Liverpool heeft Diaz gehaald voor 40 miljoen oplopend tot 60. Die zullen ook moeten verkopen en als ze 8 kunnen krijgen met 2 aan bonussen en doorverkoop.... who knows.Standbeeld wrote: ↑30 Jan 2022, 14:21 Volgens mij wilde PSV die Phillips ook enkel huren. Vraagprijs voor koop was namelijk 12mln las ik. Dat zal teveel zijn voor nu.
Transferwindow 2021-2022
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Als liverpool hem niet kan verkopen willen ze hem verhuren. De bedoeling is dat hij zoveel mogelijk waard wordt zodat hij voor minstens 15m kan worden verkocht. Dan moet liverpool bedenken of het beter is om hem aan een PL-laagvlieger/subtopper te verhuren of aan de uiteindelijke kampioen/2e plaats van de eredivisie.
-
- Vedette
Ik verwacht niet dat er nog wat bijkomt. In de winter zie je niet heel veel mutaties. Veerman is erbij gekomen voor Pröpper, dat is een mooie upgrade aangezien Pröpper niks bijbracht. Nu Sangare weer terug is zal daar geen vervanger voor worden gehaald. Centraal achterin komt er alleen wat bij als dat een upgrade is ten opzichte van Obispo en Teze. Het is ook de vraag hoe lang Ramalho eruit ligt. Komt die in maart al terug of is zijn seizoen al klaar. In principe heb je alleen nog Feyenoord uit als lastige wedstrijd, de bekerfinale en eventueel Europese wedstrijden daar gelaten. Alle andere wedstrijden volstaan Teze en Obispo. Niet ideaal maar om nu kosten wat kost een verdediger te halen en straks veels te veel te betalen zie ik niet zitten.
-
- Legende
Vitesse uit, Utrecht uit, Twente uit zou ik toch ook wel als lastig bestempelen..Johann Vogel wrote: ↑30 Jan 2022, 14:39 Ik verwacht niet dat er nog wat bijkomt. In de winter zie je niet heel veel mutaties. Veerman is erbij gekomen voor Pröpper, dat is een mooie upgrade aangezien Pröpper niks bijbracht. Nu Sangare weer terug is zal daar geen vervanger voor worden gehaald. Centraal achterin komt er alleen wat bij als dat een upgrade is ten opzichte van Obispo en Teze. Het is ook de vraag hoe lang Ramalho eruit ligt. Komt die in maart al terug of is zijn seizoen al klaar. In principe heb je alleen nog Feyenoord uit als lastige wedstrijd, de bekerfinale en eventueel Europese wedstrijden daar gelaten. Alle andere wedstrijden volstaan Teze en Obispo. Niet ideaal maar om nu kosten wat kost een verdediger te halen en straks veels te veel te betalen zie ik niet zitten.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Meervoudig international
Ook nog Az en Feyenoord.milansandro wrote: ↑30 Jan 2022, 14:44Vitesse uit, Utrecht uit, Twente uit zou ik toch ook wel als lastig bestempelen..Johann Vogel wrote: ↑30 Jan 2022, 14:39 Ik verwacht niet dat er nog wat bijkomt. In de winter zie je niet heel veel mutaties. Veerman is erbij gekomen voor Pröpper, dat is een mooie upgrade aangezien Pröpper niks bijbracht. Nu Sangare weer terug is zal daar geen vervanger voor worden gehaald. Centraal achterin komt er alleen wat bij als dat een upgrade is ten opzichte van Obispo en Teze. Het is ook de vraag hoe lang Ramalho eruit ligt. Komt die in maart al terug of is zijn seizoen al klaar. In principe heb je alleen nog Feyenoord uit als lastige wedstrijd, de bekerfinale en eventueel Europese wedstrijden daar gelaten. Alle andere wedstrijden volstaan Teze en Obispo. Niet ideaal maar om nu kosten wat kost een verdediger te halen en straks veels te veel te betalen zie ik niet zitten.
