Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ik had het nog enigszins begrepen als het een LB of RB was geweest. Daar ligt ons allergrootste probleem op het moment. De flanken zijn onze pareltjes samen met cvm.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 17 Feb 2022, 10:56 Nu volgt hij die niet meer, maar wel weer Mauro Jr en Vinicius. Die laatste volgde hij niet.
Heel gek inderdaad. Dat hij die Brazilianen volgt is niet gek, maar dat hij Madueke is gaan ontvolgen..
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 17 Feb 2022, 11:12
OnsPSV wrote: 17 Feb 2022, 10:56 Nu volgt hij die niet meer, maar wel weer Mauro Jr en Vinicius. Die laatste volgde hij niet.
Heel gek inderdaad. Dat hij die Brazilianen volgt is niet gek, maar dat hij Madueke is gaan ontvolgen..
Haha, niet gek: misschien heeft hij op zijn donder gekregen en moet hij wachten tot het rond is om dit te gaan doen.
Brazilianen mag wel, maar de rest maar even niet...
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

hij volgt ook enorm veel Arsenal waar die ook aan is gelinkt. Ik denk dat het nog niet zoveel betekent.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 17 Feb 2022, 11:02 Ik had het nog enigszins begrepen als het een LB of RB was geweest. Daar ligt ons allergrootste probleem op het moment. De flanken zijn onze pareltjes samen met cvm.
Dit inderdaad. Ik zie totaal het nut niet van dit mannetje huren. Volgens mij hebben we voldoende opties als rechtsbuiten en mocht Gakpo vertrekken zie ik liever iemand gekocht worden die op den duur ook waarde vertegenwoordigd. Maarja laten we afwachten of het rondkomt en hoe die constructie dan in elkaar zit. Ik heb echter geen zin dat PSV de speeltuin wordt van poenerige City talentjes die alles nog te bewijzen hebben. En ook geen zin dat dit net als met die Gomes een poging is om City in hun reet te kruipen.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

In mijn ogen in de zomer op links een 'Tadic'(sorry) transfer. Iemand die weet wat die moet doen maar nog wel wat jaren meekan. Dan kan je in de Spits all out een talent neerzetten. Als je een Elyounoussi binnen kan halen gaat je constante niveau echt een stuk omhoog als je in de spits een goed mannetje hebt dan met bv. een talent als Savio. Heb liever elke wedstrijd 1 goal contribution dan 1 van de 5 wedstrijden een hattrick maar daarbuiten onzichtbaar.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 17 Feb 2022, 11:49 In mijn ogen in de zomer op links een 'Tadic'(sorry) transfer. Iemand die weet wat die moet doen maar nog wel wat jaren meekan. Dan kan je in de Spits all out een talent neerzetten. Als je een Elyounoussi binnen kan halen gaat je constante niveau echt een stuk omhoog als je in de spits een goed mannetje hebt dan met bv. een talent als Savio. Heb liever elke wedstrijd 1 goal contribution dan 1 van de 5 wedstrijden een hattrick maar daarbuiten onzichtbaar.
Is die Elyounoussi dermate goed? Ik zie dat hij nu in 17 wedstrijden 3 keer heeft gescoord. Nu wil dat niet per se wat zeggen (zie Luuk de Jong voor PSV) maar ik heb deze speler niet gevolgd.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Moet zeggen dat Elyounoussi vaak niet de volle minuten mag spelen. Komt ook door de coach. Bij het nationale team van Noorwegen altijd een belangrijke schakel. Bij Celtic was hij ook enorm goed.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

maar kan ook zo een paar andere namen noemen natuurlijk. ik noem maar wat types: Orsic, Minamino, Januzaj etc. Ik zie in iedergeval liever een talent op spits dan op linksvoor. Een echte topspits gaat je 8/10 keer ook meer opleveren.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Leuk om een goed recept proberen te kopiëren maar dan onderschat je dat je niet zomaar een Tadic kan vinden. En dan heb ik het niet enkel over zijn goals of over zijn assists, of over zijn leiderschap, of over zijn fitheid, of over zijn ervaring en ook niet enkel over het feit dat hij dus wel 4 a 5 jaar stabiel presteert en bij Ajax blijft (door de succesen).... maar al die dingen in 1 speler is een utopie. Het is zo uitzonderlijk wat die Tadic Ajax heeft gebracht dat je dat in geen 100 jaar moet proberen te kopiëren.

