Dat kan Ramalho zijn. Die kan perfect op LCV. Dus je kan er ook een RCV bij zoeken.
Jordan Teze
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Wanneer je met 3CV's zou willen spelen heb je met Teze, Ramalho en Obispo toch al een volwaardige invulling, waarbij Teze en Obispo optimale ervaring kunnen op doen? Wat mij betreft zou de investering vooral naar de backposities moeten gaan, dat is zo'n key positie in het huidige voetbal. Niveau Arias/Dumfries op rechts, Willems/Angelino op links.Juancho wrote: ↑03 Mar 2022, 16:43
Na alle (terechte) kritiek op Teze (wel als RB) vind ik dat hij ook even de credits verdient en laat dit vooral een wijze les zijn geweest dat de RCV zijn positie is. Volgend seizoen nieuwe trainer, nieuwe kansen en ik acht hem niet gelijk kansloos om het van Ramalho te winnen. Maar veel zal ook afhangen van wat er bij komt aan leiderschap en ervaring natuurlijk. En eigenlijk zou je, om iedereen te laten ontwikkelen, moeten spelen met 3 CV's en 2 hele diepe backs. Dan heb je met Teze, Ramalho en liefst een dikke vette glasbak (nee geen Mo) erbij om het af te maken. Boscagli vind ik gewoon net niet als pure CV. Beetje mooi weervoetballer waar je nooit echt op kan vertrouwen. Zeker een prima speler, mag van mij ook blijven, maar ik zou er wel graag een echte glasbak wij willen centraal achterin.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Mauro vind ik goed genoeg, rechtsback is een aankoop nodig zoals je al aangeeft.Heya Hallvar wrote: ↑03 Mar 2022, 17:25Wanneer je met 3CV's zou willen spelen heb je met Teze, Ramalho en Obispo toch al een volwaardige invulling, waarbij Teze en Obispo optimale ervaring kunnen op doen? Wat mij betreft zou de investering vooral naar de backposities moeten gaan, dat is zo'n key positie in het huidige voetbal. Niveau Arias/Dumfries op rechts, Willems/Angelino op links.Juancho wrote: ↑03 Mar 2022, 16:43
Na alle (terechte) kritiek op Teze (wel als RB) vind ik dat hij ook even de credits verdient en laat dit vooral een wijze les zijn geweest dat de RCV zijn positie is. Volgend seizoen nieuwe trainer, nieuwe kansen en ik acht hem niet gelijk kansloos om het van Ramalho te winnen. Maar veel zal ook afhangen van wat er bij komt aan leiderschap en ervaring natuurlijk. En eigenlijk zou je, om iedereen te laten ontwikkelen, moeten spelen met 3 CV's en 2 hele diepe backs. Dan heb je met Teze, Ramalho en liefst een dikke vette glasbak (nee geen Mo) erbij om het af te maken. Boscagli vind ik gewoon net niet als pure CV. Beetje mooi weervoetballer waar je nooit echt op kan vertrouwen. Zeker een prima speler, mag van mij ook blijven, maar ik zou er wel graag een echte glasbak wij willen centraal achterin.
- Juancho
- Mister PSV
Denk aan zaken als duelkracht, snelheid en kunnen spelen met ruimte in de rug, bepaalde hardheid/onverzettelijkheid, kopkracht (Ramalho is daarin nog beter), bal veroveringen over de grond/lucht of ergens daar tussenin. Maar tegelijk is hij itt op RB aan de bal ook erg sterk en zuiver in zijn passing als CV. Waar hij nog moet leren, maar dat refereer ik vooral aan gebrek aan ervaring/speeltijd, is betere keuzes maken in het doordekken of juist even een stapje terug maar ook zijn mede collega's beter de gaten houden (omgeving scannen zou jij het noemen) en het coachende deel. Ramalho vind ik een prima CV voor PSV, begrijp me niet goed. Die kraak ik dus helemaal niet af. Echter vind ik wel dat zijn voornaamste kracht ligt in het sturende, coachende en organiserende deel. Niet eens zozeer op het verdedigende vlak. Waar hij ook prima in is hoor, maar zeker niet foutloos. En wat mij betreft niet perse beter dan Teze.Heruone wrote: ↑03 Mar 2022, 17:07Wat definieer je als puur verdedigend? De redenatie is nu Ramalho is niet perfect en maakt zijn foute dus hij is gelijkwaardig. Dat lijkt mij een beetje een vreemde logica als je het inhoudelijk over verdedigende kwaliteiten hebt.Juancho wrote: ↑03 Mar 2022, 16:43 Ik gooi hem er gewoon ff in: puur verdedigend is Teze helemaal niet minder dan Ramalho. Velen zullen nu vast overeind springen om het toetsenbord te bespringen, maar lees even wat ik zeg. Ramalho is super belangrijk en een key player als het gaat om leidinggeven, coachen en de boel neerzetten. Alleen daarom al zal hij waarschijnlijk 8 van de 10x de voorkeur krijgen boven Teze. Maar puur kijkend naar het verdedigende aspect heeft Andre ook zeker zo zijn mindere momenten, matig ingrijpen of gewoon fouten. Het is daarin zeker geen niveau Alex zeg maar.
Wat dat betreft heb je het voor die plek, RCV, prima voor elkaar voor komend seizoen en het kan maar zo eens een spannende strijd worden want zoveel vind ik ze niet onderdoen van elkaar eigenlijk. Met nogmaals de opmerking dat Ramalho door zijn ervaring en leiderschap wel een streepje voor heeft. De grote winst voor PSV ligt hem denk ik eerder aan de linkerkant. Met Obispo heb je een soort gelijk talent (wel andere speelstijl) maar ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de verdediger Boscagli. Zou perfect zijn als daar een niveau Moreno LCV komt te spelen.
[mention]Heya Hallvar[/mention]
Kan een optie zijn als het type Moreno/Alex niet te vinden is. Ik twijfel alleen ergens nog een beetje aan de fysieke gesteldheid van Obispo en of je echt op hem kan bouwen. Misschien is het beeldvorming van mijn kant hoor, maar ik heb het gevoel dat hij net ff te vaak afwezig is door een blessure. Bovendien als Boscagli gaat (ik zou hem verkopen voor +10 miljoen) dan heb ik liever dat PSV er echt een glasbak voor terughaalt dan een talent. Dan is de verhouding net weer te scheef in mijn beleving.Wanneer je met 3CV's zou willen spelen heb je met Teze, Ramalho en Obispo toch al een volwaardige invulling, waarbij Teze en Obispo optimale ervaring kunnen op doen? Wat mij betreft zou de investering vooral naar de backposities moeten gaan, dat is zo'n key positie in het huidige voetbal. Niveau Arias/Dumfries op rechts, Willems/Angelino op links.
Last edited by Juancho on 03 Mar 2022, 19:53, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Sorry maar, wil jij Mauro eruit halen?Heya Hallvar wrote: ↑03 Mar 2022, 17:25Wanneer je met 3CV's zou willen spelen heb je met Teze, Ramalho en Obispo toch al een volwaardige invulling, waarbij Teze en Obispo optimale ervaring kunnen op doen? Wat mij betreft zou de investering vooral naar de backposities moeten gaan, dat is zo'n key positie in het huidige voetbal. Niveau Arias/Dumfries op rechts, Willems/Angelino op links.Juancho wrote: ↑03 Mar 2022, 16:43
-
- Legende
Teze op RB valt niet mee en op RCV juist wel. Vorig seizoen al behoorlijk gedaan samen met Boscagli. Echter was wel de conclusie dat PSV iemand centraal achterin nodig had die leiding kon geven aan de defensie en daarom werd Ramalho gehaald. Verder vind ik Teze heel beroerd in het koppen, maar nog meer in het timen van hoge ballen. Ook vind ik vaak dat hij te vaak te veel naar achteren staat waardoor hij de ruimtes te groot maakt en/of buitenspel opheft. Als PSV voor Bosz gaat, dan denk ik dat Teze het wel eens heel lastig kan krijgen als hij dat niet oppikt. Als PSV voor Cocu gaat dan zal dat minder een rol spelen.
Het klinkt wellicht wat negatief deze post, maar ik leg de nadruk in deze post op waar ik Teze niet goed in vind en zie hem ook heel veel dingen wel goed doen. Pakte de draad ook redelijk moeiteloos op toen Obispo geblesseerd raakte. Voor rechtsback zou ik hem afschrijven en komende zomer een speler halen die beter is dan de huidige gevallen. (Mauro zie ik dan als linksback)
Het klinkt wellicht wat negatief deze post, maar ik leg de nadruk in deze post op waar ik Teze niet goed in vind en zie hem ook heel veel dingen wel goed doen. Pakte de draad ook redelijk moeiteloos op toen Obispo geblesseerd raakte. Voor rechtsback zou ik hem afschrijven en komende zomer een speler halen die beter is dan de huidige gevallen. (Mauro zie ik dan als linksback)
-
- Legende
Hij speelt nu al pakweg 10 wedstrijden vrij foutloos op back posities he? En Mauro is nog jong, dus je verwacht eigenlijk nog meer progressie. Ik zou Mauro lekker in de basis laten als linksback en je budget uitgeven aan 3 posities in deze prioriteit:
1. Spits (en eigenlijk ook nog een back up spits)
2. keeper (en als Muller gaat ook hier een back up)
3. Rechtsback
zeker de eerste 2 posities zijn van niveau FC Utrecht nu; dat kan echt niet voor een topclub.
