https://somosnews.com.mx/deportes/chiva ... jugadores/
Ze willen elkaar dus oa helpen met spelers te kopen en verkopen. Alexis Vega zou de eerste kunnen zijn dus als ik dit wat lees
Transferwindow 2021-2022
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Zijn ze in Mexico heel enthousiast over die Vega, vinden hem te goed voor die competitie. Zou me niet verbazen als hij de vervanger van Gakpo wordt deze zomerDeBruyne wrote: ↑29 Jan 2022, 06:27 https://somosnews.com.mx/deportes/chiva ... jugadores/
Ze willen elkaar dus oa helpen met spelers te kopen en verkopen. Alexis Vega zou de eerste kunnen zijn dus als ik dit wat lees
-
- Vedette
Even terugkomend op het bericht van gisteren dat Reims een bod gedaan zou hebben van 4 mljoen. Als dat zo is, acht ik PSV verre van kansloos om hem binnen te halen. Ik zou met een goede CV en Ortega echt heel content zijn. Eigenlijk merk ik dat ik de komst van Ortega misschien wel belangrijker vind, vooral omdat Drommel het niveau (nog) niet heeft terwijl Boscagli, Ramalho, Teze en Obispo het niveau wel hebben om in alle wedstrijden die nog volgen beter te zijn dan hun tegenstander. Alleen ben je in de breedte kwetsbaar en je mag niet gokken op een blessurevrije periode voor de overgebleven drie CV's, dus moet er wat bij. Als dat dan een upgrade zou zijn, zou het helemaal top zijn.
- StratumZuid
- Vedette
-
- Vedette
-
- Ballenjongen
Vraag mij sterk af of PSV het budget heeft om naast de 6 miljoen voor Veerman nogmaals een bedrag neer te leggen in die regionen. De balans vorig seizoen was al niet top in verband met Corona en dat zal dit jaar niet veel beter worden. Denk dat we met de transfer van Veerman al erg tevreden moeten zijn en alles wat hierna nog binnen de financiële marges mogelijk is, is mooi meegenomen.
Ik vind Schmidt een erg goede trainer maar er moet wel worden gewaakt voor het feit dat John de Jong zich niet laat gijzelen door de contractverlenging die nog boven zijn hoofd hangt. De meeste spelers die vanuit de koker van Schmidt zijn gekomen zijn nou niet bepaald hoogvliegers (o.a. Mvogo, Zahavi, Mwene en Max). Het is een trainer die absoluut de volle support verdient, maar laat vooral de scouting tot de juiste spelers komen die bij Schmidt's wensen passen.
Ik vind Schmidt een erg goede trainer maar er moet wel worden gewaakt voor het feit dat John de Jong zich niet laat gijzelen door de contractverlenging die nog boven zijn hoofd hangt. De meeste spelers die vanuit de koker van Schmidt zijn gekomen zijn nou niet bepaald hoogvliegers (o.a. Mvogo, Zahavi, Mwene en Max). Het is een trainer die absoluut de volle support verdient, maar laat vooral de scouting tot de juiste spelers komen die bij Schmidt's wensen passen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- StratumZuid
- Vedette
-
- Ballenjongen
Dit zijn de noemenswaardige transfers onder de periode Schmidt.
Schmidt transfers:
- Max
Ramalho
Müller
Zahavi
Götze
Mvogo
Fein
Mwene
- Van Ginkel
Veerman
Sangaré
Drommel
Pröpper
Van de 14 transfers komen er dus minimaal 8 uit de koker van Schmidt. Persoonlijk vind ik dat veel, helemaal als je naar het algehele niveau van die transfers kijkt. Missers zullen er altijd tussen zitten, maar ik zou mijn vertrouwen eerder leggen in een afdeling die het gehele jaar bezig is met het scouten van spelers dan in een trainer die 95% van zijn tijd en focus besteed aan het trainen van een elftal.
-
- Legende
Schmidt is niet de TD hè. Alle transfers zijn De Jong transfers als hij ook verantwoordelijk is voor het resultaat. Schmidt heeft slechts inbreng.delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 11:55Dit zijn de noemenswaardige transfers onder de periode Schmidt.
Schmidt transfers:De Jong-transfers:
- Max
Ramalho
Müller
Zahavi
Götze
Mvogo
Fein
Mwene(Vinicius weet ik niet precies waar ik die moet plaatsen, dus die laat ik even in het midden.)
- Van Ginkel
Veerman
Sangaré
Drommel
Pröpper
Van de 14 transfers komen er dus minimaal 8 uit de koker van Schmidt. Persoonlijk vind ik dat veel, helemaal als je naar het algehele niveau van die transfers kijkt. Missers zullen er altijd tussen zitten, maar ik zou mijn vertrouwen eerder leggen in een afdeling die het gehele jaar bezig is met het scouten van spelers dan in een trainer die 95% van zijn tijd en focus besteed aan het trainen van een elftal.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Ballenjongen
Dat was ook mijn punt, De Jong laat zich tot nu toe flink leiden door de inbreng van Schmidt in plaats van zijn eigen scouting.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Jan 2022, 11:58 Schmidt is niet de TD hè. Alle transfers zijn De Jong transfers als hij ook verantwoordelijk is voor het resultaat. Schmidt heeft slechts inbreng.
-
- Lid scoutingsteam
Het is zo'n gelul, dat lijstje. Schmidt heeft tot voor hun transfers nooit gewerkt of gesproken met al die gasten, op Ramalho en misschien Zahavi na. Als we zo gaan redeneren, dan kunnen we de rol van elke TD kapot schrijven.
Nagenoeg elke trainer speelt een faciliterende rol in transfers. Deal with it.
Nagenoeg elke trainer speelt een faciliterende rol in transfers. Deal with it.
Last edited by Ykhim on 29 Jan 2022, 12:05, edited 1 time in total.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hoe weet je dat? Zijn al die spelers niet gescout denk jij..?delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 12:00Dat was ook mijn punt, De Jong laat zich tot nu toe flink leiden door de inbreng van Schmidt in plaats van zijn eigen scouting.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Jan 2022, 11:58 Schmidt is niet de TD hè. Alle transfers zijn De Jong transfers als hij ook verantwoordelijk is voor het resultaat. Schmidt heeft slechts inbreng.
- ShovingNE2
- Site Admin
Max uit de koker van Schmidt? Mvogo uit de koker van Schmidt? Mwene ook? Zelfs Ramahlo hebben ze al eens voor het tijdperk Schmidt geprobeerd te halen. Fein? Ook? Deze namen stonden toch ook allang op lijsten van de scouting.delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 11:55 Schmidt transfers:
Max
Ramalho
Müller
Zahavi
Götze
Mvogo
Fein
Mwene
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Ballenjongen
Op de lijst staan en halen is natuurlijk heel wat anders. Maar goed, blijkbaar heeft Schmidt 0 invloed op alle transfers gehad op basis van de reacties.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:08 Max uit de koker van Schmidt? Mvogo uit de koker van Schmidt? Mwene ook? Zelfs Ramahlo hebben ze al eens voor het tijdperk Schmidt geprobeerd te halen. Fein? Ook? Deze namen stonden toch ook allang op lijsten van de scouting.
-
- Legende
Götze is duidelijk door Schmidt gehaald, maar voor de rest moet het niet overdreven worden.delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 12:14Op de lijst staan en halen is natuurlijk heel wat anders. Maar goed, blijkbaar heeft Schmidt 0 invloed op alle transfers gehad op basis van de reacties.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:08 Max uit de koker van Schmidt? Mvogo uit de koker van Schmidt? Mwene ook? Zelfs Ramahlo hebben ze al eens voor het tijdperk Schmidt geprobeerd te halen. Fein? Ook? Deze namen stonden toch ook allang op lijsten van de scouting.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- mateja
- Internationale topspeler
Het is niet het een of het ander hè? Je mag wel wat genuanceerder zijn hoor.delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 12:14Op de lijst staan en halen is natuurlijk heel wat anders. Maar goed, blijkbaar heeft Schmidt 0 invloed op alle transfers gehad op basis van de reacties.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:08 Max uit de koker van Schmidt? Mvogo uit de koker van Schmidt? Mwene ook? Zelfs Ramahlo hebben ze al eens voor het tijdperk Schmidt geprobeerd te halen. Fein? Ook? Deze namen stonden toch ook allang op lijsten van de scouting.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Haha hij bedoelde dat alle NL spelers toevallig door John zijn gehaald en alle buitenlanders door Roger. Om je kapot te schamen als je zo 'n lijstje maakt. Mwene komt uit de Bundesliga, dat is Duitsland, Roger is ook Duits, Roger moet dan Mwene wel hebben aangedragen.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jan 2022, 12:08Max uit de koker van Schmidt? Mvogo uit de koker van Schmidt? Mwene ook? Zelfs Ramahlo hebben ze al eens voor het tijdperk Schmidt geprobeerd te halen. Fein? Ook? Deze namen stonden toch ook allang op lijsten van de scouting.delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 11:55 Schmidt transfers:
Max
Ramalho
Müller
Zahavi
Götze
Mvogo
Fein
Mwene
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zahavi stond echt niet op onze lijstjes hoor, die komt ook uit zijn koker. Of hij was echt aangeboden zoals Ajax destijds zei.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Jan 2022, 12:16Götze is duidelijk door Schmidt gehaald, maar voor de rest moet het niet overdreven worden.delinkervankhokhlov wrote: ↑29 Jan 2022, 12:14
Op de lijst staan en halen is natuurlijk heel wat anders. Maar goed, blijkbaar heeft Schmidt 0 invloed op alle transfers gehad op basis van de reacties.