Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb het jullie al drie keer laten weten, Shoving: hij wil geen shirtje van Luckassen. Niet gisteren, niet vandaag en niet morgen.
Wilysimba
Lid van verdienste

Ben bij Philips stadion. Geen bijzonderheden
Noosa
Meervoudig international

Wilysimba wrote: 26 Jan 2022, 19:56 Ben bij Philips stadion. Geen bijzonderheden
Bedankt!!
Bakkertje01
Regelmatige invaller

Wilysimba wrote: 26 Jan 2022, 19:56 Ben bij Philips stadion. Geen bijzonderheden
man man man, waar hebben we je voor aangenomen. :lol: :lol:

Ga zo door :)
040-076
Meervoudig international

John is altijd van het laatste moment.
Marcel for president!
ComeOnPSV
Vedette

Die John de Jong zet zijn auto tijdens de lunchpauze ergens anders neer en toen hij zag dat [mention]Wilysimba[/mention] om half 8 zou komen heeft ie rond half 8 de lichten uitgedaan.
John zit nu in een donkere kamer te werken...

Niet grappig John. We hebben je door, want Wily blijft komen!
ShovingNE2
Site Admin

Zeker wel bijzonderheden. Rik Elfrink is er bijna en wil je graag spreken. Jij bezorgt PSV supporters zoveel plezier. Alweer. Dag na dag. En dat is meer mensen opgevallen buiten dit forum ook.

Hij wil je graag spreken en dat is niet meer dan terecht.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
StratumZuid
Vedette

Top Shoving
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Zou Ferdi Kadioglu interessant kunnen zijn voor ons?
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 26 Jan 2022, 20:03
Zeker wel bijzonderheden. Rik Elfrink is er bijna en wil je graag spreken. Jij bezorgt PSV supporters zoveel plezier. Alweer. Dag na dag. En dat is meer mensen opgevallen buiten dit forum ook.

Dit is goud!
Standbeeld
Mister PSV

hondjevandebakker wrote: 26 Jan 2022, 20:29 Zou Ferdi Kadioglu interessant kunnen zijn voor ons?
Ik volg niet het Turks voetbal maar heb hem wel regelmatig bij NL jeugd gezien. Lijkt mij meer iets voor een AZ of Feyenoord momenteel. Wel nog steeds maar 22 en al wat ervaring. Zit nog wel wat rek in.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Heeft een aflopend contract en is basisspeler bij fenerbache. Daarom kwam ik er mee
Standbeeld
Mister PSV

Transfervrij mogelijk interessant voor de breedte? Misschien mensen die het Turkse voetbal volgen die er meer over kijken vertellen?
ShovingNE2
Site Admin

Heel veel mooie likes en die komen ten goede aan Wilysimba uiteraard.

Maar Rik vind dit oprecht mooi en is heel enthousiast. Ja: tuurlijk leest hij hier mee ondanks dat hij wel eens verguisd wordt hier. Maar hij voelt echt de passie die wij hiet met elkaar hebben. Het plezier die Wily ons brengt, het spotten van vliegtuigjes en de spanning en passie rond wedstrijden.

Rikkert heeft zoveel respect voor onze passie. Hardop lachen aan de telefoon. Een mede supporter als [mention]Wilysimba[/mention] is bijzonder en mooi en die passie koesteren we allemaal. En ik vind het goud dat Ons Eindhovens Dagblad dit een plaats wil geven. Het is aan onze ongekroonde transfer koning of hij de exposure wil.

Maar ik vind dit ongekend mooi en volkomen terecht voor iemand die zoveel PSV harten vult met passie en verwachtingen.

In Wily Simba we trust
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Heruone
Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 26 Jan 2022, 20:50

Heel veel mooie likes en die komen ten goede aan Wilysimba uiteraard.

Maar Rik vind dit oprecht mooi en is heel enthousiast. Ja: tuurlijk leest hij hier mee ondanks dat hij wel eens verguisd wordt hier. Maar hij voelt echt de passie die wij hiet met elkaar hebben. Het plezier die Wily ons brengt, het spotten van vliegtuigjes en de spanning en passie rond wedstrijden.

Rikkert heeft zoveel respect voor onze passie. Hardop lachen aan de telefoon. Een mede supporter als @Wilysimba is bijzonder en mooi en die passie koesteren we allemaal. En ik vind het goud dat Ons Eindhovens Dagblad dit een plaats wil geven. Het is aan onze ongekroonde transfer koning of hij de exposure wil.

Maar ik vind dit ongekend mooi en volkomen terecht voor iemand die zoveel PSV harten vult met passie en verwachtingen.

In Wily Simba we trust
Haha, leest Rik hier echt mee? Facking vet eigenlijk wel. En hoi Rik!
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
DonyellMalen
Legende

Haha, wat mooi dit allemaal. Rik, laat je ff horen man! Onder welke schuilnaam zit jij hier?!
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Hoi Rik! Ahmedhodzic al binnen? En die Tosun, die blijft toch hopelijk in Engeland?
Menno1
Legende

De enige betrouwbare Rik...Leuk dat hij meeleest!!
StratumZuid
Vedette

Dit kan alleen bij :PSV: geweldig!
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Joenepsv
Legende

Ok. Laat ik het maar zeggen. Ik ben Rik. Ahmedhodzic wordt ijs en wederdienende gepresenteerd. En Tosun is niet in beeld. Heb net nog met John geappt en hij staat niet op de lijst.
Frank
Lid 2e elftal

Mag [mention]Wilysimba[/mention] maandag een dagje meelopen met Rik? En dan natuurlijk wel alle geruchten hier droppen. ;)
Trixm
Vedette

Joenepsv wrote: 26 Jan 2022, 21:09 Ok. Laat ik het maar zeggen. Ik ben Rik. Ahmedhodzic wordt ijs en wederdienende gepresenteerd. En Tosun is niet in beeld. Heb net nog met John geappt en hij staat niet op de lijst.
Haha wat een gekheid, nee serieus ik ben Rik, hoi allemaal!
Saibari is underrated.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Ik zal het maar toegeven, ik ben Freek Jansen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
DadOfFour
Internationale topspeler

Op weg naar m'n nieuwe thuisland en met dank aan [mention]Wilysimba[/mention] blijf ik gewoon op de hoogte van wat er rond het Philips Stadion gebeurt! Bedankt en ga zo door!
En nee, ook ik ben Rík niet, ik ben Ruud van N.
Last edited by DadOfFour on 26 Jan 2022, 21:19, edited 1 time in total.
La vida és massa curta per no fer broma
DeBruyne
Meervoudig international

Zou wel tof zijn dat er met de volgende speler die gepresenteerd zou worden een filmpje wordt gemaakt met [mention]Wilysimba[/mention]
Locked