Haha of dat PSV voldoende koopkracht heeft om hem te betalenFritskePhilips wrote: ↑30 Jan 2022, 17:03Ja. Dan kunnen we naast een spits ook nog wel andere posities versterken.
Vraag is wel of Luuk daar voldoende koopkracht voor heeft.
Transferwindow 2021-2022
-
- Meervoudig international
-
- Basisspeler
Ik zou vooral naar je eigen plaatje kijken. Voor ramalho zijn blessure was de cb positie ook al met 3 man pover. Kijkend naar de gaten in je selectie heb je in mijn ogen gewoon te weinig ingebracht.mateja wrote: ↑30 Jan 2022, 19:42Ik denk dat wij van de top 3 de meeste vooruitgang hebben geboekt in dit transferwindow. Een zwakke basisplek met kwaliteit opgevuld. Tuurlijk is er ruimte voor verbetering in onze selectie, maar als je het vergelijkt met de nr 1 en 3 hebben we echt geen slechte zaken gedaan.Sao-Mellow wrote: ↑30 Jan 2022, 19:35
Wel als de nr 1 en 3 sterker worden en wij zwakker. Dan word het gat wel heel groot.
Het is nou niet bepaald vlekkeloos gegaan de eerste seizoenshelft. Alle wedstrijden tegen gelijkwaardige en sterkere tegenstanders hebben we verloren (en dat was in onze sterkste opstelling). Nu ontbreken Ramalho en Madueke wat ons nog verder heeft verzwakt en is het duidelijk geworden dat de GK en SP positie ondermaats bezet zijn.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- mateja
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Prima, en dat er iets bij kan/moet kan best zijn. Maar dat vergelijken met 2 andere clubs is totaal zinloos wat mij betreft.Mvogoat wrote: ↑30 Jan 2022, 19:55Ik zou vooral naar je eigen plaatje kijken. Voor ramalho zijn blessure was de cb positie ook al met 3 man pover. Kijkend naar de gaten in je selectie heb je in mijn ogen gewoon te weinig ingebracht.mateja wrote: ↑30 Jan 2022, 19:42
Ik denk dat wij van de top 3 de meeste vooruitgang hebben geboekt in dit transferwindow. Een zwakke basisplek met kwaliteit opgevuld. Tuurlijk is er ruimte voor verbetering in onze selectie, maar als je het vergelijkt met de nr 1 en 3 hebben we echt geen slechte zaken gedaan.
- ComeOnPSV
- Vedette
Dat Feyenoord allemaal bankzitters haalt is niet een teken dat ze het beter hebben gedaan dan PSV in de transferperiode. Wij hebben gewoon een prima window gedraaid.
Veerman t.o.v. Propper is gewoon een grote upgrade.
Dat er geen verdediger komt kan balen zijn, maar misschien vinden ze intern dat Seelt al een dusdanig hoog niveau haalt dat de versterking ook echt een versterking moet zijn. Helaas is de vijver waar PSV in vist een lastige.
Worden wij blij met een Phillips van Liverpool?
Wij zouden blij worden van Ahmedhodzic, maar gaat PSV deze winter 14 miljoen uitgeven? En is dat verantwoord? Allemaal vragen waar ze in de directiekamer over nadenken met financiële feiten.
Dat er geen verdediger komt kan balen zijn, maar misschien vinden ze intern dat Seelt al een dusdanig hoog niveau haalt dat de versterking ook echt een versterking moet zijn. Helaas is de vijver waar PSV in vist een lastige.
Wij zouden blij worden van Ahmedhodzic, maar gaat PSV deze winter 14 miljoen uitgeven? En is dat verantwoord? Allemaal vragen waar ze in de directiekamer over nadenken met financiële feiten.
-
Ik heb het idee dat een vervanger voor Drommel binnen PSV niet speelt op dit moment. Komende zomer wel, omdat Mvogo dan sowieso vertrokken is.
Een centrale verdediger willen we duidelijk wel. Het zou heel mager zijn als we hier niemand binnenhalen en dan het vertrouwen in Jenson Seelt uitspreken.
In de spits neemt John, denk ik, de beperkingen van Zahavi en Vinicius voorlopig voor lief. We kijken even aan wat Fofana en Romero kunnen bieden de komende maanden.
Een centrale verdediger willen we duidelijk wel. Het zou heel mager zijn als we hier niemand binnenhalen en dan het vertrouwen in Jenson Seelt uitspreken.
In de spits neemt John, denk ik, de beperkingen van Zahavi en Vinicius voorlopig voor lief. We kijken even aan wat Fofana en Romero kunnen bieden de komende maanden.
-
- Meervoudig international
Stiekem best lastig. We moeten of minder goals tegen gaan krijgen (GK of CV) of meer goals voorin (SP). Realistisch gezien lijkt het erop dat er geen versterkingen komen. Misschien formatie/instelling wijzigen. Er moet toch iets veranderen, nog een seizoenshelft alle toppers verliezen is ook geen optie.Het Kanon wrote: ↑30 Jan 2022, 19:57 Ik heb het idee dat een vervanger voor Drommel binnen PSV niet speelt op dit moment. Komende zomer wel, omdat Mvogo dan sowieso vertrokken is.
Last edited by Sao-Mellow on 30 Jan 2022, 20:12, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat ligt nu op tafel als je de berichtgeving klopt. Als PSV een andere goede keeper kan vinden (lees: als Bielefeld Ortega wil laten gaan voor een reasonable price) dan gaat Mvogo terug naar Leipzig en door naar Bordeaux en Ortega onder de lat en Drommel naar de bank.
Hoop dominosteentjes die moeten vallen. Waar is die mus als je hem nodig hebt?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
alle fingers crossed.ShovingNE2 wrote: ↑30 Jan 2022, 20:10Dat ligt nu op tafel als je de berichtgeving klopt. Als PSV een andere goede keeper kan vinden (lees: als Bielefeld Ortega wil laten gaan voor een reasonable price) dan gaat Mvogo terug naar Leipzig en door naar Bordeaux en Ortega onder de lat en Drommel naar de bank.
- StratumZuid
- Vedette
- mateja
Is dit een serieus scenario? Ik lees namelijk al maanden dat Mvogo's huurperiode misschien zal eindigen.. is er berichtgeving dat dit concreet zou kunnen worden?ShovingNE2 wrote: ↑30 Jan 2022, 20:10Dat ligt nu op tafel als je de berichtgeving klopt. Als PSV een andere goede keeper kan vinden (lees: als Bielefeld Ortega wil laten gaan voor een reasonable price) dan gaat Mvogo terug naar Leipzig en door naar Bordeaux en Ortega onder de lat en Drommel naar de bank.
-
- Lid 2e elftal
In welk bericht stond dit?ShovingNE2 wrote: ↑30 Jan 2022, 20:10Dat ligt nu op tafel als je de berichtgeving klopt. Als PSV een andere goede keeper kan vinden (lees: als Bielefeld Ortega wil laten gaan voor een reasonable price) dan gaat Mvogo terug naar Leipzig en door naar Bordeaux en Ortega onder de lat en Drommel naar de bank.
-
Dit klinkt als een uitstekend plan. Bielefeld heeft 26 tegendoelpunten, wat veel minder is dan de andere ploegen in de onderste regionen in de BL.ShovingNE2 wrote: ↑30 Jan 2022, 20:10Dat ligt nu op tafel als je de berichtgeving klopt. Als PSV een andere goede keeper kan vinden (lees: als Bielefeld Ortega wil laten gaan voor een reasonable price) dan gaat Mvogo terug naar Leipzig en door naar Bordeaux en Ortega onder de lat en Drommel naar de bank.
-
- Basisspeler
Naja, als propper was gebleven hadden we veerman niet gehaald. Je hebt dus niks toegevoegd. Enkel vervangen.ComeOnPSV wrote: ↑30 Jan 2022, 19:57 Dat Feyenoord allemaal bankzitters haalt is niet een teken dat ze het beter hebben gedaan dan PSV in de transferperiode. Wij hebben gewoon een prima window gedraaid.
- Ardbeg
- Mister PSV
- ruuddevil
- Legende
-
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat sowieso.
Laten we hopen op die buitenkans..
-
- Basisspeler
Ff buiten of die wel of niet zou komen, blijft het natuurlijk momenteel gewoon een vervanger en niet een ‘toevoeging’ Ahmedhodzic of nat Phillips is een toevoeging waardoor je gewoon 4cv’s hebt zoals een topclub hoort te hebben. Of een spits die ook iets levert wat we niet hebben.
- De Realist
Doelpunten, bijvoorbeeld?Mvogoat wrote: ↑30 Jan 2022, 21:34 Ff buiten of die wel of niet zou komen, blijft het natuurlijk momenteel gewoon een vervanger en niet een ‘toevoeging’ Ahmedhodzic of nat Phillips is een toevoeging waardoor je gewoon 4cv’s hebt zoals een topclub hoort te hebben. Of een spits die ook iets levert wat we niet hebben.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt