Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Paulus22
International
Posts: 996
Joined: 24 Feb 2019, 17:18
FOOTB_REM_S: No

Dat hij Martinez dan ook meeneemt.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Eerst die vuile rat Tadic aub.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Uit de wandelgangen en dus zijn wat korrels zout geadviseerd (ook omdat het volgens mij van nature meer een '10' is). Dit zou volgens sommige, doorgaans goed ingevoerde mensen, een van de kandidaten zijn om komende zomer de voorhoede van PSV te versterken:



Moet zo'n 10 miljoen kosten en staat volgens Argentijnse media in de nadrukkelijke interesse van o.a. River Plate en Benfica.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 28 Jan 2022, 19:32 Uit de wandelgangen en dus zijn wat korrels zout geadviseerd (ook omdat het volgens mij van nature meer een '10' is). Dit zou volgens sommige, doorgaans goed ingevoerde mensen, een van de kandidaten zijn om komende zomer de voorhoede van PSV te versterken:



Moet zo'n 10 miljoen kosten en staat volgens Argentijnse media in de nadrukkelijke interesse van o.a. River Plate en Benfica.
Vanuit het filmpje beoordeeld, had ik het er niet voor over.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 28 Jan 2022, 19:32 Uit de wandelgangen en dus zijn wat korrels zout geadviseerd (ook omdat het volgens mij van nature meer een '10' is). Dit zou volgens sommige, doorgaans goed ingevoerde mensen, een van de kandidaten zijn om komende zomer de voorhoede van PSV te versterken:



Moet zo'n 10 miljoen kosten en staat volgens Argentijnse media in de nadrukkelijke interesse van o.a. River Plate en Benfica.
Hij is duidelijk nog wat wild, vooral in het schieten en dribbelen, alsof hij soms teveel wil. Verder heeft hij wel een hele goede versnelling en een best wel hard schot. Het dribbelen ziet er natuurlijk ook goed uit alleen weet ik niet of alle acties even effectief zijn.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het wel een goeie speler. Niet op basis van dit filmpje overigens, dat is gewoon de meest recente compilatie. Maar van wat ik gezien heb lijkt me dit wel een speler die de Europese subtop gaat halen, niveau Napoli of Dortmund bijvoorbeeld. Erg goed aan de bal, fijne versnelling en moeilijk te dekken. Ziet de ruimtes ook heel goed en is een van de spelers die de meeste kansen creëert in Argentinië. Voor zijn leeftijd vind ik hem ook verrassend functioneel voetballen. Z'n acties maakt hij niet voor de show, om het zo maar te zeggen.

Geen idee hoe betrouwbaar het daadwerkelijk is, maar de kwaliteit matcht wel met de vijver waar PSV deze zomer in wil vissen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Doet me een beetje aan Suarez denken qua bewegingen.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 25 Dec 2021, 19:32 Ik zal hier ook (voor het eerst)een naam droppen..
Facundo Farias..
Aanvallende middenvelder van Colon..
Marktwaarde: 13 miljoen..



Deze had ik dus al op 25 december aangedragen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 28 Jan 2022, 22:49
milansandro wrote: 25 Dec 2021, 19:32 Ik zal hier ook (voor het eerst)een naam droppen..
Facundo Farias..
Aanvallende middenvelder van Colon..
Marktwaarde: 13 miljoen..



Deze had ik dus al op 25 december aangedragen..
Volgende keer de PSV scouting mailen, hopelijk luisteren die wel. :D
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fysiek oogt hij in orde. Sterk, lengte, explosiviteit, snelheid. Dat zijn wel kernvoorwaarden vind ik als hij wilt kunnen slagen in Europa. Verder vraag ik me wel af wat zijn fixed positie is. Hij oogt niet als een spits, ook niet als een '10'. Een beetje daartussenin, zoals Pereiro. We weten hoe dat min of meer heeft uitgepakt.

https://www.hudl.com/blog/facundo-far%C3%ADas-colon
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het grote probleem van Pereiro was niet zijn positie natuurlijk. Eerder zijn wisselvalligheid waardoor je er nauwelijks op kon bouwen. Had 'ie zijn dag, dan was het zo'n beetje Europese top. En anders niveau MVV. Een vergelijking met Doan zou logischer zijn, maar ik vind Farías meer uitgesproken kwaliteiten hebben. Die kun je volgens mij prima op de plek van Gakpo of Madueke zetten. Het is alleen niet echt een doelpuntenmaker, eerder iemand die de kansen creëert.

