Leestekens, vriend.kastoekast wrote: ↑28 Jan 2022, 10:54anel is te duur luuk komt denk ik niet en die keeper isdenk ik voor volgend jaar dus als je echt logisch nadenkt is de kans klein maar zoals je aangeeft blijf ik hoop hebben om die reden kijk maar naar fein en gotze enzo beste is gewoon afwachten en blijven hopen
Transferwindow 2021-2022
- Ardbeg
- Mister PSV
- El Sordo
- Vedette
Aan de lange termijn denken is toch sterk verknoopt met korte termijn handelen? Als je nu een versterking (let wel) kunt halen, wordt de kans op prijzen wel degelijk groter, waarmee uiteraard niet gezegd is dat het een garantie is. We spelen niet meer tegen Ajax dus we moeten de punten gaan halen tegen de rest, waardoor die sterkte van Ajax (die er ook weer niet zóver bovenuit steken) voor ons niet direct meer relevant is.Trixm wrote: ↑28 Jan 2022, 10:49 Alsof die kans super groot is. Met Veerman maak je een logische keuze als opvolger van Propper. Daarnaast moet je geen gekke risico's lopen, aangezien de kans op een titel niet dermate groter kan worden. ajax is daarvoor gewoon te sterk. De kans is er zeker, maar die kans is er nu ook. Het blijven altijd keuzes op basis van beleid. PSV denkt aan lange termijn en is bereid om verantwoorde risico's te nemen op basis van het beschikbare budget.
Als een nieuwe versterking in de verdediging meer stabiliteit oplevert, wordt het ook aanvallend lekkerder voetballen en, wmb, de kans op puntverlies tegen middenmoters kleiner. Daarbij: als je nu een speler haalt die ons versterkt, is dat tevens onderdeel van die lange termijn. Weer een breedte-aankoop zie ik daarentegen niet echt zitten.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Hij heeft in de zomer nog een 1.5 jaar contract. In principe is dat voldoende om nog steeds hun vraagprijs te kunnen stellen. Maar wat vooral Malmo in de kaart speelt, is dat er aankomende zomer waarschijnlijk meer (serieuze) gedadigden zijn en zij tegelijkertijd midden in het seizoen zitten. Dat zorgt in beide gevallen voor een hoger te vragen bedrag. En verder is het gewoon een hele waardevolle speler voor Malmo. Vergeet dat niet.hondjevandebakker wrote: ↑27 Jan 2022, 22:42Zo lijkt het nu wel maar in de zomer heeft hij nog een contract van ruim een jaar en hij gaat echt niet verlengen. Als PSV maandag 8m + doorverkoop biedt dan acht ik de kans groot dat dat genoeg geld is.
Voor Malmo is de nood er niet om te verkopen simpelweg. Ik sta er echt niet van te kijken als hij gewoon bij Malmo blijft deze window.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Trixm
- Vedette
Tsja daar verschillen we van mening in.El Sordo wrote: ↑28 Jan 2022, 10:56Aan de lange termijn denken is toch sterk verknoopt met korte termijn handelen? Als je nu een versterking (let wel) kunt halen, wordt de kans op prijzen wel degelijk groter, waarmee uiteraard niet gezegd is dat het een garantie is. We spelen niet meer tegen Ajax dus we moeten de punten gaan halen tegen de rest, waardoor die sterkte van Ajax (die er ook weer niet zóver bovenuit steken) voor ons niet direct meer relevant is.Trixm wrote: ↑28 Jan 2022, 10:49 Alsof die kans super groot is. Met Veerman maak je een logische keuze als opvolger van Propper. Daarnaast moet je geen gekke risico's lopen, aangezien de kans op een titel niet dermate groter kan worden. ajax is daarvoor gewoon te sterk. De kans is er zeker, maar die kans is er nu ook. Het blijven altijd keuzes op basis van beleid. PSV denkt aan lange termijn en is bereid om verantwoorde risico's te nemen op basis van het beschikbare budget.
Als een nieuwe versterking in de verdediging meer stabiliteit oplevert, wordt het ook aanvallend lekkerder voetballen en, wmb, de kans op puntverlies tegen middenmoters kleiner. Daarbij: als je nu een speler haalt die ons versterkt, is dat tevens onderdeel van die lange termijn. Weer een breedte-aankoop zie ik daarentegen niet echt zitten.
Saibari is underrated.
- StratumZuid
- Vedette
- Trixm
- Vedette
Ik vind ajax wel een stuk sterker dit seizoen, praktisch geen tegengoal gekregen. De wedstrijden die ze niet hebben gewonnen, hadden ze eigenlijk ook allemaal moeten winnen. Ik weet dat er een aantal hier vinden dat wij ook alles hadden moeten winnen, maar goed die discussie laat ik maar even.