PSV moet het hebben van verkopen en de posities van spits en vleugelspitsen zijn het 'makkelijkst' om op te verdienen. Als je daar een matige speler hebt met goede cijfers dan pak je al 17 miljoen (Locadia) en als je een goede speler hebt met goede cijfers tik je zo de 30 a 40 miljoen aan (Lozano). Ik ben voor ervaring in de as en niet op de vleugels.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 17 Feb 2022, 12:07 Leuk om een goed recept proberen te kopiëren maar dan onderschat je dat je niet zomaar een Tadic kan vinden. En dan heb ik het niet enkel over zijn goals of over zijn assists, of over zijn leiderschap, of over zijn fitheid, of over zijn ervaring en ook niet enkel over het feit dat hij dus wel 4 a 5 jaar stabiel presteert en bij Ajax blijft (door de succesen).... maar al die dingen in 1 speler is een utopie. Het is zo uitzonderlijk wat die Tadic Ajax heeft gebracht dat je dat in geen 100 jaar moet proberen te kopiëren.

PSV moet het hebben van verkopen en de posities van spits en vleugelspitsen zijn het 'makkelijkst' om op te verdienen. Als je daar een matige speler hebt met goede cijfers dan pak je al 17 miljoen (Locadia) en als je een goede speler hebt met goede cijfers tik je zo de 30 a 40 miljoen aan (Lozano). Ik ben voor ervaring in de as en niet op de vleugels.
We hebben in de jaren hiervoor regelmatig laten zien dat we ook goede spelers kunnen halen die ouder zijn en door hun ervaring echt iets toevoegen. Guardado, Moreno, Cocu en recent nog Rodriguez leken redelijk onhaalbaar (behalve Cocu dan) maar werden toch gehaald en waren direct van toegevoegde waarde. Natuurlijk is Tadic vooral vanwege zijn fitheid een apart geval, maar met een Rodriguez of Gaurdado zou ik ook best tevreden zijn.
Je hebt wel twee of drie van zulke spelers nodig in een selectie.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Gaat erom dat er een mix van Talent en Ervaring staat. Als ik sommige mensen hier en op twitter hoor mogen er alleen nog talenten komen. Met 3 o23 spelers ga je never nooit constant presteren, dat zit er helaas niet in. Ik vind persoonlijk dat je per 2 talenten 1 ervaren man in je selectie moet hebben. Momenteel valt er op de flanken weinig echt te halen wat toptalent is, Basis klaar en haalbaar is. Ik zou zelf niet zo gauw weer willen terugvallen op Luuk, niet omdat ik hem niet goed genoeg vind maar omdat onze spelers totaal niet met hem kunnen spelen. Onze flanken geven amper voorzetten en die gegeven worden zijn enorm ***. Het zou zonde zijn om zo een clublegende terug te halen als hij hier niet gaat functioneren.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 17 Feb 2022, 12:13
11 Sir Tinus wrote: 17 Feb 2022, 12:07 Leuk om een goed recept proberen te kopiëren maar dan onderschat je dat je niet zomaar een Tadic kan vinden. En dan heb ik het niet enkel over zijn goals of over zijn assists, of over zijn leiderschap, of over zijn fitheid, of over zijn ervaring en ook niet enkel over het feit dat hij dus wel 4 a 5 jaar stabiel presteert en bij Ajax blijft (door de succesen).... maar al die dingen in 1 speler is een utopie. Het is zo uitzonderlijk wat die Tadic Ajax heeft gebracht dat je dat in geen 100 jaar moet proberen te kopiëren.

