Ik denk dat wat hij heeft gezien ging om het verlengen van CodyComeOnPSV wrote: ↑28 Jan 2022, 13:02https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... ouwen-.htmEDG wrote: ↑27 Jan 2022, 16:40 Josti, of toch nie?
Fietste langs t stadion, keek omhoog en zag door de ‘directiekantorengang’ drie personen lopen. Eén jonge zwarte jongeman, twee mensen in nettere kleding waarvan er een een opgevouwen PSV-shirt droeg.
Mogelijk liepen ze richting een fotoshoot (waren na twee seconden door de klapdeuren), misschien was het een jeugdspeler die verlengd (of eerste contract getekend) heeft, mogelijk een transferjosti..???
Ik denk dat je haar hebt gezien.
Transferwindow 2021-2022
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Ardbeg
- Mister PSV
We hebben nu twee plekken waar over Ortega wordt geluld. Hij heeft om een reden al een eigen topic? Moeten we dan die ook niet voor Phillips, Ahmedhodzic, Quick, Bazoer hebben?
Last edited by Ardbeg on 28 Jan 2022, 13:12, edited 2 times in total.
- De Realist
- Internationale topspeler
Dan lijkt me dat een zekerheidje. Enige vraag is voor nu of de zomer. Ik verwacht zomer aangezien zijn club hem eigenlijk helemaal niet kwijt wil. Helaas.Noosa wrote: ↑28 Jan 2022, 13:04 Vraag me wel af waarom PSV nu blijkbaar aan Elfrink en Timmer laat weten over de interesse in Ortega. Het wordt verteld als "informeren naar". Niks meer dan dat, dus wat dat betreft zou ik er nu niks van verwachten, maar waarom lekt dit dan nu uit??
Ik zou het wel mooi vinden als we Mvogo om kunnen wisselen voor (hopelijk) een betere keeper.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
Ik heb niks gezegd over Mvogo weg laten gaan. Die ligt nog gewoon een half jaar vast.
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee dat heb je niet maar da's het hele punt. PSV wil Ortega halen bij vertrek Mvogo. Dus daar gaat het over.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
In het stuk van VI stond dat het om Duitse bronnen zou gaan, niet om bronnen binnen PSVNoosa wrote: ↑28 Jan 2022, 13:04 Vraag me wel af waarom PSV nu blijkbaar aan Elfrink en Timmer laat weten over de interesse in Ortega. Het wordt verteld als "informeren naar". Niks meer dan dat, dus wat dat betreft zou ik er nu niks van verwachten, maar waarom lekt dit dan nu uit??
Ik zou het wel mooi vinden als we Mvogo om kunnen wisselen voor (hopelijk) een betere keeper.
-
- Jeugdinternational
PSV wilt 2 betrouwbare keepers hebben. Als ze Ortega halen en Mvogo lekker op de bank laten hebben ze dit. Drommel mag van mij lekker ervaring op doen in Bielefeld. Wat Leipzig en Mvogo willen maakt niet uit want het contract staat. Of Mvogo moet naar bielefeld gaan dat is ook nog een optie.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Nee, ik ken hem totaal niet. Maar als Sam Planting zegt dat het een goede speler is, is het een goede speler.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Ren Höek
- Vedette
Mvogo kan naar Frankrijk, met name Bordeaux wil hem graag halen.
PSV kan kiezen om Mvogo te houden en Ortega aan het einde van dit seizoen transfervrij te halen of nu Mvogo laten gaan en Ortega halen als vervanger. Ik hoop op dit laatste scenario, Ortega lijkt me duidelijk de beste keeper en zal Drommel naar de bank verwijzen. Daar wordt PSV sterker van en dat is altijd positief natuurlijk.
PSV kan kiezen om Mvogo te houden en Ortega aan het einde van dit seizoen transfervrij te halen of nu Mvogo laten gaan en Ortega halen als vervanger. Ik hoop op dit laatste scenario, Ortega lijkt me duidelijk de beste keeper en zal Drommel naar de bank verwijzen. Daar wordt PSV sterker van en dat is altijd positief natuurlijk.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Prima, maar dat is dus nu niet het geval. Mvogo wil niet meer op de bank zitten en wil weg, PSV schakelt alvast richting Ortega. Kunnen ze Ortega binnenhalen dan mag Mvogo vertrekken richting Bordeaux, zo niet dan wordt Mvogo aan het huurtermijn tot einde van het seizoen gehouden.Lazo wrote: ↑28 Jan 2022, 13:17PSV wilt 2 betrouwbare keepers hebben. Als ze Ortega halen en Mvogo lekker op de bank laten hebben ze dit. Drommel mag van mij lekker ervaring op doen in Bielefeld. Wat Leipzig en Mvogo willen maakt niet uit want het contract staat. Of Mvogo moet naar bielefeld gaan dat is ook nog een optie.
