Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 17 Feb 2022, 12:39 Hlozek is niet meer haalbaar. Die wordt al voor 20-25 miljoen bedragen en aan grotere clubs gelinkt.

Wat betreft Vandevoordt kan dat wel eens een interessante optie zijn als hij echt goed genoeg is. Sommige keepers zijn al op deze leeftijd heel goed en die stomen door naar de top. Met zijn eenjarig contract zou het wellicht wel kunnen met een goed verhaal en een goed salaris. Dan geef je Drommel op, maar dat is misschien juist wel goed.
Max en Lozano hebben ook een periode gehad dat ze zo duur waren. Als niemand hapt en er dus dingen veranderen is PSV ineens niet meer kansloos. Maar eens dat het niet waarschijnlijk is dat we Hlozek aantrekken.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bij een type guardado denk ik meteen aan hector herrera, beetje voor de hand liggend natuurlijk
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 17 Feb 2022, 13:18 Bij een type guardado denk ik meteen aan hector herrera, beetje voor de hand liggend natuurlijk
Same, zeker aangezien zn contract afloopt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 Feb 2022, 13:25
hondjevandebakker wrote: 17 Feb 2022, 13:18 Bij een type guardado denk ik meteen aan hector herrera, beetje voor de hand liggend natuurlijk
Same, zeker aangezien zn contract afloopt.
Ja inderdaad maar waar zou die moeten komen staan dan?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Feb 2022, 13:27
Sensation wrote: 17 Feb 2022, 13:25

Same, zeker aangezien zn contract afloopt.
Ja inderdaad maar waar zou die moeten komen staan dan?
Als Sangaré vertrekt kan hij prima op die plek, ervaring in de as is essentieel.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 Feb 2022, 13:31
Ardbeg wrote: 17 Feb 2022, 13:27

Ja inderdaad maar waar zou die moeten komen staan dan?
Als Sangaré vertrekt kan hij prima op die plek, ervaring in de as is essentieel.
Kan mooi met Simeone en Arias tegelijk het vliegtuig pakken naar Eindhoven dan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 17 Feb 2022, 13:37
Sensation wrote: 17 Feb 2022, 13:31

Als Sangaré vertrekt kan hij prima op die plek, ervaring in de as is essentieel.
Kan mooi met Simeone en Arias tegelijk het vliegtuig pakken naar Eindhoven dan.
Arias is "alweer" 30. Ik zie liever een opkomend talent op de back positie. Tenminste, niet veel ouder dan 24.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Interessante dingen die er dus naar voren zijn gekomen in de podcast.
Berry gaat natuurlijk nooit vertellen in wie PSV interesse heeft, maar ze zijn dus weer lekker aan het scouten.

Blijft zonde dat Romero lijkt te vertrekken zonder ooit vaste waarde voor ons te zijn geweest. Eeuwig zonde.
Hopelijk kan PSV nog een leuk bedrag eruit onderhandelen en laten we hem met pijn in t hart gaan.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vandevoordt zou een enorme stunt zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat hij naar PSV komt, aangezien hij naar elke topclub kan. Hij is een van de grootste keeperstalenten (zo niet de grootste) van zijn generatie.
Ik zie hem wel graag komen natuurlijk :mrgreen:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 17 Feb 2022, 13:47 Hopelijk kan PSV nog een leuk bedrag eruit onderhandelen en laten we hem met pijn in t hart gaan.
Of spelers in de deal betrekken zoals Enzo Fernandez (21 jr) óf Nicolas de la Cruz (24 jr), beide middenvelders van River Plate.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Boadu proberen kan geen kwaad. Ons eigen Bergwijn projectje... Kost je dan 10 a 15 miljoen indien haalbaar maar dat zie ik wel passen met Madueke en Veerman.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 17 Feb 2022, 14:28 Boadu proberen kan geen kwaad. Ons eigen Bergwijn projectje... Kost je dan 10 a 15 miljoen indien haalbaar maar dat zie ik wel passen met Madueke en Veerman.
Ik zou Boadu enkel halen als je countervoetbal wil spelen. Zijn kracht is zijn snelheid, maar zijn zwakte is zijn (eerste) aanname/techniek. Ik denk dat PSV beter een andere speler kan halen, meer een type Malen.. die juist technische sterk is en beter in de combinatie.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Boadu mist nóg meer kansen dan Malen en is technisch een paar klassen minder. Doe maar niet, zeker niet voor 10+ miljoen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Bizar eigenlijk dat elk jochie spits wil worden maar dat we nergens in een Europa een spits vinden die goed genoeg is voor PSV 1 (zo'n grote schoenen zijn er nou ook niet te vullen) met het budget wat PSV heeft (tot 10 a 15 miljoen in de zomer?).
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Boadu lekker niet doen inderdaad. Kan niet voetballen en is toch niet die killer die iedereen in hem zag. Zit ik totaal niet op te wachten
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht dat PSV een uitstekende scouting heeft wat betreft de spitspositie. Laten we eerlijk zijn, als de technische leiding al twijfelde bij Berisha gaat Boadu toch nooit komen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die zijn niet echt te vergelijken wmb.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee klopt, maar het geeft wel aan wat PSV qua niveau verwacht. Boadu is een spits met enorm veel snelheid, maar het is ook echt Malen-light.
Wij moeten groeien en betere spelers hebben.

