Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 24 Dec 2020, 01:02@Ykhim ?
Goeie speler volgens mij. Ik zie hem niet elke week spelen, maar hij doet meestal prima dingen. Balvast, doelgericht en een fijne, harde trap. Is ook niet een speler die met het hoofd naar beneden loopt, hij weet wat er op het veld gebeurt en kan ernaar handelen. Maar het is niet zo alsof de competitie wat voorstelt. Dat maakt echte vergelijkingen met Gakpo lastig, maar ik zie ergens wel gelijkenissen.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vind de transfer van Bas Dost naar Brugge overigens wel een opvallende. Is toch niet altijd makkelijk in te schatten welke targets haalbaar zijn voor een club van ons kaliber. Het beste voorbeeld daarvan speelt overigens gewoon hier in Eindhoven natuurlijk.
User avatar
Denzell
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
FOOTB_REM_S: No

Kayky,

17 jarige aanvaller die ik in de toekomst heel graag bij ons PSV zou willen zien spelen. Technisch goede, linksbenige aanvaller met een goede dribbel en die moeilijk van de bal te krijgen is.

Geen idee wat hij zou moeten kosten maar zeker iemand om in de gaten te houden.

GOATZE
Regelmatige invaller
Posts: 302
Joined: 09 Nov 2020, 20:16
Clubvoorkeur: PSV FCE
FOOTB_REM_S: No

Braziliaanse Bergwijn
Goeie naam ook
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Denzell wrote: 25 Dec 2020, 21:48 Kayky,

17 jarige aanvaller die ik in de toekomst heel graag bij ons PSV zou willen zien spelen. Technisch goede, linksbenige aanvaller met een goede dribbel en die moeilijk van de bal te krijgen is.

Geen idee wat hij zou moeten kosten maar zeker iemand om in de gaten te houden.
Braziliaan dus duur
Erickpsvkampioen
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 13 Dec 2020, 13:26
Clubvoorkeur: er is maar 1 club...
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 25 Dec 2020, 23:43
Denzell wrote: 25 Dec 2020, 21:48 Kayky,

17 jarige aanvaller die ik in de toekomst heel graag bij ons PSV zou willen zien spelen. Technisch goede, linksbenige aanvaller met een goede dribbel en die moeilijk van de bal te krijgen is.

Geen idee wat hij zou moeten kosten maar zeker iemand om in de gaten te houden.
Braziliaan dus duur
Duurkoop is vaak goedkoop :)
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou PSV deze winter nog op zoek voor een backup voor Dumfries en/of Max? Die twee zijn ontzettend belangrijk in onze ploeg maar met het drukke programma van de komende maanden zou het fijn zijn als je die twee af en toe rust kan geven. Zouden we bijvoorbeeld Brenet kunnen huren, puur als alternatief tegen de kleinere ploegen?
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1,494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 26 Dec 2020, 13:32 Zou PSV deze winter nog op zoek voor een backup voor Dumfries en/of Max? Die twee zijn ontzettend belangrijk in onze ploeg maar met het drukke programma van de komende maanden zou het fijn zijn als je die twee af en toe rust kan geven. Zouden we bijvoorbeeld Brenet kunnen huren, puur als alternatief tegen de kleinere ploegen?
Schmidt heeft een paar weken geleden aangegeven dat Sambo en Oppegard een kans krijgen zich te bewijzen als backup. Neem aan dat als ze (nog) niet voldoen er wel gezocht gaat worden naar een backup
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Deze jongen zou ook een mooi kerstcadeau zijn voor ons. Dwomoh van Genk, 16 jaar en een biizondere middenvelder.



De scouting in Genk haalt al jaren pareltjes onder leiding van Schoofs en De Condé voor weinig geld en een erg competitief elftal voor in België en in de CL. Wellicht ook interessant voor PSV hier is er financieel meer mogelijk.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Wellicht beter om dan eens naar die Dimitri de Condé en/of Dirk Schoofs te kijken ipv naar de speler.
#FreeGeneratie4
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PCGC wrote: 27 Dec 2020, 08:00 Wellicht beter om dan eens naar die Dimitri de Condé en/of Dirk Schoofs te kijken ipv naar de speler.
Precies mijn gedachte [mention]PCGC[/mention] .
Last edited by Voormalig KG on 27 Dec 2020, 12:10, edited 1 time in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Prima voorstel. We zitten volgens mij sowieso al wel goed in België, waarom die scouting daarmee ook niet uitbreiden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 21 Nov 2020, 23:11 Ik zou nog steeds graag Simakan hier zien of Loïc Badé van RC Lens. Hij is net van Le Havre, talentenfabriek in Frankrijk, opgepikt transfervrij en zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan Simakan.