Ik denk ook dat we met de huidige bezetting minimaal tweede kunnen worden, en dat een aanwinst of direct een meerwaarde moet opleveren (Veerman). Daarnaast maak je keuzes op lange termijn die stroken in het plan. Dus wil PSV nog 2 jaar met basisspeler Ramalho door, haal je dan nu een basisspeler CV? Huur je iemand, maar waar vind je iemand die zo goed is dat hij direct beter is dan OIbispo in dit systeem, in ieder geval zoveel dat hij het huurbedrag waard is? Dat zijn niet zomaar keuzes. Daar speelt ook Schmidt een rol in. De werkwijze en speelwijze van Schmidt vragen om een bepaalde manier van denken en die heeft aanpassingstijd nodig. Een Kampl had bv snel gekund, maar die jongen van Malmo, voegt dat meteen iets toe tov Obispo? ik betwijfel het. Dan is over een maand Ramalho terug, wat doe je dan? Misschien heeft Obispo zich zo ontwikkeld dat je dat koppel ook niet meer uit elkaar wil halen. Soit, er zitten zoveel onzekerheden in dit verhaal dat het in ieder geval met zekerheid te stellen is dat er geen één juist antwoord of oplossing is.
Saibari is underrated.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
We hoeven je voorkeur niet per se te weten. Als je Ahmedhodzic bedoelt, die heet Anel
-
- Nationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Ardbeg
- Mister PSV
Doe ff een valium of twee. Ze refereren naar het Twitter bericht.
- El Sordo
- Vedette
Met dat eerste ben ik het inderdaad niet eens. Wel, alles winnen is wat overdreven, maar dat valt voor Ajax in dezen volgens mij ook niet hard te maken. De realiteit is dat zowel Ajax als PSV vijf wedstrijden niet gewonnen hebben -- 'wat als' is daarin op dit moment niet zo relevant, van achteren kijk je de koe in de kont.Trixm wrote: ↑28 Jan 2022, 11:21Ik vind ajax wel een stuk sterker dit seizoen, praktisch geen tegengoal gekregen. De wedstrijden die ze niet hebben gewonnen, hadden ze eigenlijk ook allemaal moeten winnen. Ik weet dat er een aantal hier vinden dat wij ook alles hadden moeten winnen, maar goed die discussie laat ik maar even.
Ik denk ook dat we met de huidige bezetting minimaal tweede kunnen worden, en dat een aanwinst of direct een meerwaarde moet opleveren (Veerman). Daarnaast maak je keuzes op lange termijn die stroken in het plan. Dus wil PSV nog 2 jaar met basisspeler Ramalho door, haal je dan nu een basisspeler CV? Huur je iemand, maar waar vind je iemand die zo goed is dat hij direct beter is dan OIbispo in dit systeem, in ieder geval zoveel dat hij het huurbedrag waard is? Dat zijn niet zomaar keuzes. Daar speelt ook Schmidt een rol in. De werkwijze en speelwijze van Schmidt vragen om een bepaalde manier van denken en die heeft aanpassingstijd nodig. Een Kampl had bv snel gekund, maar die jongen van Malmo, voegt dat meteen iets toe tov Obispo? ik betwijfel het. Dan is over een maand Ramalho terug, wat doe je dan? Misschien heeft Obispo zich zo ontwikkeld dat je dat koppel ook niet meer uit elkaar wil halen. Soit, er zitten zoveel onzekerheden in dit verhaal dat het in ieder geval met zekerheid te stellen is dat er geen één juist antwoord of oplossing is.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat een nieuw speler vooral een directe meerwaarde moet hebben (dit ontken ik volgens mij ook nergens). Een visie voor de lange termijn kun je niet voortdurend op diezelfde lange termijn blijven schuiven, dat valt het, ook op dít moment, belangrijke component 'visie' namelijk weg en houd je niet veel meer over dan: "ja, daar ergens in de toekomst moet er een keer wa gaan gebeure jonge, wittewelwittenie." Je geeft zelf nota bene aan dat "PSV denkt aan lange termijn en [bereid is] om verantwoorde risico's te nemen op basis van het beschikbare budget" en daar haak ik vervolgens op in. In het geval dat PSV inderdaad aan de lange termijn denkt én bereid is om verantwoorde risico's te nemen, dan kun je er tevens vanuit gaan dat een eventuele versterking in datzelfde plaatsje past. Dat was eigenlijk het punt dat ik maakte; een lange termijnvisie wordt erg precair als je het laat afhangen van de mogelijke-maar-niet-zekere ontwikkeling van Obispo alsmede de mogelijke-maar-niet-zekere directe versterking die een aankoop biedt. Afijn, in geen enkel geval kun je die risicofactoren volledig wegnemen, maar als er nu binnen PSV concensus zou zijn over een nieuwe CV die naast Ramalho zou kunnen spelen én een directe versterking is, dan zie ik, los van een argumentum ad passiones, niet in waarom je dat niet zou doen.
