Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Die Pa likt mij het type Pa Djokovic. Leuk voor ons nu deze info, maar zo'n malloot wil je niet rond PSV hebben hangen die overal info loopt rond te strooien en kabaal te schoppen.
Standbeeld
Mister PSV

Johan Derksen noemde Petrovic ooit een "babbelzieke Joegoslaaf".
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Mvogoat wrote: 26 Jan 2022, 23:52 Relatie tussen Anel en zijn vader is niet super. Anel vindt dat zijn vader zich er teveel mee bemoeit😅
Ja, of alles klopt wat hij me vertelt weet ik ook niet. Op zich wel grappig mocht er een (kleine) kern van waarheid in zitten. Mocht Malmö echt 10 miljoen euro willen, dan zou ik als PSV zijnde toch wel eventjes 2 keer nadenken eigenlijk
ComeOnPSV
Vedette

Potvoldomme wat maak je ons weer blij Rikkert. Direct die Britten bang maken.
Struviet
Meervoudig international

PSVAchterhoek wrote: 26 Jan 2022, 23:56
Mvogoat wrote: 26 Jan 2022, 23:52 Relatie tussen Anel en zijn vader is niet super. Anel vindt dat zijn vader zich er teveel mee bemoeit😅
Ja, of alles klopt wat hij me vertelt weet ik ook niet. Op zich wel grappig mocht er een (kleine) kern van waarheid in zitten. Mocht Malmö echt 10 miljoen euro willen, dan zou ik als PSV zijnde toch wel eventjes 2 keer nadenken eigenlijk
Die 10 miljoen klopte afgelopen zomer in ieder geval zeker.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Je krijgt hier gewoon bijna live updates van potentieel een van de duurste transfers in de clubgeschiedenis. En het enige wat ervoor nodig was, was het social media-account van de vader van betreffende speler. Fantastisch man :mrgreen:
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Hoi Rik, leuk dat jij ook hier komt rondneuzen!

Zou je, als blijk van meelezen, morgen het codewoord 'desalniettemin' in een tweet willen verwerken. Hartelijke groeten van een trouwe lezer.
ComeOnPSV
Vedette

Het lijkt erop dat PSV nog aan het praten is met Malmo over Ahmedhodzic. Heb hem vervolgens wat vragen gesteld over het account op instagram en Tommie, wel gelezen nog niet geantwoord. Kan belangrijke info zijn in ons onderzoek hier op het forum.
ruuddevil
Legende

Ahmedhodzic lijkt me geen talent in de categorie waarvoor je 10 mln neerlegt. Dan liever een spits voor dat geld. Aan de andere kant, we hebben ook 10 mln voor Baumgartl betaald…
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Schitterend dit forum, maar 10 miljoen voor een upgrade van Ramalho lijkt me buiten elke proportie.
Josef Dettelbacher
Legende

Lorenzo von Matterhorn wrote: 27 Jan 2022, 00:38 Hoi Rik, leuk dat jij ook hier komt rondneuzen!

Zou je, als blijk van meelezen, morgen het codewoord 'desalniettemin' in een tweet willen verwerken. Hartelijke groeten van een trouwe lezer.
Nee Rik, dat is niet uitdagend genoeg. Probeer maar "menstruatiestoornis".
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
ShovingNE2
Site Admin

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2022, 07:05 Schitterend dit forum, maar 10 miljoen voor een upgrade van Ramalho lijkt me buiten elke proportie.
Ik zou dat 100% wel doen eigenlijk.

Als je ziet hoeveel interesse er nu al is: daar ga je nooit verlies op maken. Lekker 2,5 jaar bij ons ballen en dan de stap naar AC Milan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
IvanNielsen
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV nondeju!

:wall: Ik had enorm veel zin in deze Transfer Friday, blijkt het $!#! pas donderdag te zijn.
Een goede loodgieter is beter dan een verre vriend
OnsPSV
Meervoudig international

Neem het met een flinke hap zout, maar ik geloof best dat hier een kern van waarheid in zit. PSV laat Zahavi niet gaan, omdat het simpelweg geen vervanger kan halen!
OnsPSV
Meervoudig international

10 miljoen voor Ahmedhodzic is veel geld. Vraag me alleen wel af waarom PSV zulke bedragen enigszins fluitend aftikte in het seizoen: 18/19 met onder andere de aankoop van Baumgartl ( 10 mil + )

Het fijne aan Ramalho is dat hij nagenoeg tweebenig is, dus je kunt met hem (wat in salzburg vaak gebeurde) altijd schuiven naar LCV. Dan heb je komend seizoen met Ramalho, Ahmedhodzic en Obispo 3 goede verdedigers!

