Yorbe Vertessen
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Wat is er met Yorbe gebeurt? Maakt geen minuten meer, ik zou hem graag eens als spits in de basis willen zien. Speelde goede wedstrijden dit seizoen maar is op iedere positie door iedereen voorbij gestreefd om de een of andere reden?
- Heissenberrug
-
- Vedette
Hij heeft een aantal basisplaatsen gehad en daarin helaas te weinig gebracht. Moet dus meer laten zien.Heissenberrug wrote: ↑07 Mar 2022, 14:08 Wat is er met Yorbe gebeurt? Maakt geen minuten meer, ik zou hem graag eens als spits in de basis willen zien. Speelde goede wedstrijden dit seizoen maar is op iedere positie door iedereen voorbij gestreefd om de een of andere reden?
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Hij is gewoon niet goed genoeg momenteel. We hebben beter materiaal tot onze beschikking voor de basis. Buiten de basis moet de bank gewoon vechten voor hun plek en daar lijken andere spelers nu voor hem te staan in de pikorde. Zo simpel is het.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Dat Doan 'm voorlopig voorbij is op rechts dat vind ik logisch, dat heeft Doan verdiend. Wel zie ik Yorbe graag de minuten maken die Bruma maakt. Bruma heeft wat mij betreft geen toekomst bij PSV, terwijl Yorbe dat in mijn ogen wel heeft.
-
- Legende
Bruma speelt als er links ieman gewisseld moet worden. Vertessen lijkt op dit moment inderdaad wat naar de achtergrond gegleden. En de laatste keren dat hij inviel waren ook niet best en dat helpt ook niet. Voorin is het vooral kwantiteit i.p.v. kwaliteit. Helemaal wat betreft de wissels.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Op basis waarvan dan? Dat hij hard kan rennen? Op de helft van de tegenstander is het niet veel als ie centraal speelt, dus moet ie echt op de zijkant om wat waarde te hebben.Heissenberrug wrote: ↑07 Mar 2022, 14:17 Naar mijn mening onze spits met de meeste dreiging en potentie maar goed #JeNoSuisSchmidt.
- Heissenberrug
Op basis van het feit dat ik liever Vertessen zie ontwikkelen dan een gehuurde flapdrol van Benfica die net zo weinig presteert of een Zahavi die sowieso transfervrij gaat vertrekken of een Bruma die we hopelijk volgend seizoen ook niet meer terugzien. Het is inderdaad vooral kwantiteit, ik zeg ook niet dat hij beter is dan deze drie maar ik denk wel dat er meer in zit en dus moet hij minuten maken om zich te ontwikkelen.Thijs wrote: ↑07 Mar 2022, 18:51Op basis waarvan dan? Dat hij hard kan rennen? Op de helft van de tegenstander is het niet veel als ie centraal speelt, dus moet ie echt op de zijkant om wat waarde te hebben.Heissenberrug wrote: ↑07 Mar 2022, 14:17 Naar mijn mening onze spits met de meeste dreiging en potentie maar goed #JeNoSuisSchmidt.
-
- Lid van verdienste
Maar je zei spits met de meeste dreiging en potentie. Ik zie al geen spits in hem of hooguit een counterspits en die dreiging is door zijn snelheid vooral, dus vind ik ook niet meer dan Zahavi met zijn schot en vrije trap of Vini met zijn duelkracht. Maar wel eens dat een Vertessen op de zijkant zeker de voorkeur boven Bruma verdient in de meeste gevallen.Heissenberrug wrote: ↑07 Mar 2022, 19:29Op basis van het feit dat ik liever Vertessen zie ontwikkelen dan een gehuurde flapdrol van Benfica die net zo weinig presteert of een Zahavi die sowieso transfervrij gaat vertrekken of een Bruma die we hopelijk volgend seizoen ook niet meer terugzien. Het is inderdaad vooral kwantiteit, ik zeg ook niet dat hij beter is dan deze drie maar ik denk wel dat er meer in zit en dus moet hij minuten maken om zich te ontwikkelen.
- Heissenberrug
Ik zie opzich wel een spits in hem, wel met name een counterspits ja en die ruimte krijgen we weinig maar hij is altijd doelgericht (in tegenstelling tot Zahavi bijvoorbeeld die overal en nergens te vinden is). Ik vind het gewoon jammer om hem te zien verpieteren terwijl er diverse spelers zonder toekomst bij onze club minuten maken en dit evenmin (ruim) onvoldoende invullen.
-
- Lid van verdienste
Ja, maar dan vergeet je denk ik wel dat een Zahavi wel veel meer ruimte creëert voor Gakpo en Madueke, die daardoor veel meer in hun spelletje terecht kunnen komen. Zahavi is een beperkte spits, maar hij doet best veel dingen goed. Dat die vooral zonder bal zijn is een beetje jammer bij een spits, maar niet totaal onbelangrijk.Heissenberrug wrote: ↑07 Mar 2022, 19:56 Ik zie opzich wel een spits in hem, wel met name een counterspits ja en die ruimte krijgen we weinig maar hij is altijd doelgericht (in tegenstelling tot Zahavi bijvoorbeeld die overal en nergens te vinden is). Ik vind het gewoon jammer om hem te zien verpieteren terwijl er diverse spelers zonder toekomst bij onze club minuten maken en dit evenmin (ruim) onvoldoende invullen.