Maar goed, afwachten maar. Meer geruchten gaan komen en natuurlijk zal 90% daarvan uiteindelijk niet of nauwelijks relevant worden, maar interessant blijft het wel. Andere namen zullen spoedig volgen en ik denk dat het een dezer dagen ook weer tijd is voor een nieuw lijstje met interessante Zuid-Amerikaanse spelers voor de zomer. Dat houdt het leesvoer hoog hier :mrgreen:
EesEes
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 20 Aug 2021, 14:30
FOOTB_REM_S: No

Weet niet of de naam al gevallen is, maar in het kader van wie niet waagt; Ramsey ophalen bij Juventus? Komt daar amper aan minuten toe en mag van Juve gratis weg. Wordt op dit moment ook met Burnley in verband gebracht. Qua salaris natuurlijk een groot gat, maar dat hadden we bij Gotze ook. Door deze transfer zou Gotze in de punt kunnen spelen in een vrij (Mertens) rol.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

EesEes wrote: 29 Jan 2022, 09:22 Weet niet of de naam al gevallen is, maar in het kader van wie niet waagt; Ramsey ophalen bij Juventus? Komt daar amper aan minuten toe en mag van Juve gratis weg. Wordt op dit moment ook met Burnley in verband gebracht. Qua salaris natuurlijk een groot gat, maar dat hadden we bij Gotze ook. Door deze transfer zou Gotze in de punt kunnen spelen in een vrij (Mertens) rol.
Je kan het altijd proberen maar in dit geval acht ik het kansloos. De situatie van Gotze is niet vergelijkbaar met die van Ramsey. Daarnaast verdient Ramsey nu 300k+ per week wordt in de wandelgangen gezegd en is hij de laatste jaren zeer blessuregevoelig. Hij heeft zelf gezegd dat ie op de top van Engeland mikt. Die zal niet veel achteruit willen gaan in salaris en/of het liefst op het allerhoogste niveau willen voetballen.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

300k per week voor ramsey… ik heb echt het verkeerde beroep ‘gekozen’. Meine gute wat een waanzin.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Byron Castillo, interessante optie voor de rechtsback?

https://www.transfermarkt.nl/byron-cast ... ler/400961

User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Is dat de bruur van Neres?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 30 Jan 2022, 23:26 Is dat de bruur van Neres?
Lijken niks op elkaar
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als de komkommers zich weer massaal verzamelen voor de poorten van het stadion, stroomt ook mijn inbox op dit forum vol. ''Heb je nog wat leuke, exotische namen voor me?'', dat is de meest gestelde vraag. Soms is het antwoord ja, soms is het antwoord nee. En soms zijn het teveel van dat soort vragen in dezelfde week en dan is het tijd om er een centraal lijstje van te maken. Welnu: deel 8 van Zuid-Amerikaanse spelers die interessant, haalbaar of gewoon spectaculair zijn. Spoiler: vanwege (financiële) haalbaarheid veel Argentijnen in deze editie. Brazilië is ook een interessante markt, maar daar betaal je steevast teveel voor te weinig kwaliteit omdat elke Europese en Amerikaanse club met centen en twee hersencellen daar hun scouts naar elk veldje sturen. Afijn: ook nu zal de meerderheid uiteindelijk een relatief anonieme carrière doormaken, maar hopelijk is het waardig lees- en kijkvoer voor tijdens uw pauze! :mrgreen:

We beginnen achterin, waar rechtsback een zorgenkindje is. Mwene als back-up is leuk, maar Teze voldoet gewoon niet en dus zitten we daar met een positie die sterk verbeterd kan worden. Een goede back maakt het verschil. Een tijdje terug droeg ik reeds Vanderson en Calegari aan, maar de 21-jarige Matheuzinho is een speler die ook wel zou kunnen passen. Is in de basis gekomen bij Flamengo, is daarna niet meer verdwenen. Een back met veel energie, duelkracht, snelheid en loopvermogen, maar ook iemand die een prima voorzet en pass in de benen heeft. Hij zoekt continu de diepte en is, op basis van wat ik gezien heb, uitstekend in staat een wedstrijd te lezen. Heeft het team breedte nodig, dan zorgt hij ervoor. Liggen de ruimtes achter de defensie, dan is hij al onderweg. Is het door het midden te halen? Dan doet 'ie dat. Een uitstekende back dus en daar is de prijs ook naar: zo'n 10 miljoen is wat Flamengo ervoor wil vangen. Europese topclubs vinden hem vooralsnog niet interessant, maar voor de categorie eronder - PSV dus - zeker het overwegen waard.



