Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 11 Feb 2022, 15:14 Edit: @PSVehv

Het is ook vooral mijn hoop dat Gakpo en Sangaré zelf graag met een titel op zak willen vertrekken.

Sambia heeft trouwens ook een aflopend contract, geen idee of daar een optie in zit.

Enkele wisselingen die ik ook wel zou zien zitten:

Boscagli <> M. vd Ven (Wolfsburg) ... Ik zie Obispo als basismateriaal.

Doan <> Pereiro (Cagliari) ... Speler met rendement en die opstaat in topduels kunnen we wel gebruiken.

vGinkel / Guti <> Kasami (FC Basel) ... Kwam Voormalig KG laatst mee op de proppen zag er interessant uit en aflopend contract.

Misschien kunnen we met de verkoop van bijvoorbeeld Bruma, Baumgartl, Boscagli, Doan en Gutierrez voldoende inkomsten binnenhalen waardoor we niet perse een klapper nodig hebben.
Die hoop deel ik met je. Voor de bedrijfsvoering van PSV is het denk ik beter dat ze vertrekken voor grote sommen geld.
Ik zie nergens in nieuwsartikelen dat er gesproken wordt over een optie wat betreft Sambia, dus die zal ook nog eens uit het contract lopen.
Dan gaat het louter om transfervrije of huurspelers.

- Voor wat betreft V.d. Ven, ben ik daar niet zo happig op, aangezien hij niet/nauwelijks aan spelen toe komt bij Wolfsburg.
- Pereiro zal PSV denk ik niet meer aan beginnen, want Casal (zijn zaakwaarnemer) lag de afgelopen jaren regelmatig dwars en had geen eenvoudige verstandhouding met met PSV.
- Kasami, is in mijn ogen meer een Europa League versterking. Kan wel een goede speler zijn voor erbij, maar zal hij zich schikken in zo'n rol, als basisspeler van FCB? Want op zijn plek hebben we namelijk net Joey Veerman opgepikt.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tegen einde contract is een punt dat ik inderdaad niet zo scherp had. Maar transfersommen van 5-12 m ( met langer dan 2 jaar contract) zijn toch heel gangbaar voor spelers van PSV of gaan we idd richting Feyenoordprijzen...
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thoresen wrote: 11 Feb 2022, 15:38 Tegen einde contract is een punt dat ik inderdaad niet zo scherp had. Maar transfersommen van 5-12 m zijn toch heel gangbaar voor spelers van PSV of gaan we idd richting Feyenoordprijzen...
Ligt eraan wat je "Feyenoordprijzen" vindt. Ik kijk als volgt naar het lijstje en dan mag jij zeggen of het Feyenoordprijzen zijn:

Boscagli 10-15 m -> ik verwacht zelf 6-10m
Drommel 4 m -> waarom zou een club 4m voor Drommel betalen terwijl wij 3.5 hebben betaald en hij werkelijk waar niets heeft laten zien dit seizoen? Ik denk dat je hem niet kwijtraakt. Verhuren is een optie.
Guti 8-12 m -> veel en veel te hoog, heeft nog 1 jaar contract en zelfs als het meer jaren zou zijn dan is 8-12 nog te hoog. Denk dat een 3m realistischer is.
Doan 8-12 m -> zelfs Bundesliga clubs wilden geen 6m betalen voor Doan. Misschien nu wel maar ik denk dat 6m ook de max is.
Zahavi 5-8 m -> gaat transfervrij.
Bruma 5-8 m -> 5m als je hem aan een Griekse of Turkse topclub verkoopt.
V Ginkel 5 m -> kan het fysiek niet meer aan en dat zien andere clubs ook, zit geen restwaarde meer op. Ik denk onverkoopbaar en anders max 3m.
Thomas 5 m -> altijd geblesseerd en niets laten zien. Ik schat zo in 2m max.
Baumgartl 5 m -> realistisch na het huidig seizoen waarin hij veel speelt.
Luckassen 2 m -> transfervrij na dit seizoen.
Sadilek 3 m -> Twente heeft een optie voor 1.5 m van wat ik heb gehoord.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 11 Feb 2022, 15:14 Edit: @PSVehv

Het is ook vooral mijn hoop dat Gakpo en Sangaré zelf graag met een titel op zak willen vertrekken.

