Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou de komst van Phil Jones zeker aanmoedigen. Komen echt verdedigers tekort en Phil Jones heeft echt goede periodes gehad, zie ik liever komen dan Phillips iig.
Ardbeg
Mister PSV

Phil Jones. Een heel matige speler die gekke bekken trekt. Phillips is beter.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Nu we het toch over centrale verdedigers hebben: Is Ahmedhodzic beter dan Obispo? En zo ja, waarin dan?

Ik heb die knul nooit zien voetballen, maar lul graag met de meute mee dat we hem moeten halen.
loginnaam
Internationale topspeler

Lorenzo von Matterhorn wrote: 30 Jan 2022, 23:58 Nu we het toch over centrale verdedigers hebben: Is Ahmedhodzic beter dan Obispo? En zo ja, waarin dan?

Ik heb die knul nooit zien voetballen, maar lul graag met de meute mee dat we hem moeten halen.
Volgens Elfrink zijn ze er bij PSV niet van overtuigd dat Ahmedhodzic (die ze wel een interessante speler vinden) Obispo of Teze meteen uit de basis zou spelen dus wel een goede vraag, ja.
Rikkert1234
Vedette

loginnaam wrote: 31 Jan 2022, 00:00
Lorenzo von Matterhorn wrote: 30 Jan 2022, 23:58 Nu we het toch over centrale verdedigers hebben: Is Ahmedhodzic beter dan Obispo? En zo ja, waarin dan?

Volgens Elfrink zijn ze er bij PSV niet van overtuigd dat Ahmedhodzic (die ze wel een interessante speler vinden) Obispo of Teze meteen uit de basis zou spelen dus wel een goede vraag, ja.
Staat dat in het artikel van vandaag?
loginnaam
Internationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 31 Jan 2022, 00:03
loginnaam wrote: 31 Jan 2022, 00:00

Staat dat in het artikel van vandaag?
Ja.

https://www.ed.nl/PSV/de-laatste-loodje ... ~a363e190/
PSV is in buitenlandse media-berichten regelmatig gekoppeld aan de Bosnische centrale verdediger Anel Ahmedhodzic (22) van Malmö FF, die in Zweden nog een contract voor twee hele seizoenen heeft. Hij is bij de club zeker bekend en wordt ook gezien als een interessante speler, maar het is geen absolute zekerheid dat hij direct Jordan Teze en Armindo Obispo op korte termijn uit de basis zou spelen. Dat gevoegd bij de hoge prijs die Malmö voor hem vraagt, maakte het afgelopen week volgens ingewijden niet aannemelijk dat hij deze winter naar Eindhoven komt.
Ardbeg
Mister PSV

Die speelt Teze direct uit de basis.
ComeOnPSV
Vedette

loginnaam wrote: 31 Jan 2022, 00:06 PSV is in buitenlandse media-berichten regelmatig gekoppeld aan de Bosnische centrale verdediger Anel Ahmedhodzic (22) van Malmö FF, die in Zweden nog een contract voor twee hele seizoenen heeft. Hij is bij de club zeker bekend en wordt ook gezien als een interessante speler, maar het is geen absolute zekerheid dat hij direct Jordan Teze en Armindo Obispo op korte termijn uit de basis zou spelen. Dat gevoegd bij de hoge prijs die Malmö voor hem vraagt, maakte het afgelopen week volgens ingewijden niet aannemelijk dat hij deze winter naar Eindhoven komt.
Dus die tekent morgen zijn contract :lol:
Standbeeld
Mister PSV

Ik denk dat geen enkele speler uit de Zweedse competitie "met absolute zekerheid" een speler van ons uit de basis speelt.
ComeOnPSV
Vedette

Trazié Thomas (Ivoorkust) is PSV op Instagram gaan volgen. Middenvelder uit de Zwitserse competitie. Lijkt totaal niet interessant, maar ja hier melden we alles!
Ykhim
Lid scoutingsteam

loginnaam wrote: 31 Jan 2022, 00:00Volgens Elfrink zijn ze er bij PSV niet van overtuigd dat Ahmedhodzic (die ze wel een interessante speler vinden) Obispo of Teze meteen uit de basis zou spelen dus wel een goede vraag, ja.
Precies wat ik een tijdje geleden al betoogde dus. Best leuk hoor, die transferhype en #AnnounceAnel, kan ik me ook dagen mee vermaken. Maar je hebt het over een verdediger die 10 miljoen moet kosten en waarvan je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij een klasse beter is dan Obispo. Ik heb ook geen overtuigend betoog gelezen voor waarom dat zo zou zijn, behalve het idee dat afgemaakt worden tegen Juventus en Chelsea een acceptabele graadmeter is.