- StratumZuid
- Vedette
Toekan uit de kast voelde iets diep van binnen, vandaarHannamontana wrote: ↑28 Jan 2022, 11:26We hoeven je voorkeur niet per se te weten. Als je Ahmedhodzic bedoelt, die heet Anel
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Ik hoop zo dat er nog wat komt, maar krijg er steeds meer een hard hoofd in. Sinds het moment dat bekend is dat Ramalho maanden uit de roulatie is (7 januari, PSV wist het dus waarschijnlijk al eind 2021), blijft het maar stil. Nergens sijpelt ook maar enig gerucht door, behalve de welbekende PSV-houdt-ogen-en-oren-open-op-zoek-naar-buitenkansjes-in-januari praatjes. Ook Rik Elfrink die zegt dat we niet te veel moeten verwachten.
Zul je zien dat we op de laatste dag verblijd worden met een 19-jarige CV die tribuneklant is bij Everton O23. Of Rik die maandag 31 januari om 23:14 tweet: "PSV heeft vertrouwen in eigen jeugd en is klaar op winterse transfermarkt".
Please, John. Bewijs mijn ongelijk. KNALLEN kerel!! :PSV:
Zul je zien dat we op de laatste dag verblijd worden met een 19-jarige CV die tribuneklant is bij Everton O23. Of Rik die maandag 31 januari om 23:14 tweet: "PSV heeft vertrouwen in eigen jeugd en is klaar op winterse transfermarkt".
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Bedoel het anders, geruchten die wat langer aanhouden en zorgen voor een soort 'hype'. Bazoer was al na 1 dag duidelijk dat ie niet in de winter kwam. Bij Doekhi wisten we het al na een uurtje. Quick werd volgens mij niemand echt warm van (?). Blijft Phillips over die 12 miljoen moet kosten en Ahmedhodzic die er ook niet lijkt te komen.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Ik denk ook dat je vrij onrealistische verwachtingen hebt. PSV gaat niet even een basiswaardige CV van 10mln kopen omdat Ramalho een paar weken geblesseerd is. Wellicht als er zich een mooie kans voordoet dat PSV nog iemand haalt, maar als dat niet gebeurt is het alles behalve wanbeleid.PSVAchterhoek wrote: ↑28 Jan 2022, 11:53 Ik hoop zo dat er nog wat komt, maar krijg er steeds meer een hard hoofd in. Sinds het moment dat bekend is dat Ramalho maanden uit de roulatie is (7 januari, PSV wist het dus waarschijnlijk al eind 2021), blijft het maar stil. Nergens sijpelt ook maar enig gerucht door, behalve de welbekende PSV-houdt-ogen-en-oren-open-op-zoek-naar-buitenkansjes-in-januari praatjes. Ook Rik Elfrink die zegt dat we niet te veel moeten verwachten.
Idem voor de spits positie, en doelman, en rechtsback, en back-up voor Sangaré.
-
- Jeugdinternational
Toch vind ik het wel opmerkelijk dat PSV met een kapitaalinjectie van 50 miljoen en 50 miljoen aan transfer verdienste, nogsteeds zo voorzichtig is met het aanschaffen van spelers.Dr. Gonzo wrote: ↑28 Jan 2022, 12:23Ik denk ook dat je vrij onrealistische verwachtingen hebt. PSV gaat niet even een basiswaardige CV van 10mln kopen omdat Ramalho een paar weken geblesseerd is. Wellicht als er zich een mooie kans voordoet dat PSV nog iemand haalt, maar als dat niet gebeurt is het alles behalve wanbeleid.PSVAchterhoek wrote: ↑28 Jan 2022, 11:53 Ik hoop zo dat er nog wat komt, maar krijg er steeds meer een hard hoofd in. Sinds het moment dat bekend is dat Ramalho maanden uit de roulatie is (7 januari, PSV wist het dus waarschijnlijk al eind 2021), blijft het maar stil. Nergens sijpelt ook maar enig gerucht door, behalve de welbekende PSV-houdt-ogen-en-oren-open-op-zoek-naar-buitenkansjes-in-januari praatjes. Ook Rik Elfrink die zegt dat we niet te veel moeten verwachten.
Idem voor de spits positie, en doelman, en rechtsback, en back-up voor Sangaré.
- Labanta
- Verbannen