Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
O Fenômeno
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

Begint nou wel erg lang te duren voor dat PSV toe slaat m.b.t. Anel Ahmedhodzic. Wat denken jullie? Zal ik zelf even mailen/bellen om een bod uit te brengen?

Sporting Director: Daniel Andersson, daniel.andersson@mff.se, +46 733 43 96 33
Eendracht maakt macht :PSV:
Feathermen
Bankzitter

O Fenômeno wrote: 29 Jan 2022, 18:00 Begint nou wel erg lang te duren voor dat PSV toe slaat m.b.t. Anel Ahmedhodzic. Wat denken jullie? Zal ik zelf even mailen/bellen om een bod uit te brengen?

Het is sws al lang geleden dat serieuze bronnen hebben gemeld dat PSV echt werk gaat maken van Anel toch? Het was eigenlijk altijd “ze volgen hem maar hij is duur” ik denk dat dit groter gemaakt is door de supporters. Maar dat is ook mooi, hoop doet leven
kastoekast
Nationale topspeler

nee ik denk ook dat niemand komt.
Met veerman heb je eigenlijk degene die vertrekt opgevangen.

en voor centraal blijf je 3 opties hebben met obispo, bosca en teze
Mvogoat
Basisspeler

Achter de schermen zal er wel iets meer gebeuren dan wij denken. Geloof niet dat john nu achterover leunt op zijn stoel. Mocht morgen of maandag toch een mooie optie voorbij komen zou john echt wel kijken of hij het rond kan maken.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
ComeOnPSV
Vedette

Nog verder iets gezien vandaag [mention]Wilysimba[/mention] ?
Menno1
Legende

kastoekast wrote: 29 Jan 2022, 18:28 nee ik denk ook dat niemand komt.
Met veerman heb je eigenlijk degene die vertrekt opgevangen.

en voor centraal blijf je 3 opties hebben met obispo, bosca en teze
Wat natuurlijk te weinig is, ook omdat Teze voor de back positie een optie is.
Mvogoat
Basisspeler

Mike heeft weer eens een betrouwbare bron🙄
kastoekast
Nationale topspeler

Mvogoat wrote: 29 Jan 2022, 19:28
is het betrouwbaar wat daar staat of niet?
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

ComeOnPSV wrote: 29 Jan 2022, 19:16 Nog verder iets gezien vandaag @Wilysimba ?
Die heeft intussen natuurlijk z'n handen vol aan alle groupies die achter 'm aanzitten sinds dat stukje van Elfrink :D

Ik zie persoonlijk trouwens ook niemand meer komen en het lijkt me ook niet nodig.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Siemen
Nationale topspeler

ziege maar ook zagge wrote: 29 Jan 2022, 19:30
Die heeft intussen natuurlijk z'n handen vol aan alle groupies die achter 'm aanzitten sinds dat stukje van Elfrink :D

Ik zie persoonlijk trouwens ook niemand meer komen en het lijkt me ook niet nodig.
Als je Zahavi en Mvogo kan slijten en daarvoor een concurrerende keeper en basisspits (investering) jan kopen.. absoluut goed & hard nodig voor het kampioenschap.
Mvogoat
Basisspeler

kastoekast wrote: 29 Jan 2022, 19:29
is het betrouwbaar wat daar staat of niet?
Als rik een 😂 emoji tweet onder zijn tweet zegt meestal genoeg😅
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste

Siemen wrote: 29 Jan 2022, 19:33Als je Zahavi en Mvogo kan slijten en daarvoor een concurrerende keeper en basisspits (investering) jan kopen.. absoluut goed & hard nodig voor het kampioenschap.
Ja maar ja in de winter is alles duurder en lastiger te halen he... dus als er een buitenkansje voorbijkomt, sure, maar normaliter doen we dat soort dingen in de zomer en dan is het al moeilijk genoeg. Het lijkt er bovendien op dat Eran min of meer gevraagd is om te blijven. En Veerman is al een flinke aanwinst.
Sao-Mellow
Meervoudig international

ziege maar ook zagge wrote: 29 Jan 2022, 19:37
Siemen wrote: 29 Jan 2022, 19:33Als je Zahavi en Mvogo kan slijten en daarvoor een concurrerende keeper en basisspits (investering) jan kopen.. absoluut goed & hard nodig voor het kampioenschap.
Ja maar ja in de winter is alles duurder en lastiger te halen he... dus als er een buitenkansje voorbijkomt, sure, maar normaliter doen we dat soort dingen in de zomer en dan is het al moeilijk genoeg. Het lijkt er bovendien op dat Eran min of meer gevraagd is om te blijven. En Veerman is al een flinke aanwinst.
Slechte keuze van de directie om niet al te beginnen met vernieuwen. De concurrentie is sterker geworden en willen nog 20 miljoen voor een rechtsbuiten neerleggen.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste

