Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Hatseflats
Vedette

Nondeju, ik een tijdje hier niet gekeken, moet ik 5 pagina's doorspitten omdat iemand roept dat Malmo morgen een oefenwedstrijd heeft en dat Ahmed de EERSTE helft niet meedoet!! Ja, misschien wel de 2de helft, maar niet zeker, kan snel gegaan.... Anti climax :lol: :wall:

[mention]Sensation[/mention] had ook een nieuwtje? Of heb ik daar al over heen gelezen?
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 27 Jan 2022, 14:55

@Sensation had ook een nieuwtje? Of heb ik daar al over heen gelezen?
Hij is nog de feiten aan het checken!

Nee, het was een grap nav het andere "nieuwtje"
hondjevandebakker
Internationale topspeler

https://www.20min.ch/story/ex-nati-goal ... 1681594327
https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... von-mvogo/
Steeds meer bronnen die bevestigen dat Mvogo naar Bordeaux of Lorient kan gaan
Hatseflats
Vedette

Persepolis wrote: 27 Jan 2022, 14:57
Hatseflats wrote: 27 Jan 2022, 14:55

@Sensation had ook een nieuwtje? Of heb ik daar al over heen gelezen?
Hij is nog de feiten aan het checken!

Nee, het was een grap nav het andere "nieuwtje"
Godverdoeme :grin:

Ik vind dit wel echt schitterend aan dit forum :nuts:
Ardbeg
Mister PSV

Heruone wrote: 27 Jan 2022, 14:44
Jwoeloe wrote: 27 Jan 2022, 14:30 Schijnt door zijn snelheid wel met ruimte in de rug te kunnen spelen. Wat dat betreft past hij wel in het spel van Schmidt.
Hardop gelachen. Ook iedereen heeft er volgens mij over heen gelezen :mrgreen:
Dat had je snel door
Noosa
Meervoudig international

Heissenberrug wrote: 27 Jan 2022, 14:29 BREAKING NEWS:

Het kan zijn dan Ahmedhodzic morgen gaat spelen, maar misschien ook niet. Mogelijk maakt hij nog een transfer komende week maar pin me er niet op vast, hij kan ook blijven bij Malmo.

Sorry, ik kan mijn bron niet prijsgeven.
Ik snap dat je je bron niet kan prijsgeven, maar kan je er wel iets meer over vertellen? Dit zijn nogal uitspraken!
Robson de Souza
Vedette

Die Ortega volgt PSV schijnbaar ineens:

NIeuwe keeper?
StratumZuid
Vedette

Haha gaan we weer!
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Hoe kun je weten dat het sinds kort is? Vind het trouwens zelf ook een goede optie als nieuwe doelman. Goede bundesligakeeper met een aflopend contract.
Ardbeg
Mister PSV

Robson de Souza wrote: 27 Jan 2022, 15:26 Die Ortega volgt PSV schijnbaar ineens:

NIeuwe keeper?

Ja doe maar. De logische link is natuurlijk Doan. Hoeft niet te betekenen.

Ik bedoel HEE TRANSFERJOSTI
Last edited by Ardbeg on 27 Jan 2022, 15:30, edited 2 times in total.
ComeOnPSV
Vedette

Hij keept wel gewoon bij Bielefeld.
Ben benieuwd. Dit zou zomaar kunnen. Mvogo weg en dan deze jongen terug. Ben wel benieuwd of het dan huur of koop is.. Marktwaarde is 6mil.

https://www.transfermarkt.nl/stefan-ort ... eler/85941
Josef Dettelbacher
Legende

Die Ortega is gewoon fan van Götze joh.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
ShovingNE2
Site Admin

Past wel in het profiel: nog een half jaar contract dus goedkoop. Bielefeld is niet de rijkste club.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ComeOnPSV
Vedette

Ik weet alleen niet of dit de beste strategie is (Mvogo behouden). Kan ook enorm veel onrust veroorzaken. Bij keepers is dat nooit fijn.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 27 Jan 2022, 15:31

Ik weet alleen niet of dit de beste strategie is (Mvogo behouden). Kan ook enorm veel onrust veroorzaken. Bij keepers is dat nooit fijn.
John de Jong zit hopelijk te liegen tegen Rik
Noosa
Meervoudig international

