Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Nee maar in Nederland heeft tegenwoordig bijna iedereen een kutje dus moeten ze hier heel voorzichtig mee omgaan als Fox en FC Utrecht zijnde.
Ex unitate vires
TylerDurdn
Internationale topspeler

RIO wrote: 09 Nov 2020, 11:18 Was dat grapje van die Utrecht supporter nou echt zo slecht en walgelijk?
Heb ik wat gemist? :)
Massimo
Legende

Ik hoopte toch een beetje op puntverlies met spelers die al met hun gedachte bij de interlands waren. Helaas was FC Utrecht niet goed genoeg waardoor Ajax soeverein leek. Die waren prima, maar echt niet werelds. FC Utrecht heeft twee momenten gehad om op voorsprong te komen toen ze beide keren van de linkerkant er door kwamen, maar de voorzet niet goed was. Zo'n bal moet er dan in. Na de 0-1 was het wel klaar.
Gestelnaar
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

TylerDurdn wrote: 09 Nov 2020, 11:32
RIO wrote: 09 Nov 2020, 11:18 Was dat grapje van die Utrecht supporter nou echt zo slecht en walgelijk?
Heb ik wat gemist? :)

Ik vind het ook wel meevallen. Beetje onnodig om zo'n gast daar een stadionverbod voor te geven. Maar goed, FCU zal wel bang zijn voor imagoschade oid.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Niets mis mee, het is toch ook het duo hake/kruys :)

Zolang Ajax zelf niet beboet wordt voor het uitdragen van de ''geuzennaam'' JODEN (door hun supporters) kan je wat mij betreft supporters van andere clubs niet aanpakken als hun hier op inhaken.
Ren Höek
Vedette

Aan de ene kant valt het wel mee wat hij zegt, aan de andere kant is de combi "hakenkruis" en "vol gas geven" natuurlijk onsmakelijk en kan een reactie van de club dan niet uitblijven. Ook omdat hij van die spullen af dient te blijven en misbruik maakte van zijn tijdelijke privilege.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
tijn0

Ik denk niet dat het kwaad bedoeld was, maar ik kan er niet echt om lachen om eerlijk te zijn. En het zijn zijn spullen niet, dus dat komt er nog eens bij. Kinderachtige actie, die je denk ik anders had kunnen oplossen.

Aan de andere kant: als je dan eens een jaar stadionverbod moet hebben, dan dit jaar.

Zou een hoop schelen als Ajax eens afstand deed van die debiele geuzennaam, maar die discussie is al tig keer herkauwd.
Maikel
Site Admin

Anthony 'geblesseerd' en dus niet naar Brazilië. Doen ze toch slim daar.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ja inderdaad. 'Spierblessure'. Oncontroleerbaar en erg genoeg om niet toch af te hoeven reizen. Had van mij hier ook voor een aantal gemogen.
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: Ajax

Maikel_91 wrote: 09 Nov 2020, 18:36 Anthony 'geblesseerd' en dus niet naar Brazilië. Doen ze toch slim daar.
Jij denkt dat hij een blessure faket? Dat vind ik nogal een aanname. Ik geloof daar niet zo in. Gezien de tussenstand ook een risico, dan had je er beter in de laatste minuten af kunnen gaan met een hand op de hamstring na een sprintduel. Kan me niet voorstellen dat er geen letsel is bij Antony. In welke mate kan ik niet inschatten, maar voldoende om hem te wisselen in de rust en hem in Amsterdam te houden.

Verder een eenvoudige overwinning op Utrecht. Zonder publiek is het echt een andere wedstrijd. Utrecht kwam er eigenlijk niet aan te pas, zijn nooit echt gevaarlijk geworden. Ajax creëerde kansen en scoort uiteindelijk terecht, daarna was de ban gebroken en uiteindelijk win je met 0-3. Mooie cijfers, dat is wel eens anders geweest daar...
ShovingNE2
Site Admin

Johan-Cruijff wrote: 09 Nov 2020, 19:10 Jij denkt dat hij een blessure faket? Dat vind ik nogal een aanname. Ik geloof daar niet zo in.
Zoals Davy Klaassen keer op keer op keer op keer geblesseerd afmeldde maar nooit een seconde in competitie miste?

Nee. Zoek je er totaal niet achter.

ps.