Sambia heeft trouwens ook een aflopend contract, geen idee of daar een optie in zit.

Enkele wisselingen die ik ook wel zou zien zitten:

Boscagli <> M. vd Ven (Wolfsburg) ... Ik zie Obispo als basismateriaal.

Doan <> Pereiro (Cagliari) ... Speler met rendement en die opstaat in topduels kunnen we wel gebruiken.

vGinkel / Guti <> Kasami (FC Basel) ... Kwam Voormalig KG laatst mee op de proppen zag er interessant uit en aflopend contract.

Misschien kunnen we met de verkoop van bijvoorbeeld Bruma, Baumgartl, Boscagli, Doan en Gutierrez voldoende inkomsten binnenhalen waardoor we niet perse een klapper nodig hebben.
Je wil meedoen om de titel en dan Boscagli inruilen voor Vd Ven.. Verbaas me telkens weer over hoe Boscagli onderschat wordt. Obispo is een prima verdediger maar met name voetballend niet op niveau Boscagli en dat wordt hij ook nooit. Boscagli is al twee jaar één van onze beste en meest stabiele spelers. Laten we hopen dat hij nog een poosje blijft. Buiten dat ik het bijzonder vind dat je Boscagli zou willen zien vertrekken vind ik het nog wel veel gekker dat je Vd Ven als vervanger ziet.

Ook Kasami is niet van niveau PSV. Geen gekke speler maar een fitte Ginkel is echt niet slechter. Guti ook niet trouwens.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ligt er ook een beetje aan hoe PSV erin staat. Als je nu de absolute hoofdprijs kan vangen voor Bosca en dat qua transferopbrengsten tezamen met de andere vertrekkende spelers voldoende is om Sangare en/of Cody nog één jaar hier te houden en overtuigen, dan moet je het doen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat beide spelers gaan vertrekken, al hoop ik dat iig 1 van de spelers nog blijft. We moeten wel flink cashen dus 1 vertrekt sowieso. Hopelijk is het genoeg om ons in zijn algeheel een stuk te versterken.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 11 Feb 2022, 15:58 Je wil meedoen om de titel en dan Boscagli inruilen voor Vd Ven.. Verbaas me telkens weer over hoe Boscagli onderschat wordt. Obispo is een prima verdediger maar met name voetballend niet op niveau Boscagli en dat wordt hij ook nooit. Boscagli is al twee jaar één van onze beste en meest stabiele spelers. Laten we hopen dat hij nog een poosje blijft. Buiten dat ik het bijzonder vind dat je Boscagli zou willen zien vertrekken vind ik het nog wel veel gekker dat je Vd Ven als vervanger ziet.

Ook Kasami is niet van niveau PSV. Geen gekke speler maar een fitte Ginkel is echt niet slechter. Guti ook niet trouwens.
Deze wisselingen stelde ik voor om wat geld vrij te maken als dat nodig zou zijn om Gakpo en Sangaré hier te houden.

Boscagli zie ik ook liever blijven, maar als er een goed bod komt is het ook een mooi moment om Obispo een kans te geven. Het niveau van vd Ven kan ik niet goed inschatten, maar is in ieder geval een talentvolle speler die gezien zijn situatie niet de hoofdprijs zal moeten kosten.

Over Kasami, ik heb alleen wat youtube beelden gezien. Is in ieder geval iemand die ook zijn goals meepakt. vGinkel is helaas niet fit en ik vind dat Gutierrez als een van de eersten afhaakt zodra het niveau/tempo omhoog gaat. Als je hem voor 4-6 miljoen kan verkopen en een gratis vervanger kan halen doe je goede zaken denk ik.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 Feb 2022, 15:55
Thoresen wrote: 11 Feb 2022, 15:38 Tegen einde contract is een punt dat ik inderdaad niet zo scherp had. Maar transfersommen van 5-12 m zijn toch heel gangbaar voor spelers van PSV of gaan we idd richting Feyenoordprijzen...
Ligt eraan wat je "Feyenoordprijzen" vindt. Ik kijk als volgt naar het lijstje en dan mag jij zeggen of het Feyenoordprijzen zijn:

