Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Verkopen die ik verwacht/waar ik op hoop:
- (helaas) Gakpo voor 50m + bonussen naar Europese top
- Teze verhuren als rechtsachter aan een club als Vitesse of verkopen als centrale verdediger voor 5m aan Bundesliga middenmoot
- Doan verkopen voor 7m + flink wat doorverkooppercentage aan subtopper in een top 5 competitie
- Max verkopen voor 6m aan Bundesligaclub
- Bruma verkopen voor 6m aan topclub buiten de top5 competities
- Guti verkopen voor 4-6m aan spaanse of mexicaanse club
- Vincent muller verkopen voor 500k aan eredivisie of 2. bundesliga club als 2e keeper
- Thomas transfervrij
- Zahavi transfervrij
- Mvogo terug naar Leipzig
- Sangare blijft nog een jaartje

------------------------------------+
Dat levert hopelijk bij elkaar minstens 70 miljoen op
Het scheelt ook veel salaris want de helft hoort bij de grootverdieners
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Zolang Gakpo niet serieus gepresteerd heeft op een groot podium gaat die nooit 50 miljoen opbrengen.... dus of wij spelen volgend jaar CL waar ie wat laat zien, of we moeten wachten op Qatar, maar deze zomer 50 miljoen gaat het denk ik echt niet worden.

Rikkert1234 wrote: 01 Feb 2022, 17:48Letsch is toch niet zoveel minder? Presteert toch gewoon in de Eredivisie en in de Conference League naar behoren met Vitesse? Zal wel een stuk minder netwerk brengen dan Schmidt waar Schmidt wel een groot streepje voor heeft op Letsch,. Ik denk dat Letsch nog wel kan groeien in zijn rol, ookal is hij maar een jaar jonger dan Schmidt.
Kan zeker groeien ja maar moet dat hier? We moeten m.i. iemand hebben die al weet hoe je prijzen kan pakken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk wel dat je met zo'n prijs voor Gakpo de zomer in moet gaan. Als hij dan mogelijkerwijs niet vertrekt kan hij zijn status bij ons in de CL waarmaken en levert hij bij goede prestaties sowiezo tussen de 40-50 miljoen misschien wel meer op.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

45 voor Gakpo.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 01 Feb 2022, 17:37 Iedereen denkt dat Bazoer zich in de toekomst weer niet gaat gedragen enzovoorts. Het is jammer dat hij dezelfde stempel als Ihattaren en Tannane krijgt.

Ik ben geen voorzitter van de Bazoerfanclub, maar hij is toch enorm gegroeid qua persoonlijkheid. Hij is nu al verreweg de beste van Vitesse en kan zich nog steeds prima gedragen in het team.

We spelen 90% van de wedstrijden in de Eredivisie op de helft van de tegenstander. Dan is Bazoer een enorme aanwinst, wat de analisten ook zeggen.
Sangare is ook kapot geschreven, terwijl iedereen met een beetje verstand zag dat het een wereldspeler is.
Bazoer functioneert goed bij Vitesse omdat het team om Bazoer draait. Zodra Bazoer weer bij een club komt met meer goede spelers en hij niet meer mister big star is gaat hij weer idiote dingen doen. Hij is een bewezen recidivist. Het is niet voor niets dat hij met zijn kwaliteiten al drie jaar bij Vitesse zit. Er is geen club die zich de vingers wil branden aan die mafklapper. Het enige interessante aan Bazoer is dat hij transfervrij is.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Gakpo staat er al meerdere jaren goed op en scoorde altijd al hoog in bepaalde Europese statistiekenlijstjes. Hij heeft nog een zeer langdurig contract met nu ook een hoger salaris, is reserve aanvoerder, heeft zich tegen Benfica laten zien en is international geworden waar hij tot nu toe ook een prima tot goede indruk heeft gemaakt. Vooral dat laatste zijn ze in Engeland dol op. Evenals dat Sangaré dit seizoen al veel goede dingen laat zien en het goed gedaan heeft op de Africa Cup. Dat telt.
Last edited by Massimo on 01 Feb 2022, 19:15, edited 1 time in total.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 01 Feb 2022, 18:5645 voor Gakpo.
Minimaal dat. Of gewoon niet te koop deze zomer.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het record van Lozano (?) moet er in elk geval aan, anders doe je iets niet goed als club.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gakpo en Sangaré moet je samen voor minimaal 70 zeker kunnen verkopen als er zoveel interesse is.
Met dat geld en het geld van Malen en Dumfries kunnen we echt 5 goede aankopen doen die ervoor gaan zorgen dat je volgend seizoen een topelftal hebt staan.

Zahavi -> vertrekt
Guti -> vertrekt
Bruma -> vertrekt
Baumgartl -> vertrekt


Met dit geld kan je ook nog zeker een speler halen en dat zal ook moeten, want er moet echt een nog bredere selectie komen met topkwaliteit.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is ook fijn om te horen van John dat er Premier League clubs geïnteresseerd zijn in Sangare. Die hebben vaak net wat meer geld te besteden, te meer als ze met elkaar concurreren om een speler.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Southampton wilde Doan graag hebben. Dan hoop ik dat zij ook wat meer willen geven
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sangaré en Gakpo moeten mijn inziens minstens 80 miljoen met elkaar opbrengen.

Gakpo, zie boven.
Sangaré, is een unieke speler die op heel veel lijstjes hoog scoort en ook een lang contract. Toch zeker wel 40 miljoen minimaal.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
FOOTB_REM_S: No

80 miljoen? Toe maar. Gaat niet gebeuren. We spelen geen CL (niet de echte…) en we missen dus de multiplier bij succes. Gakpo zie ik wel 35-40 mio opleveren. Sangaré mag je blij zijn als je 20-25 mio krijgt. Kijk naar Dumfries die een prima EK speelde en voor een habbekrats naar Inter ging.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

gakpo 40-45

sanga rond de 30
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 01 Feb 2022, 19:36 Southampton wilde Doan graag hebben. Dan hoop ik dat zij ook wat meer willen geven
Die heb ik gemist. Bron?
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Galactico wrote: 01 Feb 2022, 19:49 Sangaré mag je blij zijn als je 20-25 mio krijgt.
Prima. Dan gaat hij niet.

Gakpo 45, Sangaré 30-35. We moeten maar eens kappen met onze beste spelers voor een habbekrats te laten vertrekken.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 01 Feb 2022, 19:58
hondjevandebakker wrote: 01 Feb 2022, 19:36 Southampton wilde Doan graag hebben. Dan hoop ik dat zij ook wat meer willen geven
Die heb ik gemist. Bron?
https://www.hampshirelive.news/sport/fo ... er-6204327
https://www.hitc.com/en-gb/2021/11/09/s ... e-in-2019/
Voor hij dit seizoen in vorm kwam hadden ze hem geschat op ongeveer 5m euro. Als ze nogsteeds serieus geinteresseerd zijn en als doan nog genoeg speelminuten krijgt denk ik dat dat wel 6-7m kan worden.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Galactico wrote: 01 Feb 2022, 19:49 Sangaré mag je blij zijn als je 20-25 mio krijgt.
😂😂😂 dan blijft ie lekker in Eindhoven, ook goed.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Galactico wrote: 01 Feb 2022, 19:49 Sangaré mag je blij zijn als je 20-25 mio krijgt.
Flilker toch op man. 😂
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mijn verwachtingen dan maar:

weg:

- Baumgartl: 3 miljoen
- Bruma: 4 miljoen
- Gakpo: 35-45 miljoen. Normaal zou ik 35 zeggen, maar gezien de interesse van clubs, wellicht dat er ruimte ligt richting 40-45 miljoen
- Sangare: 30-35 miljoen
- Zahavi gratis
- Thomas gratis
- Max 5 miljoen
- Teze 4 miljoen
- Romero 4 miljoen
- Doan 5 miljoen
- Luckassen een 5 gulden boekenbon uit 1986
- Mvogo gratis
- Vinicius gratis
- Gutierrez 2 miljoen
Totaal: 88-102 miljoen

Dat klinkt veel, maar haal er gemakshalve maar 30% vanaf, dus dan zit je aan 60 - 70 miljoen netto

gratis ophalen zou ik dan gaan voor Ortega, Bazoer en Mertens. Ja, toch ook wel Bazoer; het is een lul met vingers maar PSV moet er voor zorgen dat er een Nederlandse kern is, waarde op het veld (hij is 25) en kwalitatief is hij best oke. Wellicht zou ik Doekhi voor de breedte er ook bij halen, mocht Teze daadwerkelijk vertrekken.

De rest van de 60 miljoen mag je dan (gedeeltelijk, want verwacht weer een tekort, ondanks de verkopen van afgelopen zomer) investeren in nieuwe cash cows en dat niveau moet een stuk beter zijn dan vorige 'successen' als Bruma, Baumgartl enz. Dat gaat een enorme uitdaging worden.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk persoonlijk dat je je met baumgartl, Romero en teze wat rijk rekent al heb ik er ook weinig kaas van gegeten maar verder kan ik me wel vinden in je lijstje vertrekkers. Daar tegenover staat dan wel dat ik vermoed dat Sangare meer gaat opleveren dus voor de totaal som zal het weinig uitmaken.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geen idee hoe hoog de afkoopsom van Baumgartl is voor Union. Al kunnen ze hem daar niet halen zal er echt wel een andere bundesligaclub onze struisvogel ophalen voor een aardig bedrag, 4m gok ik.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 01 Feb 2022, 20:38 Ik denk persoonlijk dat je je met baumgartl, Romero en teze wat rijk rekent al heb ik er ook weinig kaas van gegeten maar verder kan ik me wel vinden in je lijstje vertrekkers. Daar tegenover staat dan wel dat ik vermoed dat Sangare meer gaat opleveren dus voor de totaal som zal het weinig uitmaken.
Ja, wellicht wat optimistisch ook gezien Romero's blessures uiteraard; best kans dat hij hier gewoon blijft natuurlijk, want wie durft hier in te investeren? Teze heb ik wel vertrouwen in, Baumgartl; geen flauw idee maar denk niet dat er veel upside of downside aan zit kwa prijs.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Baumgartl is het hele seizoen al basisspeler bij Union Berlin. Op dit moment staan ze op een CL plaats. De verhuurperiode verloopt wat dat betreft ideaal. Vier miljoen moet lukken. Als een club nog op zoek is naar een snelle Portugese buitenspeler, dan mag die ook voor 4 miljoen weg. Doan laten gaan en Bakayoko doorschuiven. Zahavi en die andere dure Mvogel: De bezem door de selectie, liever vandaag dan morgen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het zou echt top zijn als Union de Champions League haalt. Dan krijgt PSV misschien nog wel een lekkere bonus en heeft PSV toch een verdediger die met zijn club CL heeft gehaald. Kan best zijn dat Union dan zegt we kopen hem.
Locked