Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laten we allereerst ervoor gaan zorgen dat Roger zijn contract gaat verlengen.
Ortega lijkt mij zo goed als binnen.
Bazoer halen lijkt mij prima, omdat Sangaré vertrekt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Je weet niet of Sangare vertrekt. Als hij vertrekt, dan geen Bazoer.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laat Ortega maar eerst tekenen. We zullen vast niet de enige geintresseerde club zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 01 Feb 2022, 00:07 Laten we allereerst ervoor gaan zorgen dat Roger zijn contract gaat verlengen.
Ortega lijkt mij zo goed als binnen.
Bazoer halen lijkt mij prima, omdat Sangaré vertrekt.
Hoe kom je erbij dat hij zo goed als binnen is?
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 01 Feb 2022, 00:07 Laten we allereerst ervoor gaan zorgen dat Roger zijn contract gaat verlengen.
Ortega lijkt mij zo goed als binnen.
Bazoer halen lijkt mij prima, omdat Sangaré vertrekt.
Er is zo veel mis met deze zin dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen....
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Waar we van de zomer goed moeten gaan kijken is scorend vermogen..
En we zeuren al jarenlang om een type Alex..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

Gaat nog een hele klus worden. Er dienen gewoon 6-7 spelers gehaald te worden.
Hopelijk dat PSV dan eindelijk eens doorpakt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Met een fitte Ramalho hebben we 3 posities die onderbezet zijn. Spits, rechtsback en keeper. Idealiter zou je ook concurrentie creëren op de andere posities, maar laten we dat even vergeten. Het invullen van die 3 posities zal lastig genoeg zijn aangezien John de Jong gemiddeld genomen 1,5 versterking per zomer haalt. Grootste probleem is nu dat Gakpo en Sangare zeer waarschijnlijk gaan vertrekken. Dan heb je al 5 posities die je moet invullen. Je zou zeggen alle tijd om dat te regelen maar we weten hoe het met Dumfries en Malen ging. Komende zomer gaan we dus weer het financiële gat dempen, komt er weer wat bras binnen en met wat geluk 2 versterkingen. En dan schieten we dus weer geen reet op want dan heb je nog steeds op 3 posities een probleem.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Bazoer doet het goed, heeft ook al een jaar geen kortsluiting gehad. Presteert prima op zijn plek. Als opbouwende CV tussen twee andere CV's.

Op de plek van Sangaré heeft hij alleen kort bij Ajax gepresteerd. Maar hij moet wel als vervanger worden gehaald voor die positie... weird. Als John dat doet heeft ie een dingetje hoor. Ga ik een pittige mail sturen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Komende transferwindow wordt do or die voor John wat mij betreft. Heb lang vertrouwen in hem gehad maar vind het wel erg mager wat hij nu laat zien. Het getuigt van nul ambitie om in de winter buiten Veerman niks te halen. Dat hij geen spits haalt snap ik overigens maar hij had moeten ingrijpen onder de lat en hij had een cv moeten halen. En als die cv niet is gekomen omdat Seelt zich goed ontwikkeld en ze daar vertrouwen in hebben snap ik dat maar spreek dat halverwege de transferperiode dan uit en voeg hem toe aan je eerste selectie. Dat is niet het geval omdat ze nog geprobeerd hebben die houthakker van Liverpool te huren. Hoe je daar ook in godsnaam bij uitkomt is mij een raadsel overigens.

Nu is het doorselecteren. Nieuwe keeper, rechtsback en spits. En niet tot 31 augustus op je rug liggen wachten op een buitenkans. Deze gaten liggen nu as we speak in de selectie en daar kan nu al op geanticipeerd worden.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Feb 2022, 07:30 Bazoer doet het goed, heeft ook al een jaar geen kortsluiting gehad. Presteert prima op zijn plek. Als opbouwende CV tussen twee andere CV's.