-
- Jeugdinternational
Echter wil Bielefeld Ortega niet laten gaan en ik zie ze dit ook niet snel doen. Daarom heb ik het over opties waardoor zij hem wel zouden kunnen laten gaan.Sensation wrote: ↑28 Jan 2022, 13:21Prima, maar dat is dus nu niet het geval. Mvogo wil niet meer op de bank zitten en wil weg, PSV schakelt alvast richting Ortega. Kunnen ze Ortega binnenhalen dan mag Mvogo vertrekken richting Bordeaux, zo niet dan wordt Mvogo aan het huurtermijn tot einde van het seizoen gehouden.Lazo wrote: ↑28 Jan 2022, 13:17
PSV wilt 2 betrouwbare keepers hebben. Als ze Ortega halen en Mvogo lekker op de bank laten hebben ze dit. Drommel mag van mij lekker ervaring op doen in Bielefeld. Wat Leipzig en Mvogo willen maakt niet uit want het contract staat. Of Mvogo moet naar bielefeld gaan dat is ook nog een optie.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Het staat toch vrij een eigen topic te maken? Berisha heeft bijv. ook een eigen topic net als fucking Doekhi
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Contract tot 2025, inderdaad.Robson de Souza wrote: ↑28 Jan 2022, 13:28 Boscagli is bij het Philips Stadion gearriveerd:
Misschien een Frans-talige speler of oude bekende van hem gehaald? Zijn contract heeft hij kort geleden nog verlengd toch?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Het sub-forum heeft 'geruchten' in de titel, dus dan kan je prima een topic over een speler openen waar geruchten over zijn (en ik vind het meer dan halve geruchten zodra Timmer en Elfrink tegelijkertijd een bericht over hem plaatsen).
- hondjevandebakker
Net kwam toch een vliegtuig uit nice?Robson de Souza wrote: ↑28 Jan 2022, 13:28 Boscagli is bij het Philips Stadion gearriveerd:
Misschien een Frans-talige speler of oude bekende van hem gehaald? Zijn contract heeft hij kort geleden nog verlengd toch?
-
- Vedette
Die is geland in Maastricht. Wel één uit München, waar onderstaande Fransman sinds een half jaar speelt:hondjevandebakker wrote: ↑28 Jan 2022, 13:30Net kwam toch een vliegtuig uit nice?Robson de Souza wrote: ↑28 Jan 2022, 13:28 Boscagli is bij het Philips Stadion gearriveerd:
https://www.transfermarkt.nl/tanguy-nia ... ler/538996
- hondjevandebakker
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Ardbeg
- Mister PSV
Geen reden om in Maastricht te landen voor Eindhoven. Wat [mention]ShovingNE2[/mention] al aangaf:Robson de Souza wrote: ↑28 Jan 2022, 13:32
Die is geland in Maastricht. Wel één uit München, waar onderstaande Fransman sinds een half jaar speelt:
ShovingNE2 wrote: ↑27 Jan 2022, 13:59 Wat je zegt: zeer waarschijnlijk nutteloos. Om twee redenen: de kans dat iemand opgehaald wordt is niet super groot. Bedenk even wat er bij komt kijken in Covid periode om te gaan vliegen. En waarom zouden ze eerst naar Maastricht rijden als er een vliegveld om de hoek van de Herdgang zit? Het houdt het topic echt onoverzichtelijk. Hoewel het inderdaad vooral hopen is dat er iets goed valt en de kans niet supergroot is het melden van alles wat vertrekt in een straal van 150km echt wel veel. Of alles wat richting Eindhoven gaat.
-
- Vedette
Je leest verkeerd: degene vanuit Nice is geland in Maastricht. Degene vanuit München vloog vanmorgen wel rechtstreeks op Eindhoven...Ardbeg wrote: ↑28 Jan 2022, 13:36Geen reden om in Maastricht te landen voor Eindhoven. Wat @ShovingNE2 al aangaf:Robson de Souza wrote: ↑28 Jan 2022, 13:32
Die is geland in Maastricht. Wel één uit München, waar onderstaande Fransman sinds een half jaar speelt:
ShovingNE2 wrote: ↑27 Jan 2022, 13:59 Wat je zegt: zeer waarschijnlijk nutteloos. Om twee redenen: de kans dat iemand opgehaald wordt is niet super groot. Bedenk even wat er bij komt kijken in Covid periode om te gaan vliegen. En waarom zouden ze eerst naar Maastricht rijden als er een vliegveld om de hoek van de Herdgang zit? Het houdt het topic echt onoverzichtelijk. Hoewel het inderdaad vooral hopen is dat er iets goed valt en de kans niet supergroot is het melden van alles wat vertrekt in een straal van 150km echt wel veel. Of alles wat richting Eindhoven gaat.