Boscagli 10-15 m -> ik verwacht zelf 6-10m
Drommel 4 m -> waarom zou een club 4m voor Drommel betalen terwijl wij 3.5 hebben betaald en hij werkelijk waar niets heeft laten zien dit seizoen? Ik denk dat je hem niet kwijtraakt. Verhuren is een optie.
Guti 8-12 m -> veel en veel te hoog, heeft nog 1 jaar contract en zelfs als het meer jaren zou zijn dan is 8-12 nog te hoog. Denk dat een 3m realistischer is.
Doan 8-12 m -> zelfs Bundesliga clubs wilden geen 6m betalen voor Doan. Misschien nu wel maar ik denk dat 6m ook de max is.
Zahavi 5-8 m -> gaat transfervrij.
Bruma 5-8 m -> 5m als je hem aan een Griekse of Turkse topclub verkoopt.
V Ginkel 5 m -> kan het fysiek niet meer aan en dat zien andere clubs ook, zit geen restwaarde meer op. Ik denk onverkoopbaar en anders max 3m.
Thomas 5 m -> altijd geblesseerd en niets laten zien. Ik schat zo in 2m max.
Baumgartl 5 m -> realistisch na het huidig seizoen waarin hij veel speelt.
Luckassen 2 m -> transfervrij na dit seizoen.
Sadilek 3 m -> Twente heeft een optie voor 1.5 m van wat ik heb gehoord.
Ik denk dat je een genuanceerder en reeler beeld geeft inderdaad. Maar het was bij mij ook een wensenlijstje. Iets meer wensen mag toch wel ;)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeker weten, daarom zei ik ook dat ik het een mooie wensenlijst vind. Jouw wensen zijn mijn wensen hierin.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 11 Feb 2022, 14:01 Ik vind het een momentvoetballer, hoewel ik niet alles van Vitesse zie. Maar als ik ze zie spelen, dan zie ik geen spits die het absoluut gaat maken op topniveau. Loert wel, bespeelt de ruimtes ook wel, maar lijkt verder niet veel uit te voeren. Een soort nepversie van Malen. Ik mis verder uitgesproken kwaliteiten, buiten snelheid en een goed gevoel voor de ruimte.

Maar misschien zie ik het wel verkeerd. Zou ook niet de eerste of laatste keer zijn :mrgreen:
Openda is eerder een Boadu dan een Malen. Ik vind het een heel interessante speler, maar het ligt er wel heel erg aan wat onze speelstijl gaat worden. Openda is namelijk niet een speler voor de kleine ruimte en heeft ruimte achter de laatste linie nodig om echt uit te blinken.
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1,812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie Openda graag komen mits hij niet te veel kost.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Had PSV eerder niet interesse in Openda of was dat Broja?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 11 Feb 2022, 15:58
PSV90 wrote: 11 Feb 2022, 15:14 Edit: @PSVehv

Het is ook vooral mijn hoop dat Gakpo en Sangaré zelf graag met een titel op zak willen vertrekken.

Sambia heeft trouwens ook een aflopend contract, geen idee of daar een optie in zit.

Enkele wisselingen die ik ook wel zou zien zitten:

Boscagli <> M. vd Ven (Wolfsburg) ... Ik zie Obispo als basismateriaal.

Doan <> Pereiro (Cagliari) ... Speler met rendement en die opstaat in topduels kunnen we wel gebruiken.

vGinkel / Guti <> Kasami (FC Basel) ... Kwam Voormalig KG laatst mee op de proppen zag er interessant uit en aflopend contract.