PSV moet het hebben van verkopen en de posities van spits en vleugelspitsen zijn het 'makkelijkst' om op te verdienen. Als je daar een matige speler hebt met goede cijfers dan pak je al 17 miljoen (Locadia) en als je een goede speler hebt met goede cijfers tik je zo de 30 a 40 miljoen aan (Lozano). Ik ben voor ervaring in de as en niet op de vleugels.
We hebben in de jaren hiervoor regelmatig laten zien dat we ook goede spelers kunnen halen die ouder zijn en door hun ervaring echt iets toevoegen. Guardado, Moreno, Cocu en recent nog Rodriguez leken redelijk onhaalbaar (behalve Cocu dan) maar werden toch gehaald en waren direct van toegevoegde waarde. Natuurlijk is Tadic vooral vanwege zijn fitheid een apart geval, maar met een Rodriguez of Gaurdado zou ik ook best tevreden zijn.
Je hebt wel twee of drie van zulke spelers nodig in een selectie.
De balans tussen talent en ervaring is al decennia lang onze basis van succes geweest. Ramalho is een relatief oude speler maar maakt nogsteeds een flinke impact op de verdediging.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 17 Feb 2022, 12:13
11 Sir Tinus wrote: 17 Feb 2022, 12:07 Leuk om een goed recept proberen te kopiëren maar dan onderschat je dat je niet zomaar een Tadic kan vinden. En dan heb ik het niet enkel over zijn goals of over zijn assists, of over zijn leiderschap, of over zijn fitheid, of over zijn ervaring en ook niet enkel over het feit dat hij dus wel 4 a 5 jaar stabiel presteert en bij Ajax blijft (door de succesen).... maar al die dingen in 1 speler is een utopie. Het is zo uitzonderlijk wat die Tadic Ajax heeft gebracht dat je dat in geen 100 jaar moet proberen te kopiëren.

PSV moet het hebben van verkopen en de posities van spits en vleugelspitsen zijn het 'makkelijkst' om op te verdienen. Als je daar een matige speler hebt met goede cijfers dan pak je al 17 miljoen (Locadia) en als je een goede speler hebt met goede cijfers tik je zo de 30 a 40 miljoen aan (Lozano). Ik ben voor ervaring in de as en niet op de vleugels.
We hebben in de jaren hiervoor regelmatig laten zien dat we ook goede spelers kunnen halen die ouder zijn en door hun ervaring echt iets toevoegen. Guardado, Moreno, Cocu en recent nog Rodriguez leken redelijk onhaalbaar (behalve Cocu dan) maar werden toch gehaald en waren direct van toegevoegde waarde. Natuurlijk is Tadic vooral vanwege zijn fitheid een apart geval, maar met een Rodriguez of Gaurdado zou ik ook best tevreden zijn.
Je hebt wel twee of drie van zulke spelers nodig in een selectie.
Natuurlijk moet je óók ervaring hebben en het kan echt wel dat we iemand gaan vinden die 3 a 4 boxes van Tadic afstreept, maar we gaan geen 2e Tadic vinden.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 17 Feb 2022, 12:20
Robson de Souza wrote: 17 Feb 2022, 12:13
We hebben in de jaren hiervoor regelmatig laten zien dat we ook goede spelers kunnen halen die ouder zijn en door hun ervaring echt iets toevoegen. Guardado, Moreno, Cocu en recent nog Rodriguez leken redelijk onhaalbaar (behalve Cocu dan) maar werden toch gehaald en waren direct van toegevoegde waarde. Natuurlijk is Tadic vooral vanwege zijn fitheid een apart geval, maar met een Rodriguez of Gaurdado zou ik ook best tevreden zijn.
Je hebt wel twee of drie van zulke spelers nodig in een selectie.
Natuurlijk moet je óók ervaring hebben en het kan echt wel dat we iemand gaan vinden die 3 a 4 boxes van Tadic afstreept, maar we gaan geen 2e Tadic vinden.
Daarom zeg ik ook een type Tadic transfer. Je gaat het niet kunnen dupliceren en dat moet je ook niet willen, je moet je eigen koers ingaan. Echter moet je wel ervaren mensen halen die weten wat ze doen. De As volstampen met ervaring en eromheen talent is een visie die in de werkelijk niet haalbaar is.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Met het oog op ons keepersprobleem, hoop ik dat PSV een oogje in het zeil houdt bij Maarten Vandevoordt van Genk. Toegegeven, het is een wel heel jonge keeper (19 jaar) maar zie dit dan. Ik sprak met m'n oud collega, die nu als data analist voor een Eredivisieclub werkt over deze jongen en hij zei ook (was weliswaar in de kroeg): "Echt waar, die Vandevoordt die moet je NU nog halen. 19 jaar maar goed genoeg is goed genoeg".






Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Vandevoort staat overal op het lijstje mag ik hopen ;). Vraag me alleen af of die nog haalbaar is voor PSV. Genk weet dondersgoed dat ze de jackpot hebben met hem.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Interessante posities die gisteren werden genoemd in de Skiete Willy Podcast van Doelen en Timmer. Gisteren was oa scout Berry van Aerle er. De volgende dingen (op enigzins scoutings/transfergebied kwamen naar boven)

- Recent nog paar wedstrijden in België en Frankrijk bekeken
- Volgens van Aerle missen we een type Guardado (“Die moet jij scouten dan” opperde timmer, waarop Berry zei: “zijn we druk mee bezig”)
- Een goede PSV spits is nodig, maar kost te duur (hint om richting een talent te kijken ipv een oude doelpuntenmachine?)
- Timmer verwachtte een elftal aan vertrekkende spelers
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Feb 2022, 12:25 Met het oog op ons keepersprobleem, hoop ik dat PSV een oogje in het zeil houdt bij Maarten Vandevoordt van Genk. Toegegeven, het is een wel heel jonge keeper (19 jaar) maar zie dit dan. Ik sprak met m'n oud collega, die nu als data analist voor een Eredivisieclub werkt over deze jongen en hij zei ook (was weliswaar in de kroeg): "Echt waar, die Vandevoordt die moet je NU nog halen. 19 jaar maar goed genoeg is goed genoeg".






Ja! Had hem hier een paar maanden geleden ook gepost en toen al de gedachte of hij nog wel haalbaar is, maar als je m kan halen, gelijk doen idd!
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Die spits die ze noemen die te duur is zal me niet verbazen als zijn naam Hlozek is. ;). staat ondertussen al tijden op het scoutingslijstje van PSV.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 Feb 2022, 12:28

Ja! Had hem hier een paar maanden geleden ook gepost en toen al de gedachte of hij nog wel haalbaar is, maar als je m kan halen, gelijk doen idd!
Die gast straalt iets onoverwinnelijks uit, echt heel gaaf. Zo'n gast dat je moet in de schoenen zakt omdat die bal er maar niet in gaat.
OnsPSV wrote: 17 Feb 2022, 12:27 Interessante posities die gisteren werden genoemd in de Skiete Willy Podcast van Doelen en Timmer. Gisteren was oa scout Berry van Aerle er. De volgende dingen (op enigzins scoutings/transfergebied kwamen naar boven)
- Recent nog paar wedstrijden in België en Frankrijk bekeken:

In Frankrijk heb ik me alleen gefocust op de CVM positie, dan denk ik aan Lucas Gourna-Douath en Lucien Agoumé. Wie weet hier op niet-CVM posities spelers die evt haalbaar zouden zijn en een directe toegevoegde waarde? In Belgie heb ik niets in de gaten gehouden.

- Volgens van Aerle missen we een type Guardado (“Die moet jij scouten dan” opperde timmer, waarop Berry zei: “zijn we druk mee bezig”)

Kom maar op. Lopen die er nog rond, Type Guardado die haalbaar zijn? Ook evt buiten FR en BE?

- Een goede PSV spits is nodig, maar kost te duur (hint om richting een talent te kijken ipv een oude doelpuntenmachine?)
PSV heeft al lang een oogje op Hlozek, verder weet ik niet wie er op het lijstje staat
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Feb 2022, 12:37
Sensation wrote: 17 Feb 2022, 12:28

