Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 12 Feb 2022, 19:37
Heissenberrug wrote: 12 Feb 2022, 18:37 Lijkt erop dat hij momenteel in Argentinië is, opzich wel opvallend gezien zijn revalidatie goed verloopt toch?
Is volgens mij echt een familieman. Gun die jongen nu deze tijd dan kan die straks weer aansluiten.
:lol: :lol: hij is in december /januari daar nog geweest he? Elke keer als ie geblesseerd is zit hij daar en dat is dus eigenlijk best wel heel erg vaak.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat maakt het verder uit? PSV heeft toestemming gegeven anders zit hij daar niet. Zal vast met wat voorwaarden zijn.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaat mij er meer om dat ik vermoed dat hij misschien wel daar is voor een terugkeer naar zijn oude club ofzo. Natuurlijk gun ik die jongen een bezoek aan zijn thuisland.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij PSV verwachten ze geen wonder meer m.b.t. Romero.
Ik denk dat PSV hem gaat laten gaan in de zomer, maar ja wie wil hem?
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat hem - zonder dat je ergens op rekent - dat laatste contractjaar nu ook maar uitdienen toch? Hopelijk fit de voorbereiding in en dat toch hopen op een wonder. Mocht het wederom niet lukken (fit blijven) proberen hem richting een mooie club/oplossing te begeleiden.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad. Daarnaast: mocht het onverhoopt toch wel lukken dan schat ik die jongen wel zo in dat hij PSV erg dankbaar is en niet ineens gratis de deur uit zal lopen.
Buiten dat: wie wil er nou niet bij zo'n mooie club spelen waar zoveel spannends te gebeuren staat?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 14 Feb 2022, 09:11 Bij PSV verwachten ze geen wonder meer m.b.t. Romero.
Ik denk dat PSV hem gaat laten gaan in de zomer, maar ja wie wil hem?
Ik heb niet het idee dat een club zijn vingers gaat branden aan Maxi als er voor gelapt moet worden. Zal dan een transfervrij vertrek worden verwacht ik. Sluit niet uit terug naar zijn oude club.
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verlengen onder handige voorwaarden.

Geen zin in een tweede Eidur Gudjohnsen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

voskat wrote: 14 Feb 2022, 12:42 Verlengen onder handige voorwaarden.

Geen zin in een tweede Eidur Gudjohnsen.
Handige voorwaarden zijn er natuurlijk nooit voor een club als de speler continu geblesseerd is.
Soms heb je het risico dat het zo loopt als met Eidur, maar dat zou ik deze jongen ook echt wel gunnen. Liefst bij PSV, maar anders ook zeker elders. We kunnen die jongen namelijk echt niks verwijten en als PSV afscheid van hem neemt, is ook PSV niks te verwijten als hij dan toch plots fit wordt.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was Eidur ook 3 a 4 seizoenen structureel geblesseerd voordat hij vertrok?
#simplythebest
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 14 Feb 2022, 20:37 Was Eidur ook 3 a 4 seizoenen structureel geblesseerd voordat hij vertrok?
Nee. Een hele flinke blessure, maar dokters zeiden dat hij nooit meer op hoog niveau zou kunnen voetballen. Daarop liet PSV hem gaan.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 14 Feb 2022, 20:41
DC_PSV wrote: 14 Feb 2022, 20:37 Was Eidur ook 3 a 4 seizoenen structureel geblesseerd voordat hij vertrok?
Nee. Een hele flinke blessure, maar dokters zeiden dat hij nooit meer op hoog niveau zou kunnen voetballen. Daarop liet PSV hem gaan.
Maxi is toch wel een ander verhaal na zoveel verschillende blessures.
#simplythebest
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.tycsports.com/river-plate/r ... 12787.html