Ruud mag wat mij betreft wel meebeslissen met de nieuwe spits.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 17 Feb 2022, 15:42 Nee klopt, maar het geeft wel aan wat PSV qua niveau verwacht. Boadu is een spits met enorm veel snelheid, maar het is ook echt Malen-light.
Wij moeten groeien en betere spelers hebben.

Ruud mag wat mij betreft wel meebeslissen met de nieuwe spits.
Want Ruud is naast coach Jong PSV ook scout?
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De laatste 2 spitsen die PSV gehaald heeft hebben nou niet kunnen brengen wat een club als PSV verder brengt.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 17 Feb 2022, 15:47
ComeOnPSV wrote: 17 Feb 2022, 15:42 Nee klopt, maar het geeft wel aan wat PSV qua niveau verwacht. Boadu is een spits met enorm veel snelheid, maar het is ook echt Malen-light.
Wij moeten groeien en betere spelers hebben.

Ruud mag wat mij betreft wel meebeslissen met de nieuwe spits.
Want Ruud is naast coach Jong PSV ook scout?
Ik denk dat hij doelt op het feit dat Ruud zelf een wereldspits was en goed kan beoordelen welke spits geschikt of ongeschikt voor PSV is.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kingfisher wrote: 17 Feb 2022, 15:53 Ik denk dat hij doelt op het feit dat Ruud zelf een wereldspits was en goed kan beoordelen welke spits geschikt of ongeschikt voor PSV is.
Inderdaad.
Hij hoeft niet te gaan scouten, maar volgens mij kan het geen kwaad om een lijstje bij Ruud neer te leggen met beelden. Hij weet precies wat een goede spits voor PSV kan zijn.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 17 Feb 2022, 15:51 De laatste 2 spitsen die PSV gehaald heeft hebben nou niet kunnen brengen wat een club als PSV verder brengt.
Dat is wel een probleem. Zijn twee dure gasten zonder enige restwaarde. Zahavi heeft het nog redelijk gedaan maar ik vind Vinicius echt een miskoop. Een houten klaas met te weinig rendement. En dat was dan het buitenkansje waar we de hele transferzomer op gewacht hebben. Ik hoop dat we hem kunnen lozen komende zomer en twee nieuwe spitsen halen. We kunnen kwalitatief in elk geval flinke stappen vooruit zetten in de spits.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 17 Feb 2022, 16:22 maar ik vind Vinicius echt een miskoop.
Hij is niet gekocht, maar wordt gehuurd.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 17 Feb 2022, 16:22
Massimo wrote: 17 Feb 2022, 15:51 De laatste 2 spitsen die PSV gehaald heeft hebben nou niet kunnen brengen wat een club als PSV verder brengt.
Dat is wel een probleem. Zijn twee dure gasten zonder enige restwaarde. Zahavi heeft het nog redelijk gedaan maar ik vind Vinicius echt een miskoop. Een houten klaas met te weinig rendement. En dat was dan het buitenkansje waar we de hele transferzomer op gewacht hebben. Ik hoop dat we hem kunnen lozen komende zomer en twee nieuwe spitsen halen. We kunnen kwalitatief in elk geval flinke stappen vooruit zetten in de spits.
Ook Zahavi heeft te weinig gebracht voor PSV. Dat niveau moet simpelweg hoger als je weer kampioen wil worden en Europees betere prestaties wil leveren. PSV is volledig voor Luuk de Jong gegaan en er niet uitgekomen om wat voor een reden voordat Barcelona last minute kwam. Daarna is er wel een dure Braziliaanse spits die nog minder is dan Zahavi tot nu toe gehuurd voor 2 jaar en voor veel geld. Dat je na het mislopen van De Jong ook nog eens met zo'n matige optie aankomt mag je PSV flink aanrekenen. Wil je beter dan moet de lat omhoog. Ook, of misschien wel juist, op dat vlak. Ik heb me de laatste weken wel gerealiseerd dat de laatste jaren niet goed genoeg zijn en dat het makkelijk is om zaken goed te praten omdat het lang niet allemaal slecht was, iets waar ik zelf ook aan mee heb gedaan of nog steeds doe. Echter wil ik ook weer een PSV dat dik in de 80 punten weet te behalen, topwedstrijden weer gaat winnen en Europees weer eens mooie dingen laat zien. Dat is er aan ontbroken de laatste 3-4 jaar.
Locked