Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
guus
Internationale topspeler

De Realist wrote: 31 Jan 2022, 16:02 Wel vrij teleurstellend dat er 20 maanden nadat duidelijk is dat Dumfries en Malen gingen vertrekken voor veel geld er nog steeds geen fatsoenlijke vervangers staan.
Ik ben ook een beetje bang dat dit Schmidt naar de uitgang duwt
Misschien heeft Schmidt zelf al aangegeven het contract niet te verlengen. Dan is het begrijpelijk dat er niets gehaald wordt tot de volgende trainer bekend is.
Maar wel erg dat ze bij PSV het risico aandurven om geen extra speler voor de verdediging te halen. Ook plaats 2 is hiermee in gevaar.
Last edited by guus on 31 Jan 2022, 16:09, edited 1 time in total.
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 31 Jan 2022, 16:05
Lorenzo von Matterhorn wrote: 31 Jan 2022, 16:04 Wat een huilebalkerij hier zeg
Ik denk niet dat dit veel daar aan, toevoegt eerlijk gezegd ;)
StratumZuid wrote: 31 Jan 2022, 16:05 Afgetroefd door Bordeaux :lol:
Waar maak je dat uit op? PSV heeft helemaal niet concreet doorgepakt. Dat hier vanalles in het hoofd werd gehaald omdat die pa PSV is gaan volgen, is wat anders. PSV wilde een directe versterking en zo zagen ze hem niet.
De hoop/wens is de vader van de gedachte! En eerlijk gezegd had ik hem ook graag bij PSV willen zien komen, zeer interessant profiel. Blijkbaar denken ze daar binnen PSV wel anders over anders had hij hier nu wel concreet in beeld geweest.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Ardbeg[/mention]
Ik begrijp hem wel, john zit al 4 jaar bij PSV en wat heeft die vent nou goed gedaan dan door hem staan we ook zo ver achter nu op ajax. Enigste wat we hebben gewoon is een johan Cruyff schaal wat niks voorstelt. In de zomer is het zijn 5de kans nou had ik maar 5 kansen bij me baas. Tijd voor iets nieuws dus.
Ardbeg
Mister PSV

Danny03 wrote: 31 Jan 2022, 16:09 @Ardbeg
Ik begrijp hem wel, john zit al 4 jaar bij PSV en wat heeft die vent nou goed gedaan dan door hem staan we ook zo ver achter nu op ajax. Enigste wat we hebben gewoon is een johan Cruyff schaal wat niks voorstelt. In de zomer is het zijn 5de kans nou had ik maar 5 kansen bij me baas. Tijd voor iets nieuws dus.
Ja, sorry maar hier ga ik niet aan beginnen.
delinkervankhokhlov
Ballenjongen

Mooi hoe iedereen klaagt over Ahmedhozic en Berisha terwijl dat transfers zijn waarbij dit forum zichzelf heeft aangepraat dat dit serieus heeft gespeeld.
Last edited by delinkervankhokhlov on 31 Jan 2022, 16:12, edited 1 time in total.
Menno1
Legende

Robson de Souza wrote: 31 Jan 2022, 15:54
TylerDurdn wrote: 31 Jan 2022, 15:53 Ben tot op heden altijd pro John en Toon geweest maar als het daadwerkelijk hier bij blijft dan scoren ze toch aardig wat minpunten. Wederom een matige transferperiode.
Als het zo blijft ben ik toch ook minder positief. Er moet in de breedte een CV bij. Op zijn minst. 8 uur nog..
Je geeft niet alleen je titel min of meer al op; je speelt ookmet vuur om plek 2 zo onderhand, met 3 CV's, waarvan 1 CV eigenlijk je (reserve) rechtsback is en een andere CV een blessure verleden heeft (Obispo) plus Corona wat impact heeft. Je hebt simpelweg genoeg spelers nodig en dat was MET Ramalho al krap; laat staan nu.

Desnoods haal je Doekhi voor de breedte er bij; kost je 5 ton of zo en is gelijk inzetbaar. Maar doe in ieder geval iets. Ik snap dat je geen 12 miljoen over hebt voor een Philips of 10 miljoen voor Ahmed nog wat. Maar niks doen is echt geen optie, met een drie dubbel programma, een al wankelende verdediging, zwakke keepr.
Robson de Souza
Vedette

Menno1 wrote: 31 Jan 2022, 16:11

Als het zo blijft ben ik toch ook minder positief. Er moet in de breedte een CV bij. Op zijn minst. 8 uur nog..
Je geeft niet alleen je titel min of meer al op; je speelt ookmet vuur om plek 2 zo onderhand, met 3 CV's, waarvan 1 CV eigenlijk je (reserve) rechtsback is en een andere CV een blessure verleden heeft (Obispo) plus Corona wat impact heeft. Je hebt simpelweg genoeg spelers nodig en dat was MET Ramalho al krap; laat staan nu.