Ik wil ook graag versterkingen, maar we moeten daar wel bij blijven nadenken. Zeker als het gaat om 10 miljoen. Prima dat PSV dat doet en de critici zouden daar blij mee moeten zijn na het financiële debacle Bruma-Baumgartl-Doan.
Revolinho
Internationale topspeler

Denk inderdaad ook niet dat we nog een CV moeten. Straks raakt Teze of Obispo geblesseerd. Dan moet je er niet aan denken dat je een speler kunt inbrengen die geen toegevoegde waarde heeft.
ComeOnPSV
Vedette

Heeft maar 84 volgers...
Origi mag wel weg bij Liverpool melden ze in Engeland. Kan natuurlijk een hele interessante optie zijn voor een half jaartje huren.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Gaan we niet halen zolang zahavi er nog is en Ajax gaat hem natuurlijk ook niet halen, derhalve als onbetrouwbaar bericht bestempeld. En door.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ykhim wrote: 31 Jan 2022, 00:19
loginnaam wrote: 31 Jan 2022, 00:00Volgens Elfrink zijn ze er bij PSV niet van overtuigd dat Ahmedhodzic (die ze wel een interessante speler vinden) Obispo of Teze meteen uit de basis zou spelen dus wel een goede vraag, ja.
Precies wat ik een tijdje geleden al betoogde dus. Best leuk hoor, die transferhype en #AnnounceAnel, kan ik me ook dagen mee vermaken. Maar je hebt het over een verdediger die 10 miljoen moet kosten en waarvan je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij een klasse beter is dan Obispo. Ik heb ook geen overtuigend betoog gelezen voor waarom dat zo zou zijn, behalve het idee dat afgemaakt worden tegen Juventus en Chelsea een acceptabele graadmeter is.

Ik wil ook graag versterkingen, maar we moeten daar wel bij blijven nadenken. Zeker als het gaat om 10 miljoen. Prima dat PSV dat doet en de critici zouden daar blij mee moeten zijn na het financiële debacle Bruma-Baumgartl-Doan.
100% eens. Buiten dat is Roger team Ramalho en Boscagli en die spelen, denk ik, altijd als ze beschikbaar zijn. Ook als Anel komt vermoed ik eerlijk gezegd.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ardbeg wrote: 31 Jan 2022, 00:09 Die speelt Teze direct uit de basis.
Dat denk ik niet want Teze speelt niet in de basis als RCV.
Sao-Mellow
Meervoudig international

Het account ziet er niet echt betrouwbaar uit, maar Origi zou wel perfect zijn.
ruuddevil
Legende

Obispo is een klasse beter dan Teze, dus ik hoop dat PSV begrijpt dat een upgrade rechts achterin nodig is.

Orgie is wel een natte droom als spits.
Hatseflats
Vedette

ruuddevil wrote: 31 Jan 2022, 07:16 Obispo is een klasse beter dan Teze, dus ik hoop dat PSV begrijpt dat een upgrade rechts achterin nodig is.

Orgie is wel een natte droom als spits.
Voor veel mensen ja ;)
MJPSV
Bankzitter

Boadu zat gisteren niet bij wedstrijdselectie van Monaco voor de bekerwedstrijd. Op dit moment staat er ook een nederlands toestel op het vliegveld van Nice.....
ruuddevil
Legende

Is geblesseerd.
Robson de Souza
Vedette

ComeOnPSV wrote: 31 Jan 2022, 00:19 Trazié Thomas (Ivoorkust) is PSV op Instagram gaan volgen. Middenvelder uit de Zwitserse competitie. Lijkt totaal niet interessant, maar ja hier melden we alles!
Zal mogelijk zijn vanwege Sangaré, al is er net wel een vliegtuig uit Zurich geland haha.
Chucky
Vedette

Ah kijk, we koesteren volgens Rik die 2,5 CV die we op dit moment nog over hebben…
ShovingNE2
Site Admin

Je kan ook proberen te lezen wat er gezegd wordt. Er zal behoorlijk aan Sangaré getrokken zijn en hij blijft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Vedette

Haha nee ik begreep ook wel dat het over Sangaré ging. Vind het alleen wat ongelukkig geformuleerd en een nogal onhandige timing.
Locked