Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 16 Feb 2022, 11:21 Nu Brands terug is kan Xavi Simons best een interessant profiel zijn voor achter Veerman/Gotze. Brands en Raiola hebben een prima band en PSV kan hem speelminuten geven die veel andere clubs niet kunnen bieden. Nederlands talent is altijd welkom.
Maar je schat die echt als haalbaar in?

https://www.telegraaf.nl/sport/63683873 ... -opgesteld

https://www.msn.com/nl-nl/sport/other/x ... ar-AATSEKH

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... imons.html

https://www.vi.nl/nieuws/xavi-simons-ze ... aar-de-top
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Hij gaat in weg bij PSG dat is zeker. Wat hij vaker heeft gezegd is dat hij nu echt naar een club wil waar hij een traject kan maken naar de basis. PSV kan dit natuurlijk makkelijk geven. Als je alles bij elkaar optelt denk ik dat het best een voor de hand liggende transfer kan zijn. Zeker na nieuws van de talentenpool uitbreiding. Gotze zal ook niet nog Jaren blijven en onze bank op CM is redelijk oud. Daar liggen zeker mogelijkheden. Bij een Barca krijgt die natuurlijk die mogelijkheden niet.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zie het niet gebeuren. Het had gekund als Simons geen kans had gehad op speelminuten en aan het wegkwijnen was in het tweede. Ik ben vooral benieuwd of er wat uit de Engelse jeugd- en jong teams gehaald gaat worden.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 16 Feb 2022, 11:48 Ik zie het niet gebeuren. Het had gekund als Simons geen kans had gehad op speelminuten en aan het wegkwijnen was in het tweede. Ik ben vooral benieuwd of er wat uit de Engelse jeugd- en jong teams gehaald gaat worden.
Zie hem inderdaad eerder naar een Leverkusen of zo gaan, maar zolang hij nergens tekent, maken we een kans. Zie bijvoorbeeld Götze anderhalf jaar terug.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 16 Feb 2022, 11:48 Ik zie het niet gebeuren. Het had gekund als Simons geen kans had gehad op speelminuten en aan het wegkwijnen was in het tweede. Ik ben vooral benieuwd of er wat uit de Engelse jeugd- en jong teams gehaald gaat worden.
Heb zelf het idee dat ze die Simons nu vooral een worst voorhouden aangezien hij bij moet tekenen. Hij is nu nog niet goed genoeg voor PSG, geen enkele topclub. In zou hem adviseren een niveau lager te gaan spelen zodat hij elke week 90m maakt. Neem een Odegaard als voorbeeld.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat PSV er goed aan doet om voor aankomende zomer op een paar posities echt een versterking te halen. Zo kwam ik op het volgende lijstje uit:
Keeper opties:
Stefan Ortega (Bielefeld) transfervrij - tekengeld kosten 500k- 1mil
Huren Dean Henderson (Man Utd) 1 seizoen
Fraser Forster (Southampton) wel 33 jaar.. afkoopsom van 1 miljoen

Rechtsbackopties:
Junior Samba (Montpellier) transfervrij - tekengeld 1 miljoen
Yan Couto (SC Braga) transfersom max 6 miljoen

Centrale verdediger is ook een positie in mijn ogen die versterkt mag worden. Iemand langs Ramalho zou ideaal zijn, vind Obispo en Boscagli toch net tekort komen voor die positie naast Ramalho.

Spits opties:
Luuk de Jong (Barcelona) dit lijkt mij de ideale spits voor volgend seizoen, hopelijk is die nog haalbaar n.a.v. zijn afgelopen wedstrijden haha
Dries Mertens (Napoli) aflopend contract

Ook een back-up achter Gotzë lijkt me geen overbodige luxe omdat hij niet alles speelt en ontbreekt aan rendement.

Dan heb je nog Sangaré en Gakpo die hoogstwaarschijnlijk ons in de zomer gaan verlaten, naar mijn idee kan je hier makkelijk gezamenlijk 70 miljoen voor vangen. Deze posities moet je vervangen in de zomer omdat ik niet in de selectie zie wie deze spelers zou moeten vervangen.

Vervanging Sangaré:
Jean-Philippe Gbamin (Everton)
Afkoopsom rond de 7 mil

Vervanging Gakpo:
Noah Okafor (RB Salzburg)
Afkoopsom 12 miljoen

Afkoopsommen en tekengelden zijn schattingen dus weet niet of dit realistisch is of haalbaar. Maar aangezien PSV afgelopen zomer amper heeft geïnvesteerd en de aankomende transfers van Sangaré en Gakpo lijkt me dit soort spelers niet onhaalbaar.

Dus al met al lijkt me het verstandig als PSV aankomende zomer deze posities versterkt.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 16 Feb 2022, 11:48 Ik zie het niet gebeuren. Het had gekund als Simons geen kans had gehad op speelminuten en aan het wegkwijnen was in het tweede. Ik ben vooral benieuwd of er wat uit de Engelse jeugd- en jong teams gehaald gaat worden.
PSG heeft volgens mij geen reserve-team meer, dus dan zou Simons direct terugvallen naar het hoogste jeugdteam.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Zirkzee + Geld tegen Gakpo?
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zirkzee+ veul geld tegen Gakpo, dan.