- Ren Höek
- Vedette
Dit lijkt momenteel op een gevalletje 'eigen talenten ophemelen en externe spelers afbranden'.
Zahavi en Vini doen voldoende zaken goed en Vertessen lijkt de vorm momenteel even te missen, dan speel je dus wat minder. Niets mis mee en het hoort bij het proces, hij krijgt zijn speeltijd echt wel weer.
Zahavi en Vini doen voldoende zaken goed en Vertessen lijkt de vorm momenteel even te missen, dan speel je dus wat minder. Niets mis mee en het hoort bij het proces, hij krijgt zijn speeltijd echt wel weer.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik heb het gevoel dat voor Vertessen ook niet bepaald een positie is momenteel. Hij is een spits, die evt. ook op linksbuiten kan spelen. Op rechtsbuiten is hij te beperkt met zijn acties ivm zijn been en de hoek t.o.v. de goal.Ren Höek wrote: ↑08 Mar 2022, 09:24 Dit lijkt momenteel op een gevalletje 'eigen talenten ophemelen en externe spelers afbranden'.
Wellicht is een jaar verhuren binnen de ED voor hem wel de beste oplossing? Hij staat er best goed op zich met 6 goals en 3 assists in de ED als invaller bij PSV en EL ervaring/minuten.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Trixm
- Vedette
Ja precies dit, eigenlijk meer een type Malen. Die het meest rendeert in de spits. Zou voor veel clubs echt een meerwaarde zijn, bv een heerenveen, Twente, Utrecht.Heruone wrote: ↑08 Mar 2022, 10:44Ik heb het gevoel dat voor Vertessen ook niet bepaald een positie is momenteel. Hij is een spits, die evt. ook op linksbuiten kan spelen. Op rechtsbuiten is hij te beperkt met zijn acties ivm zijn been en de hoek t.o.v. de goal.Ren Höek wrote: ↑08 Mar 2022, 09:24 Dit lijkt momenteel op een gevalletje 'eigen talenten ophemelen en externe spelers afbranden'.
Wellicht is een jaar verhuren binnen de ED voor hem wel de beste oplossing? Hij staat er best goed op zich met 6 goals en 3 assists in de ED als invaller bij PSV en EL ervaring/minuten.
Saibari is underrated.
- Standbeeld
- Mister PSV
Voor clubs op de counter zal dit de ideale speler zijn. Kan hij zijn snelheid benutten. Buiten zijn snelheid oogt het allemaal nog wat beperkt. Hoop dat hij zich nog goed weet te ontwikkelen maar voor nu zie ik het nog niet in Vertessen. Veel te druistig.
-
- Legende
Het is een type die naar de goal toe moet komen. Gevaarlijk in de omschakeling. Benieuwd wie de trainer gaat worden en het spel daarbij. Heeft zeker kwaliteiten maar ik vind het geen 9 a la Luuk die de ballen af maakt
- SomaQan
- Nationale topspeler
Ik denk dat wanneer hij in de spits het vertrouwen zou krijgen het een stuk beter zou doen dan Vini en Eran. Zijn goal bij AZ uit bijvoorbeeld getuigd wel van klasse. Hij moet zeker nog verder gepolijst worden maar met een goede spitse trainer zie ik hem die stap wel maken.
-
- Legende
Ik vond hem dit seizoen beter invallen op rechtsbuiten dan in de spits. En de keren dat hij in de basis mocht beginnen was het brandhout. Het kan zo zijn dat je hem als selectiespeler nodig hebt, maar als dat niet het geval is, dan kan een jaar verhuur meer dan prima uitpakken. Kan hij langere tijd spelen, zonder gedoe een paar rukwedstrijden achter elkaar spelen, beter voor de goal worden en inhoud kweken. Dan kan je daarna wel zien hoe hij dit opgepikt heeft. Anders loop je de kans dat zijn ontwikkeling nu wat blijft te stagneren, want ik zie op dit moment ook geen basisplek voor hem komend seizoen en hij zal ook een betere speler moeten worden om dat voor PSV te kunnen zijn.SomaQan wrote: ↑08 Mar 2022, 21:31 Ik denk dat wanneer hij in de spits het vertrouwen zou krijgen het een stuk beter zou doen dan Vini en Eran. Zijn goal bij AZ uit bijvoorbeeld getuigd wel van klasse. Hij moet zeker nog verder gepolijst worden maar met een goede spitse trainer zie ik hem die stap wel maken.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind Yorbe niet perse een counterspits. Hij moet inderdaad wel de bal met zijn gezicht naar het doel krijgen, maar dat kan ook prima op de helft van de tegenstander. Het is bij uitstek een speler die weggestuurd kan worden door Joey. Ik houd hem er graag bij volgend seizoen.