-
- Legende
Dit zijn inderdaad de drie posities waar je op dit moment de meeste progressie kan maken. Verder zal je ook Gakpo en/of Sangaré 1 op 1 als basisspeler moeten vervangen. En door de verbetering van de eerste 3 posities kan je ondanks een vertrek van je beste spelers toch er beter uitkomen.
-
- Internationale topspeler
Teze is een RCV, ook al denk ie zelf van niet. Mauro doet het boven verwachting goed en ik ben nu enorm blij met hem, maar ik zie hem geen absolute topper worden. Hij is nuttig, dat zeker.
Ik vind dat PSV voor een top RB moet gaan. Laten we hopen dat de daadkracht onder Brands groter zal zijn als dat het de afgelopen 2 jaar is geweest.
Ik vind dat PSV voor een top RB moet gaan. Laten we hopen dat de daadkracht onder Brands groter zal zijn als dat het de afgelopen 2 jaar is geweest.
- Juancho
- Mister PSV
Sowieso behoorlijk flauw dat Mauro nu bij wijze geen enkele fout zou mogen maken omdat hij er dan niks van kan als LB. Elke speler maakt fouten. Ook een Arias destijds of Gomes of Alex. Zelfs Ronaldo of Romario misten wel eens een kans. Foutloos bestaat niet. Mauro heeft zich ondertussen wel bewezen, ook in topwedstrijden, oa tegen Antony. Die jongen verdient de credits en het vertrouwen. Het belangrijkste is om met hem om de tafel te gaan en een plan uit te stippelen waar hij ook volledig achterstaat. Als hij zelf graag verder wil als LB, helemaal top. Ziet hij zichzelf toch meer als middenvelder/aanvaller, dan kan je hem beter laten gaan.Menno1 wrote: ↑03 Mar 2022, 19:41Hij speelt nu al pakweg 10 wedstrijden vrij foutloos op back posities he? En Mauro is nog jong, dus je verwacht eigenlijk nog meer progressie. Ik zou Mauro lekker in de basis laten als linksback en je budget uitgeven aan 3 posities in deze prioriteit:
1. Spits (en eigenlijk ook nog een back up spits)
2. keeper (en als Muller gaat ook hier een back up)
3. Rechtsback
zeker de eerste 2 posities zijn van niveau FC Utrecht nu; dat kan echt niet voor een topclub.
Maargoed, dit is het Teze topic
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
Ik vind Teze over de grond defensief zelfs wat beter dan Ramalho. Ramalho vind ik fysiek en koppend beter en heeft natuurlijk de uitstraling en leiderschapskwaliteiten, waardoor hij altijd een streepje voor zal hebben op Teze. Maar Teze moet wel uit zijn hoofd zetten dat hij rechtsback is. Als rechtsback is het niveau Willem II, als centrale verdediger is hij zeer nuttig voor PSV.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
In het ED geeft Teze aan inmiddels ook meer ziet in een positie centraal achterin dan op rechts.
,,Ik probeer het de trainer zo moeilijk mogelijk te maken, maar dat is niet waar ik nu aan denk. Het gaat nu om minuten maken en het team helpen. Misschien voel ik me wel een beetje beter in het centrum, het bevalt me zeker goed”, zei Teze zelf.
Goed inzicht uiteraard, want dat zagen wij ook wel. Wel benieuwd wat dit betekent ook qua aankopen na dit seizoen. Duo Teze-Obispo volgend seizoen?
,,Ik probeer het de trainer zo moeilijk mogelijk te maken, maar dat is niet waar ik nu aan denk. Het gaat nu om minuten maken en het team helpen. Misschien voel ik me wel een beetje beter in het centrum, het bevalt me zeker goed”, zei Teze zelf.
Goed inzicht uiteraard, want dat zagen wij ook wel. Wel benieuwd wat dit betekent ook qua aankopen na dit seizoen. Duo Teze-Obispo volgend seizoen?