Edit: Malmö FF kan lang hoog in de boom blijven zitten, maar daar zit deze periode echt een maximum aan. Hij wilde eigenlijk vorige winter al weg, kan me niet voorstellen dat ze hem nog een seizoen bij zich houden.
Last edited by OnsPSV on 27 Jan 2022, 07:57, edited 1 time in total.
ShovingNE2
Site Admin

Ja, en Ramalho kan ook LCV natuurlijk.
mateja
Internationale topspeler

Ik vind het verschil tussen 7.5 en 10 niet heel groot eigenlijk. Als je echt vertrouwen hebt in zo'n jongen kan je dat best betalen lijkt me, de as is enorm belangrijk en het zou fijn zijn als je daar klaar bent de komende jaren. Mooie bijkomstigheid is ook dat je Schmidt een teken geeft dat je wil investeren, een (basis)speler voor komend seizoen alvast binnen hebt en je meer smaken hebt achterin. Boscagli kan op meerdere posities spelen en misschien dat Reims hem wel wil kopen voor volgend seizoen?

Dit gezegd hebbende; ik heb hem nog nooit zien spelen en heb geen idee of het uberhaupt een goede aankoop is. Maar zijn profiel spreekt natuurlijk wel aan.
Noosa
Meervoudig international

ComeOnPSV wrote: 26 Jan 2022, 23:51

Ondertussen heeft Arsenal ook interesse in Gakpo.
Ik denk oprecht dat dit beste club voor hem is om heen te gaan.
Jammer dat Bayern is afgehaakt, als dit bericht klopt.
Mvogoat
Basisspeler

Met 8,5 plus doorverkoop en bonusjes kun je er denk ik ook wel komen. Geen enkele club heeft iets aan een speler die er niet wil zijn. Fulgini wilde weg, mocht niet en is nu totaal niet meer op niveau omdat die met andere dingen bezig is. Als PSV het rond zou krijgen zal het wel een deadline day transfer worden.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Gaat waarschijnlijk naar Villareal maar PSV had/heeft dus zeker interesse.
Hatseflats
Vedette

hondjevandebakker wrote: 27 Jan 2022, 08:39
Gaat waarschijnlijk naar Villareal maar PSV had/heeft dus zeker interesse.
9mil. Is dat niet wat veel voor hem?
Noosa
Meervoudig international

Mvogoat wrote: 27 Jan 2022, 08:28 Met 8,5 plus doorverkoop en bonusjes kun je er denk ik ook wel komen. Geen enkele club heeft iets aan een speler die er niet wil zijn. Fulgini wilde weg, mocht niet en is nu totaal niet meer op niveau omdat die met andere dingen bezig is. Als PSV het rond zou krijgen zal het wel een deadline day transfer worden.
Dat ligt er natuurlijk aan, als Newcastle echt serieus wordt, dan zullen zij waarschijnlijk makkelijk aan de vraagprijs kunnen voldoen. Tenzij Anel persé naar PSV wil, maar dan nog als Malmö aan die 10mln blijft vasthouden weet ik niet of PSV zal toepassen.
Ik hoop in elk geval dat PSV op meerdere borden aan het schaken is.
Robson de Souza
Vedette

10 Miljoen voor Ahmedhodzic is gezien zijn potentie echt niet te veel. En als Malmö 10 vraagt kun je op een zelfde bedrag uit komen als wat je voor Sangaré hebt betaald. En ik schaal hem in dezelfde categorie in: hij zal er meteen staan en is beter dan alles wat we hebben. Ik zou dit echt een topdeal vinden. Verkoop je aan het einde van het seizoen Boscagli voor dezelfde prijs en hou je Seelt/Van de Blaak als 4e optie erbij. Zou perfect zijn. Als John deze speler vast kan leggen zou het een toptransfer zijn. Zoveel interesse al:
https://www.thesun.co.uk/sport/14316580 ... -atalanta/

https://gianlucadimarzio.com/en/ahmedho ... eal-for-me

John, make it happen please!!
Robson de Souza
Vedette

[mention]Armada[/mention] is er nog een kans dat Hugo Souza deze periode komt misschien? Zou mooi zijn als we met Anel en Hugo onze nieuwe Alex en Gomes even binnen kunnen halen...
ShovingNE2
Site Admin

Robson de Souza wrote: 27 Jan 2022, 08:50 En als Malmö 10 vraagt kun je op een zelfde bedrag uit komen als wat je voor Sangaré hebt betaald.
Voor Sangaré hebben we 7 miljoen betaald hè?
Locked