Begint nou wel erg lang te duren voor dat PSV toe slaat m.b.t. Anel Ahmedhodzic. Wat denken jullie? Zal ik zelf even mailen/bellen om een bod uit te brengen?
Sporting Director: Daniel Andersson, daniel.andersson@mff.se, +46 733 43 96 33
Transferwindow 2021-2022
- O Fenômeno
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Bankzitter
Het is sws al lang geleden dat serieuze bronnen hebben gemeld dat PSV echt werk gaat maken van Anel toch? Het was eigenlijk altijd “ze volgen hem maar hij is duur” ik denk dat dit groter gemaakt is door de supporters. Maar dat is ook mooi, hoop doet levenO Fenômeno wrote: ↑29 Jan 2022, 18:00 Begint nou wel erg lang te duren voor dat PSV toe slaat m.b.t. Anel Ahmedhodzic. Wat denken jullie? Zal ik zelf even mailen/bellen om een bod uit te brengen?
-
- Nationale topspeler
-
- Basisspeler
-
- Legende
Wat natuurlijk te weinig is, ook omdat Teze voor de back positie een optie is.kastoekast wrote: ↑29 Jan 2022, 18:28 nee ik denk ook dat niemand komt.
Met veerman heb je eigenlijk degene die vertrekt opgevangen.
en voor centraal blijf je 3 opties hebben met obispo, bosca en teze
-
- Nationale topspeler
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Die heeft intussen natuurlijk z'n handen vol aan alle groupies die achter 'm aanzitten sinds dat stukje van Elfrink
Ik zie persoonlijk trouwens ook niemand meer komen en het lijkt me ook niet nodig.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Nationale topspeler
Als je Zahavi en Mvogo kan slijten en daarvoor een concurrerende keeper en basisspits (investering) jan kopen.. absoluut goed & hard nodig voor het kampioenschap.ziege maar ook zagge wrote: ↑29 Jan 2022, 19:30Die heeft intussen natuurlijk z'n handen vol aan alle groupies die achter 'm aanzitten sinds dat stukje van Elfrink
Ik zie persoonlijk trouwens ook niemand meer komen en het lijkt me ook niet nodig.
-
- Basisspeler
Als rik een emoji tweet onder zijn tweet zegt meestal genoeg
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Ja maar ja in de winter is alles duurder en lastiger te halen he... dus als er een buitenkansje voorbijkomt, sure, maar normaliter doen we dat soort dingen in de zomer en dan is het al moeilijk genoeg. Het lijkt er bovendien op dat Eran min of meer gevraagd is om te blijven. En Veerman is al een flinke aanwinst.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Meervoudig international
Slechte keuze van de directie om niet al te beginnen met vernieuwen. De concurrentie is sterker geworden en willen nog 20 miljoen voor een rechtsbuiten neerleggen.ziege maar ook zagge wrote: ↑29 Jan 2022, 19:37Ja maar ja in de winter is alles duurder en lastiger te halen he... dus als er een buitenkansje voorbijkomt, sure, maar normaliter doen we dat soort dingen in de zomer en dan is het al moeilijk genoeg. Het lijkt er bovendien op dat Eran min of meer gevraagd is om te blijven. En Veerman is al een flinke aanwinst.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
-
- Nationale topspeler
Sao-Mellow wrote: ↑29 Jan 2022, 19:45Slechte keuze van de directie om niet al te beginnen met vernieuwen. De concurrentie is sterker geworden en willen nog 20 miljoen voor een rechtsbuiten neerleggen.ziege maar ook zagge wrote: ↑29 Jan 2022, 19:37
Ja maar ja in de winter is alles duurder en lastiger te halen he... dus als er een buitenkansje voorbijkomt, sure, maar normaliter doen we dat soort dingen in de zomer en dan is het al moeilijk genoeg. Het lijkt er bovendien op dat Eran min of meer gevraagd is om te blijven. En Veerman is al een flinke aanwinst.
verschil tussen ons en ajax is dat hun die bedragen wel kunnen betalen en wij niet.
voor dat soort dingen heb je gewoon CL geld nodig.
-
- Internationale topspeler
Kom op jongens, effe lappen met z'n allen.O Fenômeno wrote: ↑29 Jan 2022, 18:00 Begint nou wel erg lang te duren voor dat PSV toe slaat m.b.t. Anel Ahmedhodzic. Wat denken jullie? Zal ik zelf even mailen/bellen om een bod uit te brengen?
Ik zal aftrappen met 1000 euro.
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Vedette
PSV kan ook niet zo maar met geld gaan smijten zoals een Football Manager simulatie. Er is inderdaad vanuit PSV gezegd dat ze willen investeren en kijken naar de markt maar dat betekent niet dat er een bepaald risico in acht wordt genomen. Heb dit al duidelijk geprobeerd te maken na de transfer van Joey Veerman maar kwam niet bij iedereen aan hier.
Ik zou een nieuwe CV en keeper toejuichen maar ik zou het zeker begrijpen als John de John niet zo een risico zou willen nemen om 8 miljoen voor een nieuwe CV die nog veel te bewijzen heeft. Ik denk dat we pas echt nieuwe investeringen gaan zien in de zomer wanneer het al zeker is dat bepaalde spelers vertrekken.
Ik zou een nieuwe CV en keeper toejuichen maar ik zou het zeker begrijpen als John de John niet zo een risico zou willen nemen om 8 miljoen voor een nieuwe CV die nog veel te bewijzen heeft. Ik denk dat we pas echt nieuwe investeringen gaan zien in de zomer wanneer het al zeker is dat bepaalde spelers vertrekken.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Prima als er pas nieuwe investeringen komen in de zomer, maar dan hoop ik toch dat ze wel wat sneller/adequater/llogischer/befer investeren dan afgelopen jaar.Rikkert1234 wrote: ↑29 Jan 2022, 20:21 PSV kan ook niet zo maar met geld gaan smijten zoals een Football Manager simulatie. Er is inderdaad vanuit PSV gezegd dat ze willen investeren en kijken naar de markt maar dat betekent niet dat er een bepaald risico in acht wordt genomen. Heb dit al duidelijk geprobeerd te maken na de transfer van Joey Veerman maar kwam niet bij iedereen aan hier.
Propper en V. Ginkel waren dan wel vroeg binnen, maar hebben alles behalve hun stempel kunnen drukken. Over Drommel en Vinicius is ook wel genoeg gezegd denk ik..
Persoonlijk zou ik toch proberen om Ahmedhodzic binnen te halen, dan heb je voor nu een extra optie die volgend seizoen dan prima mee kan draaien. Helemaal als Boscagli vertrekt, wat ik eigenlojk wel verwacht
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Vedette
- ComeOnPSV
- Vedette
-
- Meervoudig international
De kans is echt heel klein, maar stel er komt toch versterking lijkt een nieuwe GK of SP meer invloed te hebben op het spel. Een CV zal voor 90% van de wedstrijden niet nodig zijn. Een GK of een SP zal ons significant sterker maken, hebben weinig scorende spelers en een keeper die te veel doorlaat. Nu is het beetje dweilen met de kraan open, je krijgt eigenlijk altijd wel een tegendoelpunt en tegelijkertijd scoren er uiterst moeizaam.