Het is PSV, niet PSV.
Sorry, even mierenneuken.
Overigens prima dag Ahmedhodzic voor Bordeaux heeft gekozen, lijkt me vooral dat PSV ook niet volledig overtuigt is van z'n meerwaarde. Evenals andere clubs die wel interesse hadden maar allen niet doorgepakt hebben.
Transferwindow 2022-2023
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Vermoeiend narratief dit. Die werden ook onder JdJ gescout, maar op de een of andere manier hebben sommige mensen toch het idee dat Zuid-Amerika voor PSV niet meer bestaat na het vertrek van Brands. We hebben notabene vijf latino's onder contract staan, meer dan in elke selectie van Brands.
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Geen gekke reactie van Luuk toch? Zegt niet zo heel veel. Maar wellicht dat Luuk na dit seizoen wel interesse heeft om terug naar Nederland te komen.
-
- Legende
Luuk de Jong kent Brands goed, dus ik zou er niet al te veel achter zoeken op dit moment. Neemt niet weg dat PSV net als vorige zomer waarschijnlijk weer een poging gaat wagen en hij misschien nu wel voor een terugkeer wat voelt. Hij is i.i.g. nog niet versleten en een verbetering met wat er nu in de spits staat.
-
- Nationale topspeler
Op basis van de 'geruchten' uit het topic dat grote veranderingen komende zijn:
Aankoop #1: ?
Aankoop #2: ?
Aankoop #3: Wijnaldum -> name is dropped
Aankoop #4: L. de Jong -> name is dropped
Aankoop #5: Depay -> name is dropped
Omdat het vandaag zo'n mooie dag is, blijven we in het wensdenken hangen en blijven Boscagli, Sangaré en EinTovenaar Gakpo.
Dit alles met een dikke knipoog natuurlijk.
Jong PSV
(Aangezien we ook gaan investeren in de jeugdopleiding en dit een prominente leidraad gaat worden binnen de club)
Was de selectie van Jong PSV aan het 'doorselecteren', maar kwam erachter dat het vooral op het middenveld schaars is. Xavi Simons maar ophalen, is immers transfervrij....
-
- Nationale topspeler
Niets aan de hand, gewoon rouleren. Daarnaast moet Memphis ook gewoon zijn plek kennen.
PS: dikke knipoog. En die staat er niet om te verleiden, dan had ik wel een dickpic geplaatst... #trending
- Heruone
- Lid scoutingsteam
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Haaland én Mbappé? Gaan die elkaar niet in de weg lopen?Rikkert1234 wrote: ↑15 Feb 2022, 06:55 Mbappe loopt uit zn contract in juni. Lijkt me wel een speler die bij de PSV filosofie past
Het schijnt dat Rice gesponsord wordt door Waffle Sport. Heerlijke combinatie, Rice - Waffle.
-
- Nationale topspeler
Iedereen die bij FC Barcelona buiten de boot viel.
Hé, L. de Jong. Depay. Ik zie een patroon.
- ShovingNE2
- Site Admin
Altijd leuk! #ikbenbrands
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Ik denk in elk geval dat Bazoer zich geen illusie meer maakt dat hij mag komen, getuige dit zinnetje over Brands in het ED:
Een zeldzaamheid was zijn boze bui toen Riechedly Bazoer in 2012 door Ajax voor de neus van PSV werd weggekaapt. Brands meende een akkoord te hebben, maar verkeek zich op de situatie.
Kan me niet voorstelen dat die nog mag komen..sterker: misschien is hij omwille van Brands ook in de winter niet gehaald.
Een zeldzaamheid was zijn boze bui toen Riechedly Bazoer in 2012 door Ajax voor de neus van PSV werd weggekaapt. Brands meende een akkoord te hebben, maar verkeek zich op de situatie.
Kan me niet voorstelen dat die nog mag komen..sterker: misschien is hij omwille van Brands ook in de winter niet gehaald.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik hoop het niet maar Onyekuru zou echt een typische aankoop zijn. Door Brands naar Everton gehaald, daar via verhuurperiodes naar Monaco gegaan (knap van Brands want die heeft Onyekuru voor 8mil gehaald en zonder een wedstrijd voor Everton gespeeld te hebben voor 13,5mil verkocht aan Monaco), om vervolgens via Galatasaray nu bij Olympiakos te zitten. Was altijd een enorm talent na die geweldige periode bij Eupen, 24 jaar nu, alleen de gelijkenissen in de carrière van Bruma zijn te groot om je vingers aan te branden. En 1 goal en 1 assist in 24 wedstrijden Olympiakos is ook bepaald niet goed.
Lastig om zo snel terug te vinden in welke spelers interesse is geweest en die niet zijn gekomen.