Op de plek van Sangaré heeft hij alleen kort bij Ajax gepresteerd. Maar hij moet wel als vervanger worden gehaald voor die positie... weird. Als John dat doet heeft ie een dingetje hoor. Ga ik een pittige mail sturen.
Daar zal John wel van schrikken!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 01 Feb 2022, 07:31 Komende transferwindow wordt do or die voor John wat mij betreft. Heb lang vertrouwen in hem gehad maar vind het wel erg mager wat hij nu laat zien. Het getuigt van nul ambitie om in de winter buiten Veerman niks te halen. Dat hij geen spits haalt snap ik overigens maar hij had moeten ingrijpen onder de lat en hij had een cv moeten halen. En als die cv niet is gekomen omdat Seelt zich goed ontwikkeld en ze daar vertrouwen in hebben snap ik dat maar spreek dat halverwege de transferperiode dan uit en voeg hem toe aan je eerste selectie. Dat is niet het geval omdat ze nog geprobeerd hebben die houthakker van Liverpool te huren. Hoe je daar ook in godsnaam bij uitkomt is mij een raadsel overigens.

Nu is het doorselecteren. Nieuwe keeper, rechtsback en spits. En niet tot 31 augustus op je rug liggen wachten op een buitenkans. Deze gaten liggen nu as we speak in de selectie en daar kan nu al op geanticipeerd worden.
John had al veel langer moeten anticiperen op bepaalde posities. Hij wist al een tijdje dat Dumfries wegging dan kom je met Mwene op de proppen. Voor de LB hebben we ook nog steeds een probleem, hoewel Mauro het daar okay doet, helaas speelt Max tegenwoordig ook niet veel beter dan okay.
En wanneer hebben we voor het laatst een keeper gehad die punten (en ballen uiteraard) pakt voor de club? En Luuk is ook alweer even weg, en daarmee ons scorend vermogen ook zo lijkt het.

Lang verhaal kort, ik ben het met je eens, maar het had al veel eerder moeten gebeuren.
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 01 Feb 2022, 00:23
ComeOnPSV wrote: 01 Feb 2022, 00:07 Laten we allereerst ervoor gaan zorgen dat Roger zijn contract gaat verlengen.
Ortega lijkt mij zo goed als binnen.
Bazoer halen lijkt mij prima, omdat Sangaré vertrekt.
Hoe kom je erbij dat hij zo goed als binnen is?
Marco Timmer gaf aan dat hij klaarstond als Mvogo zou vertrekken en dat hij dan niet voor de bank zou komen. Lijkt mij ook een één tweetje aangezien Mvogo in de zomer sws teruggaat naar Leipzig en Ortega uit contract loopt, die moet je toch wel vroegtijdig transfervrij kunnen vastleggen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 01 Feb 2022, 08:07
Standbeeld wrote: 01 Feb 2022, 00:23
Hoe kom je erbij dat hij zo goed als binnen is?
Marco Timmer gaf aan dat hij klaarstond als Mvogo zou vertrekken en dat hij dan niet voor de bank zou komen. Lijkt mij ook een één tweetje aangezien Mvogo in de zomer sws teruggaat naar Leipzig en Ortega uit contract loopt, die moet je toch wel vroegtijdig transfervrij kunnen vastleggen.
Ik hoop het. Dan heb je met Veerman al twee kwaliteitsimpulsen voor de basis. Dat is een begin.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Wensenlijstje voor komende zomer:

1. CV (backup/basis, die concurrentie aan kan gaan met Boscagli of, bij vertrek van hem met Obispo,)
2. Spits (basis)
3. Rechtsback (basis, Teze wordt back-up RCV, Mwene back-up RB)
4. Doelman (basis -> Ortega)
5. CVM (backup/basis, afhankelijk van vertrek Sangaré)
Last edited by Sensation on 01 Feb 2022, 08:55, edited 1 time in total.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 01 Feb 2022, 08:53 Wensenlijstje voor komende zomer:

1. CV
2. Spits
3. Rechtsback
4. CVM
En dan hopen dat Sangaré en Gakpo niet vertrekken.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

El Sordo wrote: 01 Feb 2022, 08:54
Sensation wrote: 01 Feb 2022, 08:53 Wensenlijstje voor komende zomer:

