Die laatste zin van Marco is overigens wel heel erg suggestief of niet?
Transferwindow 2021-2022
-
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dat is dus PRECIES wat ik bedoel. Ze zijn eigenlijk gewoon dik tevreden met Ramalho/Boscagli met Obispo als 1e vervanger en Teze erachter. Als je daar tevreden over bent dan zou ik daar geen grote bedragen neerleggen voor tijdelijke vervangers.Trixm wrote: ↑31 Jan 2022, 11:11teze en obispo, dat verklaart denk ik ook waarom ze niet een dergelijk bedrag op tafel willen leggen.11 Sir Tinus wrote: ↑31 Jan 2022, 11:10
Hebben ze twijfel of ze Obispo/Teze uit de basis spelen of Ramalho? Want als het Ramalho is dan snap ik je punt maar als het Teze/Obispo is niet want dat zijn normaal geen basisspelers.
Ik zou nog liever zien dat we Teze als RCV back-up houden en een nieuwe rechtsback halen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Gaan we nou echt hier al conclusies uit halen? Marco 'Open Deur' Timmers? "Ik betwijfel het". Die man heeft 0.0 informatie. Dit is net zo'n nieuws als de eventuele contractverlenging van Schmidt: "En ja dat zou de laatste tegen Ajax van Schmidt kunnen zijn. Maar even zo goed niet"
De vorige keer dat dit werd gezegd, werd uit het niets ons Mario aangekondigd. Wat ik al zei, je kunt alvast conclusies gaan trekken maar PSV gaat nu de journalisten echt geen inkijk geven in wat er gebeurt. Je maakt daar namelijk slapende honden mee wakker die een buitenkans voor je neus weg kapen.
Last edited by Ardbeg on 31 Jan 2022, 11:21, edited 2 times in total.
-
- Meervoudig international
Waar en wanneer dan? Ik heb vorige week op ESPN een interview gezien waarin hij aangaf dat er deze week nog veel zou gebeuren. Dat is denk ik ook zo geweest (zie de verhalen over Gakpo, Sangaré, Mvogo, Zahavi, Philips, Ahmedhodzic, Ortega), alleen heeft het niet tot transfers geleid.
Ik vind zelf ook wel dat de verdediging dun bezet is. Bij de afwezigheid van Ramalho heb je nu 7 verdedigers, of 8 als je die jonge gast meerekent. In de 2e seizoenshelft ga je sowieso vaker spelers missen vanwege schorsingen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Het kan vriezen het kan dooien.Robson de Souza wrote: ↑31 Jan 2022, 11:14 Die laatste zin van Marco is overigens wel heel erg suggestief of niet?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- StratumZuid
- Vedette
- Trixm
- Vedette
Ik denk dat ze eerder vinden dat ahmedzovic (whatisshisname) niet goed genoeg is om direct Teze uit de basis te spelen. Daarvoor willen ze niet 10 miljoen op tafel leggen. Dat geld investeren ze dan liever in de zomer.11 Sir Tinus wrote: ↑31 Jan 2022, 11:14Dat is dus PRECIES wat ik bedoel. Ze zijn eigenlijk gewoon dik tevreden met Ramalho/Boscagli met Obispo als 1e vervanger en Teze erachter. Als je daar tevreden over bent dan zou ik daar geen grote bedragen neerleggen voor tijdelijke vervangers.
Ik zou nog liever zien dat we Teze als RCV back-up houden en een nieuwe rechtsback halen.
Saibari is underrated.
-
- Lid 2e elftal
Zo'n transferperiode is natuurlijk heel leuk maar voor ons als PSV supporters ook best teleurstellend.. Langere tijd hopend op nieuwe spelers omdat we teveel midddelmaat hebben rondlopen en uiteindelijk gewoon geen of minimale versterkingen die aangetrokken worden. Daarna weer het bekende verhaaltje van de Jong dat ze rondgekeken hebben blablabla..
Nu zitten we tot de zomer met een slechte doelman, geen goede backs, geen back up voor Ramalho en geen echte killer voorin.
Had graag gezien dat spelers als Zahavi, Thomas, Mvogo weg gingen en hiervoor vervangers kwamen. Nu moeten we het doen met wat we hebben dus kunnen we het kampioenschap wel vergeten. Selectie van Ajax is gewoon een stuk beter en daar wordt ook beter beleid gevoerd helaas.
Nu zitten we tot de zomer met een slechte doelman, geen goede backs, geen back up voor Ramalho en geen echte killer voorin.
Had graag gezien dat spelers als Zahavi, Thomas, Mvogo weg gingen en hiervoor vervangers kwamen. Nu moeten we het doen met wat we hebben dus kunnen we het kampioenschap wel vergeten. Selectie van Ajax is gewoon een stuk beter en daar wordt ook beter beleid gevoerd helaas.
