Het is niet zo dat als er nu geen spelers meer komen er ergens een immens gat in de selectie zit. Het is goed als er een versterking komt voor de langere termijn (wat met Veerman al gedaan is).
Ik zie bijv. niet echt de logica achter het huren van een Nathaniel Phillips voor een half jaar. Je hebt daar met Teze, Boscagli en Obispo prima opties en tegen de tijd dat Phillips ingespeeld zou zijn zitten we al in maart/april zonder garantie dat het beter is dan wat er nu aanwezig is.
Transferwindow 2021-2022
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Kijk, goed bezig!Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑31 Jan 2022, 14:07 Wat een gezwam allemaal. Ik drink mijn koffie op en dan loop ik een rondje rond het station.
- Standbeeld
- Mister PSV
Misschien zie je Koeman nog op de laatste trein stappen.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑31 Jan 2022, 14:07 Wat een gezwam allemaal. Ik drink mijn koffie op en dan loop ik een rondje rond het station.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
- Struviet
- Meervoudig international
Stel dat er geen verdediger bij komt en Seelt daarmee op de bank komt, betekent dat dat hij niet meer gaat spelen bij Jong PSV. Hij komt daarmee stil te staan in zijn ontwikkeling.
Is het ook met dat in het achterhoofd niet handiger iemand te huren die wel op de bank kan zitten? (En centrum houd je dan Boscagli - Obispo)
Is het ook met dat in het achterhoofd niet handiger iemand te huren die wel op de bank kan zitten? (En centrum houd je dan Boscagli - Obispo)
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Neehoor, als hij bij het eerste op de bank zit mag hij ook gewoon voor Jong spelen. Volgens mij geldt er een minimum aantal speelminuten waarbij dit niet meer mag. Maar je mag gewoon mee met de selectie en dan bijv. maandag voor Jong spelen.Struviet wrote: ↑31 Jan 2022, 14:18 Stel dat er geen verdediger bij komt en Seelt daarmee op de bank komt, betekent dat dat hij niet meer gaat spelen bij Jong PSV. Hij komt daarmee stil te staan in zijn ontwikkeling.
-
- Vedette
Ja inderdaad. Al is het maar een verdediger die gelijkwaardig is. Desnoods kaliber Bazoer/Doekhi. Ben daar echt geen fan van, maar voor de breedte is het minder erg.Struviet wrote: ↑31 Jan 2022, 14:18 Stel dat er geen verdediger bij komt en Seelt daarmee op de bank komt, betekent dat dat hij niet meer gaat spelen bij Jong PSV. Hij komt daarmee stil te staan in zijn ontwikkeling.
-
- Meervoudig international
Mag hij niet met Jong spelen en ook op de bank zitten in hetzelfde weekend?Struviet wrote: ↑31 Jan 2022, 14:18 Stel dat er geen verdediger bij komt en Seelt daarmee op de bank komt, betekent dat dat hij niet meer gaat spelen bij Jong PSV. Hij komt daarmee stil te staan in zijn ontwikkeling.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Met het eerste meetrainen en op de bank plaatsnemen is gewoon een normaal onderdeel van de ontwikkeling hoor.Struviet wrote: ↑31 Jan 2022, 14:18 Stel dat er geen verdediger bij komt en Seelt daarmee op de bank komt, betekent dat dat hij niet meer gaat spelen bij Jong PSV. Hij komt daarmee stil te staan in zijn ontwikkeling.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Hatseflats
- Vedette
- hondjevandebakker
-
- Vedette
-
- Vedette
Edit: lees elders dat hij gewoon bij de selectie van Mexico zit. Lijkt me weinig van waar.
Last edited by Robson de Souza on 31 Jan 2022, 14:38, edited 1 time in total.
- hondjevandebakker
Werd 2 jaar geleden gelinkt aan ajax. Afgelopen zomer ook wel sterk gelinkt aan PSV. Heeft wel vorig jaar zijn contract verlengd. Is volgens mij 2e captain ofzo bij monterrey. Laat maar komen