Volgens Transfermarkt is de marktwaarde van Ortega €6mln. Als het om een 2e doelman gaat zal PSV dat zeker niet uit gaan geven. Kent iemand hem? Waarom zou dit een goede keeper voor PSV zijn? Kan hij een goede 1e keeper voor ons zijn? Hij is 29 jaar en heeft slechts 53 wedstrijden op het hoogste niveau gekeept, daarnaast 170 wedstrijden in 2. Bundesliga. Op basis hiervan denk ik niet gelijk aan een topkeeper, zou hij anders niet eerder door een grotere club zijn opgepikt? Al is het voor een keeper natuurlijk wel iets lastiger om een goede transfer te maken.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Noosa wrote: 27 Jan 2022, 15:34 Volgens Transfermarkt is de marktwaarde van Ortega €6mln. Als het om een 2e doelman gaat zal PSV dat zeker niet uit gaan geven. Kent iemand hem? Waarom zou dit een goede keeper voor PSV zijn? Kan hij een goede 1e keeper voor ons zijn? Hij is 29 jaar en heeft slechts 53 wedstrijden op het hoogste niveau gekeept, daarnaast 170 wedstrijden in 2. Bundesliga. Op basis hiervan denk ik niet gelijk aan een topkeeper, zou hij anders niet eerder door een grotere club zijn opgepikt? Al is het voor een keeper natuurlijk wel iets lastiger om een goede transfer te maken.
Heeft lang bij Arminia in de 2. Bundesliga gekeept maar speelt nu 1,5 seizoen in de Bundesliga. Nu staat hij wat meer in de schijnwerpers in ieder geval. Ik kijk af en toe wel eens de bundesliga en dit leek me al een interessante keeper.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik ken hem verder ook niet. Hier zijn stats van Fbref.

https://fbref.com/en/players/c1242d4e/Stefan-Ortega

Persoonlijk zou ik iig altijd voor die Hugo Souza gaan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Robson de Souza
Vedette

Noosa wrote: 27 Jan 2022, 15:34 Volgens Transfermarkt is de marktwaarde van Ortega €6mln. Als het om een 2e doelman gaat zal PSV dat zeker niet uit gaan geven. Kent iemand hem? Waarom zou dit een goede keeper voor PSV zijn? Kan hij een goede 1e keeper voor ons zijn? Hij is 29 jaar en heeft slechts 53 wedstrijden op het hoogste niveau gekeept, daarnaast 170 wedstrijden in 2. Bundesliga. Op basis hiervan denk ik niet gelijk aan een topkeeper, zou hij anders niet eerder door een grotere club zijn opgepikt? Al is het voor een keeper natuurlijk wel iets lastiger om een goede transfer te maken.
Was afgelopen WK de 4e doelman (dus beschikbaar bij blessure) van Duitsland, dus heeft wel iets laten zien volgens mij.
Fonzerilli
Jeugdinternational

De comments onder het youtube filmpje zijn best wel positief. Daar hebben ze het over 1 van de beste keepers van de competitie.
Alleen waardeloos bij hoge ballen.
ComeOnPSV
Vedette

Noosa wrote: 27 Jan 2022, 15:34 Op basis hiervan denk ik niet gelijk aan een topkeeper, zou hij anders niet eerder door een grotere club zijn opgepikt?
Kan natuurlijk een laatbloeier zijn. Dat zijn waarde nu 6 miljoen is zegt wel dat hij best goed kan keepen.
In A'dam weten ze er alles van met Pasveer.
Ardbeg
Mister PSV

Die keept onze Drommel er direct uit.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Nou ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn..
Feathermen
Bankzitter

Heeft ook een aflopend contract
Noosa
Meervoudig international

ComeOnPSV wrote: 27 Jan 2022, 15:39
Noosa wrote: 27 Jan 2022, 15:34 Op basis hiervan denk ik niet gelijk aan een topkeeper, zou hij anders niet eerder door een grotere club zijn opgepikt?
Kan natuurlijk een laatbloeier zijn. Dat zijn waarde nu 6 miljoen is zegt wel dat hij best goed kan keepen.
In A'dam weten ze er alles van met Pasveer.
Eens hoor en hij kan altijd al een goede keeper zijn geweest, maar zeker als keeper moet er ook maar net ergens een plekje vrijkomen. Ben benieuwd.
Locked