- StratumZuid
- Vedette
- El Sordo
- Vedette
De keeper is niet het grootste probleem momenteel. Met het uitvallen van Ramalho hebben we, los van de jeugd die nog alles te bewijzen heeft, maar twee en een halve CV in de selectie. Dat lijkt mij bijzonder weinig als je nog op drie fronten mee wil doen.StratumZuid wrote: ↑31 Jan 2022, 11:50 Wanneer er niets aan de keeper wordt gedaan is John wmb klaar
-
- Meervoudig international
Hij heeft genoeg nuttige bijdragen, maar hij is geen journalist die hijgerig achter transfernieuwtjes aan zit. Dat is voor ons een beetje jammer in deze periodes...StratumZuid wrote: ↑31 Jan 2022, 11:28 Heb die vent nog nooit op een nuttige bijdrage kunnen betrappen
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Er zijn ten opzichte van het begin van het seizoen slechts 2 wijzigingen in de selectie geweest:
Pröpper is gestopt, veerman daarvoor gehaald.
Ramalho is geblesseerd, voorlopig nog niemand daarvoor gehaald.
Voor Ramalho mag wmb wel een vervanger komen, maar het is ook geen ramp als dat niet gebeurt (jeugd doorschuiven beter dan breedtespeler halen)
Iedereen die dacht dat PSV in de winter even een nieuwe doelman, rechtsback en/of spits zou halen heeft geen realistische eisen. En de afgelopen jaren niet goed opgelet, spelers stapelen past totaal niet in de lijn die de club volgt
Pröpper is gestopt, veerman daarvoor gehaald.
Ramalho is geblesseerd, voorlopig nog niemand daarvoor gehaald.
Voor Ramalho mag wmb wel een vervanger komen, maar het is ook geen ramp als dat niet gebeurt (jeugd doorschuiven beter dan breedtespeler halen)
Iedereen die dacht dat PSV in de winter even een nieuwe doelman, rechtsback en/of spits zou halen heeft geen realistische eisen. En de afgelopen jaren niet goed opgelet, spelers stapelen past totaal niet in de lijn die de club volgt
- ruuddevil
- Legende
Teze kan er weinig van, dan ligt de lat voor Ahmedhodzic erg laag. Als je niet zeker weet dat ie beter is moet je geen 10 mln uitgeven. Maar mocht ie in de toekomst toch een veel betere verdediger dan Teze blijken dan ben ik benieuwd wie van ons technisch kader zijn conclusies trekt.Trixm wrote: ↑31 Jan 2022, 11:30Ik denk dat ze eerder vinden dat ahmedzovic (whatisshisname) niet goed genoeg is om direct Teze uit de basis te spelen. Daarvoor willen ze niet 10 miljoen op tafel leggen. Dat geld investeren ze dan liever in de zomer.11 Sir Tinus wrote: ↑31 Jan 2022, 11:14
Dat is dus PRECIES wat ik bedoel. Ze zijn eigenlijk gewoon dik tevreden met Ramalho/Boscagli met Obispo als 1e vervanger en Teze erachter. Als je daar tevreden over bent dan zou ik daar geen grote bedragen neerleggen voor tijdelijke vervangers.
-
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
- Trixm
- Vedette
Laten we het zo stellen, als het technisch hart hierover twijfelt, met deze lat, dan moet je het zeker niet doen toch?ruuddevil wrote: ↑31 Jan 2022, 12:00Teze kan er weinig van, dan ligt de lat voor Ahmedhodzic erg laag. Als je niet zeker weet dat ie beter is moet je geen 10 mln uitgeven. Maar mocht ie in de toekomst toch een veel betere verdediger dan Teze blijken dan ben ik benieuwd wie van ons technisch kader zijn conclusies trekt.
Saibari is underrated.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Maar 100x beter dan Breaking Mike die vandaag waarschijnlijk voor de 53e keer gaat zeggen dat Bergwijn wel open staat voor Ajax, Levy en Overmars keihard zijn aan de onderhandelingstafel en dat het management van Bergwijn na 2 eerdere pogingen niet meer warm gaat lopen tot Ajax er met Tottenham uit komt.Noosa wrote: ↑31 Jan 2022, 11:57Hij heeft genoeg nuttige bijdragen, maar hij is geen journalist die hijgerig achter transfernieuwtjes aan zit. Dat is voor ons een beetje jammer in deze periodes...StratumZuid wrote: ↑31 Jan 2022, 11:28 Heb die vent nog nooit op een nuttige bijdrage kunnen betrappen
Als bij Feyenoord het stil was gebleven rondom Veerman dan had PSV hem waarschijnlijk niet gehad. Want nu hebben ze gewoon met de pinpas betaald wat Heerenveen wilde van Feyenoord.
- Ardbeg
- Mister PSV
Is geen probleem want de keuring kan ook morgen. Desalniettemin kan het evt. middels privejet of auto. Jetski, speedboot.Op weg naar nr 25 wrote: ↑31 Jan 2022, 12:08 Sowieso vliegt er vandaag niemand meer in, Schiphol heeft maar 1 baan open.
Last edited by Ardbeg on 31 Jan 2022, 12:40, edited 2 times in total.
-
- Vedette