Rikkert1234 wrote: ↑08 Jan 2022, 13:19
Omdat PSV niet 14-16 miljoen zal gaan uitgeven in een onzekere tijd als dit waar de stadions al weer lange tijd op slot zijn.
September 2020 bewijst dat deze stelling niet klopt. Men vond het juist een uitstekende tijd om te investeren. Dit terwijl het scenario uit de kast was gehaald dat het hele seizoen zonder publiek zou kunnen zijn.
Rikkert1234 wrote: ↑08 Jan 2022, 13:19
Daarom dat als Ramalho ook niet was zover was teruggevallen we geen verdere wintere transfers gedaan hadden.
Dat weet je niet. Sterker nog: er is gewoon gezegd dat ze nog steeds de ogen en open hielden na de transfer van Veerman.
Rikkert1234 wrote: ↑31 Jan 2022, 16:52
Ik was gewoon benieuwd naar zijn visie omdat wij een discussie hadden begin van deze transperiode over of PSV ging investeren of niet. Dat lijkt me niet raar?
Ik kan mij de discussie niet herinneren. Maar nee hoor: geen rare vraag.
Zoals gezegd weten wij inderdaad niet wat er allemaal speelt achter de schermen, juist daarom moeten John afrekenen op het resultaat. Naar mijn idee pakken zijn beslissingen vooralsnog te vaak slecht uit. Dan kunnen we wel allemaal excuses gaan aandragen, maar John heeft een topfunctie bij een topclub. Ik ben zelf nog niet op het punt dat ik er klaar mee ben, maar kan het prima begrijpen als anderen dat wel zijn.
M.b.t. Ahmedhodzic, prima als PSV de inschatting maakt dat hij geen directe versterking is, maar:
- hij is niet de enige centrale verdediger op de wereld. Als een directe versterking niet haalbaar is had je ook voor een goedkoper alternatief kunnen kiezen (bijv. huur).
- als je Teze als back-up CV ziet had je ook ervoor kunnen kiezen om een rechtsback te halen en zo je inschattingsfout van afgelopen zomer te herstellen (net als met Veerman)
PSV90 wrote: ↑31 Jan 2022, 17:02
Zoals gezegd weten wij inderdaad niet wat er allemaal speelt achter de schermen, juist daarom moeten John afrekenen op het resultaat. Naar mijn idee pakken zijn beslissingen vooralsnog te vaak slecht uit. Dan kunnen we wel allemaal excuses gaan aandragen, maar John heeft een topfunctie bij een topclub. Ik ben zelf nog niet op het punt dat ik er klaar mee ben, maar kan het prima begrijpen als anderen dat wel zijn.
M.b.t. Ahmedhodzic, prima als PSV de inschatting maakt dat hij geen directe versterking is, maar:
- hij is niet de enige centrale verdediger op de wereld. Als een directe versterking niet haalbaar is had je ook voor een goedkoper alternatief kunnen kiezen (bijv. huur).
- als je Teze als back-up CV ziet had je ook ervoor kunnen kiezen om een rechtsback te halen en zo je inschattingsfout van afgelopen zomer te herstellen (net als met Veerman)
Dus als wij niet weten wat er achter de schermen speelt en dus eigenlijk helemaal niet goed kunnen oordelen, moeten we JUIST John hier op afrekenen.
Ik kan me vergissen, maar een jaar (1.5 jaar?) geleden wilden we allemaal dat Lyanco kwam. Een half jaar geleden moest Berisha komen. Elke transferperiode is er wel iemand die PSV MOET halen. Maar zelden bleek dat achteraf een speler ook echt zo goed was. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat zo'n speler bij PSV niet uitgegroeid zou zijn tot topper, maar laten we niet doen alsof Anel een gegarandeerde topverdediger is.
EDG wrote: ↑31 Jan 2022, 16:18
Niet eerder zoveel PSV-BMW’s op de parkeerplaats zien staan zojuist (buiten wedstrijddagen om), en in de hoek van De Verlenging was een cameraploeg lampen aan t opstellen aan de rand van t veld. Dus genoeg te onderzoeken volgens mij!
Stond die Cayenne Turbo er nog? Ik heb gegoogled naar het kenteken en heb gezien dat de eigenaar ook een hele dikke AMG S 63 heeft, maar wie die eigenaar is dat is niet te vinden..
Tevens zag ik een 'Triple L' BMW X5 en een BMW IX40. Dus John en Toon (?) waren gewoon op kantoor.
mateja wrote: ↑31 Jan 2022, 17:05
Ik kan me vergissen, maar een jaar (1.5 jaar?) geleden wilden we allemaal dat Lyanco kwam. Een half jaar geleden moest Berisha komen. Elke transferperiode is er wel iemand die PSV MOET halen. Maar zelden bleek dat achteraf een speler ook echt zo goed was. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat zo'n speler bij PSV niet uitgegroeid zou zijn tot topper, maar laten we niet doen alsof Anel een gegarandeerde topverdediger is.
Daar gaat het toch over op een forum. We zitten elkaar hier allemaal op te naaien over mogelijke versterkingen. Dat is de hele charme.
Maar het gaat niet om Ahmedhodzic. Het gaat erom dat er niet adequaat wordt gereageerd op gaten in de selectie. Kwantitatief (centrale verdediger) of kwalitatief een keeper. Ahmedhodzic is toevallig een naam die vaak terug komt omdat die in het profiel past en haalbaar lijkt.
Grasmat wrote: ↑31 Jan 2022, 17:07
Wat wel een terechte opmerking is, is dat er meer CV's dan d'n Anel zijn.
Die opties waren er ook genoeg. Friedrich is gegaan voor klein bedrag, kempf voor een klein bedrag. Er was een hele hoop maar dan had je wel moeten toeslaan. Zo laat in de window moet je het meestal gaan doen met spelers die nog minder zijn. Ahmedhodzic is momenteel nog niet bij een topclub omdat Malmo zolang heeft ingezet op 8-10 miljoen. momenteel zijn er amper nog opties die kunnen vertrekken die ook daadwerkelijk een upgrade zouden zijn. Ik kan eigenlijk alleen maar komen op nianzou ofzo. Wellicht dat ze misschien nog kijken of ze een type als stark met 6 maanden contract nog kunnen weghalen voor een normaal bedrag.
mateja wrote: ↑31 Jan 2022, 17:05
Daar gaat het toch over op een forum. We zitten elkaar hier allemaal op te naaien over mogelijke versterkingen. Dat is de hele charme.
Maar het gaat niet om Ahmedhodzic. Het gaat erom dat er niet adequaat wordt gereageerd op gaten in de selectie. Kwantitatief (centrale verdediger) of kwalitatief een keeper. Ahmedhodzic is toevallig een naam die vaak terug komt omdat die in het profiel past en haalbaar lijkt.
Ja mee eens hoor. Het is ook leuk en ik doe er net zo hard aan mee. Ik hoop ook dat hij komt. Maar (in ieder geval in mijn geval) dat is nergens op gebaseerd, want ik heb hem nog nooit bewust zien spelen. En hadden we meer geld gehad, was er waarschijnlijk best 4 miljoen stukgeslagen op een tijdelijke opvolger van Ramalho. Maar wat als Ramalho weer terug is? Ga je hem dan op de bank zetten de komende 2 seizoenen? Misschien is dat wel een reden dat hij zelf niet wil komen, omdat Ramalho wel redelijk onomstreden lijkt hier.
Lijkt snel geregeld door Bordeaux.
Ben benieuwd of deze jongen gaat spelen en of wij een fout hebben gemaakt.
Als huur met eventuele koopoptie had ik het wel aangedurfd.