Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Toch zou ik het niet gek vinden als PSV dan mogelijk Bazoer "gratis" ophaalt. Als je ziet hoeveel mogelijke mutaties er plaats moeten vinden en je niet 4 spelers wil huren doordat je qua budget krap zit. Eventueel ook nog Kadioglu "gratis" ophalen, dan heb je iig 2 spelers waar de bank beter van wordt alvast. Ook zou ik het niet gek vinden als PSV zich meldt voor Openda. Heeft zich hij Vitesse absoluut bewezen en is nog maar 21(!) jaar oud. Daar zit nog voldoende rek in en ik denk dat hij onder Schmidt tot bloei kan komen. Zal wel lastig worden qua transfersom want ik denk dat Brugge ook niet gek is.
Verder zou ik ook kiezen voor een verhuur van Joel. Lekker basis bij Utrecht/Vitesse oid. Vlieguren maken en vertrouwen tanken.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 27 Jan 2022, 14:07 Toch zou ik het niet gek vinden als PSV dan mogelijk Bazoer "gratis" ophaalt. Als je ziet hoeveel mogelijke mutaties er plaats moeten vinden en je niet 4 spelers wil huren doordat je qua budget krap zit. Eventueel ook nog Kadioglu "gratis" ophalen, dan heb je iig 2 spelers waar de bank beter van wordt alvast. Ook zou ik het niet gek vinden als PSV zich meldt voor Openda. Heeft zich hij Vitesse absoluut bewezen en is nog maar 21(!) jaar oud. Daar zit nog voldoende rek in en ik denk dat hij onder Schmidt tot bloei kan komen. Zal wel lastig worden qua transfersom want ik denk dat Brugge ook niet gek is.
Verder zou ik ook kiezen voor een verhuur van Joel. Lekker basis bij Utrecht/Vitesse oid. Vlieguren maken en vertrouwen tanken.
Verhuur van Drommel?! Wie gaat er dan keepen, vriend.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 27 Jan 2022, 14:10
Standbeeld wrote: 27 Jan 2022, 14:07 Toch zou ik het niet gek vinden als PSV dan mogelijk Bazoer "gratis" ophaalt. Als je ziet hoeveel mogelijke mutaties er plaats moeten vinden en je niet 4 spelers wil huren doordat je qua budget krap zit. Eventueel ook nog Kadioglu "gratis" ophalen, dan heb je iig 2 spelers waar de bank beter van wordt alvast. Ook zou ik het niet gek vinden als PSV zich meldt voor Openda. Heeft zich hij Vitesse absoluut bewezen en is nog maar 21(!) jaar oud. Daar zit nog voldoende rek in en ik denk dat hij onder Schmidt tot bloei kan komen. Zal wel lastig worden qua transfersom want ik denk dat Brugge ook niet gek is.
Verder zou ik ook kiezen voor een verhuur van Joel. Lekker basis bij Utrecht/Vitesse oid. Vlieguren maken en vertrouwen tanken.
Verhuur van Drommel?! Wie gaat er dan keepen, vriend.
Nieuwe keepert halen. Dit is het topic voor 22-23.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 27 Jan 2022, 14:11
Ardbeg wrote: 27 Jan 2022, 14:10

Verhuur van Drommel?! Wie gaat er dan keepen, vriend.
Nieuwe keepert halen. Dit is het topic voor 22-23.
Godverdomme. Je hebt gelijk.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mertens Madueke
(Romero) (Vertessen)

Götze
(Doan)

Sangaré Veerman
(Guti) (Aankoop)

Mauro Obispo Philips Ramalho Mwene
(Oppegard)(Seelt)(Achmedhodzic)(Teze)(Sambo)

Ortega
(Drommel)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 30 Jan 2022, 20:40 Mertens Madueke
(Romero) (Vertessen)

Götze
(Doan)

Sangaré Veerman
(Guti) (Aankoop)

Mauro Obispo Philips Ramalho Mwene
(Oppegard)(Seelt)(Achmedhodzic)(Teze)(Sambo)

Ortega
(Drommel)
Philips en Ahmedhodzic? Die laatste op de bank? Want dat gebeurt niet.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 27 Jan 2022, 14:07 Toch zou ik het niet gek vinden als PSV dan mogelijk Bazoer "gratis" ophaalt. Als je ziet hoeveel mogelijke mutaties er plaats moeten vinden en je niet 4 spelers wil huren doordat je qua budget krap zit. Eventueel ook nog Kadioglu "gratis" ophalen, dan heb je iig 2 spelers waar de bank beter van wordt alvast. Ook zou ik het niet gek vinden als PSV zich meldt voor Openda. Heeft zich hij Vitesse absoluut bewezen en is nog maar 21(!) jaar oud. Daar zit nog voldoende rek in en ik denk dat hij onder Schmidt tot bloei kan komen. Zal wel lastig worden qua transfersom want ik denk dat Brugge ook niet gek is.
Verder zou ik ook kiezen voor een verhuur van Joel. Lekker basis bij Utrecht/Vitesse oid. Vlieguren maken en vertrouwen tanken.
Ik was fel tegenstander van de komst van Bazoer, maar eigenlijk wat je zegt snijdt wel hout. Mag van mij gratis komen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ben nog steeds fel tegenstander van de komst van Bazoer. Al zou hij geld toegeven. Ten eerste omdat ik hem een enorme eikel vind en hem voor geen centimeter vertrouw. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. En ten tweede mag het niveau ook wel omhoog. Vind hem niet goed genoeg.

Ik hoop dat John in de zomer dan maar een paar flinke ingrepen doet in de selectie. Kwalitatief moeten er posities versterkt worden. En dan doel ik vooral op de keepers positie en de spits. Daar zijn we echt topclub onwaardig. En niet meer van die vage huurcontracten van twee seizoenen. Mvogo en Vinicius kunnen er beide geen klote van en kosten ons zakken met geld als huurling. Ongelooflijk. Beide spelers lozen en vervangen voor volwaardige opties.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hoe je het wend of keert het zal een hete zomer worden..
Denk dat er minimaal 6 aankopen mogen worden verwacht..
Plus een stuk of wat uitgaande transfers..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop dat het bestuur nu de afweging maakt tussen nu een nieuwe speler halen of in de zomer meer budget hebben voor nieuwe spelers. Dan hoop ik toch dat ze al een aantal spelers op het oog hebben waarvoor ze flink wat geld nodig hebben waardoor ze het nu niet willen uitgeven. Maar na morgen weet je meer dus nu is het afwachten.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Same old story. Hier word het heet, Willy Samba zal rocken als nooit tevoren, prive DM’s naar familieleden, alle gekte zal losbarsten. Maar 31 augustus 2022 zijn we allemaal weer teleurgesteld. Lastige markt, je kent het wel.

Leuk al dat hopen, maar we zijn in een hele nare periode beland met PSV. Er gaat van alles weg, er komt nauwelijk iets goeds voor terug. Ja er zullen vast wel weer wat talenten uit de Academy vastgelegd worden. Maar echte versterkingen als Cody en Ibi weg zijn, die ga je niet zien. Misschien wat onbekende spelers die niet meteen hetzelfde gaan kunnen brengen, maar wel als fenomenale versterkingen gepresenteerd gaan worden. Ik heb genoeg gezien nu, geen trek meer in dooie mussen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ok, Nostradamus Deprimero. Jezus..
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
FOOTB_REM_S: No

[quote=Revolinho post_id=182134 time=1643581475 user_id=357]
Same old story. Hier word het heet, Willy Samba zal rocken als nooit tevoren, prive DM’s naar familieleden, alle gekte zal losbarsten. Maar 31 augustus 2022 zijn we allemaal weer teleurgesteld. Lastige markt, je kent het wel.

Leuk al dat hopen, maar we zijn in een hele nare periode beland met PSV. Er gaat van alles weg, er komt nauwelijk iets goeds voor terug. Ja er zullen vast wel weer wat talenten uit de Academy vastgelegd worden. Maar echte versterkingen als Cody en Ibi weg zijn, die ga je niet zien. Misschien wat onbekende spelers die niet meteen hetzelfde gaan kunnen brengen, maar wel als fenomenale versterkingen gepresenteerd gaan worden. Ik heb genoeg gezien nu, geen trek meer in dooie mussen.

Als je hulp nodig hebt: 113.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Ja of je belt daarheen als je zinloos vliegtuigen zit te spotten. Grappenmakers.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 30 Jan 2022, 23:37 Ja of je belt daarheen als je zinloos vliegtuigen zit te spotten. Grappenmakers.
Het schijnt dat Malen terugkomt. Met de auto welliswaar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 30 Jan 2022, 23:24 Same old story. Hier word het heet, Willy Samba zal rocken als nooit tevoren, prive DM’s naar familieleden, alle gekte zal losbarsten. Maar 31 augustus 2022 zijn we allemaal weer teleurgesteld. Lastige markt, je kent het wel.

Leuk al dat hopen, maar we zijn in een hele nare periode beland met PSV. Er gaat van alles weg, er komt nauwelijk iets goeds voor terug. Ja er zullen vast wel weer wat talenten uit de Academy vastgelegd worden. Maar echte versterkingen als Cody en Ibi weg zijn, die ga je niet zien. Misschien wat onbekende spelers die niet meteen hetzelfde gaan kunnen brengen, maar wel als fenomenale versterkingen gepresenteerd gaan worden. Ik heb genoeg gezien nu, geen trek meer in dooie mussen.
Uiteindelijk zal er een keer een moment komen dat we gewoon weer kampioen worden, ben maar niet bang. Je hebt niet genoeg gezien, je hebt vooralsnog juist te weinig gezien.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Ik zie het ietwat genuanceerder, maar ergens heeft [mention]Revolinho[/mention] wel een punt he. Afgelopen zomer werden er zowat 5 spelers beloofd in de laatste week - kwam door bekende redenen logischerwijs niet rond. We wisten allemaal dat die versterkingen deels zeker nodig gingen zijn.
Voor deze winterse periode was al helemaal duidelijk dat er echt per se iets moest gaan gebeuren (buiten de komst van Veerman) en dat lijkt weer niet - of te laat - te gaan gebeuren.

Wanneer is de nood dan wel hoog genoeg dat er serieus actie wordt ondernomen?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 30 Jan 2022, 23:37 Ja of je belt daarheen als je zinloos vliegtuigen zit te spotten. Grappenmakers.
Dan moet je niet zoveel overdreven negatieve aannames maken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Door wie werden er zowat 5 spelers beloofd?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Ik ben daar ook niet bang voor. Erger me wel kapot omdat dat helemaal niet zo lang hoeft te duren. 2, max 3 echt goede spelers. Meer is het niet.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 30 Jan 2022, 23:44 Door wie werden er zowat 5 spelers beloofd?
Niet letterlijk, en niet door John persoonlijk. Maar de berichten dat het een compleet gekkenhuis zou gaan worden werden niet voor niets door o.a. vriend Rik de wereld in geslingerd
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 30 Jan 2022, 23:44 Ik ben daar ook niet bang voor. Erger me wel kapot omdat dat helemaal niet zo lang hoeft te duren. 2, max 3 echt goede spelers. Meer is het niet.
Oh, is dat het? Als die niet haalbaar blijken, wat dan?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 30 Jan 2022, 23:44 Ik ben daar ook niet bang voor. Erger me wel kapot omdat dat helemaal niet zo lang hoeft te duren. 2, max 3 echt goede spelers. Meer is het niet.
Als fan zou ik ook graag 2 a 3 sterke spelers erbij willen hebben. En geloof maar dat Roger dat ook wil. Die wil niets liever dan een topselectie en kampioen worden. Spelers beter maken en presteren. Maar toch is het allemaal toch wat meer gecompliceerd dan wij denken: budgetten, corona, beschikbaarheid van spelers, afhankelijkheid van individuele prestaties, etc. Maar er moet ook ruimte zijn voor kritiek vind ik.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Er werd beloofd dat er serieus geïnvesteerd zou worden in de selectie. PSV heeft goede stappen gezet met bijvoorbeeld de kapitaal injectie maar ik vind dat we wel een kritische noot mogen plaatsen als supporters dat er nog niet goed genoeg geïnvesteerd is. En ja ik weet dat die kapitaal injectie niet volledig naar spelersbudget zou gaan maar we hebben afgelopen zomer voor bijna 50 miljoen verkocht maar zoveel nieuws is er niet gehaald.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 30 Jan 2022, 23:51
Revolinho wrote: 30 Jan 2022, 23:44 Ik ben daar ook niet bang voor. Erger me wel kapot omdat dat helemaal niet zo lang hoeft te duren. 2, max 3 echt goede spelers. Meer is het niet.
Als fan zou ik ook graag 2 a 3 sterke spelers erbij willen hebben. En geloof maar dat Roger dat ook wil. Die wil niets liever dan een topselectie en kampioen worden. Spelers beter maken en presteren. Maar toch is het allemaal toch wat meer gecompliceerd dan wij denken: budgetten, corona, beschikbaarheid van spelers, afhankelijkheid van individuele prestaties, etc. Maar er moet ook ruimte zijn voor kritiek vind ik.
Er is ruimte voor kritiek. Om alvast te zeggen dat er in de toekomst geen adequate vervanging komt voor Gakpo, Sangare etcetera. Dat slaat helemaal nergens op.
Locked