EDG wrote: ↑27 Jan 2022, 16:40
Josti, of toch nie?
Fietste langs t stadion, keek omhoog en zag door de ‘directiekantorengang’ drie personen lopen. Eén jonge zwarte jongeman, twee mensen in nettere kleding waarvan er een een opgevouwen PSV-shirt droeg.
Mogelijk liepen ze richting een fotoshoot (waren na twee seconden door de klapdeuren), misschien was het een jeugdspeler die verlengd (of eerste contract getekend) heeft, mogelijk een transferjosti..???
Wel een jongere jongeman dan Bazoer mag ik hopen?
Wat een schitterende tijd toch ook weer als ik dit allemaal zo lees!
Was een spelershirt, en hij was inderdaad de kleinste vd drie, dus verwacht geen keeper. Stond bij stoplicht te wachten, met telefooncamera in de aanslag. Maar ze kwamen niet naar beneden. Stond wel een kleiner model BMW fout geparkeerd, maar was niet t nieuwste model en geen “L” in de nummerplaat, zo snel ik kon zien…
EDG wrote: ↑27 Jan 2022, 17:00
Was een spelershirt, en hij was inderdaad de kleinste vd drie, dus verwacht geen keeper. Stond bij stoplicht te wachten, met telefooncamera in de aanslag. Maar ze kwamen niet naar beneden. Stond wel een kleiner model BMW fout geparkeerd, maar was niet t nieuwste model en geen “L” in de nummerplaat, zo snel ik kon zien…
'T zou wel typisch PSV zijn om in deze dagen gewoon een jeugdspeler z'n contract te laten tekenen op het stadion. Wat nou transferperiode en alle aandacht daarom heen.
Bazoer hopelijk niet
Bazoer zat niet bij de selectie van het oefenduel van Vitesse van vanmiddag overigens tegen Feyenoord.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford