Ajax
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- TylerDurdn
-
- Legende
Ik hoopte toch een beetje op puntverlies met spelers die al met hun gedachte bij de interlands waren. Helaas was FC Utrecht niet goed genoeg waardoor Ajax soeverein leek. Die waren prima, maar echt niet werelds. FC Utrecht heeft twee momenten gehad om op voorsprong te komen toen ze beide keren van de linkerkant er door kwamen, maar de voorzet niet goed was. Zo'n bal moet er dan in. Na de 0-1 was het wel klaar.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Ik vind het ook wel meevallen. Beetje onnodig om zo'n gast daar een stadionverbod voor te geven. Maar goed, FCU zal wel bang zijn voor imagoschade oid.
- TylerDurdn
- Ren Höek
- Vedette
Aan de ene kant valt het wel mee wat hij zegt, aan de andere kant is de combi "hakenkruis" en "vol gas geven" natuurlijk onsmakelijk en kan een reactie van de club dan niet uitblijven. Ook omdat hij van die spullen af dient te blijven en misbruik maakte van zijn tijdelijke privilege.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ik denk niet dat het kwaad bedoeld was, maar ik kan er niet echt om lachen om eerlijk te zijn. En het zijn zijn spullen niet, dus dat komt er nog eens bij. Kinderachtige actie, die je denk ik anders had kunnen oplossen.
Aan de andere kant: als je dan eens een jaar stadionverbod moet hebben, dan dit jaar.
Zou een hoop schelen als Ajax eens afstand deed van die debiele geuzennaam, maar die discussie is al tig keer herkauwd.
Aan de andere kant: als je dan eens een jaar stadionverbod moet hebben, dan dit jaar.
Zou een hoop schelen als Ajax eens afstand deed van die debiele geuzennaam, maar die discussie is al tig keer herkauwd.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: Ajax
Jij denkt dat hij een blessure faket? Dat vind ik nogal een aanname. Ik geloof daar niet zo in. Gezien de tussenstand ook een risico, dan had je er beter in de laatste minuten af kunnen gaan met een hand op de hamstring na een sprintduel. Kan me niet voorstellen dat er geen letsel is bij Antony. In welke mate kan ik niet inschatten, maar voldoende om hem te wisselen in de rust en hem in Amsterdam te houden.
Verder een eenvoudige overwinning op Utrecht. Zonder publiek is het echt een andere wedstrijd. Utrecht kwam er eigenlijk niet aan te pas, zijn nooit echt gevaarlijk geworden. Ajax creëerde kansen en scoort uiteindelijk terecht, daarna was de ban gebroken en uiteindelijk win je met 0-3. Mooie cijfers, dat is wel eens anders geweest daar...
- ShovingNE2
- Site Admin
Zoals Davy Klaassen keer op keer op keer op keer geblesseerd afmeldde maar nooit een seconde in competitie miste?Johan-Cruijff wrote: ↑09 Nov 2020, 19:10 Jij denkt dat hij een blessure faket? Dat vind ik nogal een aanname. Ik geloof daar niet zo in.
Nee. Zoek je er totaal niet achter.
ps.
Hoezo ben je hier, speciaal om jou te ontlopen hebben we een ander forum opgezet. Dafuq?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: Ajax
Je hoort mij niet zeggen dat het nooit aan de orde is, maar in dit geval lijkt het me onwaarschijnlijk. Klaassen had er wel een handje van ja. Zal die nu niet doen, die is als een kind zo blij dat zijn pleegvader hem weer heeft opgeroepen.ShovingNE2 wrote: ↑09 Nov 2020, 19:15Zoals Davy Klaassen keer op keer op keer op keer geblesseerd afmeldde maar nooit een seconde in competitie miste?Johan-Cruijff wrote: ↑09 Nov 2020, 19:10 Jij denkt dat hij een blessure faket? Dat vind ik nogal een aanname. Ik geloof daar niet zo in.
Nee. Zoek je er totaal niet achter.
Onkruid vergaat nietps.
Hoezo ben je hier, speciaal om jou te ontlopen hebben we een ander forum opgezet. Dafuq?
- Balinho
Jij zou je nuance voortaan toch weglaten uit het Ajax topic? Of gelden beloftes gemaakt op het vorige platform niet meer?Ren Höek wrote: ↑09 Nov 2020, 13:27 Aan de ene kant valt het wel mee wat hij zegt, aan de andere kant is de combi "hakenkruis" en "vol gas geven" natuurlijk onsmakelijk en kan een reactie van de club dan niet uitblijven. Ook omdat hij van die spullen af dient te blijven en misbruik maakte van zijn tijdelijke privilege.
- Maikel
- Site Admin
Nee, moet eerst benoemt worden in het topic waarin we oude opmerkingen terughalen. Dan telt het weerBalinho wrote: ↑09 Nov 2020, 19:41Jij zou je nuance voortaan toch weglaten uit het Ajax topic? Of gelden beloftes gemaakt op het vorige platform niet meer?Ren Höek wrote: ↑09 Nov 2020, 13:27 Aan de ene kant valt het wel mee wat hij zegt, aan de andere kant is de combi "hakenkruis" en "vol gas geven" natuurlijk onsmakelijk en kan een reactie van de club dan niet uitblijven. Ook omdat hij van die spullen af dient te blijven en misbruik maakte van zijn tijdelijke privilege.
- Ren Höek
- Vedette
- Persepolis
- Vedette
Grappen over dit onderwerp worden al tientallen jaren hard aangepakt hoor, zo'n video zou 20 jaar geleden net zo worden behandeld.Fanatic-U-s wrote: ↑09 Nov 2020, 11:23 Nee maar in Nederland heeft tegenwoordig bijna iedereen een kutje dus moeten ze hier heel voorzichtig mee omgaan als Fox en FC Utrecht zijnde.
-
- Legende
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
Ik verwacht dat Botman het wordt. Speelt alles bij Lille, doet het beter dan verwacht en is een linker centrale verdediger. (net als Aké)Hatseflats wrote: ↑12 Nov 2020, 09:37 Schuurs zal wel weer de vervanger worden van Ake..... Wat een droeFenis.
-
- Nationale topspeler
- trouwepsvfan
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV FCE
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård