Transferwindow 2021-2022
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
-
Volgens Elfrink zijn ze er bij PSV niet van overtuigd dat Ahmedhodzic (die ze wel een interessante speler vinden) Obispo of Teze meteen uit de basis zou spelen dus wel een goede vraag, ja.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑30 Jan 2022, 23:58 Nu we het toch over centrale verdedigers hebben: Is Ahmedhodzic beter dan Obispo? En zo ja, waarin dan?
Ik heb die knul nooit zien voetballen, maar lul graag met de meute mee dat we hem moeten halen.
-
- Vedette
Staat dat in het artikel van vandaag?loginnaam wrote: ↑31 Jan 2022, 00:00Volgens Elfrink zijn ze er bij PSV niet van overtuigd dat Ahmedhodzic (die ze wel een interessante speler vinden) Obispo of Teze meteen uit de basis zou spelen dus wel een goede vraag, ja.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑30 Jan 2022, 23:58 Nu we het toch over centrale verdedigers hebben: Is Ahmedhodzic beter dan Obispo? En zo ja, waarin dan?
Ik heb die knul nooit zien voetballen, maar lul graag met de meute mee dat we hem moeten halen.
-
Ja.
https://www.ed.nl/PSV/de-laatste-loodje ... ~a363e190/
PSV is in buitenlandse media-berichten regelmatig gekoppeld aan de Bosnische centrale verdediger Anel Ahmedhodzic (22) van Malmö FF, die in Zweden nog een contract voor twee hele seizoenen heeft. Hij is bij de club zeker bekend en wordt ook gezien als een interessante speler, maar het is geen absolute zekerheid dat hij direct Jordan Teze en Armindo Obispo op korte termijn uit de basis zou spelen. Dat gevoegd bij de hoge prijs die Malmö voor hem vraagt, maakte het afgelopen week volgens ingewijden niet aannemelijk dat hij deze winter naar Eindhoven komt.
- ComeOnPSV
- Vedette
Dus die tekent morgen zijn contractloginnaam wrote: ↑31 Jan 2022, 00:06 PSV is in buitenlandse media-berichten regelmatig gekoppeld aan de Bosnische centrale verdediger Anel Ahmedhodzic (22) van Malmö FF, die in Zweden nog een contract voor twee hele seizoenen heeft. Hij is bij de club zeker bekend en wordt ook gezien als een interessante speler, maar het is geen absolute zekerheid dat hij direct Jordan Teze en Armindo Obispo op korte termijn uit de basis zou spelen. Dat gevoegd bij de hoge prijs die Malmö voor hem vraagt, maakte het afgelopen week volgens ingewijden niet aannemelijk dat hij deze winter naar Eindhoven komt.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid scoutingsteam
Precies wat ik een tijdje geleden al betoogde dus. Best leuk hoor, die transferhype en #AnnounceAnel, kan ik me ook dagen mee vermaken. Maar je hebt het over een verdediger die 10 miljoen moet kosten en waarvan je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij een klasse beter is dan Obispo. Ik heb ook geen overtuigend betoog gelezen voor waarom dat zo zou zijn, behalve het idee dat afgemaakt worden tegen Juventus en Chelsea een acceptabele graadmeter is.
Ik wil ook graag versterkingen, maar we moeten daar wel bij blijven nadenken. Zeker als het gaat om 10 miljoen. Prima dat PSV dat doet en de critici zouden daar blij mee moeten zijn na het financiële debacle Bruma-Baumgartl-Doan.
- Heissenberrug
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
100% eens. Buiten dat is Roger team Ramalho en Boscagli en die spelen, denk ik, altijd als ze beschikbaar zijn. Ook als Anel komt vermoed ik eerlijk gezegd.Ykhim wrote: ↑31 Jan 2022, 00:19Precies wat ik een tijdje geleden al betoogde dus. Best leuk hoor, die transferhype en #AnnounceAnel, kan ik me ook dagen mee vermaken. Maar je hebt het over een verdediger die 10 miljoen moet kosten en waarvan je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij een klasse beter is dan Obispo. Ik heb ook geen overtuigend betoog gelezen voor waarom dat zo zou zijn, behalve het idee dat afgemaakt worden tegen Juventus en Chelsea een acceptabele graadmeter is.
Ik wil ook graag versterkingen, maar we moeten daar wel bij blijven nadenken. Zeker als het gaat om 10 miljoen. Prima dat PSV dat doet en de critici zouden daar blij mee moeten zijn na het financiële debacle Bruma-Baumgartl-Doan.
-
- Meervoudig international
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin