Nick wrote: ↑05 Feb 2022, 14:43 Heb in mijn vrije tijd wat door transfermarkt gescand om te kijken of er nog wat interessante spelers rondlopen.
Heb de volgende namen gevonden, voorop gesteld dat ik ze nooit heb zien spelen maar op basis van statistieken en waarde/contractsituatie wel interessant vond.
Ousmane Camara (18) linksbenige centrale verdediger van 1,97 speelt bij Paris FC, nummer 3 van de ligue 2. Is daarnaast ook jeugdinternational van frankrijk onder 19. Heeft dit seizoen in 21/22 wedstrijden meegespeed waarvan 17 in de basis. Marktwaarde van 1 miljoen euro en contract tot juni 2023 dus zal in de zomer relatief goedkoop op te halen zijn. Iemand die het franse voetbal volgt en wat meer kan vertellen over deze speler? De laatste jaren zijn er behoorlijk wat verborgen pareltjes uit de ligue 2 gekomen met als grootste voorbeelden natuurlijk kante en mahrez.
Andere speler is Ianis Stoica van Steaua Boekarest. 19-jarige rechtsbuiten die dit jaar in 17 wedstrijden goed is voor 6 goals en 3 assists en daarmee elke 99 bij een doelpunt betrokken is. Is 3 wedstrijden in de basis begonnen maar heeft toch wel een behoorlijk rendement als je puur naar de cijfers kijkt. Ook is hij jeugdinternational van Roemenie en heeft hij in 23 jeugdinterlands 13 keer gescoord. Marktwaarde van 850.000 euro en ook een contract tot juni 2023. Ook deze speler zal dus niet al teveel moeten kosten en ziet er qua rendement goed uit. Misschien dat hij zich via jong PSV door kan ontwikkelen. Volgens Football manager zit zijn potentie rond het niveau wat Gakpo nu heeft. Zegt natuurlijk niet alles maar wilde voor mezelf toch enige indicatie hebben, iemand die iets meer over hem weet?
Ik ben verder nieuw hier en dit is mijn eerste post maar vind het zelf altijd leuk om rond te speuren wat er allemaal rondloopt buiten de top-5 competities. Zouden jullie het waarderen als er vaker zo’n soort post als nu langskomt of niet?
Nee niet per se. Ik vind dat je op statistieken alleen je geen spelers kunt aanraden.