Transferwindow 2021-2022
- StratumZuid
- Vedette
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Weet iemand of zijn vader ook instagram heeft? Die moeten we een bericht sturen!
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Zeker een geweldige speler, plus die kopstoot die hij aan vd Sar gaf geeft hem sowieso bonuspunten :Thumbsup:
-
- Jeugdinternational
-
- International
Kan prima nog minimaal 5 jaar meeNoosa wrote: ↑27 Jan 2022, 15:34 Volgens Transfermarkt is de marktwaarde van Ortega €6mln. Als het om een 2e doelman gaat zal PSV dat zeker niet uit gaan geven. Kent iemand hem? Waarom zou dit een goede keeper voor PSV zijn? Kan hij een goede 1e keeper voor ons zijn? Hij is 29 jaar en heeft slechts 53 wedstrijden op het hoogste niveau gekeept, daarnaast 170 wedstrijden in 2. Bundesliga. Op basis hiervan denk ik niet gelijk aan een topkeeper, zou hij anders niet eerder door een grotere club zijn opgepikt? Al is het voor een keeper natuurlijk wel iets lastiger om een goede transfer te maken.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Helemaal niet, ik had zeker weten wel een nieuwtje! Ik was gewoon feiten aan het checken! Maar ik heb alles gecheckt en kan jullie garanderen; Johan Derksen is naar de kapper geweest. Dit heeft hij namelijk zelf toegegeven in het programma VI Vandaag van gisteravond. De geruchten gingen al even, maar bij Johan is het altijd bijzonder lastig te zien. Ik ging op onderzoek uit en kwam erachter dat hij dit ZELF toegegeven heeft. Ik heb nog geprobeerd in de DM van zijn hondje te sliden maar die reageerde nog agressiever dan de pa van Djokovic dus daar ben ik gauw weer weg gegaan.Hatseflats wrote: ↑27 Jan 2022, 14:59GodverdoemePersepolis wrote: ↑27 Jan 2022, 14:57
Hij is nog de feiten aan het checken!
Nee, het was een grap nav het andere "nieuwtje"
Ik vind dit wel echt schitterend aan dit forum
[mention]Heruone[/mention] die stats van Ortega zien er wel goed uit. Reddingspercentage vele malen hoger dan bij Drommel (sterk bij een ploeg die 14e staat), op uittrappen scoort hij alles groen en ook reddingen buiten de 16. Lijkt in het profiel te passen, is daarnaast een leider (althans met enige regelmaat de aanvoerder en heeft de threat Leiderschap op FIFA.. dus..)
Holyshit die redding op de 4e plek!
- Ardbeg
- Mister PSV
PSV heeft geen 38jarige verdediger nodig
- StratumZuid
- Vedette
-
- Jeugdinternational
Leeftijd zegt niet altijd alles. PSV zoekt een ervaren verdediger die kan leiden en genoeg ritme heeft. Deze mag ook nog is niet veel geld kosten.
Ken jij veel spelers die in dit profiel passen? Een speler als deze brengt rust in een team. Tuurlijk zijn er betere opties maarja John de Jong wilt geen geld uitgeven.
