Ik heb niks gezegd over Mvogo weg laten gaan. Die ligt nog gewoon een half jaar vast.
Nee dat heb je niet maar da's het hele punt. PSV wil Ortega halen bij vertrek Mvogo. Dus daar gaat het over.
[/quote]
PSV wilt 2 betrouwbare keepers hebben. Als ze Ortega halen en Mvogo lekker op de bank laten hebben ze dit. Drommel mag van mij lekker ervaring op doen in Bielefeld. Wat Leipzig en Mvogo willen maakt niet uit want het contract staat. Of Mvogo moet naar bielefeld gaan dat is ook nog een optie.
[/quote]
Als deze jongen nu al komt dan neem je in principe afscheid van Drommel. Als je hem nu op de bank zit dan is het gedaan met zijn mentale weerbaarheid.
guus wrote: ↑28 Jan 2022, 12:54
De kans dat PSV kampioen wordt is al heel klein en wordt nog kleiner als er geen vervanger komt voor Ramalho. En dat Feyenoord PSV alsnog in gaat halen wordt groter. Één blessure/schorsing achterin en je hebt al een probleem.
Om even terug te komen op het gerucht over Ahmedhodzic, hij zit vandaag helemaal niet bij de selectlie van Malmö. Wellicht een teken van een opkomende transfer. Iets in mij hoopt nog dat die komt, maar ik acht de kans vrij klein.
AlexdeTank wrote: ↑28 Jan 2022, 14:40
Om even terug te komen op het gerucht over Ahmedhodzic, hij zit vandaag helemaal niet bij de selectlie van Malmö. Wellicht een teken van een opkomende transfer. Iets in mij hoopt nog dat die komt, maar ik acht de kans vrij klein.
ComeOnPSV wrote: ↑27 Jan 2022, 14:02
Oke dit is de situatie:
Vandaag is Anel Ahmedhodzic op de training van Malmö.
De priveredenen waarom hij afwezig was lijken dus achter de rug.
Morgen speelt het team een oefenwedstrijd tegen Jammerbugt en Ahmedhodzic doet in ieder geval niet de eerste helft mee.
De spelers die de eerste helft gaan spelen zijn
Dahlin, Beijmo, Nielsen, Moisander, Larsson, Christiansen, Rakip, Nalic, Sejdiu, Sarr, Nanasi.
8 van de 11 spelers zijn normaliter ook bassispeler bij Malmö.
Ahmedhodzic dus de opvallende afwezige! Als ik weet wie er in de tweede helft gaan spelen laat ik dat weten.
In Zweden verwachten ze dat het snel kan gaan..
Met terugwerkende kracht was dit toch niet zo'n heel gek bericht dus
Lijkt mij dat een transfer aanstaande is. Of dat met PSV is? Geen idee