1. CV
2. Spits
3. Rechtsback
4. CVM
En dan hopen dat Sangaré en Gakpo niet vertrekken.
Heb hem nog even aangevuld en het lijstje is idd los van vertrekkende spelers. Als bijv. Max vertrekt moet er ook een LB komen, als Madueke vertrekt moet er een rechstvoor komen enzovoort.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Eigenlijk best komisch. De lijstjes en wensen worden alweer ingevuld. Tere hartjes die straks weer gebroken gaan worden. Doe het jezelf niet aan, is wat ik zou adviseren. Maar hey, do you. Straks weer lekker vliegtuigjes spotten.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 01 Feb 2022, 09:05 Eigenlijk best komisch. De lijstjes en wensen worden alweer ingevuld. Tere hartjes die straks weer gebroken gaan worden. Doe het jezelf niet aan, is wat ik zou adviseren. Maar hey, do you. Straks weer lekker vliegtuigjes spotten.
Dat denigrerende toontje mag best achterwege blijven.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 01 Feb 2022, 09:05 Eigenlijk best komisch. De lijstjes en wensen worden alweer ingevuld. Tere hartjes die straks weer gebroken gaan worden. Doe het jezelf niet aan, is wat ik zou adviseren. Maar hey, do you. Straks weer lekker vliegtuigjes spotten.
Hou op hoor, ik heb geen teer hartje wat niet gebroken gaat worden, ik ben geen kind van 6. Maargoed om in de taal van een kind van 6 te praten; met Sinterklaas had ik ook verlanglijstjes en wist ik ook dat ik niet alles kon krijgen wat ik wilde. Dus wat is er zo fout aan wensenlijstjes en daarover discussiëren/speculeren?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Feb 2022, 07:30 Bazoer doet het goed, heeft ook al een jaar geen kortsluiting gehad. Presteert prima op zijn plek. Als opbouwende CV tussen twee andere CV's.

Op de plek van Sangaré heeft hij alleen kort bij Ajax gepresteerd. Maar hij moet wel als vervanger worden gehaald voor die positie... weird. Als John dat doet heeft ie een dingetje hoor. Ga ik een pittige mail sturen.

Sangaré is ook vaak genoeg de opbouwer tussen de 2 CV's. Het is maar net wat je wil zien bij Bazoer. Ik vind zijn kwaliteit juist beter bij de VM positie dan de CV positie. Hij brengt voetballend enorm veel. Als je hem gratis kan ophalen moet je dat wat mij betreft altijd doen.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bazoer bij PSV gaat een faal worden, Pieter Zwart heeft dat prima uitgelegd toen Feyenoord onlangs concreet werd. Bazoer blinkt alleen uit als inschuivende libero in een 3-5-2/5-3-2, in een andere rol is hij tactisch en puur verdedigend niet goed genoeg.
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit bij PSV niet zien:
Op het middenveld kwamen zijn kwaliteiten minder tot hun recht, constateerde scout Piet de Visser. ‘Als centrale verdediger had hij een sensatie kunnen worden, een internationale topper. Ben ik van overtuigd. Maar hij vond van zichzelf dat hij op het middenveld moest spelen. Daar ging hij altijd lopen waar hij níét moest lopen. En hij verdomde het zich daarin te verbeteren. Later werd hij zelfs een soort spelmaker, maar voor die rol heeft hij totaal niet de kwaliteiten. Het doet me altijd pijn als jongens niet de juiste mentaliteit hebben om het optimale uit hun mogelijkheden te halen. Bazoer is een typisch voorbeeld van een speler die zijn grote talent gewoon heeft verkwanseld.’
Op het moment dat Bazoer zijn grote belofte moest gaan inlossen, ging het mis. Peter Bosz oordeelde dat hij moest bijleren als middenvelder. In plaats van terug te knokken, stuurde Bazoer aan op een transfer. Na geflopte avonturen bij VfL Wolfsburg en FC Porto wisselde hij bij FC Utrecht en Vitesse momenten van klasse af met vreemde uitspattingen. Tactisch bleef het probleem dat Bazoer als controlerende middenvelder niet betrouwbaar genoeg was. Als aanvallende middenvelder ontbrak het juist aan spelinzicht en finesse in de eindfase. Zijn aanleg was onomstreden, maar zijn prestaties bleven voer voor discussie.
https://www.vi.nl/pro/analyse/de-positi ... noord-niet

PS: De komst van Ortega lijkt me ook een zekerheid, aangezien PSV hem had gehaald als Mvogo weg had kunnen komen. Heel jammer dat dit niet lukte.
Een nieuwe spits is ook een zekerheid.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk persoonlijk dat Bazoer als '6' juist wel prima uit de voeten kan komen. Hij zal geen dragende kracht worden. Maar binnen een prima selectiespeler die je algehele niveau omhoog tilt, past hij nmi zeker wel in.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 01 Feb 2022, 10:02 Ik denk persoonlijk dat Bazoer als '6' juist wel prima uit de voeten kan komen.
Waarom eigenlijk?
Moeite heeft Bazoer wanneer hij rekening moet houden met meer dan de bal en zijn directe tegenstander. Bij aanvallen via de zijkant lijkt hij in eigen zestien veel moeite te hebben met zijn positionering. Vaak gaat hij in de zone staan zodat hij zicht houdt op de tegenstander aan de bal, maar voor gevaar in zijn rug heeft hij dan weinig oog. Bij snelle counters doen zich soortgelijke problemen voor. De ene keer stapt Bazoer te enthousiast uit. De andere keer geeft hij een opponent juist te veel tijd en ruimte om te handelen. Vaak gebeurt dit bovendien in hetzelfde tempo. Bazoer wisselt joggen af met stilstaan. Gaten dichten op sprintsnelheid doet hij slechts mondjesmaat.
Tijdens een helft als rechtsmid tegen een tienkoppig SC Heerenveen bleek een plek op het middenveld nog steeds uitdagingen te kennen voor Bazoer. Zo toonde hij nauwelijks oog voor wat er in zijn rug gebeurde. Bij het spaarzame balbezit van Heerenveen leek hij eerder toeschouwer dan participant. Na balverlies bleef hij vaak pontificaal staan. Bazoer was aanvallend vaak de meest teruggetrokken man op het middenveld van Vitesse, om verdedigend te eindigen als de meest vooruitgeschoven pion. Dat werkte alleen bij gratie van ploeggenoten die het vuile werk opknapten.
Bazoer lijkt als middenvelder vooral een Rosario+.
In balbezit veel beter, bij balverlies net zo onbetrouwbaar. Ik zie niet in waarom hij goed zou functioneren bij PSV, laat staan als vervanger van Sangaré die juist uitblinkt in het tactische en defensieve werk.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

als jullie echt denken dat we 5 basisspelers gaan halen moet ik jullie ff uit jullie droom halen.

ortega verwacht ik dat hij komt en dat hij basisspeler wordt.

Van de rechtsback verwacht ik eigenlijk niet zo veel je hebt teze, mwene, en sambo als hij zijn contract verlengt, als er 2 vertrekken zou ik wel een top rb halen maar atm vind ik teze en mwene wel okey. Ze spelen nooit echt de sterren van de hemel maar zijn zelden de schlemiel.

de cv positie maak ik me een beetje zorgen ik zou bosca voor 10-15mil verkopen, ben persoonlijk nooit echt onder de indruk van zijn verdediging skills. dan heb je ramalho en obispo dus ik zou zeker nog een extra cv kopen met veel doorgroeimogelijkheden. Seelt zou ik verhuren aan een ED club zoals met obispo gedaan was bij vitesse. mocht het zo zijn dat teze vertrekt zou ik Seelt erbij laten.

voor de lb positie zou ik max verkopen voor rond de 5 mil.
Dan heb je mauro als basisspeler, oppegard als reserve en leysen zou ik bij jong laten.

cvm zou ik iemand halen als vervanger voor sangare, veerman die blijft en bij gotze moet je kijken wat er gaat gebeuren.
zelf verwacht ik als uitgaand thomas, guti en sanga. Ik zou zeker een vervanger kopen voor sanga en miss ipv guti en thomas iemand van de jeugd. Ik verwacht echt niet dan een kjolo of een saibari zo veel slechter is dan die twee.
Locked