Liever dan Medina. Voetballend goed aan de bal, een goedkopere optie en een uitstekende kopper. Hij heeft bijvoorbeeld Dolberg die het goed doet in Frankrijk helemaal uit de wedstrijd gespeeld met agressief en fel verdedigen op het juiste moment.
Graag haal ik dit talent uit Frankrijk weer naar boven. Hij is goedkoper op te halen als Simakan.

Loïc Bade, heeft heel veel van wat Schmidt zoekt, denk ik, qua centrale verdedigers binnen zijn speltype. Snelheid, voetballend vermogen, houdt zich prima staande in de zware Ligue 1 ondanks zijn leeftijd en ervaring. Dit gaat er een worden

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Pröpper start vanavond weer in de basis bij Brighton voor het eerst sinds zijn blessure(?) tegen Arsenal. In de categorie Moreno/Blind/Tadic wel een interessante speler als hij weer topfit wordt. Zat tegen de basis van NL 11 aan en deed het volgens mij wel prima bij Brighton.

Ligt in de zomer nog 2 jaar vast en wordt 30 in september. Als hij geïnteresseerd is in een terugkeur zou ik een fitte Pröpper wel een upgrade vinden voor Rosario.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Propper heeft geen duelkracht
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 29 Dec 2020, 18:44 Propper heeft geen duelkracht
Hij is wel een slimme speler met goede techniek en passing.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ja maar denk niet dat hij past bij PSV op dit moment
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

En scorend vermogen. En loopvermogen. En diepgang. En dynamiek. In die zin helemaal geen verkeerde speler voor dit PSV hoor. Fantastische voetballer.

Ik heb alleen een vervelende nasmaak overgehouden aan dat afscheid. Cocu haalde het in zijn hoofd om hem tijdelijk te passeren en toen was de wereld te klein voor 'm. Ik vraag me af hoe Schmidt over zo'n mentaliteit denkt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 29 Dec 2020, 18:52 Ja maar denk niet dat hij past bij PSV op dit moment
Ik denk dat hij als voetballer juist perfect past. Op de een of andere manier ben ik nog steeds niet overtuigd van het huidge duo. Dat mist iets waardoor je eigenlijk wederom volledig afhankelijk bent van de voorhoede. En Gotze kan ook wel wat meer spelers gebruiken die qua voetbal intelligentie in zijn buurt komt.

Belangrijkste punt is zijn drive en mentaliteit. Als hij er 100% voor gaat en naast zijn geweldige kwaliteiten ook bereid is om 100% te denken in het team belang (lees verdedigende taken) dan ruil ik hen blind in voor Rosario.

Ik snap dat het systeem van Schmidt wat anders is en dat scorend vermogen niet direct belangrijk is, maar ik denk dat het PSV wel zou helpen de volgende stap te maken. Daarvoor is Propper gewoon een hele complete middenvelder die ondertussen ook aardig wat ervaring heeft. Dan heb je in je as gewoon 3 uitstekende en slimme voetballers lopen met Boscagli, Propper en Gotze.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Slappe zak. Mooie voetballer. Laat maar lekker daar.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Propper zou fantastisch zijn. Met zijn creativiteit en passing steekt hij Gakpo, Noni en Donyell 10x per wedstrijd weg.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

We barsten van de middenvelders. Op de positie van Propper kunnen we Gotze, Ihattaren, Fein en Van Ginkel neerzetten.

Vooral niet halen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Met de huidige selectie nogal overbodig. Daarnaast na zijn fantastische eerste jaar hier er volledig met de pet naar gegooid.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

GillesdelaCroquette wrote: 29 Dec 2020, 20:07 Met de huidige selectie nogal overbodig. Daarnaast na zijn fantastische eerste jaar hier er volledig met de pet naar gegooid.
Bergwijn deed dat anderhalve wedstrijd en wordt met de grond gelijk gemaakt. Pröpper deed dat een kwart van de wedstrijden en wordt nog op een voetstuk gezet.
Post Reply