Misschien kunnen we met de verkoop van bijvoorbeeld Bruma, Baumgartl, Boscagli, Doan en Gutierrez voldoende inkomsten binnenhalen waardoor we niet perse een klapper nodig hebben.
Je wil meedoen om de titel en dan Boscagli inruilen voor Vd Ven.. Verbaas me telkens weer over hoe Boscagli onderschat wordt. Obispo is een prima verdediger maar met name voetballend niet op niveau Boscagli en dat wordt hij ook nooit. Boscagli is al twee jaar één van onze beste en meest stabiele spelers. Laten we hopen dat hij nog een poosje blijft. Buiten dat ik het bijzonder vind dat je Boscagli zou willen zien vertrekken vind ik het nog wel veel gekker dat je Vd Ven als vervanger ziet.

Ook Kasami is niet van niveau PSV. Geen gekke speler maar een fitte Ginkel is echt niet slechter. Guti ook niet trouwens.
Kasami moet je niet onderschatten.
Zoals ik aangaf in plaats van een ervaren speler als Van Ginkel. Hij heeft het loopvermogen, redelijke pass en een goed schot van verschillende afstanden. Deze jongen is van een niveau wat de Europese subtop aantikt. In Eiropese wedstrijden belangrijk geweest en die lekker wilde voetballen na in de jeugd van Liverpool een typisch traject van een net-niet talent te hebben gevolgd bij de senioren.

Hij kan daarnaast met zijn spirit en mentaliteit iets brengen wat Moreno en Guardado ook brachten.

Lees: ik vergelijk hem niet met hen qua kwaliteiten maar wel mentaliteit.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bazoer en Doekhi zijn iig af. Die doen niet meer mee.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we niet op 1 week beoordelen. Ik ben ermee eens dat Doekhi PSV niet beter gaat maken, maar ik blijf erbij dat Bazoer in een goed lopend elftal een enorme waarde is.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit vind ik veelzeggend over Bazoer, uit het Pro artikel over Noni:
Dergelijke loopacties zijn noodzakelijk om een team als Vitesse stuk te spelen - met name Riechedly Bazoer laat zich graag uit positie lokken - maar zonder vleugelaanvallers als Madueke en Cody Gakpo is hun vermogen om te kaatsen niets waard.
In specifieke omstandigheden is Bazoer een baas, maar door zijn (vroegere?) overtuiging dat hij een middenvelder is i.p.v. een CV is hij niet top op beide posities.
Bij PSV was hij een potentiele topper als CV, bij Ajax brak hij door als CM. Maar toen hij na dat eerste seizoen in Ajax 1 te horen kreeg dat hij nog veel te leren had en soms op de bank terecht kwam wilde hij meteen weg, waarna hij bij al zijn volgende clubs met problemen vertrok na korte periodes.
Hij is leuk om erbij te hebben, maar Bazoer moet zich de man voelen en dat gaat bij PSV niet het geval zijn.

Ik zie veel liever een echt goede middenvelder en een nieuwe rechtsback komen (Teze als back-up voor CV), dan Bazoer die voor beide posities niet top is.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens. PSV heeft een paar hele goede spelers nodig voor specifieke posities en niet redelijk maar op meer dan één positie beschikbaar.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De prioriteiten deze zomer zijn een spits, keeper en rechtsback. En dan houd ik alleen rekening met de aflopende contracten (Zahavi, Mvogo) en niet met spelers die worden weggekocht.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

blijkt dat PSV een akkoord had met anel maar die koos voor Bordeaux
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pijnlijk.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 13 Feb 2022, 13:08 blijkt dat PSV een akkoord had met anel maar die koos voor Bordeaux
Waaruit blijkt dat?
Wat is de bron?
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 13 Feb 2022, 13:08 blijkt dat PSV een akkoord had met anel maar die koos voor Bordeaux
Afgetroefd door fucking Bordeaux dus he zoals ik al eerder zei, maar dat was lachwekkend voor sommigen. Steek je kop nog verder in het zand!!!
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lees het nou eens goed en ga dan eens nadenken over wat er staat. Of belangrijker nog: waar het vandaan komt.

Dit is non-nieuws waar we niks mee kunnen en waar we niks aan hebben.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

heeft met anel zelf te maken.
die sukkel verkiest bordeaux boven PSV
lijkt mij
Locked