Een andere interessante rechtsback uit Brazilië is de 20-jarige Khellven. Ik vind dit een onderschatte speler. Hij krijgt zelden de aandacht die hij verdient, het is immers geen toptalent. Khellven moet het hebben van zijn werklust, gif en energie, maar is stiekem een uitstekende voetballer die ook prima op het middenveld zou kunnen spelen. Het is een bijtertje, maar wel een met voetballend vermogen. Aan de bal verrassend comfortabel, denkt met en zonder bal aanvallend en stopt pas met rennen als de tegenstander in de bus naar huis zit. Het doet me denken aan Mwene, maar dan met meer talent. Ik zou hem weliswaar niet bovenaan het lijstje zetten, maar ik denk dat dit wel een relatief goedkope oplossing kan zijn voor ons probleem.



Argentijnse rechtsbacks bestaan ook. De 21-jarige Braian Aguirre van Lanús trekt dan snel de aandacht. Een back die eigenlijk alles heeft wat je je bij een topclub zou wensen: snelheid, loopvermogen, diepgang, felheid, een mooie trap in z'n benen. Het is een extra aanvaller die ook nog eens uitstekend kan verdedigen. Voornamelijk als rechtsback, maar als het moet net zo makkelijk op links. Het is een speler die makkelijk een stap hogerop kan. Heeft net z'n contract verlengd, dus zal gauw een miljoen of 6 moeten gaan kosten. Is misschien wel m'n favoriete optie voor komende zomer. Zijn 18-jarige teamgenoot op linksback, Julián Aude, mag er overigens ook wezen, maar daar kan ik geen fatsoenlijk beeldmateriaal bij vinden. Onthoud die naam, want dat is wél een absoluut toptalent.



De 22-jarige linksback Francisco Ortega (Vélez) is hier vaker genoemd en zijn kwaliteiten sluiten grofweg aan bij de eerder genoemde spelers. Snel, pittig en aanvallend. Precies wat dit PSV zou kunnen gebruiken, want hoewel Mauro het goed doet, kan een upgrade op die plek geen kwaad.



Er gaat een dag komen dat Sangaré vertrekt, waarmee ons middenveld defensieve kwaliteiten verliest. In Argentinië lopen twee defensieve middenvelders die ik interessant vind: Fausto Vera (21) en Santiago Hezze (20). De eerste is Argentijns jeugdinternational en staat op de radar van veel Europese clubs. Geen supertalent, maar wel een complete middenvelder met een talent voor verdedigen. Is daarnaast ook gewoon een prima voetballer die eigenlijk alles heeft wat het moderne voetbal vraagt. Hij bezit snelheid, inhoud, inzicht en een prima techniek. Verdedigend prima, aanvallend óók goed, gewoon allround. Het is vooral de vraag of hij de stap kan maken van leuk talent naar daadwerkelijke glasbak. Zal ongeveer op het niveau van Veerman zitten, mocht je er een beeld bij willen vormen.

Santiago Hezze is wat mij betreft een van de meest onderschatte talenten van Zuid-Amerika. Pas 20 jaar, maar ik vind hem defensief bijzonder goed. Is fysiek in orde en heeft veel duelkracht, maar heeft vooral ook het spelinzicht om altijd te zijn waar de bal gaat komen. Aan de bal was het in jeugdelftallen nogal onzeker, maar daarin heeft hij stappen gezet. Qua handelingssnelheid kan het nog wat beter, maar hij zoekt in elk geval altijd de oplossing naar voren. Het lijkt me een speler die uitermate geschikt is voor het spelletje van PSV, en eentje die in potentie Sangaré moet kunnen vervangen. Zal ook niet de duurste klant zijn en het lijkt me sowieso een betere optie dan eerder aan PSV gekoppelde namen als Medina en Varela.





