Transferwindow 2021-2022
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Regelmatige invaller
- De Realist
Zodra het nodig is worden de polder (voor starts) Aalsmeer en/of zwanenburgbaan gewoon geopend hoor. Wind zit binnen de limieten daar, sowieso over een of twee uur, dan draait de weer meer richting het noordenOp weg naar nr 25 wrote: ↑31 Jan 2022, 12:08 Sowieso vliegt er vandaag niemand meer in, Schiphol heeft maar 1 baan open.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- DadOfFour
Halve dag inmiddels voorbij en er zijn zelfs nog geen geruchten of berichten in de wandelgangen over een mogelijke (breedte) versterking...
Zoals velen hier ben ik van mening dat er een verdediger bij moet, ook omdat je geen idee hebt hoe Ramalho terugkomt na zijn blessure.
Met Sangare straks weer in de gelederen en een solide verdediging ervoor, valt het misschien ook minder op wat voor koekenbakker Drommel is en kunnen we die in de zomer gaan vervangen.
Zoals velen hier ben ik van mening dat er een verdediger bij moet, ook omdat je geen idee hebt hoe Ramalho terugkomt na zijn blessure.
Met Sangare straks weer in de gelederen en een solide verdediging ervoor, valt het misschien ook minder op wat voor koekenbakker Drommel is en kunnen we die in de zomer gaan vervangen.
La vida és massa curta per no fer broma
- Ardbeg
- Mister PSV
Oh John, heer John
Zegen ons met een versterking of twee
Spelers voor de basis
Een leider voor de verdediging
En een scherpschutter in de aanval
Doe het voor ons, de Rood-Witte betweters
Graag zien wij ook een keeper
Maar als dit nu niet lukt, dan graag deze zomer
Oh John, heer John
Iemand met een sliding als een scheermes
En iemand met een schot als een sniper
Danku.
- DadOfFour
Ardbeg wrote: ↑31 Jan 2022, 12:37
Oh John, heer John
Spelers voor de basis
Oh John, heer John
Danku.
La vida és massa curta per no fer broma
- Ardbeg
- Mister PSV
Da's ook een John. Als John Goodman de transfers voor ons regelt, ook goedDadOfThree wrote: ↑31 Jan 2022, 12:38Ardbeg wrote: ↑31 Jan 2022, 12:37
Oh John, heer John
Spelers voor de basis
Oh John, heer John
Danku.
-
- Vedette
- ruuddevil
- Legende
Inderdaad, niet doen dan.Trixm wrote: ↑31 Jan 2022, 12:08Laten we het zo stellen, als het technisch hart hierover twijfelt, met deze lat, dan moet je het zeker niet doen toch?ruuddevil wrote: ↑31 Jan 2022, 12:00
Teze kan er weinig van, dan ligt de lat voor Ahmedhodzic erg laag. Als je niet zeker weet dat ie beter is moet je geen 10 mln uitgeven. Maar mocht ie in de toekomst toch een veel betere verdediger dan Teze blijken dan ben ik benieuwd wie van ons technisch kader zijn conclusies trekt.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Leuk @ twitch live sessie met transfer guru fabrizio. De hele dag tot sluiting houden ze iedereen op de hoogte van alle transfer perikelen.
Intervieuw zojuist met bojan krikic.. die gaf aan dat destijds voordat hij bij Ajax had getekent hij ook interesse had van PSV. Leuk om te horen… meer ook niet
Intervieuw zojuist met bojan krikic.. die gaf aan dat destijds voordat hij bij Ajax had getekent hij ook interesse had van PSV. Leuk om te horen… meer ook niet
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Meervoudig international
Dat zou zeker de moeite waard zijn, maar het lijkt erop dat er gewoon niks speelt.Robson de Souza wrote: ↑31 Jan 2022, 12:40 Dat er nog geen geruchten zijn vind ik wel bizar, al was het in het geval van Götze geloof ik voor PSV zelf ook pas in de middag duidelijk dat het haalbare kaart was. Als we op een dergelijke transfer mikken vind ik de spanning en het wachten nog wel de moeite waard ;-)
-
- Bankzitter
Van de BBC Livepage:
Ramsey deciding on one of three possible moves
The Athletic
It's not a transfer deadline day if a footballer isn't spotted at a service station, a well known British bakery or at the airport.
Well, The Athletic are reporting that Juventus outcast Aaron Ramsey is currently at a terminal in the UK deciding on one of three possible moves.
They including one Premier League club - though not Burnley after rejecting them - one big club on the continent and Rangers in Scotland.
Where will he end up?
Dit lijkt me duidelijk. Het Buitenkansje. #anounceaaron
Ramsey deciding on one of three possible moves
The Athletic
It's not a transfer deadline day if a footballer isn't spotted at a service station, a well known British bakery or at the airport.
Well, The Athletic are reporting that Juventus outcast Aaron Ramsey is currently at a terminal in the UK deciding on one of three possible moves.
They including one Premier League club - though not Burnley after rejecting them - one big club on the continent and Rangers in Scotland.
Where will he end up?
Dit lijkt me duidelijk. Het Buitenkansje. #anounceaaron
- hondjevandebakker
Jose Macias die werd uitgeleend aan Getafe is weer terug bij Chivas (weet je wel, die ene club waarmee PSV een samenwerking heeft). Was een groot talent maar het is er niet uitgekomen bij Getafe, ligt denk ik mede aan de speelwijze van Getafe. Zijn contract loopt in de zomer af. Is dit een buitenkansje?
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, daar heb ik het nooit in gezien.hondjevandebakker wrote: ↑31 Jan 2022, 13:13 Jose Macias die werd uitgeleend aan Getafe is weer terug bij Chivas (weet je wel, die ene club waarmee PSV een samenwerking heeft). Was een groot talent maar het is er niet uitgekomen bij Getafe, ligt denk ik mede aan de speelwijze van Getafe. Zijn contract loopt in de zomer af. Is dit een buitenkansje?
- hondjevandebakker
-
- Meervoudig international
Beetje jammer, dit leek me nog de meest kansrijke transfer voor vandaag.
-
- Lid scoutingsteam
Neen.hondjevandebakker wrote: ↑31 Jan 2022, 13:13 Jose Macias die werd uitgeleend aan Getafe is weer terug bij Chivas (weet je wel, die ene club waarmee PSV een samenwerking heeft). Was een groot talent maar het is er niet uitgekomen bij Getafe, ligt denk ik mede aan de speelwijze van Getafe. Zijn contract loopt in de zomer af. Is dit een buitenkansje?
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- De Realist