Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ardbeg
Mister PSV

Grasmat wrote: 31 Jan 2022, 10:27 Geboren en getogen in Zweden :opzijnkop:
Ja zeker maar wel heel erg in touch met Bosnie. Tevens eet in Zweden vrijwel niemand die rommel. Bron: Ik. Ik heb in Zweden gewoond :D
Last edited by Ardbeg on 31 Jan 2022, 10:45, edited 1 time in total.
StratumZuid
Vedette

Eten Marokkanen ook stamppot?
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

ShovingNE2 wrote: 31 Jan 2022, 09:44 Ik zou een breedteversterking als Doekhi ook niet erg vinden. Teze vertrekt wel komende zomer en dan lever je de ene breedte in voor de andere tegen lage kosten.
Aub niet, ik interpreteer deze post overigens niet dat je perse Doekhi zou willen halen, je hebt niets aan spelers die niet in het systeem passen. Dan kun je nog beter Seelt een kans geven. Of een echte versterking of niks...
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ardbeg wrote: 31 Jan 2022, 10:29
Grasmat wrote: 31 Jan 2022, 10:27 Geboren en getogen in Zweden :opzijnkop:
Ja zeker maar wel heel erg in touch met Bosnie. Tevens eet in Zweden vrijwel niemand die rommel. Bron: Ik. Ik heb in Zweden gewoond :D
Daarom geven ze het ook weg :mrgreen:
ShovingNE2
Site Admin

M.Delgado wrote: 31 Jan 2022, 10:30 Aub niet, ik interpreteer deze post overigens niet dat je perse Doekhi zou willen halen, je hebt niets aan spelers die niet in het systeem passen. Dan kun je nog beter Seelt een kans geven. Of een echte versterking of niks...
Ik kan totaal geen inschatting maken van Seelt. Nauwelijks iets van gezien. Als dat kan: prima. Ik vind het dun bezet. Schorsingen, covid, blessures. En dan heb ik liever breedte dan niets. Tenzij Seelt het kan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ComeOnPSV
Vedette

Is het gek dat ik denk dat PSV nog een poging gaat wagen bij zowel Doekhi als Bazoer?
Nu kan je ze goedkoop ophalen in de zomer enorm veel concurrentie.
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

ShovingNE2 wrote: 31 Jan 2022, 10:34
M.Delgado wrote: 31 Jan 2022, 10:30 Aub niet, ik interpreteer deze post overigens niet dat je perse Doekhi zou willen halen, je hebt niets aan spelers die niet in het systeem passen. Dan kun je nog beter Seelt een kans geven. Of een echte versterking of niks...
Ik kan totaal geen inschatting maken van Seelt. Nauwelijks iets van gezien. Als dat kan: prima. Ik vind het dun bezet. Schorsingen, covid, blessures. En dan heb ik liever breedte dan niets. Tenzij Seelt het kan.
Mee eens hoor, er zal een versterking moeten komen op CV, maar halen om te halen schiet je niks mee op, Seelt heb ik een aantal keer zien spelen in Jong maar kan niet zo goed inschatten of hij er direct kan staan in geval van nood.
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

ComeOnPSV wrote: 31 Jan 2022, 10:37 Is het gek dat ik denk dat PSV nog een poging gaat wagen bij zowel Doekhi als Bazoer?
Nu kan je ze goedkoop ophalen in de zomer enorm veel concurrentie.
Gek is het niet maar beiden passen niet in het spel wat we spelen, Bazoer zou nog kunnen als CVM maar als CV zie ik het niet gebeuren. In een 3-mansverdediging en in een vrije rol is hij waardevol maar niet zoals wij nu spelen.
El Sordo
Vedette

Dat is een mooi staaltje non seq richting je eigen conclusie redeneren: 'ik geloof dat enkel een Franse club', 'waarschijnlijk geen 10mln waard', Baumgartl etc., 'anonieme breedtespeler!' :mrgreen:

Hoe dan ook: ik verwacht geen Ahmedhodzic met Surströmming vandaag, maar ik hoop wel dat er nog wat uit de hoge hoed wordt getoverd. Ondanks alle (prima) redenen die een nuance aanbrengen bij de huidige selectie, moeten we er wel voor waken dat we niet tot de metaforische kikker in opwarmend water verworden.
Last edited by El Sordo on 31 Jan 2022, 10:42, edited 1 time in total.
Ardbeg
Mister PSV

Al met al: Dit is qua voetbal een van mijn favoriete dagen maar ook een van mijn minst favoriete dagen. Het kan zo mooi zijn maar ook zo teleurstellend. Als PSV in deze transferperiode al de beoogde (cruciale) versterking binnen had, dan was het enkel nog leuke/gezellige spanning met z'n allen om te kijken wie er nog eventueel uit de hoge hoed wordt getoverd.

Nu, als er niemand bij komt, dan hangt er een flink risico aan vast gezien de spoeling op belangrijke posities heel dun is. Ik hoop echt dat dit een top deadlineday voor PSV wordt. En dus ook voor ons. Fingers crossed, vrienden.
Balinho
Internationale topspeler

Helvete!

Hier met die verjaardags verrassingen. Nog een kleine 13 uur.
Ardbeg
Mister PSV

Balinho wrote: 31 Jan 2022, 10:42 Helvete!

Hier met die verjaardags verrassingen. Nog een kleine 13 uur.
Van harte! Maak er een mooie dag van. John, Toon en Roger. Doe even twee topversterkingen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 31 Jan 2022, 10:34
PSV heeft al zoveel spelers die het net niet hebben of waar geen rek in zit. Als je verwacht dat Teze alsnog een stap gaat maken als RB en als je verwacht dat Doekhi een upgrade is tov Teze als CV..... dan zou ik het begrijpen en toejuichen. Dan heb je voor een half miljoen een breedte speler die niemand in de weg zit. Als Ramalho terug komt en die mist een keer een wedstrijd dan staan Boscagli-Obispo er beide en die genereren voldoende waarde binnen 1,5 jaar. Als je na een half jaar genoeg hebt gezien van Doekhi dan kun je nog makkelijk hem verhuren en elders een kans geven. Clubs als Twente, Heerenveen en Groningen zijn daar altijd wel voor te porren.

PSV heeft voor de basis geen vacature omdat het heel veel vertrouwen heeft in Boscagli-Obispo en uiteraard onze captain in 2022/2023 Ramalho. Een maand of 2 geleden had PSV ineens geen Gakpo/Madueke/Götze en stonden Bruma Doan en Vertessen op. Nu mag je voorzichtig concluderen dat Obispo ook op staat en Mauro en Guti eerder ook. Het probleem met de CV positie is dat we geen houtje touwtje oplossing hebben.
Ardbeg
Mister PSV

PSV heeft wel een vacature voor de basis. Daarom zegt PSV ook dat ze bij Ahmedhodzic twijfelen of hij direct Teze of Obispo uit de basis speelt. Er was al aangegen dat ze een directe versterking zoeken of niets. Dus juist wel.

Al moet ik wel zeggen dat PSV heel veel blaft en maar weinig bijt, in de transferperiode.
ComeOnPSV
Vedette

Ardbeg wrote: 31 Jan 2022, 10:49 Er was al aangegen dat ze een directe versterking zoeken of niets. Dus juist wel.
En juist dat is uitstekend! Die breedte aankopen brengen je niet verder. Die zijn dus minder goed dan een Teze of Obispo en brengen het niveau daarmee niet omhoog.
11 Tinus
Legende

Ardbeg wrote: 31 Jan 2022, 10:49 PSV heeft wel een vacature voor de basis. Daarom zegt PSV ook dat ze bij Ahmedhodzic twijfelen of hij direct Teze of Obispo uit de basis speelt. Er was al aangegen dat ze een directe versterking zoeken of niets. Dus juist wel.

Al moet ik wel zeggen dat PSV heel veel blaft en maar weinig bijt, in de transferperiode.
PSV doet hetzelfde als in de zomer; vroeg schakelen naar je 1e keuze en voor de rest afwachten op wat er beschikbaar komt.

Precies om de reden dat ze niet overtuigd zijn dat een speler van circa 8 miljoen je huidige basis upgrade vind ik dat er geen vacature in de basis is. De vacature is vooral in de breedte. Als je kijkt naar je basis upgraden dan zou ik zeggen dat de doelman, rechtsback en spits eerder een upgrade verdienen dan Obispo dus dan zouden we al minimaal 4 vacatures moeten hebben voor de basis.

