Maar stel Mvogo gaat inderdaad, gaan we dan een keeper halen die de strijd aan kan met Drommel, of gaan we zo laat in de transferwindow voor iemand die minder is, maar wel genoegen neemt met een plek op de bank?
Jwoeloe wrote: ↑27 Jan 2022, 14:09
Maar stel Mvogo gaat inderdaad, gaan we dan een keeper halen die de strijd aan kan met Drommel, of gaan we zo laat in de transferwindow voor iemand die minder is, maar wel genoegen neemt met een plek op de bank?
Je moet haast wel toch? Müller heeft imo het niveau niet en Delanghe als tweede keeper vind ik ook wat vroeg.
Het kan zijn dan Ahmedhodzic morgen gaat spelen, maar misschien ook niet. Mogelijk maakt hij nog een transfer komende week maar pin me er niet op vast, hij kan ook blijven bij Malmo.
Daniel Quick van Crystal Palace? Iemand? 'Bronnen rond de speler' (Of loop ik weer achter omdat ik een uur niet hier heb gekeken? ). Zou wel pas om het zomer window gaan
Tijn wrote: ↑27 Jan 2022, 14:20
Een keeper halen die nu niet de concurrentie met drommel kan aangaan lijkt me ook een uitdaging.
Tuurlijk is dit zo, maar je bent als PSV zijnde een topclub. Daar mag je wel wat van verwachten, met onze mogelijkheden. Dat spelers in de winter soms ‘overpriced’ zijn kan kloppen, maar dat staat niet in verhouding tot het niet/tot slecht invullen van een zelfde positie gedurende een half jaar!
Dat nieuwsbericht steekt in elkaar alsof iemand van de entourage van Quick zelf het initiatief heeft genomen om wat media te tippen zodat Palace actie onderneemt. Kerel speelt nauwelijks in het B-elftal van Palace. Lijkt me een onzin bericht.
Jwoeloe wrote: ↑27 Jan 2022, 14:30
Schijnt door zijn snelheid wel met ruimte in de rug te kunnen spelen. Wat dat betreft past hij wel in het spel van Schmidt.
Hardop gelachen. Ook iedereen heeft er volgens mij over heen gelezen
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford