Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
StratumZuid
Vedette

hondjevandebakker wrote: 31 Jan 2022, 15:39 Dat Bordeaux in de zelfde vijver vist als PSV....
Triest idd
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
MJPSV
Bankzitter

Misschien komt PSV straks met huur van Mickey van de Ven van Wolfsburg aan
PatjePauw
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

Mvogoat wrote: 31 Jan 2022, 15:36
Mijn hart doet zeer als Anel inderdaad naar Bordeaux gaat. :sadder:
Sao-Mellow
Meervoudig international

MJPSV wrote: 31 Jan 2022, 15:42 Misschien komt PSV straks met huur van Mickey van de Ven van Wolfsburg aan
Zou een mooie optie zijn, maar alleen als het met een kooptoptie is.
Psv-hellum
Ballenjongen

Dus we kunnen anel wel vergeten denk ik als fabrizio dat meldt, er daarbij ook nog een vlucht gepland van malmo naar bordeaux.
Dan maar hopen dat jdj nog iets anders gepland heeft.
Hatseflats
Vedette

Gutanoth wrote: 31 Jan 2022, 15:40 Mensen die alles maar goed blijven praten voor John zijn net zo maf als hij zelf is. Met deze selectie ga je geen 2e worden.. Laat staan kampioen. Ik snap dat je niet uit mag gaan van kampioenschap aangezien Ajax een veel hoger budget heeft, maar als de middelmaat van Feyenoord je in je nek loopt te hijgen doe je écht iets fout
Achterlijke reactie.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

John de Jong bij zn after-transferwindow interview: "Ja we waren heel ver met Ahmedhodzic, maar die transfer ketste op het laatste moment af toen zijn vader allemaal berichten via social media kreeg. Dat voelde voor Anel niet prettig en daarom heeft hij voor een andere club gekozen"
OnsPSV
Meervoudig international

Er valt nu te lezen dat het om 4,5 miljoen zou gaan. Toch wel ongekend met wat voor ‘steal’ Bordeaux hiermee vandoor gaat. In Scandinavië wordt geschokt gereageerd dat hij misschien een stap naar Bordeaux maakt voor zo een laag bedrag.
De Realist
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 31 Jan 2022, 15:39
Mvogoat wrote: 31 Jan 2022, 15:36
Bordeaux? De nummer 17 van Frankrijk die in geldnood ziten maar amper een licentie kreeg? Apart. Maar als ie daarheen gaat dan weten we in ieder geval dat PSV nooit heel erg serieus geweest is lijkt me...
Dit dus inderdaad. En dan begrijp ik dat opblazen eigenlijk ook niet zo heel goed, want het werd zo onderhand gebracht alsof het echt een serieus verhaal was.

Edit: 4,5 miljoen lees ik hierboven. Als dat inderdaad zo is dan heeft John of echt geweldig zitten slapen, of het is dus echt nooit een echte optie geweest. Kan het me alleen haast niet voorstellen aangezien er gisteren nog sprake was van 10 miljoen
Last edited by De Realist on 31 Jan 2022, 15:48, edited 1 time in total.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Persepolis
Vedette

Gutanoth wrote: 31 Jan 2022, 15:40 Mensen die alles maar goed blijven praten voor John zijn net zo maf als hij zelf is. Met deze selectie ga je geen 2e worden.. Laat staan kampioen. Ik snap dat je niet uit mag gaan van kampioenschap aangezien Ajax een veel hoger budget heeft, maar als de middelmaat van Feyenoord je in je nek loopt te hijgen doe je écht iets fout
De middelmaat van Feyenoord is nog steeds goed genoeg om de meeste wedstrijden in de Eredivisie te winnen, anders doet de trainer daar iets heel erg fout. Die zullen na 20 wedstrijden dus altijd ergens in de buurt van de nr 1/2 zijn. Als zij ons in de nek hijgen doen ze dat bij Ajax net zo goed (het verschil is maar 2 puntjes meer). Onzin argument dus. Nog onzinniger is het feit dat mensen zogenaamd "alles goed praten". Ergens anders wordt er beweerd dat er mensen zijn die vinden dat hij alles perfect doet. Er zit een groot grijs gebied tussen het perfect doen en een volledige ramp zijn. Hij zit daar tussenin, en waar hij er tussenin zit kunnen de meningen over verdeeld zijn. De rest is onzin om zogenaamd een punt te maken.
Last edited by Persepolis on 31 Jan 2022, 15:49, edited 3 times in total.
Robson de Souza
Vedette

Als het echt om 4 miljoen gaat vind ik dat PSV die gok echt wel had moeten nemen.
Zou het echt raar vinden als je deze kans laat lopen als je niets beter achter de hand hebt. Nog 8 uur...
mateja
Internationale topspeler

hahaha wat? We gaan niet boven feyenoord eindigen? We hebben en meer punten, en een betere basis, en een bredere selectie. Leg mij ff uit waarom feyenoord ons in gaat halen graag, paniekzaaier.
ComeOnPSV
Vedette

Lijkt dus klaar te zijn.