- ShovingNE2
- Site Admin
Maar slechts een half jaar contract. Dus betalen ga je die 6 miljoen niet. Wellicht 750k met wat bonussen.Noosa wrote: ↑27 Jan 2022, 15:34 Volgens Transfermarkt is de marktwaarde van Ortega €6mln. Als het om een 2e doelman gaat zal PSV dat zeker niet uit gaan geven. Kent iemand hem? Waarom zou dit een goede keeper voor PSV zijn? Kan hij een goede 1e keeper voor ons zijn? Hij is 29 jaar en heeft slechts 53 wedstrijden op het hoogste niveau gekeept, daarnaast 170 wedstrijden in 2. Bundesliga. Op basis hiervan denk ik niet gelijk aan een topkeeper, zou hij anders niet eerder door een grotere club zijn opgepikt? Al is het voor een keeper natuurlijk wel iets lastiger om een goede transfer te maken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- StratumZuid
- Vedette
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Waarom zou Bielefeld daaraan meewerken? Die zitten in een spannende degradatiestrijd, denk dat een goede doelman voor de rest van het seizoen hun een stuk meer waard is dan een mager transfersommetjeShovingNE2 wrote: ↑27 Jan 2022, 16:04Maar slechts een half jaar contract. Dus betalen ga je die 6 miljoen niet. Wellicht 750k met wat bonussen.Noosa wrote: ↑27 Jan 2022, 15:34 Volgens Transfermarkt is de marktwaarde van Ortega €6mln. Als het om een 2e doelman gaat zal PSV dat zeker niet uit gaan geven. Kent iemand hem? Waarom zou dit een goede keeper voor PSV zijn? Kan hij een goede 1e keeper voor ons zijn? Hij is 29 jaar en heeft slechts 53 wedstrijden op het hoogste niveau gekeept, daarnaast 170 wedstrijden in 2. Bundesliga. Op basis hiervan denk ik niet gelijk aan een topkeeper, zou hij anders niet eerder door een grotere club zijn opgepikt? Al is het voor een keeper natuurlijk wel iets lastiger om een goede transfer te maken.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Joenepsv
- Legende
Een nieuwe keeper voor Mvogo zou de beste transfer zijn die we deze periode kunnen doen. Een fatsoenlijke keeper halen is misschien nog wel belangrijker dan een cv. Drommel en Mvogo zijn twee miskopen en kosten ons punten. Sowieso moet PSV nooit meer zo'n belachelijke constructie aangaan om een keeper te huren en als je één huurt, haal dan iemand die ook iets kan.
- StratumZuid
- Vedette
-
- Jeugdinternational
Josti, of toch nie?
Fietste langs t stadion, keek omhoog en zag door de ‘directiekantorengang’ drie personen lopen. Eén jonge zwarte jongeman, twee mensen in nettere kleding waarvan er een een opgevouwen PSV-shirt droeg.
Mogelijk liepen ze richting een fotoshoot (waren na twee seconden door de klapdeuren), misschien was het een jeugdspeler die verlengd (of eerste contract getekend) heeft, mogelijk een transferjosti..???
Fietste langs t stadion, keek omhoog en zag door de ‘directiekantorengang’ drie personen lopen. Eén jonge zwarte jongeman, twee mensen in nettere kleding waarvan er een een opgevouwen PSV-shirt droeg.
Mogelijk liepen ze richting een fotoshoot (waren na twee seconden door de klapdeuren), misschien was het een jeugdspeler die verlengd (of eerste contract getekend) heeft, mogelijk een transferjosti..???
-
- Legende
Mvogo is geen wonderkeeper maar was wel een stap vooruit ten opzichte van Zoet. Zijn fouten van vorig jaar zijn op 1 hand te tellen. Bij Drommel kom je inmiddels handen tekort.Joenepsv wrote: ↑27 Jan 2022, 16:25 Een nieuwe keeper voor Mvogo zou de beste transfer zijn die we deze periode kunnen doen. Een fatsoenlijke keeper halen is misschien nog wel belangrijker dan een cv. Drommel en Mvogo zijn twee miskopen en kosten ons punten. Sowieso moet PSV nooit meer zo'n belachelijke constructie aangaan om een keeper te huren en als je één huurt, haal dan iemand die ook iets kan.
Hij speelt nu niet omdat Drommel het kapitaal is van de club. Een vervanger van Mvogo die Drommel weer verdringt is uiteraard welkom.
- IvanNielsen
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV nondeju!
-
- Vedette
Zou het Hugo Souza zijn? Dan verander ik mijn naam!EDG wrote: ↑27 Jan 2022, 16:40 Josti, of toch nie?
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Keepersshirt of spelersshirt?EDG wrote: ↑27 Jan 2022, 16:40 Josti, of toch nie?