Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

De kans dat Gakpo in de zomer gaat is immens groot. Daarnaast is een vertrek van Bruma ook wel aanstaande. Op links komt dus een flink gat. Even vanuit gaande dat PSV een talentvolle spits haalt en geen gevestigde waarde zal deze linie dus wat ervaring nodig hebben. Persoonlijk zou ik gaan kijken naar een Tadic (sorry) achtige aankoop. Iemand met PL ervaring die je selectie daadwerkelijk versterkt en die je geld gaat opleveren op prestaties. Mijn oog gaat toch wel uit naar Elyounoussi van Southampton. Contract tot 30-6-2023 dus in de zomer 'betaalbaar' op te halen. Een van de vaste waarden bij het Noorse elftal en toch wel vaste invaller bij Southampton. Heeft in de PL flink wat ervaring opgedaan en genoeg schade aangericht bij andere clubs en landen. Met zijn 27 jarige leeftijd ook nog niet super oud. Het is een andere soort aankoop dan we vaak hopen maar ook wel interessant om naar te kijken. Zeker wanneer Mertens zou verlengen bij Napoli.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mohamed Amine? Laat maar
Last edited by Ardbeg on 02 Feb 2022, 18:25, edited 1 time in total.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Beetje een FM aankoop, maar ik wordt wel vrolijk van dit filmpje van Benjamin Sesko, 18 jarige Sloveense aanvaller van 1,94 (!!!);
La vida és massa curta per no fer broma
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

En dan zoek je op waar die speelt en ja hoor, die speelt alweer bij Red Bull Salzburg. Die weten zo vaak spelers voor een paar miljoen jong te halen die uiteindelijk doorbreken. Die hebben hun scouting en netwerk wel op orde.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

jep, die hebben hem in 2019 inderdaad al gehaald en (uiteraard) uitgeleend aan FC Liefering.
Die hebben hun scouting echt heel erg op orde
La vida és massa curta per no fer broma
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 02 Feb 2022, 16:54 En dan zoek je op waar die speelt en ja hoor, die speelt alweer bij Red Bull Salzburg. Die weten zo vaak spelers voor een paar miljoen jong te halen die uiteindelijk doorbreken. Die hebben hun scouting en netwerk wel op orde.
Sterker nog: als Šeško straks weer voor 20 miljoen verkocht wordt aan pakweg Leipzig, dan staat de volgende lading toptalenten weer klaar. Šeško lijkt me niet haalbaar, dus misschien een poging wagen bij Roko Šimić. Die is nog enigszins onbekend.

OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ik vind nog steeds dat hij te kort komt, Maar Alexis Vega (Chivas) begint zich echt goed te ontwikkelen melden de Mexicaanse media en fans. Zien hem echt constant worden. Kan een interessante optie vinden voor in de Bruma-rol en kan toegroeien tot een vaste waarde! Benieuwd als hij deze ontwikkeling doorzet waar hij eindigt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vega is nooit en te nimmer goed genoeg voor PSV..
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zit ook maar weinig vlees aan.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Spelers die interessant voor PSV kunnen zijn, zullen of een versterking moeten zijn of op den duur dat kunnen worden. Redelijke of aardige spelers heeft PSV nou net teveel al van.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 02 Feb 2022, 16:54 En dan zoek je op waar die speelt en ja hoor, die speelt alweer bij Red Bull Salzburg. Die weten zo vaak spelers voor een paar miljoen jong te halen die uiteindelijk doorbreken. Die hebben hun scouting en netwerk wel op orde.
Hier ben ik het dus ook mee eens. Als PSV toch meer geld in goede scouting zou steken dan zou je denken dat dit zich dubbel en dwars terug betaalt toch? PSV heeft toch ongeveer een gelijke statuur als Salzburg, dus zouden ze best uit dezelfde vijver kunnen vissen. Kunnen ze daar niet een paar scouts weglokken?
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is ook niet Salzburg als club die goede scouting heeft, daar zit het Red Bull voetbal apparaat achter.
Die hebben mega budget voor bv scouting en aankoop talenten.
Desalniettemin is hier wel winst te behalen
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dr. Gonzo wrote: 03 Feb 2022, 09:07 Het is ook niet Salzburg als club die goede scouting heeft, daar zit het Red Bull voetbal apparaat achter.
Die hebben mega budget voor bv scouting en aankoop talenten.
Desalniettemin is hier wel winst te behalen
Hier ben ik het helemaal mee eens!
PSV kan nooit en te nimmer tippen aan de scouting van RB, alleen al door het gigantische verschil in budget. Daarbij moet een aankoop bij PSV meteen presteren, waar de druk bij een aankoop van Salzburg minder hoog is en deze eventueel nog eerst uitgeleend wordt. Leipzig komt daarna wel een keer, als de speler structureel op niveau presteert.

Dit gezegd hebbende, er valt inderdaad zeker nog wel te verbeteren bij PSV op dit gebied.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Red Bull heeft allerlei clubs en scoutingsapparaten over de hele wereld, daarbovenop een enorm budget en een duidelijke filosofie en je weet precies waar je het moet zoeken. Maar kroonjuwelen Leipzig en Salzburg krijgen de grootste talenten en dat zie je ook terug in hun selecties. Spelers uit alle hoeken van de wereld. Zelden zie je een elftal waar Duiters, Denen, Amerikanen, Slovenen, Malinezen, Fransen en Oostenrijkers samenspelen, geweldig voetbal op de mat leggen en zelfs overwinteren in de CL. Bijna stuk voor stuk spelers wiens plafond hoger ligt dan Salzburg.

Verlangen dat PSV op dezelfde manier scout is totaal onrealistisch.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 03 Feb 2022, 13:57 Red Bull heeft allerlei clubs en scoutingsapparaten over de hele wereld, daarbovenop een enorm budget en een duidelijke filosofie en je weet precies waar je het moet zoeken. Maar kroonjuwelen Leipzig en Salzburg krijgen de grootste talenten en dat zie je ook terug in hun selecties. Spelers uit alle hoeken van de wereld. Zelden zie je een elftal waar Duiters, Denen, Amerikanen, Slovenen, Malinezen, Fransen en Oostenrijkers samenspelen, geweldig voetbal op de mat leggen en zelfs overwinteren in de CL. Bijna stuk voor stuk spelers wiens plafond hoger ligt dan Salzburg.

Verlangen dat PSV op dezelfde manier scout is totaal onrealistisch.
Dat is het ene uiterste, maar het zou toch ook mooi zijn als PSV weer een keer een Dzsudzsak-achtige transfer doet. Een relatief onbekende naam halen die heel erg goed blijkt. Zoals Leicester Kanté en Mahrez haalde bijvoorbeeld.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

In de categorie onhaalbaar, toch een speler waar ik een filmpje van wil laten zien! Sinds vorig jaar bij Liverpool spelend.

Gewoon even om de ban te doorbreken en het over iets leuks op dit forum te hebben:



EDIT: Ook dat mag niet. Pf. Zoek even op: Luis Diaz - This Type of Flair Cannot be Taught.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 04 Feb 2022, 12:22 In de categorie onhaalbaar, toch een speler waar ik een filmpje van wil laten zien! Sinds vorig jaar bij Liverpool spelend.

Gewoon even om de ban te doorbreken en het over iets leuks op dit forum te hebben:



EDIT: Ook dat mag niet. Pf. Zoek even op: Luis Diaz - This Type of Flair Cannot be Taught.
Sinds vorig jaar bij Liverpool? Sinds 5 dagen bedoel je ;) die is aan het einde van de transferwindow voor 45 miljoen gekocht door Liverpool.
Ik vermoed ook een van de redenen waarom Spurs hoger ging zitten met Bergwijn, die waren er best ver mee totdat Liverpool hem voor hun neus wegkaapte.
Verder mee eens, uitstekende speler.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Persepolis wrote: 04 Feb 2022, 12:45
Ardbeg wrote: 04 Feb 2022, 12:22 In de categorie onhaalbaar, toch een speler waar ik een filmpje van wil laten zien! Sinds vorig jaar bij Liverpool spelend.