Ja! Had hem hier een paar maanden geleden ook gepost en toen al de gedachte of hij nog wel haalbaar is, maar als je m kan halen, gelijk doen idd!
Die gast straalt iets onoverwinnelijks uit, echt heel gaaf. Zo'n gast dat je moet in de schoenen zakt omdat die bal er maar niet in gaat.
OnsPSV wrote: 17 Feb 2022, 12:27 Interessante posities die gisteren werden genoemd in de Skiete Willy Podcast van Doelen en Timmer. Gisteren was oa scout Berry van Aerle er. De volgende dingen (op enigzins scoutings/transfergebied kwamen naar boven)
- Recent nog paar wedstrijden in België en Frankrijk bekeken:

In Frankrijk heb ik me alleen gefocust op de CVM positie, dan denk ik aan Lucas Gourna-Douath en Lucien Agoumé. Wie weet hier op niet-CVM posities spelers die evt haalbaar zouden zijn en een directe toegevoegde waarde? In Belgie heb ik niets in de gaten gehouden.

- Volgens van Aerle missen we een type Guardado (“Die moet jij scouten dan” opperde timmer, waarop Berry zei: “zijn we druk mee bezig”)

Kom maar op. Lopen die er nog rond, Type Guardado die haalbaar zijn? Ook evt buiten FR en BE?

- Een goede PSV spits is nodig, maar kost te duur (hint om richting een talent te kijken ipv een oude doelpuntenmachine?)
PSV heeft al lang een oogje op Hlozek, verder weet ik niet wie er op het lijstje staat
op RB loopt in Frankrijk een Zoot interessants voor PSV. Denk aan Centonze en Clauss. op CB is in de zomer Denayer transfervrij. Lafont is ook een talentvolle keeper.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Feb 2022, 12:37
Sensation wrote: 17 Feb 2022, 12:28

Ja! Had hem hier een paar maanden geleden ook gepost en toen al de gedachte of hij nog wel haalbaar is, maar als je m kan halen, gelijk doen idd!
Die gast straalt iets onoverwinnelijks uit, echt heel gaaf. Zo'n gast dat je moet in de schoenen zakt omdat die bal er maar niet in gaat.
OnsPSV wrote: 17 Feb 2022, 12:27 Interessante posities die gisteren werden genoemd in de Skiete Willy Podcast van Doelen en Timmer. Gisteren was oa scout Berry van Aerle er. De volgende dingen (op enigzins scoutings/transfergebied kwamen naar boven)
- Recent nog paar wedstrijden in België en Frankrijk bekeken:

In Frankrijk heb ik me alleen gefocust op de CVM positie, dan denk ik aan Lucas Gourna-Douath en Lucien Agoumé. Wie weet hier op niet-CVM posities spelers die evt haalbaar zouden zijn en een directe toegevoegde waarde? In Belgie heb ik niets in de gaten gehouden.

- Volgens van Aerle missen we een type Guardado (“Die moet jij scouten dan” opperde timmer, waarop Berry zei: “zijn we druk mee bezig”)

Kom maar op. Lopen die er nog rond, Type Guardado die haalbaar zijn? Ook evt buiten FR en BE?

- Een goede PSV spits is nodig, maar kost te duur (hint om richting een talent te kijken ipv een oude doelpuntenmachine?)
PSV heeft al lang een oogje op Hlozek, verder weet ik niet wie er op het lijstje staat
op RB loopt in Frankrijk een Zoot interessants voor PSV. Denk aan Centonze en Clauss. op CB is in de zomer Denayer transfervrij. Lafont is ook een talentvolle keeper.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hlozek is niet meer haalbaar. Die wordt al voor 20-25 miljoen bedragen en aan grotere clubs gelinkt.

Wat betreft Vandevoordt kan dat wel eens een interessante optie zijn als hij echt goed genoeg is. Sommige keepers zijn al op deze leeftijd heel goed en die stomen door naar de top. Met zijn eenjarig contract zou het wellicht wel kunnen met een goed verhaal en een goed salaris. Dan geef je Drommel op, maar dat is misschien juist wel goed.
Last edited by Massimo on 17 Feb 2022, 12:43, edited 1 time in total.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 17 Feb 2022, 12:39 Hlozek is niet meer haalbaar. Die wordt al voor 20-25 miljoen bedragen en aan grotere clubs gelinkt.
Daarom waarschijnlijk ook dat ze zeggen te duur.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Locked