Profielschets nieuwe TD
-
- Vedette
-
- Vedette
-
- Vedette
-
- Vedette
Nee maar beleid ala Amsterdam is een utopie. Salarishuis zit vol, belastingen die we terug moeten betalen, de transfersommen balans is ruim negatief, coronagedoe dit jaar. Het geld is niet op maar echt doorselecteren en kwaliteit verhogen wordt een uitdaging.
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Er is wel geld. Je moet potver... is investeren voordat je verkoopt. Dat deden we in de zomer prima.
Waarom niet in de winter? We waren nog kansrijk voor kampioenschap, beker en Conf League..
Nee we horen dat er vertrouwen is in de spelers...
Manmanman wat een verschrikkelijk dag zeg voor de club.
Waarom niet in de winter? We waren nog kansrijk voor kampioenschap, beker en Conf League..
Nee we horen dat er vertrouwen is in de spelers...
Manmanman wat een verschrikkelijk dag zeg voor de club.
- ShovingNE2
- Site Admin
Het is met name de verdediging waar teveel middelmaat in loopt. Teze, Mwene, Boscagli, Mauro. En Max levert ook niet meer. Kunnen we Brands aanstellen: maar die had exact dezelfde blinde vlek. Al vond en vind ik de aankoop van Ramalho wel erg goed. Maar dat hij er met kop en schouders bovenuit steekt zegt wat over de rest.
Gaat Brands het wel beter doen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Flink investeren in de scouting en iemand naast John de Jong zetten om hem te versterken. Brands mag van mij terugkomen, maar De Jong doet ook veel zaken goed. Het aankoopbeleid is komende zomer zo cruciaal dat we hier vanaf nu echt flinke stappen in moeten gaan zetten. Haal maar een paar nieuwe scouts die wel de pareltjes kunnen vinden in de databases. We hebben straks 5 a 6 nieuwe basisspelers nodig en kunnen ons niet meer flinke misstappen veroorloven. Transfervrij een Ortega en desnoods een Bazoer halen, maar die aankopen moeten raak zijn. Bouw een nieuw elftal om Obispo, Veerman en Madueke heen.
-
- Vedette
Simpele antwoord is gewoon nee. Onder Brands hebben we ook teveel ongebalanceerde selecties. Sinds die tijd zijn Ajax en zelfs Feyenoord dit jaar sterker geworden en kun je beter op zoek naar een TD die je naar een hoger niveau brengt, iets wat onder Brands wel zal meevallen. Niet te vergeten dat Brands ook bij Everton ook geflopt is en vrij snel de laan is uitgestuurd. Een goede TD is wel lastig te vinden want TD’s met een kleiner budget lijken vaak beter dan dat ze zijn en vinden het lastig om met een groter budget a la PSV om te gaan.ShovingNE2 wrote: ↑06 Feb 2022, 10:19 Het is met name de verdediging waar teveel middelmaat in loopt. Teze, Mwene, Boscagli, Mauro. En Max levert ook niet meer. Kunnen we Brands aanstellen: maar die had exact dezelfde blinde vlek. Al vond en vind ik de aankoop van Ramalho wel erg goed. Maar dat hij er met kop en schouders bovenuit steekt zegt wat over de rest.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Armada
Ik hoor AD + Brands in één zin.Standbeeld wrote: ↑06 Feb 2022, 11:12Zegt niet zo heel veel wat mij betreft. Kan gewoon informeel onderhoud zijn. Heeft lang bij de club gezeten en heeft nu alle tijd.
- Standbeeld
- Mister PSV
Via een bron of via [mention]ShovingNE2[/mention] laatst? Dat maakt een verschil. Ik zag het laatst hier een keer geopperd worden op het forum.Armada wrote: ↑06 Feb 2022, 11:23Ik hoor AD + Brands in één zin.Standbeeld wrote: ↑06 Feb 2022, 11:12
Zegt niet zo heel veel wat mij betreft. Kan gewoon informeel onderhoud zijn. Heeft lang bij de club gezeten en heeft nu alle tijd.
- Armada
Dit komt van binnen. Ik geloof dat Toon tot 2025 termijn heeft. Maar Marcel wil voorlopig rust en niks doen.Standbeeld wrote: ↑06 Feb 2022, 11:27Via een bron of via @ShovingNE2 laatst? Dat maakt een verschil. Ik zag het laatst hier een keer geopperd worden op het forum.
- ruuddevil
- Legende
Dat komt mooi uit, want dan kan Toon zelf de noodzakelijke wijzigingen aanbrengen en daarna plaats maken voor Brands.
Met de noodzakelijke wijzigingen bedoel ik:
1) Schmidt en zijn gevolg ontslaan
2) Trainer aanstellen voor de rest van het seizoen
3) Een echt TD aantrekken, John de Jong als technisch manager
4) De dure jongens laten gaan en zoveel mogelijk middelmaat lozen
5) Nieuwe trainer aanstellen, kan ook de interim zijn als die het goed doet
6) Focus op 2 of 3 echte versterkingen
7) Een seizoen zonder verwachtingen
8 )Gerbrands vervangen door Brands
-
- Nationale topspeler
Als je dure jongens laat gaan en zoveel mogelijk middelmaat loost, houd je weinig over en heb je meer dan 2 of 3 versterkingen nodig ben ik bang.ruuddevil wrote: ↑06 Feb 2022, 12:03 Dat komt mooi uit, want dan kan Toon zelf de noodzakelijke wijzigingen aanbrengen en daarna plaats maken voor Brands.
- ShovingNE2
- Site Admin
Geen 'bron' hoor. Geen inside info of zo.Standbeeld wrote: ↑06 Feb 2022, 11:27Via een bron of via @ShovingNE2 laatst? Dat maakt een verschil. Ik zag het laatst hier een keer geopperd worden op het forum.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Wellicht teveel middelmaat in de verdediging, maar ik vind de zgn sterkhouders die niet presteren veel kwalijker. Wanneer we elke wedstrijd minimaal 1 goaltje maken wordt de focus op minder op de verdediging gelegdShovingNE2 wrote: ↑06 Feb 2022, 10:19 Het is met name de verdediging waar teveel middelmaat in loopt. Teze, Mwene, Boscagli, Mauro. En Max levert ook niet meer. Kunnen we Brands aanstellen: maar die had exact dezelfde blinde vlek. Al vond en vind ik de aankoop van Ramalho wel erg goed. Maar dat hij er met kop en schouders bovenuit steekt zegt wat over de rest.
-
Een mogelijke opvolger moet haast wel uit het buitenland komen. Heeft iemand enige haalbare namen? Ik zou echt niet weten wie en dan zou ik toch John de Jong de kans blijven geven, maar met een flinke verzwaring van de scouting en iemand ernaast zetten.
-
- Moderator
Jason Wilcox. Op dit moment hoofd jeugdopleiding bij Manchester City, maar wordt steeds vaker aan TD-functies gekoppeld. Heeft weliswaar een andere functie op het moment, maar zal een enorm netwerk hebben, heeft in de top van de top gewerkt en zal onze academy alleen maar verder verbeteren. Iets wat toch echt een belangrijke rol zal blijven spelen komende jaren.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima