Geweldige speler!
En de penaltynemer is wel duidelijk nu.
Hij schiet hem met zoveel gevoel in.
Als hij nog leert om naar de keeper te kijken kan hij altijd nog switchen.
Philipp Max
- Ardbeg
- Mister PSV
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Vandaag een mindere dag, leek moe, maar doet dan stiekem toch nog zo veel moois... als ie zelf geen actie maakt is ie een soort spelverdeler op links, weet steeds precies waar alle tegenstanders en medespelers staan, initieert de hele tijd één tweetjes, stuurt mensen op pad, onderschept intussen cruciale passjes, alles super efficiënt meestal met één tikje, altijd goed geplaatst en exact hard genoeg. Blijft zonder bal kijken en in beweging, snapt het spelletje supergoed en staat daardoor heel vaak op de juiste plek. En ook op zo'n mindere dag de nodige diepgang en key passes.
Alleen al vanwege Max zie ik uit naar de rest vh seizoen. Fantastische voetballer, nu al een klote vooruitzicht dat ie ons ooit weer zal verlaten.
Alleen al vanwege Max zie ik uit naar de rest vh seizoen. Fantastische voetballer, nu al een klote vooruitzicht dat ie ons ooit weer zal verlaten.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Was mooi ook: zijn houding en loopje vertelden welke hoek hij zou kiezen, de keeper kwam vroeg van de lijn en alsnog was die clown volstrekt kansloos omdat de trap van Max gewoon perfect is.
Ik zou hem altijd de penalty laten nemen.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Deze was dus inderdaad onhoudbaar, maakt niet uit wie er in de goal staat of wat diegene doet maar deze pak je gewoon niet.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Geiles wetter , heerlijke vent dit ! Meeste voetballers zoeken meteen hun muts en handschoenen , maar Max vind dit heerlijk !
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
Maar verdedigend ook zwak. Misschien wel zijn slechtste wedstrijd in PSV shirt. Dit zijn wel de potjes dat je je als 1 van de betere spelers kan laten zien op hoger niveau. Dumfries aan de andere kant ook. Heel apart om te zien dat ze totaal niet aan de bak komen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- trouwepsvfan
- Vedette
Als de scouts deze wedstrijd hebben bekeken speelt hij volgend jaar misschien nog bij ons # elk nadeel...
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Internationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
Mooie les voor hem. Tis leuk om lekker vrijblijvend aan te vallen tegen 8 van de 10 clubs in de ED of tegen matige Europese clubs... Als hij die stap binnen 2 jaar weer wil maken naar een top competitie met veel meer top aanvallers zoals vandaag, zal ook Max toch echt moeten doorgroeien.
Daarom hoop ik dat we CL gaan spelen. Dat is voor deze groep zo belangrijk om op dat niveau verder te groeien.
Daarom hoop ik dat we CL gaan spelen. Dat is voor deze groep zo belangrijk om op dat niveau verder te groeien.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
In het begin vond ik hem wel goed spelen. Anthony raakte in het begin van de wedstrijd niet voor niets wat gefrustreerd. Maar na de 0-2 viel hij ver terug. Hopelijk leren hij en ook Dumfries van dit soort potjes.
-
- Moderator
Had vooral de pech dat hij niet in zijn kracht kon worden gebruikt. Kon niet aan de bal worden gebracht omdat Anthony in zijn ééntje zowel Boscagli als Max wist te dekken. Met als gevolg dat we vrijwel de hele wedstrijd (met name in de eerste helft) over de rechterkant moesten opbouwen.