Wordt hier aan River gelinkt. Ik hoop toch echt dat we hem houden, tegen beter weten in. Ben echt fan van die jongen.
Anders laten gaan met behoud van 50% van zijn transferrechten.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie op Transfermarkt.de dat de Argentijnse transfermarkt open is tot 23 februari. Zou best kunnen dat het dan de komende dagen tot een transfer komt als hij al die kant op is. Mocht PSV er nu nog een paar miljoen voor krijgen dan is ondanks dat hij absoluut talentvol is en kwaliteit heeft denk ik toch de beste optie.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Helaas wel inderdaad. PSV wilde hem van de zomer al van de hand doen. Volgens mij was het Bologna maar ketste de transfer af op de medische keuring. Als je er nu nog een miljoen of 3 voor kan vangen dan zou ik hem verkopen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Pratto naar Romero is wel een hele vooruitgang. Zelfs nog als ie geblesseerd is.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 17 Feb 2022, 12:15 Ik zie op Transfermarkt.de dat de Argentijnse transfermarkt open is tot 23 februari. Zou best kunnen dat het dan de komende dagen tot een transfer komt als hij al die kant op is. Mocht PSV er nu nog een paar miljoen voor krijgen dan is ondanks dat hij absoluut talentvol is en kwaliteit heeft denk ik toch de beste optie.
Zeker als je er een doorverkoop bij kunt afdwingen. Al zal ik bij hem dan altijd hetzelfde gevoel houden als bij Reis. Wat als...
Of zou PSV een jaar willen verlengen en verhuren?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 17 Feb 2022, 12:38 Helaas wel inderdaad. PSV wilde hem van de zomer al van de hand doen. Volgens mij was het Bologna maar ketste de transfer af op de medische keuring. Als je er nu nog een miljoen of 3 voor kan vangen dan zou ik hem verkopen.
Udinese toch?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oh ja, klopt.. Udinese was het. Ben dan ook vooral benieuwd of Maxi bij andere clubs wel door de keuring komt. Die knie zal er van binnen aardig fucked up uitzien.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 17 Feb 2022, 12:09 https://www.tycsports.com/river-plate/r ... 12787.html

Wordt hier aan River gelinkt. Ik hoop toch echt dat we hem houden, tegen beter weten in. Ben echt fan van die jongen.
Anders laten gaan met behoud van 50% van zijn transferrechten.
De paar flitsen die we hebben gezien zag er veel belovend uit. Toch kun je ook niet ontkennen dat het in al die jaren simpelweg te weinig is. Ik denk dat je met je laatste zin dan ook gewoon een waar woord zegt en dat PSV hem moet laten gaan
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De meest romantische speler onder de supporters die niets heeft waar we op kunnen bouwen. Als we afscheid kunnen nemen dan moeten we dat gewoon doen en dan hebben we met een nieuwe spits, Vincius en Fofana genoeg spitsen om volgend jaar te starten.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

10 miljoen en grote strik erom
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

haha 10 miljoen? Als John de Jong Romero voor 10 verkoopt verdient hij daarmee een contract voor het leven.

2 a 3 miljoen + doorverkoop percentage lijkt mij realistischer
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

10 mln voor Maxi, is dat een standbeeld voor John waard? [mention]PCGC[/mention]
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1 euro en een doorverkooppercentage lijkt me nog realistischer. Laten we eerlijk zijn: een fitte Maxi is een beest met duidelijke kwaliteiten, maar een fitte Maxi heb je blijkbaar maximaal een wedstrijd of 5 per seizoen. Iedere club die een redelijke transfersom hier voor neer wil leggen is goed gek. Het zou fijn zijn als er een club zo gek zou zijn maar op basis van het verleden zou ik het niet doen.

Wat verder natuurlijk losstaat van dat ik wél fan ben van een fitte Maxi, die er allemaal zelf ook niks aan kan doen. Die ook zijn uiterste best doet en een wilskracht heeft van heb ik jouw daar, na zo veel blessures. Maar er nog veel geld voor krijgen? Nee, helaas niet.
Post Reply