Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Bubba Gump
Meervoudig international

Hij lijkt er ook echt geen reet om te geven. Springt inderdaad niet mee als het moet, en bij die rush naar voren kreeg ik echt Manolev-vibes (al lijkt wel Teze een stuk trager).
Hoewel ik niet kapot ben van Mwene, heeft die het echt wel verdiend om in de basis te staan op rechtsback, die heeft tenminste nog een beetje agressie in zijn spel.
ruuddevil
Legende

Teze moet eens naar de opticien. Lijkt af en toe geen idee te hebben wat er gebeurt. Ziet geen diepte en reageert vaak te laat of niet. Komende zomer doorselecteren want dit gaat hem niet worden.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Nou ik vind het een prima speler voor PSV om erbij te hebben. In 9 van de 10 wedstrijden kun je hem als RB of CV gebruiken en in 10 van de 10 wedstrijden is het een prima back up. Kost je geen drol, is eigen jeugd (zoals de academie is bedoeld) en is multifunctioneel.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Paar goede passes tussen de linies. Hopelijk kan ie dat vaker doen. Defensief oogt ie onzeker.
Tovast
Nationale topspeler

Speelt centraal achterin met lef en daadkracht, uitstekende back-up op die positie. Is gewoon geen back en moet dat ook niet proberen te zijn.
Siemen
Nationale topspeler

Prima als back-up, maar te onzeker en te 'dom' (qua positionering en organisatie) voor een stabiele basis kracht.
11 Tinus
Legende

Ik vond hem best ok in balbezit en defensief een paar keer belangrijk. Ik vind hem beter centraal dan als back dus gewoon lekker erbij houden en dan speelt ie 25 wedstrijden per jaar. Precies waar de academy voor is bedoeld.

Obispo is hem wel flink voorbij gestoken.
Voijke
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ik ga liever voor doel 2 van de academie bedoeld is.
Cashen.
Vind hem echt niet goed genoeg voor het niveau waarop PSV aangeeft te willen zitten.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
kastoekast
Nationale topspeler

5mil met 10procent doorverkoop lijkt mij wel prima
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Een van de weinigen die reeelijk speelde. Jammer dat het middenveld niet bestond evenals de aanval gisteren of de back posities...
Trixm
Vedette

Teze is een meer dan prima CV, in mijn ogen betrouwbaarder dan Obispo.
Saibari is underrated.
PSVehv
Lid 2e elftal

Trixm wrote: 09 Feb 2022, 10:07 Teze is een meer dan prima CV, in mijn ogen betrouwbaarder dan Obispo.
Eens, zoals hij gisteren speelde dat verwachten we van een CV. Echter, is dit met alle respect tegen Nac en niet tegen een Benfica.
En dan is het gewoon niet goed genoeg om mee te kunnen op dat niveau. Er zal centraal toch wat moeten gebeuren in de zomer willen we op dat niveau (lees CL niveau) mee kunnen.
11 Tinus
Legende

Natuurlijk is dit geen graadmeter want qe behandelen Drommel ineens ook niet als betrouwbaar maar het is weer een seintje dat hij zelf en PSV het niet goes hebben ingeschat.

Volgend jaar gewoon 4e CV en 2e of 3e RB en dan zijn we met het aantrekken van een rechtback helemaal klaar achterin. Perfecte mix tussen waarde, talent, eigen jeugd en qua eigenschappen. Als je nu Cocu voor de groep zet gaat die eerste bal zeker vooruit ipv rondkijken achterin.
Menno1
Legende

Het is idd een betere CV dan een rechtsback, maar dat riepen we van de zomer al. Blijft bizar dat PSV (en hij zelf) zich als een rechtsback zag. Een stand in rechtsback kan nog net.
DeBruyne
Meervoudig international

Zijn inspeelpass wordt ook steeds beter..
Karfiooltje
Nationale topspeler

Gisteren was wel een goede wedstrijd van Teze maar het was ook tegen een zwakke tegenstander. Ik vind hem vooralsnog te wisselvallig. Wisselt goede partijen af met mindere en daarom is hij als reserve heel bruikbaar maar voor de basis (nog) niet voldoende. Is ook nog jong dus heeft ook nog tijd om zich te ontwikkelen als CV. Ben benieuwd welk plan de nieuwe trainer met hem zal hebben
Voijke
Internationale topspeler

Sorry, maar ik vond hem gisteren echt dramatisch.
als achteruitlopen en de inlopende spits Banis de bal lekker aan laat nemen, draaien en kijken wie er vrij komt, omdat jij onderweg bent naar je eigen keeper geweldig vindt, dan was hij idd goed.

Als je op de middenlijn staat te verdedigen en je bent sneller als je tegenstander, dan zit je er kort op. Behalve als er lopende mensen achter je gaan komen, maar dat was geen enkele keer het geval.
Ardbeg
Mister PSV

Dramatisch, echt? Wat is je definitie van dramatisch?
Voijke
Internationale topspeler

Verschrikkelijk slecht.
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Teze heeft vorige jaar een (voor mij onverwacht) redelijk tot goed seizoen gedraaid. Maar het is voor mij niet meer dan een goede stand-in voor centraal achterin en dan het liefst met een sterke man ernaast. De afgelopen wedstrijden bevestigen dat voor mij.
Niveau basisspeler in de suptop eredivisie maar (net?) niet het niveau wat PSV moet nastreven voor de basis.
One can only hope
nilssonH
Moderator

Ik hoop dat iedereen binnen PSV nu echt in gaat zien dat het een CV is, en op die positie een goede selectiespeler is. Vond hem echt prima vandaag.
guus
Internationale topspeler

nilssonH wrote: 12 Feb 2022, 22:26 Ik hoop dat iedereen binnen PSV nu echt in gaat zien dat het een CV is, en op die positie een goede selectiespeler is. Vond hem echt prima vandaag.
Hij moet dat zelf willen zien.
11 Tinus
Legende

100 procent CV, hoogstens nood rechtsback.
Robson de Souza
Vedette

guus wrote: 12 Feb 2022, 22:27
nilssonH wrote: 12 Feb 2022, 22:26 Ik hoop dat iedereen binnen PSV nu echt in gaat zien dat het een CV is, en op die positie een goede selectiespeler is. Vond hem echt prima vandaag.
Hij moet dat zelf willen zien.
Inderdaad. Daar begint het mee.
Voijke
Internationale topspeler

Vandaag vond ik hem acceptabel.
Deed wat hij moest doen.
Post Reply