Mauro is een aardig lapmiddel; doet veel goed, maar laat ook veel steken vallen. Om het elftal als geheel te laten functioneren moet je daar wmb iemand neerzetten die zijn vak kent, iemand die voor LB gestudeerd heeft, zeg maar.kastoekast wrote: ↑06 Feb 2022, 14:41 lb lijkt mij atm wel oke met mauro en oppegard rb ben ik het met je eens.
misschien komt het ook wel omdat ik een zwak heb voor oppegard en hem wil zien spelen
Ja, die kans bestaat, inderdaad. Een en ander zal afhangen van wie de nieuwe trainer wordt en hoe diens visie eruit ziet. Met het oog op het WK heeft Gakpo baat bij een basisplek en een rol waarin hij zijn waarde kan laten zien. Ik heb het sterke vermoeden dat hij dat zelf ook beseft en, bovendien, dat hij iemand is die zijn carrière zorgvuldig plant. Met een goed verhaal is hij nog wel een jaar te behouden, denk ik. Voor Götze geldt hetzelfde; doordat hij zijn contract al eerder heeft verlengd vind ik het aannemelijk dat hij hier op z'n plek is en niet zomaar vertrekt of wil vertrekken nu Schmidt gaat. Wat mij betreft ook bij uitstek een speler die zijn klasse weer kan laten zien als het elftal om hem heen stabieler is, een beter georganiseerd is en, daardoor, simpelweg naar niveau functioneert. Hij wordt hier m.i. veel te vaak weggezet als 'over the hill' of 'middelmaat', terwijl zijn waarde ook in een mindere fase duidelijk zichtbaar is.Siemen wrote: ↑06 Feb 2022, 14:47 Ik zou ook hier voor tekenen, hoor. Alhoewel ik wel verwacht dat Sangaré en Gakpo niet te houden zijn, terwijl Gakpo zeker nog niet klaar is wat mij betreft. Met het vertrek van de staf, zie ik Gotze ook vertrekken. En dan kom je bij jou toch ook al uit op 6 aankopen voor de basis.
Afijn, ik twijfel inmiddels ook sterk aan JdJ en diens kwaliteiten, maar of Brands de oplossing is? Volgens mij is een dubbelfunctie hier al vaker ter sprake gekomen, een TD-team dat meer technocratisch van opzet is; ik zou het niet erg vinden als er wordt gebroken met de ietwat conservatieve structuur waarin één iemand de verantwoordelijkheid lijkt te dragen voor veel te veel taken.