Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
tijn0

Kun je toch niks over zeggen en je kunt over 20 jaar ook altijd redenen vinden waarom je voorspelling niet klopt.

Madueke heeft wel iets speciaals en dat is een beetje (in het voetbal) wat Suarez ook had of zo. De bal komt altijd weer in zijn loop terecht, zelfs al raakt de tegenstander 'm aan. En Suarez ging ook stapsgewijs beter en effectiever spelen (al blijft het een fout dat we die niet gehaald hebben). In mijn ogen dan, geanalyseerd heb ik hem niet zo nauwkeurig.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

tijn0 wrote: 23 Dec 2020, 08:31 Kun je toch niks over zeggen en je kunt over 20 jaar ook altijd redenen vinden waarom je voorspelling niet klopt.

Madueke heeft wel iets speciaals en dat is een beetje (in het voetbal) wat Suarez ook had of zo. De bal komt altijd weer in zijn loop terecht, zelfs al raakt de tegenstander 'm aan. En Suarez ging ook stapsgewijs beter en effectiever spelen (al blijft het een fout dat we die niet gehaald hebben). In mijn ogen dan, geanalyseerd heb ik hem niet zo nauwkeurig.
Wel mooi hoe je eerste alinea de tweede ridiculiseert. ;)
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 23 Dec 2020, 08:23 Daar heeft nationaliteit dan toch ook veel mee te maken, toch? Of denk je ook dat Madueke een grotere speler zal worden dan Mo?
Wie er de grotere speler wordt is inderdaad koffiedik kijken. Maar wat mij betreft zit er bij Madueke meer potentie. Technisch niet (al is Madueke technisch ook bovengemiddeld onderlegd), maar fysiek heeft hij zoveel méér dan Ihattaren.
tijn0

Thijs85 wrote: 23 Dec 2020, 09:30
tijn0 wrote: 23 Dec 2020, 08:31 Kun je toch niks over zeggen en je kunt over 20 jaar ook altijd redenen vinden waarom je voorspelling niet klopt.

Madueke heeft wel iets speciaals en dat is een beetje (in het voetbal) wat Suarez ook had of zo. De bal komt altijd weer in zijn loop terecht, zelfs al raakt de tegenstander 'm aan. En Suarez ging ook stapsgewijs beter en effectiever spelen (al blijft het een fout dat we die niet gehaald hebben). In mijn ogen dan, geanalyseerd heb ik hem niet zo nauwkeurig.
Wel mooi hoe je eerste alinea de tweede ridiculiseert. ;)
Daarom durf ik de vergelijking ook moeiteloos aan. Ik kan over 20 precies aan je uitleggen waarom het niet uit kwam!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 23 Dec 2020, 09:47
Thijs85 wrote: 23 Dec 2020, 08:23 Daar heeft nationaliteit dan toch ook veel mee te maken, toch? Of denk je ook dat Madueke een grotere speler zal worden dan Mo?
Wie er de grotere speler wordt is inderdaad koffiedik kijken. Maar wat mij betreft zit er bij Madueke meer potentie. Technisch niet (al is Madueke technisch ook bovengemiddeld onderlegd), maar fysiek heeft hij zoveel méér dan Ihattaren.
Maar fysiek is hij in de Premier League of Ligue 1 gewoon een van de velen. Mo’s techniek is in elke competitie uitzonderlijk. Natuurlijk kan en zal Noni ook nog sterker en sneller kunnen worden, maar vooralsnog heeft Mo iets zeldzamers dan Madueke.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima interview ook bij Fox.
#FreeGeneratie4
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke heeft ook een uitzonderlijk goede techniek. Dit heeft hij in de jeugd en bij Jong ook inde kleine ruimte en op snelheid laten zien. Wanneerhij meer speelminuten en ervaring heeft komt dit vanElf naar boven drijven.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 23 Dec 2020, 10:00
Brael wrote: 23 Dec 2020, 09:47 Wie er de grotere speler wordt is inderdaad koffiedik kijken. Maar wat mij betreft zit er bij Madueke meer potentie. Technisch niet (al is Madueke technisch ook bovengemiddeld onderlegd), maar fysiek heeft hij zoveel méér dan Ihattaren.
Maar fysiek is hij in de Premier League of Ligue 1 gewoon een van de velen. Mo’s techniek is in elke competitie uitzonderlijk. Natuurlijk kan en zal Noni ook nog sterker en sneller kunnen worden, maar vooralsnog heeft Mo iets zeldzamers dan Madueke.
Helemaal mee eens. Het gaat dan ook om de combinatie. Mo's techniek is uitzonderlijk goed, waar zijn fysiek (vooral zijn loopvermogen) eigenlijk behoorlijk achterblijft. En een "wandelende" nummer 10 bestaat (helaas) niet meer, zeker niet in topcompetities. Mo lijkt ook niet de aanleg te hebben om een echte loper te worden, zeg ik als buitenstaander.