11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Sao-Mellow wrote: 31 Jan 2022, 15:43
MJPSV wrote: 31 Jan 2022, 15:42 Misschien komt PSV straks met huur van Mickey van de Ven van Wolfsburg aan
Zou een mooie optie zijn, maar alleen als het met een kooptoptie is.
Vind het ook geen slechte optie to be honest. Iets voor de langere termijn dat wel maar dan kun je kijken wat je voor vlees in de kuip hebt.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Helaas. Terug naar ons normale leven. 9 juni begint de zomerse transfermarkt, tot dan!
ruuddevil
Legende

Wat een aanfluiting.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal

mateja wrote: 31 Jan 2022, 15:46
hahaha wat? We gaan niet boven feyenoord eindigen? We hebben en meer punten, en een betere basis, en een bredere selectie. Leg mij ff uit waarom feyenoord ons in gaat halen graag, paniekzaaier.
Op welke plek hebben wij een brede selectie? :wall: Zodra er ook maar één iemand extra geblesseerd is wordt onze basis een klap minder
mateja
Internationale topspeler

Onze bank is beter dan de bank van feyenoord. Ik heb liever Teze achter de hand op CB dan Sandler. Ik heb liever Guti achter de hand op CVM dan Hendrix. Ik heb liever Vertessen achter de hand dan Jahanbaksh. Ik moet er eigenlijk niet serieus op in gaan, maar je weet dat kwantiteit iets anders is dan kwalitiet? Welke bankspelers van feyenoord had jij er graag bij gehad bij ons?
ruuddevil
Legende

Gelukkig is er nooit iemand geblesseerd. Oh wacht…
Ardbeg
Mister PSV

Misschien vinden ze Ahmedhodzic bij PSV helemaal niet zo goed dan. Berisha verhaal 2.0. Wel weer gruwelijk kut dat er bij PSV nergens meer op gerekend wordt. Jammer.
Mvogoat
Basisspeler

als we ff kritisch gaan kijken zijn beide transferperiodes van dit seizoen toch gewoon gefaald? in de zomer wilde we nog 4-5 toevoegen, niet gelukt en toen spraken we al over een dunne selectie met te weinig kwaliteit. Nu weer willen we spelers toevoegen en komt er weer enkel 1. Moet zeggen dat ik best schrik als je kijkt naar hoe er ingekocht wordt dit seizoen. Onze topverkopen zijn niet goed vervangen en onze dun bezette plekken zijn nogsteeds dun.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
PatjePauw
Ballenjongen

Gutanoth wrote: 31 Jan 2022, 15:49
mateja wrote: 31 Jan 2022, 15:46

Op welke plek hebben wij een brede selectie? :wall: Zodra er ook maar één iemand extra geblesseerd is wordt onze basis een klap minder
De biervoorraad.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Ben tot op heden altijd pro John en Toon geweest maar als het daadwerkelijk hier bij blijft dan scoren ze toch aardig wat minpunten. Wederom een matige transferperiode. Mis hierin de topsportmentaliteit/cultuur die Toon overal predikt.
Last edited by TylerDurdn on 31 Jan 2022, 15:54, edited 1 time in total.
PatjePauw
Ballenjongen

Mvogoat wrote: 31 Jan 2022, 15:52 als we ff kritisch gaan kijken zijn beide transferperiodes van dit seizoen toch gewoon gefaald? in de zomer wilde we nog 4-5 toevoegen, niet gelukt en toen spraken we al over een dunne selectie met te weinig kwaliteit. Nu weer willen we spelers toevoegen en komt er weer enkel 1. Moet zeggen dat ik best schrik als je kijkt naar hoe er ingekocht wordt dit seizoen. Onze topverkopen zijn niet goed vervangen en onze dun bezette plekken zijn nogsteeds dun.
Als je Veerman afstreept tegen Pröpper, is er eigenlijk niks bijgekomen.
Robson de Souza
Vedette

TylerDurdn wrote: 31 Jan 2022, 15:53 Ben tot op heden altijd pro John en Toon geweest maar als het daadwerkelijk hier bij blijft dan scoren ze toch aardig wat minpunten. Wederom een matige transferperiode.
Als het zo blijft ben ik toch ook minder positief. Er moet in de breedte een CV bij. Op zijn minst. 8 uur nog..
Locked