het binnenhalen van spelers dat er eerst spelers moesten vertrekken.
Een speler halen die echt toegevoegde waarde heeft boven de al aanwezige spitsen gaat heel veel geld kosten, ik geloof niet dat we dat gaan doen voor een positie die we kwantitatief heel goed hebben bezet
Ja dat kan je wel niet geloven maar PSV is toch degelijk aan het kijken voor een spits.
DonyellMalen
Legende

Wanneer heeft Elfrink dat concreet gezegd, dat ze kijken voor 'n spits?
Garnala
Basisspeler

DonyellMalen wrote: 26 Jan 2022, 14:59 Wanneer heeft Elfrink dat concreet gezegd, dat ze kijken voor 'n spits?
Als ik me niet vergis in de peesjevee Podcast.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 26 Jan 2022, 14:57
Dr. Gonzo wrote: 26 Jan 2022, 14:53
Ja dat kan je wel niet geloven maar PSV is toch degelijk aan het kijken voor een spits.
Dat kan natuurlijk heel goed te maken hebben met een optie om Zahavi eerder te laten vertrekken. Echt zeker weet niemand van ons het (ook Elfrink niet), maar ik blijf overtuigd van mijn stelling.
Maar goed, als we een spits halen zonder dat er een spits vertrekt zal ik de eerste zijn die toegeeft het verkeerd ingeschat te hebben. Stiekem hoop ik ook op een prachtig buitenkansje natuurlijk
Ardbeg
Mister PSV

Dr. Gonzo wrote: 26 Jan 2022, 15:03
Ardbeg wrote: 26 Jan 2022, 14:57

Dat kan natuurlijk heel goed te maken hebben met een optie om Zahavi eerder te laten vertrekken. Echt zeker weet niemand van ons het (ook Elfrink niet), maar ik blijf overtuigd van mijn stelling.
Maar goed, als we een spits halen zonder dat er een spits vertrekt zal ik de eerste zijn die toegeeft het verkeerd ingeschat te hebben. Stiekem hoop ik ook op een prachtig buitenkansje natuurlijk
Ja als je het zo stelt is niks zeker maar met als Elfrink zegt ter vervanging van Romero, dan bedoelt hij ter vervanging van Romero. Hij heeft overigens alleen nieuwtjes als JdJ die aan hem door geeft, dus dat komt uiteraard niet uit het niets.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Vinicius en Zahavi zouden voldoende moeten zijn voor de komende maanden qua kwantiteit. Zahavi was vorig jaar na de winterstop wel ok en ook in Euopa kan hij goede cijfers overleggen. Vinicius lijkt me prima om hem te vervangen en met een beetje geluk kan Vini nog een stapje meer.

Wat mij betreft beginnen ze nu al met de spits die er op de eerste training moet staan. Het liefst één die beter is dan Luuk, jonger dan Vinicius en scorend beter dan Zahavi met minder blessures dan Romero.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Op dit moment heb ik liever een goede verdediger erbij dan een prima aanvaller
Ardbeg
Mister PSV

hondjevandebakker wrote: 26 Jan 2022, 15:18 Op dit moment heb ik liever een goede verdediger erbij dan een prima aanvaller
Je hebt beide nodig.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje

hondjevandebakker wrote: 26 Jan 2022, 15:18 Op dit moment heb ik liever een goede verdediger erbij dan een prima aanvaller
Ik denk eerlijk gezegd, dat we meer op zouden schieten met een echte glasbak als spits, dan een nieuwe Alex in de verdediging( alle twee is natuurlijk het beste :fun: ), ik vind persoonlijk dat we achterin met Ramalho, Boscagli, Obispo en eventueel Teze nog wel iets van kwaliteit hebben rondlopen, terwijl ik het in de spits echt om te janken vind.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

Met tosun zou het voorin niet heel veel beter gaan worden ben ik bang
koetje
Legende

11 Sir Tinus wrote: 26 Jan 2022, 15:15
Wat mij betreft beginnen ze nu al met de spits die er op de eerste training moet staan. Het liefst één die beter is dan Luuk, jonger dan Vinicius en scorend beter dan Zahavi met minder blessures dan Romero.
Kortom we zoeken de ideale spits.

Gelukkig zijn er genoeg clubs die van dergelijke spitsen af willen en zijn er geen andere clubs op zoek naar dit profiel.
Mvogoat
Basisspeler

Zat nog te kijken naar huur van Jovic. Denk dat die de stap veel te groot zou vinden maar het tikt wel alle boxen. Lijkt er niet op dat iemand doorzet om hem te huren.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Ardbeg
Mister PSV

RemPSV wrote: 26 Jan 2022, 15:23
Ik denk eerlijk gezegd, dat we meer op zouden schieten met een echte glasbak als spits, dan een nieuwe Alex in de verdediging( alle twee is natuurlijk het beste :fun: ), ik vind persoonlijk dat we achterin met Ramalho, Boscagli, Obispo en eventueel Teze nog wel iets van kwaliteit hebben rondlopen, terwijl ik het in de spits echt om te janken vind.
Eens. Het scorend vermogen nekt ons veel harder dan dat ons Ramalho er nu niet is.
Hatseflats
Vedette

Oke, Ahmedhodzic hebben we niet nodig! Op zoek naar een spits! Woutje Weghorst misschien? ;)
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

koetje wrote: 26 Jan 2022, 15:28
11 Sir Tinus wrote: 26 Jan 2022, 15:15
Kortom we zoeken de ideale spits.

Gelukkig zijn er genoeg clubs die van dergelijke spitsen af willen en zijn er geen andere clubs op zoek naar dit profiel.
Dat is wel de essentie van mijn opmerking ja. Beter de beurs trekken voor een spits die ons echt vooruit helpt dan weer verder met houtje touwtje oplossingen. Dat het moeilijk wordt lijkt me evident maar niet onmogelijk omdat je in de Eredivisie al snel mee zou moeten kunnen maar je toch nog zou kunnen ontwikkelen.
Ardbeg
Mister PSV

Hatseflats wrote: 26 Jan 2022, 15:32 Oke, Ahmedhodzic hebben we niet nodig! Op zoek naar een spits! Woutje Weghorst misschien? ;)
Da's te kort door de bocht maar nee, nooit die paardenlul aub.
Last edited by Ardbeg on 26 Jan 2022, 16:14, edited 1 time in total.
Locked