- StratumZuid
- Vedette
-
- Vedette
Zeker, dat zijn geen gemakkelijke wedstrijden. Maar ik denk dat je met Obispo en Teze ook die potjes door zou moeten komen. Zeker met een Sangare daarvoor.milansandro wrote: ↑30 Jan 2022, 14:44Vitesse uit, Utrecht uit, Twente uit zou ik toch ook wel als lastig bestempelen..Johann Vogel wrote: ↑30 Jan 2022, 14:39 Ik verwacht niet dat er nog wat bijkomt. In de winter zie je niet heel veel mutaties. Veerman is erbij gekomen voor Pröpper, dat is een mooie upgrade aangezien Pröpper niks bijbracht. Nu Sangare weer terug is zal daar geen vervanger voor worden gehaald. Centraal achterin komt er alleen wat bij als dat een upgrade is ten opzichte van Obispo en Teze. Het is ook de vraag hoe lang Ramalho eruit ligt. Komt die in maart al terug of is zijn seizoen al klaar. In principe heb je alleen nog Feyenoord uit als lastige wedstrijd, de bekerfinale en eventueel Europese wedstrijden daar gelaten. Alle andere wedstrijden volstaan Teze en Obispo. Niet ideaal maar om nu kosten wat kost een verdediger te halen en straks veels te veel te betalen zie ik niet zitten.
-
Maak me meer zorgen over drommel en het ontbreken van een spits die 20 keer per seizoen kan scoren.Johann Vogel wrote: ↑30 Jan 2022, 14:51Zeker, dat zijn geen gemakkelijke wedstrijden. Maar ik denk dat je met Obispo en Teze ook die potjes door zou moeten komen. Zeker met een Sangare daarvoor.milansandro wrote: ↑30 Jan 2022, 14:44
Vitesse uit, Utrecht uit, Twente uit zou ik toch ook wel als lastig bestempelen..
-
- Vedette
Ik moest even opzoeken wie Wilburt is. Maar inderdaad, Drommel is nog geen puntenpakker gebleken. Een betere eerste keeper zou wat dat betreft geen slechte zet zijn, maar die zullen niet gemakkelijk te vinden zijn in de winterstop. Ze willen nu die jongen van Bielefeld, ik verwacht alleen niet dat de Duitsers hem halverwege het seizoen laten gaan.
-
- Vedette
Mee eens. We hebben twee gemiddelde doelmannen maar beide hebben niet kunnen overtuigen. En we hebben ook twee spitsen die eigenlijk ook net niet zijn. Dan hebben we nog een derde spits die wel dat beetje extra brengt wat je van PSV spits verlangt maar die is van glas gemaakt.Sao-Mellow wrote: ↑30 Jan 2022, 14:54Maak me meer zorgen over drommel en het ontbreken van een spits die 20 keer per seizoen kan scoren.Johann Vogel wrote: ↑30 Jan 2022, 14:51
Zeker, dat zijn geen gemakkelijke wedstrijden. Maar ik denk dat je met Obispo en Teze ook die potjes door zou moeten komen. Zeker met een Sangare daarvoor.
Ik denk alleen niet dat je in de winter een keeper of spits vindt die wel goed genoeg zijn. Voor de zomer zijn dat wel twee posities waar we ons moeten verbeteren.
- Lorenzo von Matterhorn
-
Ik zie Luuk er graag bij. Met zijn koopkracht hebben we dan ook een extra wapen tegen ploegen die de bus parkeren.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑30 Jan 2022, 16:15 Aubameyang naar Barca? Dat betekent Exit Luuk?
Ik spring liever voor Dries, maar Luuk is altijd welkom.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Wie geeft de voorzetten? Ik heb Cody die eigenlijk nooit meer zo zien geven als in zijn eerste jaar.Noosa wrote: ↑30 Jan 2022, 16:18Ik zie Luuk er graag bij. Met zijn koopkracht hebben we dan ook een extra wapen tegen ploegen die de bus parkeren.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑30 Jan 2022, 16:15 Aubameyang naar Barca? Dat betekent Exit Luuk?
Ik spring liever voor Dries, maar Luuk is altijd welkom.
-
- Vedette
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
- Vedette
- hondjevandebakker
Misschien Gabriel Paulista. Flamengo wilde hem huren. Zie alleen dat hij 2/3 maanden geen wedstrijd heeft gespeeld en daarvoor wel alles. Lijkt me dus een blessure. Verder speelt Mouctar Diakhaby daar nog. Speelt de laatste tijd weer wat meer. Heeft nog 1,5 jaar contract en een marktwaarde van 10m. Bij valencia hebben ze deze week nog een nieuwe back-up cv gehaald dus misschien laten ze er ook nog een gaan.
- hondjevandebakker
-
- Basisspeler
inderdaad ook nog ja.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
-
- Nationale topspeler