Zouden ze die nodig hebben voor de Eredivisie?
kastoekast
Nationale topspeler

Sao-Mellow wrote: 29 Jan 2022, 19:45
ziege maar ook zagge wrote: 29 Jan 2022, 19:37

Slechte keuze van de directie om niet al te beginnen met vernieuwen. De concurrentie is sterker geworden en willen nog 20 miljoen voor een rechtsbuiten neerleggen.

verschil tussen ons en ajax is dat hun die bedragen wel kunnen betalen en wij niet.

voor dat soort dingen heb je gewoon CL geld nodig.
Voijke
Internationale topspeler

O Fenômeno wrote: 29 Jan 2022, 18:00 Begint nou wel erg lang te duren voor dat PSV toe slaat m.b.t. Anel Ahmedhodzic. Wat denken jullie? Zal ik zelf even mailen/bellen om een bod uit te brengen?

Kom op jongens, effe lappen met z'n allen.
Ik zal aftrappen met 1000 euro.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Wilysimba
Lid van verdienste

Nope niets.
Rikkert1234
Vedette

PSV kan ook niet zo maar met geld gaan smijten zoals een Football Manager simulatie. Er is inderdaad vanuit PSV gezegd dat ze willen investeren en kijken naar de markt maar dat betekent niet dat er een bepaald risico in acht wordt genomen. Heb dit al duidelijk geprobeerd te maken na de transfer van Joey Veerman maar kwam niet bij iedereen aan hier.

Ik zou een nieuwe CV en keeper toejuichen maar ik zou het zeker begrijpen als John de John niet zo een risico zou willen nemen om 8 miljoen voor een nieuwe CV die nog veel te bewijzen heeft. Ik denk dat we pas echt nieuwe investeringen gaan zien in de zomer wanneer het al zeker is dat bepaalde spelers vertrekken.
Ardbeg
Mister PSV

Ik ben zo ff bij het stadion
DadOfFour
Internationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 29 Jan 2022, 20:21 PSV kan ook niet zo maar met geld gaan smijten zoals een Football Manager simulatie. Er is inderdaad vanuit PSV gezegd dat ze willen investeren en kijken naar de markt maar dat betekent niet dat er een bepaald risico in acht wordt genomen. Heb dit al duidelijk geprobeerd te maken na de transfer van Joey Veerman maar kwam niet bij iedereen aan hier.

Ik zou een nieuwe CV en keeper toejuichen maar ik zou het zeker begrijpen als John de John niet zo een risico zou willen nemen om 8 miljoen voor een nieuwe CV die nog veel te bewijzen heeft. Ik denk dat we pas echt nieuwe investeringen gaan zien in de zomer wanneer het al zeker is dat bepaalde spelers vertrekken.
Prima als er pas nieuwe investeringen komen in de zomer, maar dan hoop ik toch dat ze wel wat sneller/adequater/llogischer/befer investeren dan afgelopen jaar.
Propper en V. Ginkel waren dan wel vroeg binnen, maar hebben alles behalve hun stempel kunnen drukken. Over Drommel en Vinicius is ook wel genoeg gezegd denk ik..

Persoonlijk zou ik toch proberen om Ahmedhodzic binnen te halen, dan heb je voor nu een extra optie die volgend seizoen dan prima mee kan draaien. Helemaal als Boscagli vertrekt, wat ik eigenlojk wel verwacht
La vida és massa curta per no fer broma
Robson de Souza
Vedette

Ardbeg wrote: 29 Jan 2022, 21:22 Ik ben zo ff bij het stadion
Benieuwd of je wat ziet. Goed bezig!
Noosa
Meervoudig international

Tja, als Mike het zegt kunnen we dit forum wel sluiten....
Al zou het me niks verbazen als Mike nu een keertje goed gokt.
ComeOnPSV
Vedette

We moeten niet vergeten dat de Zweedse competitie juist nu pas gaat beginnen. Dan zou je toch juist zeggen dat nu het beste moment is om toe te slaan. Bij onze zomerstop zitten zij midden in de competitie en zullen zij toch minder snel hun sterspeler verkopen?

Nu toeslaan!
Mvogoat
Basisspeler

Als er nog spelers komen verwacht ik morgen nieuws. Ahmedhodzic naar PSV halen met een akkoord op maandag gaat wel heel lastig worden, elke speler die met het vliegtuig moet eerlijk gezegd.
Sao-Mellow
Meervoudig international

De kans is echt heel klein, maar stel er komt toch versterking lijkt een nieuwe GK of SP meer invloed te hebben op het spel. Een CV zal voor 90% van de wedstrijden niet nodig zijn. Een GK of een SP zal ons significant sterker maken, hebben weinig scorende spelers en een keeper die te veel doorlaat. Nu is het beetje dweilen met de kraan open, je krijgt eigenlijk altijd wel een tegendoelpunt en tegelijkertijd scoren er uiterst moeizaam.
Locked