Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
delinkervankhokhlov
Ballenjongen

Het is niet zo dat als er nu geen spelers meer komen er ergens een immens gat in de selectie zit. Het is goed als er een versterking komt voor de langere termijn (wat met Veerman al gedaan is).

Ik zie bijv. niet echt de logica achter het huren van een Nathaniel Phillips voor een half jaar. Je hebt daar met Teze, Boscagli en Obispo prima opties en tegen de tijd dat Phillips ingespeeld zou zijn zitten we al in maart/april zonder garantie dat het beter is dan wat er nu aanwezig is.
Ardbeg
Mister PSV

Wil niets zeggen. PSV plant geen medische keuring in als er nog geen akkoord is. Een keuring kan gewoon superdepuperlast minute ingeboekt worden. Dus hier kun je niks door concluderen.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Wat een gezwam allemaal. Ik drink mijn koffie op en dan loop ik een rondje rond het station.
Robson de Souza
Vedette

Lorenzo von Matterhorn wrote: 31 Jan 2022, 14:07 Wat een gezwam allemaal. Ik drink mijn koffie op en dan loop ik een rondje rond het station.
Kijk, goed bezig!
Standbeeld
Mister PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 31 Jan 2022, 14:07 Wat een gezwam allemaal. Ik drink mijn koffie op en dan loop ik een rondje rond het station.
Misschien zie je Koeman nog op de laatste trein stappen.
Mvogoat
Basisspeler

Medische keuringen worden in dit stadium van de window ook wel eens uitgevoerd buiten de club. Als ze bv. Nu nog akkoord zouden komen met iemand uit mexico dan zal die keuring in mexico zijn.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Ja, zo waren Luis Diaz en Bruno Guimares medisch gekeurd in het kamp van Colombia en Brazilië respectievelijk, daarnaast mogen transfers ook nog onder voorbehoud van de medische keuring worden afgerond, zoals in de zomer met Luuk bijvoorbeeld gebeurde
Maikel
Site Admin

Denk dat er niemand meer komt
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

Dat wisten we al
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Maikel wrote: 31 Jan 2022, 14:12 Denk dat er niemand meer komt
Partypooper!
Struviet
Meervoudig international

Stel dat er geen verdediger bij komt en Seelt daarmee op de bank komt, betekent dat dat hij niet meer gaat spelen bij Jong PSV. Hij komt daarmee stil te staan in zijn ontwikkeling.

Is het ook met dat in het achterhoofd niet handiger iemand te huren die wel op de bank kan zitten? (En centrum houd je dan Boscagli - Obispo)
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Struviet wrote: 31 Jan 2022, 14:18 Stel dat er geen verdediger bij komt en Seelt daarmee op de bank komt, betekent dat dat hij niet meer gaat spelen bij Jong PSV. Hij komt daarmee stil te staan in zijn ontwikkeling.

Is het ook met dat in het achterhoofd niet handiger iemand te huren die wel op de bank kan zitten? (En centrum houd je dan Boscagli - Obispo)
Neehoor, als hij bij het eerste op de bank zit mag hij ook gewoon voor Jong spelen. Volgens mij geldt er een minimum aantal speelminuten waarbij dit niet meer mag. Maar je mag gewoon mee met de selectie en dan bijv. maandag voor Jong spelen.
Robson de Souza
Vedette

Struviet wrote: 31 Jan 2022, 14:18 Stel dat er geen verdediger bij komt en Seelt daarmee op de bank komt, betekent dat dat hij niet meer gaat spelen bij Jong PSV. Hij komt daarmee stil te staan in zijn ontwikkeling.

Ja inderdaad. Al is het maar een verdediger die gelijkwaardig is. Desnoods kaliber Bazoer/Doekhi. Ben daar echt geen fan van, maar voor de breedte is het minder erg.
Noosa
Meervoudig international

Mag hij niet met Jong spelen en ook op de bank zitten in hetzelfde weekend?
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Met het eerste meetrainen en op de bank plaatsnemen is gewoon een normaal onderdeel van de ontwikkeling hoor.
Struviet
Meervoudig international

Technisch gezien mag het inderdaad, maar je ziet het de laatste weken al: niet meer gespeeld bij Jong. Want je wil voorkomen dat hij dubbele wedstrijden moet spelen in een weekend.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

"Spelers mogen niet meedoen aan een wedstrijd van een beloftenelftal als hij in hetzelfde speelweekend in de basis is gestart bij het eerste elftal, of minimaal 45 minuten heeft meegedaan in een wedstrijd van het eerste."
Hatseflats
Vedette

Wellicht verkeerde topic, maar ndombele naar Olympique Lyon, half jaar huur en koopoptie van 65mil. Uhh, kan Lyon dat betalen? Of waarom is die optie erbij gezet?
hondjevandebakker
Internationale topspeler

MJPSV
Bankzitter

@willysimba word zojuist gewoon genoemd op @nporadio1
Robson de Souza
Vedette

[mention]Wilysimba[/mention] is op dit moment de enige naam waarmee PSV in verband wordt gebracht. Hopelijk kan hij dat straks zelf veranderen ;-)
SjefPSV
Jeugdspeler

Het lijkt er op dat er inderdaad niemand meer gaat komen. Toch hoop ik stiekem nog op een mooie verrassing. Zeker met de spelers die we nu beschikbaar hebben. Het is wel een beetje karig namelijk. Let's pray!
Robson de Souza
Vedette

Edit: lees elders dat hij gewoon bij de selectie van Mexico zit. Lijkt me weinig van waar.
Last edited by Robson de Souza on 31 Jan 2022, 14:38, edited 1 time in total.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 31 Jan 2022, 14:34
Werd 2 jaar geleden gelinkt aan ajax. Afgelopen zomer ook wel sterk gelinkt aan PSV. Heeft wel vorig jaar zijn contract verlengd. Is volgens mij 2e captain ofzo bij monterrey. Laat maar komen
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

16 volgers...
Locked