Maar volgens mij loopt het contract van Zirkzee komende zomer af. In dat geval heb ik liever:

Veul geld tegen Gakpo
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 16 Feb 2022, 12:18 Zirkzee + Geld tegen Gakpo?
Van de Zirkzee van Bayern en NL jeugd ben ik niet onder de indruk. Op basis daarvan zou ik het niet doen. Maar hij schijnt nu een goede ontwikkeling door te maken bij Anderlecht, althans hij scoort regelmatig. Volg jij hem nu bij Anderlecht? Kan je er wat meer over vertellen? Contract loopt tot zomer 23 zie ik, als ik snel even Google.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 16 Feb 2022, 12:24
Armada wrote: 16 Feb 2022, 12:18 Zirkzee + Geld tegen Gakpo?
Van de Zirkzee van Bayern en NL jeugd ben ik niet onder de indruk. Op basis daarvan zou ik het niet doen. Maar hij schijnt nu een goede ontwikkeling door te maken bij Anderlecht, althans hij scoort regelmatig. Volg jij hem nu bij Anderlecht? Kan je er wat meer over vertellen? Contract loopt tot zomer 23 zie ik, als ik snel even Google.
Hij is zich wel aan het ontwikkelen, dus wie weet... Echter vind ik 'm mentaal wat minder sterk... anders gezegd; hij vindt zichzelf best wel vaak best wel goed.

Anderlecht wil een poging gaan wagen voor het einde van het seizoen overigens.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 16 Feb 2022, 12:26
Standbeeld wrote: 16 Feb 2022, 12:24
Van de Zirkzee van Bayern en NL jeugd ben ik niet onder de indruk. Op basis daarvan zou ik het niet doen. Maar hij schijnt nu een goede ontwikkeling door te maken bij Anderlecht, althans hij scoort regelmatig. Volg jij hem nu bij Anderlecht? Kan je er wat meer over vertellen? Contract loopt tot zomer 23 zie ik, als ik snel even Google.
Hij is zich wel aan het ontwikkelen, dus wie weet... Echter vind ik 'm mentaal wat minder sterk... anders gezegd; hij vindt zichzelf best wel vaak best wel goed.

Anderlecht wil een poging gaan wagen voor het einde van het seizoen overigens.
Lekker naar ajax sturen dan. :L
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zirkzee alsjeblieft niet, overschatte spits, vooral door hemzelf. Vind hem ook weinig specifieke kwaliteiten bezitten: niet zo snel, geen geweldige techniek, geen klinische afmaker, wel lang maar kan niet zo goed koppen. Wel Nederlands en jong, maar ja, dat ben ik ook!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ik ben ook niet overtuigd van Zirkzee, maar hij heeft toch wel iets. Doet het vrij aardig bij Anderlecht.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vrij aardig is niet goed genoeg.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het marketingteam (als ik het goed begrijp) van Savinho volgt PSV ook al..

Ik denk dat dit wel rond gaat komen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als Fabrizio het zegt dan is die kans sowieso groot. Benieuwd naar de voorwaardes
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 17 Feb 2022, 10:15 Het marketingteam (als ik het goed begrijp) van Savinho volgt PSV ook al..

Ik denk dat dit wel rond gaat komen.
Hoe heet die club? Ik vind het altijd mooi om daar in te duiken. Thanks alvast!
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Feb 2022, 10:54
ComeOnPSV wrote: 17 Feb 2022, 10:15 Het marketingteam (als ik het goed begrijp) van Savinho volgt PSV ook al..

Ik denk dat dit wel rond gaat komen.
Hoe heet die club? Ik vind het altijd mooi om daar in te duiken. Thanks alvast!
Op Instagram heten ze Promanagerbr
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Vreemd zeg… paar dagen geleden wilde ik kijken of hij PSV volgde, en toen volgde hij ook Noni Madueke. Nu volgt hij die niet meer, maar wel weer Mauro Jr en Vinicius. Die laatste volgde hij niet.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 17 Feb 2022, 10:56
Ardbeg wrote: 17 Feb 2022, 10:54

Hoe heet die club? Ik vind het altijd mooi om daar in te duiken. Thanks alvast!
Op Instagram heten ze Promanagerbr
Ik zie het ja, hij heeft ook net verlengd met die club. Interessant..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 17 Feb 2022, 10:56 Vreemd zeg… paar dagen geleden wilde ik kijken of hij PSV volgde, en toen volgde hij ook Noni Madueke. Nu volgt hij die niet meer, maar wel weer Mauro Jr en Vinicius. Die laatste volgde hij niet.
Hij denkt "fuck, die gast is goed. Is DAT mijn concurrentie?" - Gauw ontvolgen :D
Last edited by Ardbeg on 17 Feb 2022, 10:59, edited 1 time in total.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

er moet wel een flinke constructie achter zitten. geloof echt niet dat we zomaar 1 jaar iemand huren zonder er iets voor terug te krijgen. we zijn FC Eindhoven niet.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 17 Feb 2022, 10:58 er moet wel een flinke constructie achter zitten. geloof echt niet dat we zomaar 1 jaar iemand huren zonder er iets voor terug te krijgen. we zijn FC Eindhoven niet.
Ik zeg maar iets raars maar.....iemand die de kansen wèl promoveert tot doelpunt?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 17 Feb 2022, 10:58 er moet wel een flinke constructie achter zitten. geloof echt niet dat we zomaar 1 jaar iemand huren zonder er iets voor terug te krijgen. we zijn FC Eindhoven niet.
Inderdaad, en we hebben in principe ook geen nood aan buitenspelers. Dus ook daarom hoeven we het niet te doen.
Locked