Hoezo ben je hier, speciaal om jou te ontlopen hebben we een ander forum opgezet. Dafuq? :D
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johan-Cruijff
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: Ajax

ShovingNE2 wrote: 09 Nov 2020, 19:15
Johan-Cruijff wrote: 09 Nov 2020, 19:10 Jij denkt dat hij een blessure faket? Dat vind ik nogal een aanname. Ik geloof daar niet zo in.
Zoals Davy Klaassen keer op keer op keer op keer geblesseerd afmeldde maar nooit een seconde in competitie miste?

Nee. Zoek je er totaal niet achter.
Je hoort mij niet zeggen dat het nooit aan de orde is, maar in dit geval lijkt het me onwaarschijnlijk. Klaassen had er wel een handje van ja. Zal die nu niet doen, die is als een kind zo blij dat zijn pleegvader hem weer heeft opgeroepen.
ps.

Hoezo ben je hier, speciaal om jou te ontlopen hebben we een ander forum opgezet. Dafuq? :D
Onkruid vergaat niet ;)
Balinho
Internationale topspeler

Ren Höek wrote: 09 Nov 2020, 13:27 Aan de ene kant valt het wel mee wat hij zegt, aan de andere kant is de combi "hakenkruis" en "vol gas geven" natuurlijk onsmakelijk en kan een reactie van de club dan niet uitblijven. Ook omdat hij van die spullen af dient te blijven en misbruik maakte van zijn tijdelijke privilege.
Jij zou je nuance voortaan toch weglaten uit het Ajax topic? Of gelden beloftes gemaakt op het vorige platform niet meer?
Maikel
Site Admin

Balinho wrote: 09 Nov 2020, 19:41
Ren Höek wrote: 09 Nov 2020, 13:27 Aan de ene kant valt het wel mee wat hij zegt, aan de andere kant is de combi "hakenkruis" en "vol gas geven" natuurlijk onsmakelijk en kan een reactie van de club dan niet uitblijven. Ook omdat hij van die spullen af dient te blijven en misbruik maakte van zijn tijdelijke privilege.
Jij zou je nuance voortaan toch weglaten uit het Ajax topic? Of gelden beloftes gemaakt op het vorige platform niet meer?
Nee, moet eerst benoemt worden in het topic waarin we oude opmerkingen terughalen. Dan telt het weer
Ren Höek
Vedette

Hahaha, helemaal vergeten :o :wall
Excuses!

Belachelijke straf voor die jongen natuurlijk en vanzelfsprekend is er met Anthony niets aan de hand.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Maikel
Site Admin

Ren Höek wrote: 09 Nov 2020, 19:50 Hahaha, helemaal vergeten :o :wall
Excuses!

Belachelijke straf voor die jongen natuurlijk en vanzelfsprekend is er met Anthony niets aan de hand.
Good boy!
Persepolis
Vedette

Fanatic-U-s wrote: 09 Nov 2020, 11:23 Nee maar in Nederland heeft tegenwoordig bijna iedereen een kutje dus moeten ze hier heel voorzichtig mee omgaan als Fox en FC Utrecht zijnde.
Grappen over dit onderwerp worden al tientallen jaren hard aangepakt hoor, zo'n video zou 20 jaar geleden net zo worden behandeld.
Josef Dettelbacher
Legende

Zo. Gravenberch heeft De Boer laten weten dat ie al zonder z'n moeder naar de Toekomst durft te fietsen, dus kon een oproep voor Oranje niet achterblijven :wall
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Hatseflats
Vedette

Schuurs zal wel weer de vervanger worden van Ake..... Wat een droeFenis.
Massimo
Legende

Hatseflats wrote: 12 Nov 2020, 09:37 Schuurs zal wel weer de vervanger worden van Ake..... Wat een droeFenis.
Ik verwacht dat Botman het wordt. Speelt alles bij Lille, doet het beter dan verwacht en is een linker centrale verdediger. (net als Aké)
Woodenshoes
Nationale topspeler

En als er nog een middenvelder wegvalt kan Eiting mooi aanhaken. Top!
trouwepsvfan
Vedette

Botman is inderdaad opgeroepen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Hatseflats
Vedette

Gelukkig :)
GOATZE
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV FCE

Van mij mag ie alle ajacieden oproepen die in aanmerking komen voor Oranje, laat de PSVers maar lekker hun rust pakken en zich bij PSV in de kijker spelen voor het EK. Vooral in deze tijden waar je om de paar dagen een wedstrijd speelt is Oranje een hinderlijke onderbreking
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Dezelfde bondscoach kiest dezelfde spelers naar het EK hè ;)
Ex unitate vires
Locked