Desnoods haal je Doekhi voor de breedte er bij; kost je 5 ton of zo en is gelijk inzetbaar. Maar doe in ieder geval iets. Ik snap dat je geen 12 miljoen over hebt voor een Philips of 10 miljoen voor Ahmed nog wat. Maar niks doen is echt geen optie, met een drie dubbel programma, een al wankelende verdediging, zwakke keepr.
Dit vind ik dus ook. Tenzij dat Roger zo gecharmeerd is van Seelt dat hij verwacht dat die zich in de basis gaat spelen, zoals De Ligt dat bij Ajax deed. Maar die signalen zijn er nog niet, hij heft nog niet eens zijn debuut gemaakt.
mateja
Internationale topspeler

delinkervankhokhlov wrote: 31 Jan 2022, 16:11 Mooi hoe iedereen klaagt over Ahmedhozic en Berisha terwijl dat transfers zijn waarbij dit forum zichzelf heeft aangepraat dat dit serieus heeft gespeeld.
De like op deze post zegt genoeg denk ik ;)
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

[mention]Ardbeg[/mention] ja is goed joh😂
PSV90
Nationale topspeler

M.Delgado wrote: 31 Jan 2022, 16:07 Precies dit, ineens ook nieuwe leden die hun gal ook maar even komen spuwen. Natuurlijk willen we allemaal versterkingen zien, en ik ook snap niet waarom er niet doorgepakt wordt, of lijkt te worden, voor een CV, maar wij weten exact 0,0 van wat achter de schermen plaatsvindt en toch kunnen we oordelen. Blijft bijzonder.
Ik heb volgens mij best oog voor de mogelijkheden, onmogelijkheden en onzekerheden waarmee De Jong te maken in zijn functie. Maar juist om het feit dat we niet weten wat er achter de schermen allemaal speelt is het eigenlijk alleen mogelijk om John af te rekenen op het (eind)resultaat. Daarvoor zijn we nu inderdaad nog net wat te vroeg, maar het lijkt er sterk op dat er niets meer bijkomt.
EDG
Jeugdinternational

Wilysimba wrote: 31 Jan 2022, 15:59 Ik ga iets eerder en doe een meeting in de auto
Niet eerder zoveel PSV-BMW’s op de parkeerplaats zien staan zojuist (buiten wedstrijddagen om), en in de hoek van De Verlenging was een cameraploeg lampen aan t opstellen aan de rand van t veld. Dus genoeg te onderzoeken volgens mij! :)
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

En dan haalt John Doekhi, blijkt die het niveau dadelijk niet aan te kunnen en wordt ie daarop weer afgefakkelt. Zo is het altijd wel iets.

Ja er moet iets bij, maar alleen als het een echte versterking is. Niet kopen om het kopen om supporters tevreden te stellen. En versterkingen in de winter zijn nu eenmaal een lastig verhaal.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

EDG wrote: 31 Jan 2022, 16:18
Wilysimba wrote: 31 Jan 2022, 15:59 Ik ga iets eerder en doe een meeting in de auto
Niet eerder zoveel PSV-BMW’s op de parkeerplaats zien staan zojuist (buiten wedstrijddagen om), en in de hoek van De Verlenging was een cameraploeg lampen aan t opstellen aan de rand van t veld. Dus genoeg te onderzoeken volgens mij! :)
Die cameraploeg is denk ik voor fc afkicken. Kijk twitter van chris
Mvogoat
Basisspeler

zal me niets verbazen als het zijn speech is waarom we niemand hebben gehaald.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
De Realist
Internationale topspeler

hondjevandebakker wrote: 31 Jan 2022, 16:19
Die cameraploeg is denk ik voor fc afkicken. Kijk twitter van chris
Heerlijke timing :lol:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Revolinho
Internationale topspeler

John is nog moe van de Veerman-transfer. Die gaat lekker vroeg naar bed vandaag.
koetje
Legende

Menno1 wrote: 31 Jan 2022, 16:11

Mee eens. Kwantitatief is het te weinig achterin met slechts twee reservespelers (Teze en Max). Bij wijze van spreken had ik een huur van pakweg Brenet nog wel begrepen. Totaal niet ideaal uiteraard (in meerdere opzichten). Maar nu kan het achterin helemaal niets lijden.
Brael
Vedette

PCGC wrote: 31 Jan 2022, 15:59
Brael wrote: 31 Jan 2022, 15:56 maar dat soort versterkingen zijn toch meer iets voor een zomerse transferwindow.
Maar heb je dan vertrouwen dat die frikandellen boven in de. bestuurskamer het na 4 verneukte transferwindows nou ineens wel kunnen?