Madueke is fysiek én technisch al redelijk indrukwekkend, vind ik. Doet wat mij betreft alleen qua doeltreffendheid nog onder voor Malen, maar is dan ook 3 jaar jonger. En tegen Premier League verdedigers als Joël Veltman legt hij er nu al 3 in, in één helft ;)
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 23 Dec 2020, 10:11 Prima interview ook bij Fox.
Inderdaad, zei ik gisteren ook al bij ons in de groepschat.
Lijkt me een goede persoonlijkheid om in een team te hebben (los van zijn voetbalkwaliteiten ;))!
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Echt een leuke gozer, erg volwassen ook in zijn interviews. Hij heeft echt alles om de absolute top te halen, naast zijn voetbalkwaliteiten zit het ook goed tussen zn oren, ook niet onbelangrijk. Ik zie net dat interview van na de wedstrijd met Jan Joost "Face of Ajax", wat is die vent irritant zeg. Dat heeft echt precies niks met vragen stellen te maken, hij is alleen maar zijn eigen "conclusies" er doorheen aan het proberen te drammen, interview dan jezelf als je je zo belangrijk voelt.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beetje tof lopen te doen idd die kneus.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Donyell geblesseerd is, moet Noni het gaan doen voor ons tegen AZ samen met Zahavi. Lijkt me de perfecte tegenstander voor hem.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Raar dat hij zo laat werd gebracht ten faveure van ons trip 'Feyenoord spelers'. Guti, Mauro en Thomas. Allemaal net niet
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom was hij er niet bij?
Heb dat kennelijk gemist..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blessure en het is maar de vraag of hij er zondag wel bij is.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 14 Jan 2021, 00:23 Blessure en het is maar de vraag of hij er zondag wel bij is.
Dat maakt niet uit, als hij er Zaterdag maar bij is :)
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 13 Jan 2021, 23:11 Waarom was hij er niet bij?
Heb dat kennelijk gemist..
Schijnbaar maandag op de training geblesseerd geraakt. Idem voor Viergever.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vreemd dat dat niet gemeld is bij de persco dan. Al hadden ze het toen te druk met de nabeschouwing van Ajax - PSV
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De manier waarop hij tussen de aanvallende linies speelt vertrouw ik hem meer de wedstrijden tegen de kleintjes toe dan bv Zahavi. Het is te hopen dat hij snel weer fit is want we hebben hem de komende 9 weken heel hard nodig als creatieve speler.

Als zijn rendement dan ook nog omhoog kan wordt het genieten.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het rendement van Noni is juist indrukwekkend, als dit nog beter wordt is hij na volgend seizoen al weg.
#simplythebest
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 23 Dec 2020, 10:11 Prima interview ook bij Fox.
Dat wordt het mascottepak kerel!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noni is nu al veel beter dan Zahavi.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beter is moeilijk want verschillend, maar Noni past beter in dit systeem/spel van Roger
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 15 Jan 2021, 06:43 Dat wordt het mascottepak kerel!
23 december... lijkt me niet :mrgreen:
#FreeGeneratie4
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Afellay_Amrabat wrote: 14 Jan 2021, 15:40 Het rendement van Noni is juist indrukwekkend, als dit nog beter wordt is hij na volgend seizoen al weg.
True, ik drukte mezelf verkeerd uit. Ik bedoel meer dat hij nog iets rustiger kan worden in zijn afronding waardoor zijn rendement nog meer omhoog gaat. Van de andere kant denk ik dat hij wellicht toch beter is als half 10 dan als spits. Maar we kunnen met hem alle kanten op dat is zeker.
Post Reply