De 19-jarige Facundo Farías staat, als ik Argentijnse informatie mag geloven, hoog op het lijstje bij PSV. Geen speler die doelpunten maakt, wel iemand die kansen creëert. Ik vind hem aan de bal echt goed en hij voetbalt voor zijn leeftijd uitermate functioneel. De acties die hij maakt zijn soms spectaculair, maar het heeft altijd een doel en dat is dat het uiteindelijk een doelpunt moet opleveren. Hij is snel, explosief en lastig te dekken, maar is ook erg goed in het bespelen van de ruimtes. Tussen de linies vaak aanspeelbaar en dat is wat je wil hebben bij een spelmaker, creëert blijkbaar ook meer kansen dan zijn collega's in Argentinië en dat is best knap op die leeftijd.



PSV is dus zoekende naar aanvallende impulsen, zeker met het naderende vertrek van Gakpo. Ik noemde Facundo Farías al als speler die op de radar staat. Een andere naam is de 20-jarige Franco Orozco van Lanús. Uitblinker in allerlei Argentijnse jeugdelftallen geweest en altijd gezien als een groot talent, maar aanhaken bij de grote jongens is vooralsnog iets dat met horten en stoten gaat. Het talent spat er vanaf, maar het rendement moet omhoog. Desalniettemin een hele aardige optie die niet eens heel duur hoeft te zijn. Het is een rappe jongen waar geen enkele back graag tegen speelt. Hij passeert mannetjes met het grootste gemak en heeft ook het overzicht en de technische kwaliteiten om daarna iets goeds te doen met de bal. Het gaat nu om de laatste stap en dat is het verhogen van het rendement. Doet hij dat, dan gaat dit een hele goeie speler worden. Het meest interessante blijft echter het idee dat hij zo'n 5 miljoen moet kosten. Voor dat geld kun je de gok prima wagen, zeker als hij niet meteen de grote man hoeft te zijn (bijvoorbeeld met Mertens en Madueke in huis).



Afsluitend misschien wel mijn droomaankoop voor komende zomer: Luca Orellano van Vélez. Hij wordt in maart 22, maar is wat mij betreft een aankoop uit de categorie Lozano en je zal er dus ook een miljoen of 10 aan moeten uitgeven. Misschien nog niet indrukwekkend qua statistieken, maar dit is een van de weinige spelers in Zuid-Amerika die ik écht rijp acht voor een transfer naar Europa. Iemand tipte hem een tijd geleden in een privébericht, maar PSV heeft hem ook serieus op de radar. Zijn snelheid, explosiviteit en wendbaarheid maken van hem een speler die iets vanuit de kleine ruimtes kan creëren, maar met hetzelfde gemak ook grote ruimtes kan bespelen. Hij heeft daarnaast niet alleen de energie en het gif wat je graag bij een speler ziet, hij heeft ook de technische vaardigheden en het overzicht om altijd gevaar te kunnen stichten. Soms is hij aangever, soms afmaker, maar het is een speler die ik op hoger niveau wil zien en ik geloof er echt in dat hij het bij PSV zou kunnen. Dit zijn haalbare spelers die wat toe kunnen voegen en waarvoor je naar het stadion gaat.

Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die Orellano ziet er wel goed uit; heeft wel wat weg van Antony (sorry) kwa houding, korte bewegingen en schot zo op het oog. Hoe weet jij dat PSV hem in de gaten aan het houden is?
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Mooie post zeg! Ik word wel blij van die Argentijnen, vooral Orosco en Orellano, maar die backs zijn ook van die fijne bijtertjes
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 31 Jan 2022, 02:30 Hoe weet jij dat PSV hem in de gaten aan het houden is?
Een mens hoort weleens wat. Het is vooralsnog geen concrete interesse, al heeft hij een tijdje geleden wel intern aangegeven eventueel de stap te willen maken als er genoeg geld wordt geboden. Ziet PSV als een mooie club om een carrière in Europa te beginnen, met dank aan o.a. Maxi.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Even een crosspost omdat het uiteraard een interessante speler is:
Ykhim wrote: 02 Feb 2022, 14:27 Op het middenveld zou ik juist wel eens stevig willen investeren. Natuurlijk hebben we met Götze en Veerman twee uitstekende opties, zeker aan de bal, maar Sangaré zie ik 100% zeker vertrekken en dat is misschien wel onze beste speler momenteel. Daar moet wat voor terugkomen en idealiter gaan we in de breedte ook een stap zetten. Guti doet het leuk, van Ginkel is een icoon van de laatste jaren en Thomas kun je ook op een boodschap sturen, maar overall vind ik het te mager. Vanuit de jeugd komt niks, dus extra opties kunnen geen kwaad. Ik zou het mooi vinden als we een poging wagen voor Wijnaldum, om eens wat ongewoons te noemen. En misschien een aankoop uit de categorie Sangaré: steviger aan de prijs, maar wel eentje die kan doorgroeien./
Voor "mijn" beoogde middenveld, baal ik nog steeds als een stekker dat PSV Amadou Onana niet heeft kunnen aantrekken. Dat was de beoogde opvolger van Sangare. Die had dan nog dit seizoen even in de luwte van Sangare klaargestoomd kunnen worden. Een heel vergelijkbare speler, alleen nog iets langer en jonger.

