Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

O Fenômeno wrote: 27 Jan 2022, 10:36 Wat denken we, gaat er nog wat bijkomen de komende dagen? Zou wel heel teleurstellend zijn als PSV met de huidige selectie denkt serieus mee te kunnen blijven doen voor de titel. Er moet minimaal nog een CV bij en indien Zahavi vertrekt ook nog een SP.
Er zijn al genoeg namen voorbij gekomen (Ahmedhodzic, Phillips, Sarr, etc.). Dus geloof maar dat John hard bezig is met een vervanger voor Ramalho. Wanneer er geen vervanger komt dan heeft John gewoon niemand kunnen regelen deze winter die beduidend beter is dan wat we nu hebben. Ik verwacht zelf dat PSV in zet op Zahavi blijven, maar dat als er een buitenkans aandient dat er geschoven wordt. Ik denk dat John alle focus op een CV wil leggen nu.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Weer wat gebrabbel van vader Ahmedhodzic in m'n Facebook messenger vanochtend. Hij blijft wel steevast zijn verhaaltje opdreunen:

- PSV en Newcastle (nog steeds) geïnteresseerd
- Anel wil het liefst eerst een stap maken naar PSV voordat hij direct de PL in gaat
- Malmö houdt nog steeds vast aan de 10 miljoen, zaakwaarnemer wil ook een groot aandeel hebben
- Hij hoopt dat Malmö de vraagprijs laat zakken, maar ze zijn tot nu toe erg koppig
Trixm
Vedette

PSVAchterhoek wrote: 27 Jan 2022, 11:00 Weer wat gebrabbel van vader Ahmedhodzic in m'n Facebook messenger vanochtend. Hij blijft wel steevast zijn verhaaltje opdreunen:

- Anel wil het liefst eerst een stap maken naar PSV voordat hij direct de PL in gaat
- Malmö houdt nog steeds vast aan de 10 miljoen, zaakwaarnemer wil ook een groot aandeel hebben
- Hij hoopt dat Malmö de vraagprijs laat zakken, maar ze zijn tot nu toe erg koppig
Nu wel een goed moment om de beste man met rust te laten.
Saibari is underrated.
StratumZuid
Vedette

Kan die vader niet hier een account aanmaken? 😉
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
guus
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 27 Jan 2022, 10:55
O Fenômeno wrote: 27 Jan 2022, 10:36 Wat denken we, gaat er nog wat bijkomen de komende dagen? Zou wel heel teleurstellend zijn als PSV met de huidige selectie denkt serieus mee te kunnen blijven doen voor de titel. Er moet minimaal nog een CV bij en indien Zahavi vertrekt ook nog een SP.
Er zijn al genoeg namen voorbij gekomen (Ahmedhodzic, Phillips, Sarr, etc.). Dus geloof maar dat John hard bezig is met een vervanger voor Ramalho. Wanneer er geen vervanger komt dan heeft John gewoon niemand kunnen regelen deze winter die beduidend beter is dan wat we nu hebben. Ik verwacht zelf dat PSV in zet op Zahavi blijven, maar dat als er een buitenkans aandient dat er geschoven wordt. Ik denk dat John alle focus op een CV wil leggen nu.
En dan is het ook prettig dat Zahavi een op en top prof is en niet gaat mokken als hij niet mag vertrekken terwijl hij een zéér goede reden heeft om te vertrekken. Niet mals wat zijn vrouw en kinderen hebben meegemaakt.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Als dat klopt is het helemaal mooi. Als niemand 10m neerlegt dan zullen ze op de laatste dag wel naar 8m zakken. Is ook wel terecht dat malmo hard onderhandelt met verschillende geinteresseerde clubs. Ook mooi als hij graag naar PSV wil gaan trouwens. Ik zou trouwens ff stoppen met die vader teveel berichten te sturen want ik denk we nu gewoon af moeten wachten wat er verder gebeurd. Ben bang dat die vader alleen maar in de weg gaat zitten op deze manier.
Jwoeloe
Moderator

Klinkt als: Malmö en/of zaakwaarnemer zal concessies moeten gaan doen om een transfer te laten plaatsvinden.
Standbeeld
Mister PSV

Of zijn vader vindt de aandacht wel leuk. Hij kan ook niet reageren. Maar eens dat het niet teveel moet worden.
Noosa
Meervoudig international

PSVAchterhoek wrote: 27 Jan 2022, 11:00 Weer wat gebrabbel van vader Ahmedhodzic in m'n Facebook messenger vanochtend. Hij blijft wel steevast zijn verhaaltje opdreunen:

Dat 2e streepje vind ik wel heel positief!
Standbeeld
Mister PSV

Het zal voor de onderhandelingen ook niet slecht uitkomen dat bekend is dat Arsenal, City en Liverpool interesse hebben in een speler van PSV. Dat zal gerust een verhaal zijn dat Ahmedhodzic aan kan spreken.
Garnala
Basisspeler

Noosa wrote: 27 Jan 2022, 11:10

Dat 2e streepje vind ik wel heel positief!
Dat inderdaad, maar god weet zit die vader dit ook tegen supporters van andere clubs te zeggen die hem DM'en.
Krijg aardig het gevoel dat die vader wel lekker gaat op al die aandacht.
Ardbeg
Mister PSV

Nogmaals, Anel wordt gek van die pa en zijn gedrag dus wellicht dat niet voeden.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Trixm wrote: 27 Jan 2022, 11:04

Nu wel een goed moment om de beste man met rust te laten.
Ja eens, had ik gisteravond ook gedaan. Totdat hij mij vanochtend zelf ging berichten. Beetje aandachtsgeil lijkt ie wel idd
Noosa
Meervoudig international

Ardbeg wrote: 27 Jan 2022, 11:20 Nogmaals, Anel wordt gek van die pa en zijn gedrag dus wellicht dat niet voeden.
Lijkt me dan ook dat Anel niet alles met zijn vader deelt, als hij weet hoe discreet zijn vader is. Dus inderdaad alles met een flinke korrel zout nemen.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal

Ondertussen is de vader van Anel ook aan het chatten met een Newcastle fan en daartegen zegt hij "Ja anel wil niks te maken hebben met die prutsers van PSV, hij wilt meteen naar de big boys"
Mvogoat
Basisspeler

Die vader is helemaal gek🤣
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

Lekker laten gaan joh met die vader van hem zo een speler hoeven we hier niet laat hem dan lekker gaan naar die olie clubje.
Ardbeg
Mister PSV

Danny03 wrote: 27 Jan 2022, 11:36 Lekker laten gaan joh met die vader van hem zo een speler hoeven we hier niet laat hem dan lekker gaan naar die olie clubje.
Waar de fuck heb je het over :lol:
Gutanoth wrote: 27 Jan 2022, 11:33 Ondertussen is de vader van Anel ook aan het chatten met een Newcastle fan en daartegen zegt hij "Ja anel wil niks te maken hebben met die prutsers van PSV, hij wilt meteen naar de big boys"
Mvogoat wrote: 27 Jan 2022, 11:34 Die vader is helemaal gek🤣
Begrijpend lezen jongens. Gutanoth maakt een grapje. Om aan te tonen dat die vader een aparte man is.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

[mention]Ardbeg[/mention]
Sorry maar ik kon niet ruiken dat hij een grapje maakte ik dacht dat hij serieus was. Mij excuus
Gutanoth
Vaste waarde in elftal

ik zal volgende keer wat subtieler grappen 🤣
Galactico
Meervoudig international

Nieuwe Saviola-soap in the making. Love it
Chucky
Vedette

Maar even, hoe goed is die Ahmedhodzic eigenlijk? Wat zijn de sterke punten, wat kan beter?
Ardbeg
Mister PSV

Danny03 wrote: 27 Jan 2022, 11:48 @Ardbeg
Sorry maar ik kon niet ruiken dat hij een grapje maakte ik dacht dat hij serieus was. Mij excuus
En dan nog. Waarom dan die speler niet willen? Who gives a shit om papa.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

ShovingNE2 wrote: 27 Jan 2022, 10:23
FC Bracke wrote: 27 Jan 2022, 10:12 Fantastisch! Hulde!

Goed geregeld Shoving en merci Rik voor de aandacht voor 'ons Wily'.
Het initiatief om Wily te interviewen kwam vanuit Rik, niet vanuit mij,
Heb alleen even het contact bespoedigd. That's it. ;)
Hoe laat ik het aantal forumleden in no-time verdubbelen, hoofdstuk 1 :)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

[mention]Ardbeg[/mention] Ja ik hou er niet van als iemand ons clubke zwart maakt maar het was maar een grap gelukkig
Locked