-
- Nationale topspeler
Wat mij betreft zijn alleen ramalho en potentieel obispo goed genoeg in de huidige verdediging van PSV. De verdediging is al veel te lang het zorgenkindje. Laat max, boscagli en teze gaan en zet er betere verdedigers neer. Mwene houden voor de bank, die is zo verkeerd nog niet, doet niet al te gekke dingen en snapt iig waar ie moet lopen. Mauro dan houden als ideale 12e man. Met een goede verdediger bedoel ik iemand die altijd al verdediger speelt, die communiceert, die de looplijnen snapt inclusief het op buitenspel spelen. Die duel- en kopkracht (vooral een voorwaarde voor de CV) heeft.
En dan mogen die verdedigers voetballend best even ietsje minder zijn. Dat is niet onoverkomelijk. Gewoon inleveren aan het middenveld die bal.
En dan mogen die verdedigers voetballend best even ietsje minder zijn. Dat is niet onoverkomelijk. Gewoon inleveren aan het middenveld die bal.
-
- Vedette
Teze zou ik er gewoon bij houden. Mocht je Boscagli kunnen verkopen aan een Franse subtopclub deze zomer dan hoop ik dat Ramalho-Obispo het vaste centrum wordt. Die twee zijn mooi complementair aan elkaar en dan kun je met het geld van Boscagli in de opvolger van Ramalho stoppen.
-
- Nationale topspeler
Wat moet Mauro nog meer doen dan assists geven, doelpunten maken, het team op sleeptouw nemen en buitenspelers als Antony in zijn broekzak steken? Ik zie niet zo snel waar je een betere linksback op de kop tikt.
Eens met hierboven: spits, doelman en RB hebben prioriteit.
-
- Lid scoutingsteam
Voor mij is Teze centraal van een uitstekend niveau voor PSV. Maar ja dat is natuurlijk op mijn persoonlijke titel. Duel en kopkracht en snelheid en voetballend vermogen.. primaMaartenV wrote: ↑05 Mar 2022, 13:12 Wat mij betreft zijn alleen ramalho en potentieel obispo goed genoeg in de huidige verdediging van PSV. De verdediging is al veel te lang het zorgenkindje. Laat max, boscagli en teze gaan en zet er betere verdedigers neer. Mwene houden voor de bank, die is zo verkeerd nog niet, doet niet al te gekke dingen en snapt iig waar ie moet lopen. Mauro dan houden als ideale 12e man. Met een goede verdediger bedoel ik iemand die altijd al verdediger speelt, die communiceert, die de looplijnen snapt inclusief het op buitenspel spelen. Die duel- en kopkracht (vooral een voorwaarde voor de CV) heeft.
-
- Lid scoutingsteam
Waarom?
Ik zie een hele complete verdediger namelijk. Fysiek sterk, snel en hard in de duels waar het moet. Maar aan de bal vind ik hem ook best goed. Prima techniek, goeie pass in de benen, gewoon goed dus. Hij kan nog stappen zetten op allerlei onderdelen, bijvoorbeeld positionering en coaching, maar dat zijn voor een deel ook ervaringskwesties. Je moet minuten maken om dat te verbeteren.
Had PSV interesse gehad in de transfervrije 22-jarige Tezinho van Palmeiras met beeldmateriaal zoals we dat van hem kennen, dan waren we lyrisch geweest. En terecht, wat mij betreft.
-
- Vedette
Precies dit.
En ik weet zeker dat het plafond van Teze echt nog een stukje hoger ligt dan hij nu laat zien. Maar dan wel op RCV, nooit meer als rechtsback bitte.
- Ardbeg
- Mister PSV
Omdat ik uitstekend wel een niveau of twee beter vind, daarom. Ik vind hem verre van slecht maar uitstekend vind ik weer het andere uiterste. Al kan hij daar wel naar toe, natuurlijk.Ykhim wrote: ↑05 Mar 2022, 16:30Waarom?
Ik zie een hele complete verdediger namelijk. Fysiek sterk, snel en hard in de duels waar het moet. Maar aan de bal vind ik hem ook best goed. Prima techniek, goeie pass in de benen, gewoon goed dus. Hij kan nog stappen zetten op allerlei onderdelen, bijvoorbeeld positionering en coaching, maar dat zijn voor een deel ook ervaringskwesties. Je moet minuten maken om dat te verbeteren.
Had PSV interesse gehad in de transfervrije 22-jarige Tezinho van Palmeiras met beeldmateriaal zoals we dat van hem kennen, dan waren we lyrisch geweest. En terecht, wat mij betreft.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Daarbij werd zelfs gesteld “uitstekend niveau voor PSV”, dus dan moet je het al uit context halen en reduceren tot enkel “uitstekend” om er een puntje van te maken.
Hoe dan ook, Teze doet het de laatste tijd uitstekend als vervanger van Ramalho.
Hoe dan ook, Teze doet het de laatste tijd uitstekend als vervanger van Ramalho.