Genoeg is een keer genoeg hè, hoe vaak mogen zij nog fouten maken?
Nou ja, dat is wel een relevante discussie, maar niet in dit topic.

Ik had nu wel op meer gehoopt, zeker na het wegvallen van Ramalho, maar hoe realistisch dat is om méér te verwachten, dat is natuurlijk heel lastig inschatten. Veerman lijkt wel een goede investering, al kun je je voor deze transferwindow wel serieus afvragen of een CV niet hogere prioriteit had moeten hebben.
Trixm
Vedette

Ik zie allemaal nieuwe accounts die hier de boel even komen opnaaien. Laat de trollen maar weer naar hun holletje gaan.

De feiten op een rij;

- Propper wordt vervangen door Veerman, een enorme kwaliteitsverbetering mijn inziens.
- De verdediging is dun bezet, maar Roger geeft ook snel eigen spelers met ingespeelde patronen de voorkeur boven een speler die niet direct een meerwaarde is. Daarnaast Ramalho ook weer een keer terug. Neemt niet weg, dat er weldegelijk een gok wordt genomen. Daarentegen wordt Anel niet als een versterking gezien ten opzichte van Teze en Obispo.
- Sommigen willen hier een spits aantrekken. Met Vinicius, Zahavi, Romero, Vertessen en Fofana als echte spitsen in de selectie, en Götze en Veerman als nr10's zijn we dikbezaaid, dat zou een vreemde transfer zijn. Misschien zijn bovenstaande niet van het niveau wat sommigen willen, maar keuzes te over in de aanval.
- Vervanger van Sangare, Sangare is terug, en een speler halen alleen voor de wedstrijd tegen ajax zou absurd zijn en totaal niet realistisch., en sommigen zouden zeggen dat Veerman deze (tijdelijke) vervanger was.
- Keeper, hoe je het went of keert, Drommel maakte veel te veel fouten, uit alles blijkt dat Roger nog steeds het vertrouwen heeft en hij de voorkeur geeft aan deze keeper dan midden in het seizoen te wisselen. Dat laatste kan ook onrust betekenen, in ieder geval zo wordt er over gedacht binnen de technische staf.
- Speculaties van journalisten zoals Elfrink en Timmer zijn geen garanties dat dit daadwerkelijk binnen PSV gebeurt. PSV speurt altijd naar buitenkansen die de kwaliteit van het eerste elftal verbeteren, dat wil niet zeggen dat ze actief bezig zijn met de aankoop.
- Wij zijn de enige in de top drie die een basisversterking heeft gekregen met Veerman.
- PSV moet voorzichtig zijn met uitgaven vanwege de afgelopen corona jaren, het geld klotst niet tegen de plinten aan. Het is in ieder geval niet te vergelijken met de financiele mogelijkheden van ajax.
- geen aankoop biedt garanties voor CL. Je kan de kans vergroten, maar het biedt geen garanties. Elke (dure) aankoop brengt wel risico's me in de corona periode, lange termijn beleid is voor beleidsbepalers veel moeilijker te bepalen met de onzekere omstandigheden.
- Ook met deze selectie zijn we in staat geweest om ajax bij te blijven en feyenoord ruim voor te blijven. Het beroerde niveau wat sommigen hier ons proberen aan te praten valt dus wel mee.
- Aankoopbeleid is een uitkomstvan meerdere actoren binnen een organisatie. Het begint met een TD en een trainer die kijken naar wat ze nodig hebben in de selectie. Wat wil Roger hebben en wat heeft het technisch hart op het oog. Vervolgens wordt er gekeken naar de beschikbaarheid van een speler en het kostenplaatje van de verkopende club en speler. Daarna moet de Financieel directeur en RVC instemmen met de aankoop. In elk PSV TV filmpje over de TD toon of de trainer wordt dit uitgelegd, het is een drie eenheid.

Dit waren een aantal open deuren op een rijtje. Hoe mensen alles dan op een hoop gooien, en een alleen een technisch directeur aanspreken op het aankoopbeleid is mij een volkomen raadsel.
Saibari is underrated.
PatjePauw
Ballenjongen

Ben je zelf langsgeweest? Had anders even foto'tjes gemaakt?
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Stond die Cayenne Turbo er nog? Ik heb gegoogled naar het kenteken en heb gezien dat de eigenaar ook een hele dikke AMG S 63 heeft, maar wie die eigenaar is dat is niet te vinden..