Dat PSV geen spelers wil halen waar ze niet van overtuigd zijn dat ze goed genoeg zijn voor de basis is helemaal goed. Want we hebben niets aan spelers die hier niet in de basis kunnen staan. Maar het feit dat ze met Doekhi hebben gesproken lijkt het me dat ze daar wel overtuigd van zijn dus zou het niet onverstandig zijn., ongeacht of ik het daar mee eens ben.
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 31 Jan 2022, 10:58
Ardbeg wrote: 31 Jan 2022, 10:49 PSV heeft wel een vacature voor de basis. Daarom zegt PSV ook dat ze bij Ahmedhodzic twijfelen of hij direct Teze of Obispo uit de basis speelt. Er was al aangegen dat ze een directe versterking zoeken of niets. Dus juist wel.

PSV doet hetzelfde als in de zomer; vroeg schakelen naar je 1e keuze en voor de rest afwachten op wat er beschikbaar komt.

Precies om de reden dat ze niet overtuigd zijn dat een speler van circa 8 miljoen je huidige basis upgrade vind ik dat er geen vacature in de basis is. De vacature is vooral in de breedte. Als je kijkt naar je basis upgraden dan zou ik zeggen dat de doelman, rechtsback en spits eerder een upgrade verdienen dan Obispo dus dan zouden we al minimaal 4 vacatures moeten hebben voor de basis.
Nee, de vacature is voor de basis. Ze willen dan ook een vervanger van Ramalho, je basisspeler. De reden voor de twijfel of hij direct een van de twee uit de absis speelt is omdat ze een basisspeler zoeken. Met betrekking tot 4 vacatures, er is natuurlijk een lijstje van prio. PSV weet ook wel dat er nu geen 4 versterkingen komen.
ShovingNE2
Site Admin

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
kastoekast
Nationale topspeler

over en uit met de pret
ComeOnPSV
Vedette

Ik denk dat we rond 17:00 al weten of PSV de transfermarkt sluit qua transfers.
Lijkt er wel op...
Robson de Souza
Vedette

Ardbeg wrote: 31 Jan 2022, 10:59

Nee, de vacature is voor de basis. Ze willen dan ook een vervanger van Ramalho, je basisspeler. De reden voor de twijfel of hij direct een van de twee uit de absis speelt is omdat ze een basisspeler zoeken. Met betrekking tot 4 vacatures, er is natuurlijk een lijstje van prio. PSV weet ook wel dat er nu geen 4 versterkingen komen.
Op zich vind ik het van ambitie getuigen van PSV om alleen iemand te halen die beter is dan wat je hebt, maar op CV (of RB) moet je iets bij halen, omdat je anders onderbezet bent. Als er dan één blessure komt of een Corona-geval dan moet je direct de onervaren Seelt opstellen. Ik zou dat echt dom vinden. Dus als het écht niet lukt om iemand te halen die significant beter is, dan desnoods voor de breedte.
11 Tinus
Legende

Hebben ze twijfel of ze Obispo/Teze uit de basis spelen of Ramalho? Want als het Ramalho is dan snap ik je punt maar als het Teze/Obispo is niet want dat zijn normaal geen basisspelers.
Joenepsv
Legende

Komt niks meer bij. En dat is bijzonder zwak en weinig ambitieus gehandeld. Je neemt een enorm risico door met een dergelijke smalle achterhoede plus waardeloze keepers de tweede seizoenshelft in te gaan. 13 wedstrijden in 43 dagen was het geloof ik. Bij één blessure, schorsing of corona geval ben je het haasje.
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 31 Jan 2022, 11:10

Hebben ze twijfel of ze Obispo/Teze uit de basis spelen of Ramalho? Want als het Ramalho is dan snap ik je punt maar als het Teze/Obispo is niet want dat zijn normaal geen basisspelers.
Nee dat klopt maar gezien Ramalho geblesseerd is en ze een versterking op korte en lange termijn zoeken..
Joenepsv wrote: 31 Jan 2022, 11:10 Komt niks meer bij. En dat is bijzonder zwak en weinig ambitieus gehandeld. Je neemt een enorm risico door met een dergelijke smalle achterhoede plus waardeloze keepers de tweede seizoenshelft in te gaan. 13 wedstrijden in 43 dagen was het geloof ik. Bij één blessure, schorsing of corona geval ben je het haasje.
Hoe weet je dat er niets meer bij komt?
Last edited by Ardbeg on 31 Jan 2022, 11:12, edited 2 times in total.
Trixm
Vedette

11 Sir Tinus wrote: 31 Jan 2022, 11:10

teze en obispo, dat verklaart denk ik ook waarom ze niet een dergelijk bedrag op tafel willen leggen.
Saibari is underrated.
Locked