Gewoon even om de ban te doorbreken en het over iets leuks op dit forum te hebben:



EDIT: Ook dat mag niet. Pf. Zoek even op: Luis Diaz - This Type of Flair Cannot be Taught.
Sinds vorig jaar bij Liverpool? Sinds 5 dagen bedoel je ;) die is aan het einde van de transferwindow voor 45 miljoen gekocht door Liverpool.
Ik vermoed ook een van de redenen waarom Spurs hoger ging zitten met Bergwijn, die waren er best ver mee totdat Liverpool hem voor hun neus wegkaapte.
Verder mee eens, uitstekende speler.
Oh! Ik las 2021 maar nu valt het puzzelstukje wel ja. Da's DIE Diaz. Ik vind het interessant om te zien dat hij er toch doorheen komt, ondanks dat hij niet heel snel handelt
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Even een speler in de spotlights zetten:
Vladyslav Supriaha..
21 jaar, centrumspits..
Spelend nu voor Sampdoria, uitgeleend door Dynamo Kiev..

https://footballtalentscout.net/2018/10 ... -supriaga/



Targetman, fysiek prima in orde..
Killer instinct, kan goed met de rug naar het doel spelen..
Ook nog is kopsterk..
Ideaal voor een 4-3-3..
Last edited by milansandro on 04 Feb 2022, 23:07, edited 2 times in total.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1,812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



De nieuwe Malen.

Aan de slag John!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik kijk veel wedstrijden van Arsenal en ik zie het echt niet in Nketiah. Niets voor ons. Mist te veel kansen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 04 Feb 2022, 22:36 Ik kijk veel wedstrijden van Arsenal en ik zie het echt niet in Nketiah. Niets voor ons. Mist te veel kansen.
Dat zeggen we, de nieuwe Malen! :P
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 04 Feb 2022, 23:13
DonyellMalen wrote: 04 Feb 2022, 22:36 Ik kijk veel wedstrijden van Arsenal en ik zie het echt niet in Nketiah. Niets voor ons. Mist te veel kansen.
Dat zeggen we, de nieuwe Malen! :P
[mention]Revolinho[/mention] Fritske zijn post in niet compleet zonder jouw like.
Nick
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 05 Feb 2022, 13:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heb in mijn vrije tijd wat door transfermarkt gescand om te kijken of er nog wat interessante spelers rondlopen.
Heb de volgende namen gevonden, voorop gesteld dat ik ze nooit heb zien spelen maar op basis van statistieken en waarde/contractsituatie wel interessant vond.

Ousmane Camara (18) linksbenige centrale verdediger van 1,97 speelt bij Paris FC, nummer 3 van de ligue 2. Is daarnaast ook jeugdinternational van frankrijk onder 19. Heeft dit seizoen in 21/22 wedstrijden meegespeed waarvan 17 in de basis. Marktwaarde van 1 miljoen euro en contract tot juni 2023 dus zal in de zomer relatief goedkoop op te halen zijn. Iemand die het franse voetbal volgt en wat meer kan vertellen over deze speler? De laatste jaren zijn er behoorlijk wat verborgen pareltjes uit de ligue 2 gekomen met als grootste voorbeelden natuurlijk kante en mahrez.

Andere speler is Ianis Stoica van Steaua Boekarest. 19-jarige rechtsbuiten die dit jaar in 17 wedstrijden goed is voor 6 goals en 3 assists en daarmee elke 99 bij een doelpunt betrokken is. Is 3 wedstrijden in de basis begonnen maar heeft toch wel een behoorlijk rendement als je puur naar de cijfers kijkt. Ook is hij jeugdinternational van Roemenie en heeft hij in 23 jeugdinterlands 13 keer gescoord. Marktwaarde van 850.000 euro en ook een contract tot juni 2023. Ook deze speler zal dus niet al teveel moeten kosten en ziet er qua rendement goed uit. Misschien dat hij zich via jong PSV door kan ontwikkelen. Volgens Football manager zit zijn potentie rond het niveau wat Gakpo nu heeft. Zegt natuurlijk niet alles maar wilde voor mezelf toch enige indicatie hebben, iemand die iets meer over hem weet?

Ik ben verder nieuw hier en dit is mijn eerste post maar vind het zelf altijd leuk om rond te speuren wat er allemaal rondloopt buiten de top-5 competities. Zouden jullie het waarderen als er vaker zo’n soort post als nu langskomt of niet?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Linksback is momenteel niet de belangrijkste vacature, maar deze jongen doet het goed. Valt me vooral op dat je hem lastig onder druk zet.

Victor Kristiansen.

Post Reply