Ik hoop echt weer op een powerhouse. Een type Gourna-Duath, Lucien Agoume, Khéphren Thuram.

Hier even een one-liner van mij over Lucien Agoume:







Ik had nog een ander filmpje maar die kan ik hier niet linken, want geblokkeerd door Ligue 1. Je kunt samenvattingen van zijn Ligue 1 wedstrijden op Youtube vinden.

Agoume is een defensieve/controlerende middenvelder die ik al een tijdje in de gaten hou sinds Sangare zo goed bezig is, en wat mij betreft voor jullie eentje om in de gaten te houden. Ondanks zijn jonge leeftijd, is hij een natuurlijke leider.

Hij heeft een goede techniek en maakt goede beslissingen aan de bal en laat zich niet snel kisten onder druk. Vanuit nature handelt hij dan ook al vrij snel. Dit komt ook door zijn sterke visie op het veld en van het spel. Met zijn splijtende pass weet hij het spel open te breken of iemand 1-op-1 voor de keeper te zetten.

Dankzij zijn visie en anticipatie is hij in staat om in verschillende middenveldrollen te spelen, in een geavanceerde positie of in een verdedigende rol indien nodig. Hij is iemand die je met een taak het veld in kan sturen en dat plan zal hij met een mes tussen de tanden verdedigen. Je maakt hem echt de pis niet lauw. Dat komt ook door zijn sterke fysiek. Hij is goed in het afschermen van de bal dankzij zijn techniek gepaard met kracht. Tevens heeft ie een sterke tackle! Dus als Tadic wil, kan ie ze krijgen. Kijk het filmpje. Natuurlijk moet het een en ander nog gepolijst worden maar hij is dan ook 19 jaar. Je ziet in ieder geval het idee en de intentie er achter. Wat vinden jullie er van? (Waarom hij met rugnummer 10 speelt weet ik ook niet).
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Even weer eens een interessante speler van mijn kant:

Oumar Solet. 21-jarige Franse CV van RB Salzburg. In de zomer van 2020 voor 4.5mil overgenomen van Lyon. Lang (1.92m), ijzersterk, razendsnel en gewoon echt een muur. Opbouwend prima. Positioneel niet de beste maar kan door zijn snelheid en lengte (kopkracht) veel compenseren. Daarnaast is hij wel echt stijfrechts, zie ook in het scoutrapport hieronder; dit is vooral een belemmering in de opbouw, waardoor hij vanaf de LCV positie meer moeite heeft en telkens naar binnen draait ipv richting de back.

https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Door zijn opvallende statistieken kwam ik deze speler tegen. Ik beoordeel hem dan ook echt op filmpjes en statistieken. Ryotaro Araki is een Japanse voetballer die speelt bij de nummer 4 van Japan die overal in de aanval kan staan. Hij is net 20 en haalde in 36 wedstrijden 10 goals en 7 assists vorig seizoen. Hij lijkt mij een beetje de budgetversie van Facundo Farias. Als je hem haalt zal hij ook zeker niet meteen in de basis staan maar hij heeft wel de potentie om belangrijk te worden voor PSV.

Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wie zou eigenlijk een directe opvolger van Gakpo volgend seizoen kunnen zijn die je meteen in de basis kan zetten en waarschijnlijk direct zal gaan leveren?
Post Reply