Die hoop deel ik met je. Voor de bedrijfsvoering van PSV is het denk ik beter dat ze vertrekken voor grote sommen geld.PSV90 wrote: ↑11 Feb 2022, 15:14 Edit: @PSVehv
Het is ook vooral mijn hoop dat Gakpo en Sangaré zelf graag met een titel op zak willen vertrekken.
Sambia heeft trouwens ook een aflopend contract, geen idee of daar een optie in zit.
Enkele wisselingen die ik ook wel zou zien zitten:
Boscagli <> M. vd Ven (Wolfsburg) ... Ik zie Obispo als basismateriaal.
Doan <> Pereiro (Cagliari) ... Speler met rendement en die opstaat in topduels kunnen we wel gebruiken.
vGinkel / Guti <> Kasami (FC Basel) ... Kwam Voormalig KG laatst mee op de proppen zag er interessant uit en aflopend contract.
Misschien kunnen we met de verkoop van bijvoorbeeld Bruma, Baumgartl, Boscagli, Doan en Gutierrez voldoende inkomsten binnenhalen waardoor we niet perse een klapper nodig hebben.
Ik zie nergens in nieuwsartikelen dat er gesproken wordt over een optie wat betreft Sambia, dus die zal ook nog eens uit het contract lopen.
Dan gaat het louter om transfervrije of huurspelers.
- Voor wat betreft V.d. Ven, ben ik daar niet zo happig op, aangezien hij niet/nauwelijks aan spelen toe komt bij Wolfsburg.
- Pereiro zal PSV denk ik niet meer aan beginnen, want Casal (zijn zaakwaarnemer) lag de afgelopen jaren regelmatig dwars en had geen eenvoudige verstandhouding met met PSV.
- Kasami, is in mijn ogen meer een Europa League versterking. Kan wel een goede speler zijn voor erbij, maar zal hij zich schikken in zo'n rol, als basisspeler van FCB? Want op zijn plek hebben we namelijk net Joey Veerman opgepikt.