Tevens zag ik een 'Triple L' BMW X5 en een BMW IX40. Dus John en Toon (?) waren gewoon op kantoor.
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 31 Jan 2022, 16:29, edited 1 time in total.
ShovingNE2
Site Admin

Kan prima een interview met John zijn vanavond met een terugblik op de transfermarkt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mvogoat
Basisspeler

wordt een kort filmpje dan
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Joenepsv
Legende

Trixm wrote: 31 Jan 2022, 16:23 Ik zie allemaal nieuwe accounts die hier de boel even komen opnaaien. Laat de trollen maar weer naar hun holletje gaan.

De feiten op een rij;

- Propper wordt vervangen door Veerman, een enorme kwaliteitsverbetering mijn inziens.
- De verdediging is dun bezet, maar Roger geeft ook snel eigen spelers met ingespeelde patronen de voorkeur boven een speler die niet direct een meerwaarde is. Daarnaast Ramalho ook weer een keer terug. Neemt niet weg, dat er weldegelijk een gok wordt genomen. Daarentegen wordt Anel niet als een versterking gezien ten opzichte van Teze en Obispo.
- Sommigen willen hier een spits aantrekken. Met Vinicius, Zahavi, Romero, Vertessen en Fofana als echte spitsen in de selectie, en Götze en Veerman als nr10's zijn we dikbezaaid, dat zou een vreemde transfer zijn. Misschien zijn bovenstaande niet van het niveau wat sommigen willen, maar keuzes te over in de aanval.
- Vervanger van Sangare, Sangare is terug, en een speler halen alleen voor de wedstrijd tegen ajax zou absurd zijn en totaal niet realistisch., en sommigen zouden zeggen dat Veerman deze (tijdelijke) vervanger was.
- Keeper, hoe je het went of keert, Drommel maakte veel te veel fouten, uit alles blijkt dat Roger nog steeds het vertrouwen heeft en hij de voorkeur geeft aan deze keeper dan midden in het seizoen te wisselen. Dat laatste kan ook onrust betekenen, in ieder geval zo wordt er over gedacht binnen de technische staf.
- Speculaties van journalisten zoals Elfrink en Timmer zijn geen garanties dat dit daadwerkelijk binnen PSV gebeurt. PSV speurt altijd naar buitenkansen die de kwaliteit van het eerste elftal verbeteren, dat wil niet zeggen dat ze actief bezig zijn met de aankoop.
- Wij zijn de enige in de top drie die een basisversterking heeft gekregen met Veerman.
- PSV moet voorzichtig zijn met uitgaven vanwege de afgelopen corona jaren, het geld klotst niet tegen de plinten aan. Het is in ieder geval niet te vergelijken met de financiele mogelijkheden van ajax.
- geen aankoop biedt garanties voor CL. Je kan de kans vergroten, maar het biedt geen garanties. Elke (dure) aankoop brengt wel risico's me in de corona periode, lange termijn beleid is voor beleidsbepalers veel moeilijker te bepalen met de onzekere omstandigheden.
- Ook met deze selectie zijn we in staat geweest om ajax bij te blijven en feyenoord ruim voor te blijven. Het beroerde niveau wat sommigen hier ons proberen aan te praten valt dus wel mee.
- Aankoopbeleid is een uitkomstvan meerdere actoren binnen een organisatie. Het begint met een TD en een trainer die kijken naar wat ze nodig hebben in de selectie. Wat wil Roger hebben en wat heeft het technisch hart op het oog. Vervolgens wordt er gekeken naar de beschikbaarheid van een speler en het kostenplaatje van de verkopende club en speler. Daarna moet de Financieel directeur en RVC instemmen met de aankoop. In elk PSV TV filmpje over de TD toon of de trainer wordt dit uitgelegd, het is een drie eenheid.

Dit waren een aantal open deuren op een rijtje. Hoe mensen alles dan op een hoop gooien, en een alleen een technisch directeur aanspreken op het aankoopbeleid is mij een volkomen raadsel.
Hoi John. Altijd al gedacht dat je actief was op het forum.
Chucky
Vedette

delinkervankhokhlov wrote: 31 Jan 2022, 16:11 Mooi hoe iedereen klaagt over Ahmedhozic en Berisha terwijl dat transfers zijn waarbij dit forum zichzelf heeft aangepraat dat dit serieus heeft gespeeld.
Tja, wanneer kun je het bestempelen als 'serieus'? Er waren echt wel wat signalen dat PSV met deze spelers bezig is geweest, zeker als onze Rik er stukjes over gaat schrijven. Of dit allemaal waar is, is een tweede. Maar het is niet dat het uit het niets kwam.

https://www.ed.nl/PSV/PSV-laat-het-oog- ... ogle.nl%2F
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... kters.html
https://www.ed.nl/PSV/PSV-beraadt-zich- ... ~a739a056/
Locked